Bleh ik zit een beetje in de twijfel. Vorige week donderdag is hier een jongen geweest die ik heel leuk vind. Het was heel gezellig enzo. Nu zou ie gisteravond weer komen maar dat heb ik afgezegt omdat ik toch liever nog niet wil dat ie Mikael al ziet. Nu komt ie dus vanmiddag want Mikael is bij Kevin. Maar nu weet ik ineens niet meer zo zeker of ik hem wel echt leuk vind. Of ik hem niet leuk vind omdat ik anders alleen ben. Aan de ene kant wil ik wel dat ie vanmiddag graag komt maar aan de andere kant liever niet

Hij is wel heel leuk maar ook wel heel jong nog. Niet dat me dat iets uitmaakt maar van de week zei ie wel dat ie te jong is voor kinderen. En dat is ie ook

En Mikael is toch een kind, mijn kind. En ik ben niet zo iemand die alleenmaar voor de sex is zeg maar. En ik weet niet waarom hij mij wel wil. Misschien wel alleen maar voor de sex

Want ik lees op zijn hyves dat ie ook wel veel met andere meiden afspreekt enzo. Nu weet ik het dus ff niet meer. Gewoon laten komen en een gezellige middag hebben of niet laten komen en op deze manier ook geen "misbruik" van hem maken?
LiefdeRij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!