Goed zoquote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Moonah het volgende:
Succes Prisoner of R&R! En fijn dat het voor Anitra goed voelt daar.
Ik kom even melden dat wij (J en ik) weer in de lift zitten! Het is de afgelopen week echt al een stuk relaxter en gezelliger samen.
Daar zijn we allebei erg blij mee.
Ja anders maken we ons helemaal zorgen over hoe het zou gaanquote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Moonah het volgende:
Dankdank.
Ik denk, laat ik het ook maar even vertellen als het weer wat beter gaat he?
Weet ik. Was ook grapjequote:Op maandag 26 november 2007 21:25 schreef Moonah het volgende:
Nou, dat bedoelde ik niet zo zeer..
Maar als het rot gaat is er altijd zo veel medeleven, dan vind ik het wel zo netjes om ook te vertellen als het weer wat positiever is.
quote:
Dus J's zijn leuk. Ik geen jongens met een Jquote:
Nee de jouwe wil ik ook niet. Die is al bezetquote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef YPPY het volgende:
Maar de mijne krijg je niet hoor.
wat was dat verhaal nou? heb ik gemist
Komend weekend ga ik voor het eerst een nacht weg, zonder Anna. Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer deden jullie zoiets voor het eerst en hoe ging dat?
Hier een paar weken terug voor het eerst een paar uurtjes bij iemand anders. En ik vond het niet leuk!quote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef YPPY het volgende:
Komend weekend ga ik voor het eerst een nacht weg, zonder Anna. Dat heb ik nog nooit gedaan. Wanneer deden jullie zoiets voor het eerst en hoe ging dat?
Pepijn was voor het eerst uit logeren toen hij net 2 maanden was ofzo. Ik had verplicht practicum 's morgens vroeg en vriend moest werken in de nachtdienst.quote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef YPPY het volgende:
Bij Fons is het al drama als iemand anders dan wij ( of zijn favoriete nonkel Sammy) hem op wil pakken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:00 schreef Belana het volgende:
ik vraag me altijd af wat er zo erg aan is als je kind gaat logeren?
bang dat er iets mis gaat? Ik heb er nooit een probleem in gezien eigenlijk. soms een nachtje volkomen ongestoord door kunnen slapen vind ik ook wel eens fijn
en als het ook nog overdag is, heerlijk even tijd voor mezelf, in alle rust een boek kunnen lezen op de bank.
heel eerlijk, ik vind het soms zalig!
Ja, dat scheelt wel. Ik heb ook nog niet het gevoel gehad dat we iets niet konden doen omdat Fons er was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de afgelopen 3,5 jaar gewoon nooit de behoefte gehad om iets zonder kind(eren) te ondernemen.
Blijkbaar zijn wij dusdanige gezinsdieren dat we ons het prettigst voelen als de hele boel gewoon compleet bij elkaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |