abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54843655
Voor de geinterreseerden hier weer een update over Anitra

De eerste week is goed verlopen. Wel is uiteindelijk oa de laptop(zonder internet), en een elektrische deken daar terecht gekomen.
Gelukkig is ze al vrij snel gewend geraakt aan d`r verblijf dus het koppie gaat de goede kant op. De pijn blijft helaas en zorg ook nu voor af en toe een stevige dip, maar goed er is nu niet de stress om moeder te moeten spelen, dus kan ze iets beter met de pijn omgaan. Toen ik er dit weekend even was vond ik wel dat er al enige verandering merkbaar was, het moeten volhouden is er niet meer. Ze durft zich nu veel meer over te geven aan alles.
Het was mooi te zien hoe blij ze was om Djulian te zien. Voor het eerst sinds lange tijd zag ik Aniet weer echt genieten van Djulian. Djen was niet mee, wilde liever voetballen.
Kortom, de eerste week is goed verlopen. Wel heeft zich een organisatorisch probleem aangekondigd. Het lijkt erop dat we voor de woensdag een nieuwe oppas moeten gaan zoeken. Gelukkig heb ik daar nog een week voor
  maandag 26 november 2007 @ 11:41:04 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54844158
Ik heb der ook gesproken en ben zo trots op der !!
tis dat ik te ver weg woon succes
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54844760
bedankt voor de update, PoR&R. klinkt goed, ben wel benieuwd wat ze daar nou doet de hele dag. en krijgt ze daar ook begeleiding bij?
pi_54845983
De eerste week kenmerkte zich voornamelijk door veel rusten en proberen in een vast ritme te komen, er word op vaste tijden 3X per dag namelijk gegeten en ook het koffie drinken is gezamelijk.
Verder zijn er al wat therapieen geweest. Zelf handwerkt ze veel op d`r eigen kamertje. Bij alle activiteiten die gezamelijk plaats vinden is begeleiding aanwezig. O ja, en er word ook veel gepraat onderling.
  maandag 26 november 2007 @ 13:23:20 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54846063
Hoe lang blijft ze daar ongeveer, Prisoner of rock? Ik ben blij dat Anitra nu al wat meer tot rust is gekomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 26 november 2007 @ 14:23:40 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54847261
Ben blij dat het ietsjes beter lijkt te gaan Prisoner of Rock
Hopelijk krijgt ze nadien niet een terug klap als ze terug thuis is en dus weer met beide benen op de grond geplaatst word....

Hoe gaat het met jou? kan me voorstellen dat het voor jou ook aanpassen cq wennen is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54848712
Eerste intentie was een verblijf voor 6 weken. Al vertelde ze me zelf van de week dat de meesten er een week of 10 zitten en ik had het idee dat ze daar ook wel vrede mee zou hebben. Ze heeft nu namelijk door dat ze toch wel wat hulp kan gebruiken.
Met mij gaat het redelijk, loop zelf inmiddels ook bij maatschappelijk werk om te leren hoe om te gaan met de situatie en de toekomstige situatie. Heb me wel sinds afgelopen vrijdag volledig overgegeven aan de griep.

[ Bericht 3% gewijzigd door prisoner_of_rock_and_roll op 27-11-2007 08:29:58 ]
pi_54848838
porar, doe Anitra de groeten en wens haar sterkte. En jou wens ik ook veel sterkte want het valt vast niet mee allemaal.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 26 november 2007 @ 20:29:42 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54853958
Maar begrijp ik nou goed dat ze daar is om therapie te krijgen?
Ik dacht eigenlijk dat het was om uit te rusten en bij te tanken.
  Jubileum moderator maandag 26 november 2007 @ 20:38:15 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54854161
Jeutje 10 weken? Ik dacht dat ze een weekje of misschien 2 weekjes ging uitrusten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54854412
Dat is lang, heftig zeg, zo'n tijd van huis weg. Komt ze tussendoor nog thuis?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 november 2007 @ 21:08:59 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54855081
Succes Prisoner of R&R! En fijn dat het voor Anitra goed voelt daar.

Ik kom even melden dat wij (J en ik) weer in de lift zitten! Het is de afgelopen week echt al een stuk relaxter en gezelliger samen.
Daar zijn we allebei erg blij mee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 november 2007 @ 21:09:44 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54855106
voor Moonah en J

En een sterkte voor Anitra, jeetje, 10 weken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54855119
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Moonah het volgende:
Succes Prisoner of R&R! En fijn dat het voor Anitra goed voelt daar.

Ik kom even melden dat wij (J en ik) weer in de lift zitten! Het is de afgelopen week echt al een stuk relaxter en gezelliger samen.
Daar zijn we allebei erg blij mee.
Goed zo Lekker genieten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54855134
Fijn Moonah
  maandag 26 november 2007 @ 21:13:38 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54855221
Goed om te horen Moonah!
  maandag 26 november 2007 @ 21:18:00 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54855380
Moonah, wat fijn!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator maandag 26 november 2007 @ 21:21:40 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54855502
Das fijn nieuws Moonah
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 26 november 2007 @ 21:21:40 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54855503
Dankdank.
Ik denk, laat ik het ook maar even vertellen als het weer wat beter gaat he?
pi_54855548
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Moonah het volgende:
Dankdank.
Ik denk, laat ik het ook maar even vertellen als het weer wat beter gaat he?
Ja anders maken we ons helemaal zorgen over hoe het zou gaan
Liefde
  maandag 26 november 2007 @ 21:25:37 #121
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54855637
Nou, dat bedoelde ik niet zo zeer..
Maar als het rot gaat is er altijd zo veel medeleven, dan vind ik het wel zo netjes om ook te vertellen als het weer wat positiever is.
pi_54855658
Wat goed Moonah. J.'s zijn leuk he?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54855738
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:25 schreef Moonah het volgende:
Nou, dat bedoelde ik niet zo zeer..
Maar als het rot gaat is er altijd zo veel medeleven, dan vind ik het wel zo netjes om ook te vertellen als het weer wat positiever is.
Weet ik. Was ook grapje
Liefde
  maandag 26 november 2007 @ 21:36:53 #124
3011 E.T.
pi_54855956
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef YPPY het volgende:

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 26 november 2007 @ 21:41:29 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_54856092
groeten aan anitra en sterkte!

moonah, fijn dat het weer beter gaat!
stormy waters...
sailin'
pi_54856194
Fijn, Moonah!
pi_54856253
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:26 schreef YPPY het volgende:
Dus J's zijn leuk. Ik geen jongens met een J
* MeNicole gaat contactadvertentie zetten: Man gezocht met een J
Liefde
pi_54856479
Maar de mijne krijg je niet hoor.

wat was dat verhaal nou? heb ik gemist

Komend weekend ga ik voor het eerst een nacht weg, zonder Anna. Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer deden jullie zoiets voor het eerst en hoe ging dat?
*OUD heilige*
pi_54856548
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef YPPY het volgende:
Maar de mijne krijg je niet hoor.

wat was dat verhaal nou? heb ik gemist

Komend weekend ga ik voor het eerst een nacht weg, zonder Anna. Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer deden jullie zoiets voor het eerst en hoe ging dat?
Nee de jouwe wil ik ook niet. Die is al bezet

Ik ben nog nooit een nacht weg geweest zonden Mikael. Wel gewoon thuis en Mikael uit logeren. Maar dat was al met 5 maand ofzo. En toen heb ik tig keer gebeld!!
Liefde
pi_54856564
quote:

Hier een paar weken terug voor het eerst een paar uurtjes bij iemand anders. En ik vond het niet leuk!
Een hele nacht kan ik me niet voorstellen...
  maandag 26 november 2007 @ 22:18:44 #131
3011 E.T.
pi_54857090
YPPY, hier heeft het bijna vier jaar geduurd hoor, tot de eerste kinderloze nacht
  maandag 26 november 2007 @ 23:32:07 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54859557
hier met een half jaar denk ik, toen bedrijfsfeestje van het werk
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54860213
quote:

Pepijn was voor het eerst uit logeren toen hij net 2 maanden was ofzo. Ik had verplicht practicum 's morgens vroeg en vriend moest werken in de nachtdienst.

Zelf 's nachts weg ga ik voor het eerst in mei. 2x 4 dagen. eerst kamp met mijn werk en een week later 4 dagen als reisleiding met de wielewaal watersporten.
pi_54863071
De Flensjes waren 3 maanden toen ze gingen logeren ( ik was erbij )
2 weken geleden voor het eerst alleen gelaten bij opa en oma ! Dus met 6 maanden. En dat ging uitstekend...ook met de flensjes !
  dinsdag 27 november 2007 @ 07:00:36 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_54863087
ik vraag me altijd af wat er zo erg aan is als je kind gaat logeren?
bang dat er iets mis gaat? Ik heb er nooit een probleem in gezien eigenlijk. soms een nachtje volkomen ongestoord door kunnen slapen vind ik ook wel eens fijn
en als het ook nog overdag is, heerlijk even tijd voor mezelf, in alle rust een boek kunnen lezen op de bank.
heel eerlijk, ik vind het soms zalig!
stormy waters...
sailin'
pi_54863107
Geen idee wat er erg aan is. Bang dat er iets misgaat ? Nou ja....volgens mij ben ik ook prima opgevoed en mijn vriend ook, dus dat zal wel loslopen. Misschien het niet uit handen durven geven ?

Maar dat ben je snel afgeleerd met een 2-ling
pi_54863122
Bang dat het misgaat ben ik niet zo, maar ik heb nu meer moeite met het vertrouwen dat ik hoor wat er is gebeurd. De vorige keer bleek dat Anna over had gegeven en dat hoorden we pas 's avonds laat terwijl ze zouden bellen als er wat zou zijn. Niet dat ik meteen terug was gekomen, maar ik had het wel graag geweten. Voor anderen maakt dit vast niet zo uit, maar omdat ik toch al worstel met het moeder-zijn, ben ik hier meer mee bezig.:)
*OUD heilige*
  dinsdag 27 november 2007 @ 07:13:26 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_54863123
nou, dat kan ik me zeker voorstellen KP

ja, en van jou kan ik me er zo ook wel iets bij voorstellen yppy
maar je kind laten logeren maakt je geen slechte moeder hoor
stormy waters...
sailin'
pi_54863159
Logisch hoor YPPY.

Wij zijn voor het eerst samen een weekendje weg geweest toen Morris ongeveer 6 maanden was. Ik vind het ook erg fijn om af en toe even samen dingen te doen. En de kinderen vinden het erg leuk bij opa en oma
pi_54863437
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 07:00 schreef Belana het volgende:
ik vraag me altijd af wat er zo erg aan is als je kind gaat logeren?
bang dat er iets mis gaat? Ik heb er nooit een probleem in gezien eigenlijk. soms een nachtje volkomen ongestoord door kunnen slapen vind ik ook wel eens fijn
en als het ook nog overdag is, heerlijk even tijd voor mezelf, in alle rust een boek kunnen lezen op de bank.
heel eerlijk, ik vind het soms zalig!
Bij Fons is het al drama als iemand anders dan wij ( of zijn favoriete nonkel Sammy) hem op wil pakken.
Dus wil ik wachten met hem echt uit logeren te laten gaan tot hij daar zelf zin in heeft en een leuke tijd heeft.
Moest het niet anders kunnen dan is dat ook zo, maar hem wegbrengen om bijvoorbeeld naar de film te gaan of zo, zou ik nu nog niet doen. Ik zou er toch niet van kunnen genieten met in mijn achterhoofd dat hij verdrietig is.
Dat komt allemaal wel binnen een paar jaar. En er zijn genoeg andere leuke dingen te doen waarbij hij mee kan.
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:22:42 #141
3011 E.T.
pi_54863507
Ik heb de afgelopen 3,5 jaar gewoon nooit de behoefte gehad om iets zonder kind(eren) te ondernemen.
Blijkbaar zijn wij dusdanige gezinsdieren dat we ons het prettigst voelen als de hele boel gewoon compleet bij elkaar is.
pi_54863546
Sara ging voor het eerst met 6 maanden een nachtje uit logeren. Dat ging prima. Inmiddels gaat ze af en toe een weekendje naar mijn moeder (die woont nogal een eind weg, dus dan gaat ze meteen 2 nachtjes) en manlief en ik zijn vorig jaar naar Lowlands, en dit jaar 2 nachten naar Belgie geweest en dan slaapt Sara bij mijn schoonouders.
Ook als wij eens een feestje hebben en een keer lekker willen uitslapen, slaapt ze bij mijn schoonouders. Die wonen zowat om de hoek, dus dat is heerlijk!
Het is echter niet vaak dat Sara 'uit' slaapt, meestal mis ik haar 's avonds al, als ik normaal even ga kijken of ze lekker slaapt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54863608
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de afgelopen 3,5 jaar gewoon nooit de behoefte gehad om iets zonder kind(eren) te ondernemen.
Blijkbaar zijn wij dusdanige gezinsdieren dat we ons het prettigst voelen als de hele boel gewoon compleet bij elkaar is.
Ja, dat scheelt wel. Ik heb ook nog niet het gevoel gehad dat we iets niet konden doen omdat Fons er was.
pi_54863612
BM als ik erbij ben mag er ook niemand aan Mikael komen. Dan is iedereen eng enzo. Maar als ik er niet bij ben is ie dikke vrienden met iedereen.
Mikael is hier 3 avonden in de week weg. Nu werk ik omdat het de laatste tijd niet zo lekker gaat (ivm leidinggevende enzo ) maar 2 dagen maar ja Mikael moet ook naar Kevin. In het begin en soms nog mis ik hem wel heel erg hoor. Maar nu is het goed zo. Helemaal omdat ie anders de hele dag met mij opgescheept zit. En ik toch alles alleen moet doen vind ik die rust momenten echt heerlijk.
Gisteravond lag ik ook eigenlijk veel te laat in bed maar het was zo gezellig met een medefokker, op msn dan!! En dan ben ik blij dat ik dat ook af en toe kan doen!!
Liefde
pi_54863914
Emma is van de zomer voor het eerst een nachtje weg geweest, ze was toen 21 maanden. Ik vond er niks aan. Twee weken geleden is zetwee keerwezen slapen bij mijn moeder, op zaterdag en woensdag. Nu vond ik het wel heerlijk rustig maar ik miste haar wel.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54864039
logeren hebben we hier ook al 3x gedaan
twee keer om mij wat ruimte te geven bij te komen
en 2weken geleden van vrijdag tot zondag om gewoon samen heerlijk weg te kunnen!

half januari gaan we samen weekendje naar parijs (1jaar getrouwd )
en ik kan me daar nu echt al op verheugen!
Het is ook weer zó lekker om na het weg-zijn je kindje weer te kunnen ruiken en knuffelen!
pi_54864340
pr of rock sterkte voor jullie! Pff een week of 10 dat is nog best een flinke tijd.

Moonah wat fijn voor jullie!

Damian gaat af en toe eens een nachtje logeren, maar vaak vind ik het vreselijk.
Dat komt vooral omdat er door bepaalde mensen gewoon niet gedaan wordt wat ik zeg. (qua slapen en eten enzo) En dat kan ik echt niet hebben. Ik wil gewoon een fijn gevoel hebben als hij een keer een nachtje weg gaat. daar gaat hij nu dus voorlopig ook niet meer heen
Maar bij andere mensen waar hij logeert voel ik me wel prettig en dan gaat het dus ook best goed. Al bel ik wel zo af en toe om te vragen hoe het gaat. En het is altijd een fijn moment wanneer ik hem weer mag gaan ophalen.
pi_54864469
Merlijn heb ik nog niet uit logeren kunnen sturen. Volgende maand als hij bijna twee zal de eerste keer zijn. Wel heb ik zelf al een nachtje zonder hem moeten doen ivm examens aan de andere kant van het land. Vond hij niet zo, maar ja wat moet dat moet. Hij was toen bijna 1,5. Nu vind ik dat hij uitlogeren moet omdat het misschien wel fijner zou kunnen zijn rondom de bevalling van de tweede. Verder krijgt hij natuurlijk geen nachtvoedingen meer en slaapt door en zelfs in een eigen bed als het nodig is, wat een half jaar geleden nog moeilijk was. Hopelijk volgende week gaat hij naar een eigen kamer en is ons bed uit. Vind het wel jammer maar ergens is hij ook erg blij om een eigen kamer te hebben. Als we iets onder elkaar gingen doen ging hij naar de dichtbijzijnde opa/oma toen en haalden we hem gewoon weer op.
pi_54864547
Amber gaat regelmatig logeren bij mijn ouders. Vanvond ook weer. Ik vind het af en toe wel lekker hoor
Vanvaond hebben we VVE vergadering en mijn zusje kan niet oppassen.. vandaar dat ze gaat logeren.

Soms doen we wel eens een spelletjes avond bij mijn ouders en dan blijft Amber ook slapen anders moeten we haar uit bed halen en dat vind ik zielig en onnodig. Ze slaapt bij mijn ouders hartstikke goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:58:47 #150
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54864922
Deze mama gaat komende zaterdag flink uit d'r dak!
Via mijn werk ben ik uitgenodigd voor een groot, besloten feest in de Escape in Amsterdam. Het begint om 21:30 en duurt tot 5:00 uur....
Samen met mijn werkgever (toffe gast) en een paar collega's ben ik van plan om voor het eerst sinds laaaange tijd eens flink de bloemetjes buiten te zetten. En.....drinken!
De komende dagen maar even de vriezer vullen met melk, zodat ik zaterdag ongegeneerd aan de wijn en cocktails kan Zul je zien dat ik na 2 wijntjes al dronken ben omdat ik geen alcohol meer gewend ben
Manlief is gewoon thuis met kleintje, en als ik rond 9 uur van huis ga zal Devin waarschijnlijk toch wel slapen.
Hoe laat ik thuis ben? Geen idee, maar ben van plan om, als ik niet omgedonderd ben van slaapgebrek en/of drank, gewoon een fantastisch leuke avond/nacht te gaan beleven!
Ik heb er zin in! En heb ik al gezegd dat de nachtvoeding(en) en die van de ochtend voor zijn rekening zal nemen?
Nu alleen nog een oplossing bedenken voor de kolfkwestie en....
OMG, wat moet ik in godsnaam aan?????
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')