abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:18:49 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54646121
Nicole, idd niet erg lekker avondje... (Zal verder geen taalgrapjes maken, al vind ik de "spuugzat" van Nijna erg mooi gevonden)
Anitra, heel veel sterkte bij de crematie van je oma! Wel fijn dat je nu closer bent geworden met je vader! En succes met de laatste voorbereidingen (if any) voor je opname van as. maandag! Waarom heb je een lift nodig? Ben je slecht ter been?
Nijna, ook heel veel succes bij de dokter! Ik hoop echt dat het niets is, en mocht het onverhoopt wel wat zijn, dat ze het dat kunnen behandelen... Wel goed dat je ermee naar de dokter bent gegaan, knobbeltjes in borsten zijn altijd eng. (Vind het zelf ook iedere keer eng als ik helemaal vol zit en je voelt al die bultjes met melk. iedere keer na een voeding of kolven heel goed voelen of alles echt weg is. )
En eveliene <= virtueel steuntje in de rug, zeg maar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:52:18 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54648311
Anitra, sterkte vandaag en ook voor het komende weekend, hopelijk nog wat leuke dingen doen voordat je maandag weggaat om aan te sterken.

Fuente, sumatriptan Daar leef ik zo af en toe op. Schrik niet van de eerste effecten. Tintelende neus en zo. Ik neem het in bij de eerste signalen en dan werkt het ca. na 1-3 uur afhankelijk van de sterkte van de aanval. Meestal is 1x innemen genoeg, maar het kan zijn dat het na dat de pil (50mg) is uitgewerkt nog een dosis nodig is. Ik vind het echt een uitvinding. Niet meer een dag (of langer) in een donkere kamer, maar gewoon door kunnen gaan.

Hier zijn alle sentimenten overboord. Een jaar geleden werd ik nu naar de verloskamer gelopen en nog geen kwartier later had ik Maud op mijn buik. Wat is het leven mooi.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:54:48 #278
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54648354
Nijna, wat rot en eng zoiets. Succes Hopelijk valt het allemaal mee!

Oh en LadyS, goed dat je toch bent gegaan. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. In alles.

[ Bericht 29% gewijzigd door Luchtbel op 16-11-2007 13:08:20 ]
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:01:18 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_54648498
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef --Eveliene-- het volgende:
Opkomen voor mezelf vind ik altijd moeilijk. Als het om iemand anders gaat, mijn zusje, de kindjes... dan maakt het me niets uit, ik doe alles om te zorgen dat er recht gedaan wordt voor hun.
Maar jullie hebben wel gelijk, ik moet gewoon een klacht indienen. Ik heb ook eens met mijn andere buurvrouw gesproken, en zij vertelde dat het een beetje een machtspelletje is hier in London. Belachelijk! Zo maar eens gaan uitzoeken waar ik zo'n brief naartoe kan sturen, en dan maar eens beginnen!

(maar wel met knikkende knietjes..)
zet hem op!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:14:55 #280
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54648774
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:27 schreef LadyS het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties!

Yppy, ik begrijp dat jij ook Zoloft hebt? Ik heb een doosje waar heul geen Zoloft opstaat en ook niet op de bijsluiter Sertraline Sandoz 50 mg staat erop. Heb jij dat ook, anders bel ik even de apotheek morgen
De werkzame stof in Zoloft is sertraline. Sertraline is sinds 1990 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknaam Zoloft en als het merkloze Sertraline. Het is te verkrijgen in tabletten en in een concentraat voor drank.
En een volgende keer zal ik eerst verder lezen

Tjee NIjna wat een schrik zeg! Wanneer krijg je nu de uitslag?

Max, ook ik vind het goed dat je je kind zo voor alles stelt. Veel mensen zullen zeggen dat dat normaal is maar om de stap echt te nemen, knap hoor!

Belana, hoe is het met jou?
Lekker douchen!
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:45:07 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54649590
Wat ik me trouwens nog bedacht...
Chacama, jij wilde toch 7,5 kg afvallen? En dan nu beginnen omdat er anders 10 kg af moest? Wel, eigenlijk ben je dus al 2,5 kg afgevallen... Want de 2,5kg die er anders bij zou komen, is er niet aangekomen, dus in principe is het eraf! Dus dan zit je al op een kwart van je totale afvalquota! Dat is al heel veel! Gaat goed!
(Is niet negatief bedoeld of iets, meer als steuntje in de rug!)

*Weer heel hard verder werkt met duffe hoofd*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54649876
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef sjak het volgende:

Tjee NIjna wat een schrik zeg! Wanneer krijg je nu de uitslag?
Gister de uitslag van die punctie van gister gehad. Aan de ene kant zit een ontsteking, aan de andere kant dat weten ze niet goed, hij had het over "atypische cellen". We kijken het nu eerst aan en over 2 wk weer controle en dan zullen we wel weer verder zien. De radioloog die de echo maakte zei dat je sowieso vlak na een zwangerschap/borstvoedingsgebeuren onrustige cellen kan hebben. Dus het hoeft echt niks te zijn. Ook het feit dat er verder geen aanwijzingen zijn voor iets naars stellen me wel gerust.
Fake it till you make it...
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:59:36 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54649976
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me trouwens nog bedacht...
Chacama, jij wilde toch 7,5 kg afvallen? En dan nu beginnen omdat er anders 10 kg af moest? Wel, eigenlijk ben je dus al 2,5 kg afgevallen... Want de 2,5kg die er anders bij zou komen, is er niet aangekomen, dus in principe is het eraf! Dus dan zit je al op een kwart van je totale afvalquota! Dat is al heel veel! Gaat goed!
(Is niet negatief bedoeld of iets, meer als steuntje in de rug!)

*Weer heel hard verder werkt met duffe hoofd*
Heb het even 2x keer moeten lezen, maar ik snap je redenatie. Die zal ik ook zeker onthouden. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het goed gaat. Ik ga zo wel even in LIF kijken. De eerste kilo is er al af. Dus ik merk dat ik het nog steeds kan. Gewoon normaal eten....
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:24:24 #284
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54650677
Nicole what a night!

Anitra, sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54652865
Sterkte Anitra. Nooit leuk, zoiets.

Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54653099
YPPY, mooi is dat

Nijna, ik hoop ook dat de uitslag gewoon goed is.

Anitra, ook sterkte vandaag met alles.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:59:14 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54653147
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Sterkte Anitra. Nooit leuk, zoiets.

Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
Ik zoooo blij dat ik zo'n post van jou zie
Doet me echt goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54654695
LadyS wat goed dat je uiteindleijk toch gegaan bent! Succes met het werken aan jezelf.

Jemig Nijna wel even schrikken, en hopelijk is het niks ergs!

Pff MeNicole lekker allemaal zeg.
Ging het vandaag beter?

Eveliene wat belachelijk dat ze je zo lang heeft laten wachten zeg!

Anitra, heel veel sterkte gewenst.

Yppy, wat fijn om eens zo'n post te lezen van jou.
pi_54657183
Hier ging het vandaag weer als van ouds. Gelukkig. Hij had ook wle gewoon geslapen af gelopen nacht duss. Maar nu is ie bij mijn ouders omdat ik morgen moet werken en dat vind ik zo niet leuk. Hij werd vanmiddag helemaal oevrstuur wakker en dan moet ik hem daar laten terwijl ik het liefst met hem lekker in bed wil liggen. Hem lekker knuffelen en neuzen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator vrijdag 16 november 2007 @ 20:13:18 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54658731
quote:

Super dit!

Ik vind je de laatste tijd ook steeds meer de oude Yppy worden in je posts. Ik heb genoten van je doosje, en alle andere rake, snedige opmerkingen die ik ineens weer zie verschijnen. Je bent op de weg omhoog
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:22:07 #291
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54658988
YPPY, super!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54659045
quote:

Ik krijg er tranen van joh
Variety is the spice of life
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:35:26 #293
103793 kozakken
Living the life
pi_54659330
Yppy, wat fijn !!
pi_54659554
Jullie zijn lief. Maar niet zo lief als Anna.

Dat doosje was goed he? Ik heb zo gelachen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:56:00 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54659864
Ypsel!
En Lois heeft genoten van je doosje....?!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54660395
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:25:44 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54660607

Yppy, wat heerlijk om dit te mogen lezen (niet dat van dat doosje)

Wij zijn net terug van het vieren van Maud d'r verjaardag bij mijn schoonouders lang verhaal. Was eens en nooit meer. Maar we hebben het gehad en zondag vieren het gewoon met de rest van de familie. Het was op zich best gezellig alleen allebei mijn meiden waren moe en dan is het gewoon echt niet leuk meer na verloop van tijd. Ze heeft een mooie grote vrachtauto gekregen. Ze kan er nog net niet opzitten, maar wel goed mee rondscheuren.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:26:34 #298
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54660634
Kozje, ik vind het fijn dat je weer wat vaker je neus laat zien hier.
Hoe gaat het met je?

Doe us vertellen Yp...

M@x, heb je dit weekend Kai? Ik wens je hoe dan ook een fijn weekend!
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:27:55 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54660675
Chaca, tja, jammer dat het zo moest met je schoonouders.
pi_54660731
snoopy heeft ook genoten van mijn doosje.

Eerst deze: [TK] Doosje onbekend
En tussendoor deze: [HELP!!!] Kunnen jullie een topic verwijderen???
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')