abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54660887
Het vorige deeltje: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? deel 49

En een paar van de laatste posts
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:

Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:10 schreef MeNicole het volgende:
Hier ging het vandaag weer als van ouds. Gelukkig. Hij had ook wle gewoon geslapen af gelopen nacht duss. Maar nu is ie bij mijn ouders omdat ik morgen moet werken en dat vind ik zo niet leuk. Hij werd vanmiddag helemaal oevrstuur wakker en dan moet ik hem daar laten terwijl ik het liefst met hem lekker in bed wil liggen. Hem lekker knuffelen en neuzen
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:25 schreef chacama het volgende:

Yppy, wat heerlijk om dit te mogen lezen (niet dat van dat doosje)

Wij zijn net terug van het vieren van Maud d'r verjaardag bij mijn schoonouders lang verhaal. Was eens en nooit meer. Maar we hebben het gehad en zondag vieren het gewoon met de rest van de familie. Het was op zich best gezellig alleen allebei mijn meiden waren moe en dan is het gewoon echt niet leuk meer na verloop van tijd. Ze heeft een mooie grote vrachtauto gekregen. Ze kan er nog net niet opzitten, maar wel goed mee rondscheuren.
En mijn doosje waar Lois van genoten heeft
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
snoopy heeft ook genoten van mijn doosje.

Eerst deze: [TK] Doosje onbekend
En tussendoor deze: [HELP!!!] Kunnen jullie een topic verwijderen???
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54660996
Het is idd een erg leuk doosje!

*snel verder leest
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54661086
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Moonah het volgende:
Het is idd een erg leuk doosje!
*beaamt*

Eh oh, wat doe ik hier? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54661269
geweldig Yppy. Bedankt voor de smile op mijn gezicht....
pi_54662803
Wat een mooi doosje YPPY... Heeft de rechtmatige eigenaar nog wel de inhoud gekregen?
En fijn dat jij je lekker mama voelt!!
pi_54662934
Het was gewoon voor J. en ik wist al na een kwartier wat erin zat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54663191
ohja, nog even verder gelezen:de hoogste bieder heeft zijn spulletjes gekregen
pi_54663619
YPPY, ik heb zeker genoten van je doosje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:13:46 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54663642
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

*beaamt*

Eh oh, wat doe ik hier? .
Als het ook maar over Yp d'r doosje gaat, ben je er ook als de kippen bij he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54669645
Hihi Yppy .
Fake it till you make it...
  zaterdag 17 november 2007 @ 12:49:34 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54671476
Wat een bak, dat doosjestopic!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:52:07 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54673577
Belana, jij vroeg in het vorge topic wat er aan de hand was met mijn huisarts? Die had gezegd, toen ik daar in februari was met dergelijke klachten: "dus eigenlijk vind je je leven neit zo leuk?" En dat was het. Wel met verwijzing voor therapie trouwens, maar dat was ook niet wat ik ervan verwacht had

sjak en nog iemand ( ) bedankt voor de uitleg van het zoloft-seretraline verhaal
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 17 november 2007 @ 20:17:59 #13
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54680038
LadyS, heb je last van de bijwerkingen? Hoop het niet natuurlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 17 november 2007 @ 20:25:30 #14
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54680296
Nou, ik merk nog niks eigenlijk. Dus dat lijkt me een goed teken
Wel een beetje een droge mond trouwens, daar had de HA het al over, maar ik weet niet of het me nu opvalt omdat ik erop attent gemaakt ben of dat het echt zo is.
  zaterdag 17 november 2007 @ 20:49:13 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_54680994
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:52 schreef LadyS het volgende:
Belana, jij vroeg in het vorge topic wat er aan de hand was met mijn huisarts? Die had gezegd, toen ik daar in februari was met dergelijke klachten: "dus eigenlijk vind je je leven neit zo leuk?" En dat was het. Wel met verwijzing voor therapie trouwens, maar dat was ook niet wat ik ervan verwacht had

sjak en nog iemand ( ) bedankt voor de uitleg van het zoloft-seretraline verhaal
mmm...geen fijne reactie iid
nu dus een ander? ik hoop dat de zoloft idd zijn werk doet!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 17 november 2007 @ 22:12:17 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54683350
Ja, nu een ander idd, de betreffende HA is nu ook weg, zei de HA van donderdag
pi_54686910
Yppy geweldig

Iedereen bedankt voor de lieve woorden!
Gisteren is gegaan zoals oma het gewild zou hebben, zelfs de familieperikelen werden aan de kant geschoven. En ik de niet eens iemand durf te bellen, heb wat gezegd tijdens de dienst. Niet erg verstaanbaar door de emotie, maar iets "in mij" zei dat ik het moest doen.
Vandaag total los op bed gelegen en morgen moet dan echt die koffer in gepakt worden. Ik probeer er niet aan te denken, maar ik ga al janken als iemand maandag zegt Mijn kinderen thuis achter laten en mijn vriend vind ik zo moeilijk
  zondag 18 november 2007 @ 01:18:02 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54687029
voor LAdyS in het speciaal even

En Anitra goed van je !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54687620
voor Anitra

Ik heb weer last van misselijkheid en slapeloosheid.. had ik ook bij Leonore.

Nou is het hier natuurlijk wel een uurtje vroeger, maar dan nog... blegh.
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54688698
Anitra
  zondag 18 november 2007 @ 08:46:37 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_54688811
gelukkig definitief een andere arts dus ladyS

Anitra
stormy waters...
sailin'
pi_54688975
Yppy Hij's leuk

Anitra
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54689403
Bleh ik zit een beetje in de twijfel. Vorige week donderdag is hier een jongen geweest die ik heel leuk vind. Het was heel gezellig enzo. Nu zou ie gisteravond weer komen maar dat heb ik afgezegt omdat ik toch liever nog niet wil dat ie Mikael al ziet. Nu komt ie dus vanmiddag want Mikael is bij Kevin. Maar nu weet ik ineens niet meer zo zeker of ik hem wel echt leuk vind. Of ik hem niet leuk vind omdat ik anders alleen ben. Aan de ene kant wil ik wel dat ie vanmiddag graag komt maar aan de andere kant liever niet Hij is wel heel leuk maar ook wel heel jong nog. Niet dat me dat iets uitmaakt maar van de week zei ie wel dat ie te jong is voor kinderen. En dat is ie ook En Mikael is toch een kind, mijn kind. En ik ben niet zo iemand die alleenmaar voor de sex is zeg maar. En ik weet niet waarom hij mij wel wil. Misschien wel alleen maar voor de sex Want ik lees op zijn hyves dat ie ook wel veel met andere meiden afspreekt enzo. Nu weet ik het dus ff niet meer. Gewoon laten komen en een gezellige middag hebben of niet laten komen en op deze manier ook geen "misbruik" van hem maken?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 18 november 2007 @ 10:32:10 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54689500
Eh, ik zou geen misbruik van jezelf laten maken

Tenzij je idd gewoon weet waar het om gaat er er allebei geen andere verwachtingen bij hebt.

Hij weet toch wel dat je een kind hebt neem ik aan? Dus het feit dat ie dan expliciciet benadrukt dat ie zichzelf te jong vindt daarvoor is wel een teken aan de wand..

Maar je kan hem toch laten komen en het gewoon casual houden? Dan merk je vanzelf wel hoe en wat, zolang Mikael er niet is kan je toch gewoon een babbeltje maken?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54689541
Ja hij weet dat ik een kind heb. En nee misbruik van mezelf laten maken gebeurt zeker niet. Maar het is gewoon dat ik hem denk ik wel leuk vind. En hij zegt dat ie mij op dezelfde manier leuk vind. Nu ben ik veel te achterdochtig om dat te geloven maar toch. Ik weet zeker dat er geen toekomst inzit. Dus waarom zal ik er dan tijd in steken. Haha heb denk ik al een keuze gemaakt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')