quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef m@x het volgende:
Ik weet niet of ik nog heel veel in OUD ga komen. Gisteren heb ik besloten dat het beter voor Kai is als we de bezoekregeling permanent omkeren. Kai gaat dus het grootste deel van de tijd bij zijn vader wonen. Ik ben er van overtuigd dat ik een veel betere en veel leukere moeder voor Kai ben als ik dat niet 24/7 hoef te zijn.
Klinkt allemaal goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 07:52 schreef Sugar het volgende:
BE, lief dat je naar S vraagt. Hij is na die ene week thuis gewoon weer aan het werk gegaan. We hebben samen met zijn huisarts besproken dat die week wel goed heeft gedaan: bewuster van zijn grenzen geworden en veel geslapen die week. Echt bijgeslapen, zeg maar.
Natuurlijk is het hiermee niet 'klaar', maarlanger thuisblijven vond S zelf niet zo zinvol, dat is toch niet de oplossing. Veel belangrijker is het dat we beiden onze behoeften blijven zien en dat hij aanvoelt wanneer het te veel voor 'm is. In gesprek met de psycholoog waar hij eenmalig heen moest, kwamen ze tot de conclusie dat het afgelopen jaar hem fysiek (weinig slaap, hij heeft iets met zijn lever waardoor hij júist extra slaap nodig heeft, been gebroken, operaties daarvan, veel koppijn en twee MRI's daarvoor, zulke dingen) en mentaal (doordat hij echt heel erg veel op moest vangen hier) heeft uitgeput. Erg logisch.
Hopelijk houdt hij zijn grenzen nu beter in de gaten, samen met mij.
Ja! Het eerste wat mijn huisarts zei: I'm so sorry they've kept you waiting'quote:Op donderdag 15 november 2007 14:01 schreef Moonah het volgende:
Sugar, tnx voor de update. Sterkte maar weer samen.
LadyS, fijn dat je nu veel serieuzer bent genomen. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je.
MeNicole, fijn dat het nu zo'n beetje allemaal geregeld is.
En Eveliene, dát is lomp zeg.
)
nou, die klacht zou ik zeker indienen. is dat mens nou helemaal van de pot gerukt? wie denkt ze wel niet dat ze is? god ofzo? waar slaat dit op? dus doen! vind ikquote:Op donderdag 15 november 2007 18:12 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Ja! Het eerste wat mijn huisarts zei: I'm so sorry they've kept you waiting'
dus ik heb zo het idee dat ze het wel vaker doet, die horkerige receptioniste.
(nou kon ik er vandaag ook wel erg slecht tegen, vannacht nauwelijks geslapen).
Mijn buurvrouw vindt dat ik een klacht moet indienen, maar ik weet het niet...
zet hem op!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef --Eveliene-- het volgende:
Opkomen voor mezelf vind ik altijd moeilijk. Als het om iemand anders gaat, mijn zusje, de kindjes... dan maakt het me niets uit, ik doe alles om te zorgen dat er recht gedaan wordt voor hun.
Maar jullie hebben wel gelijk, ik moet gewoon een klacht indienen. Ik heb ook eens met mijn andere buurvrouw gesproken, en zij vertelde dat het een beetje een machtspelletje is hier in London. Belachelijk! Zo maar eens gaan uitzoeken waar ik zo'n brief naartoe kan sturen, en dan maar eens beginnen!
(maar wel met knikkende knietjes..)
De werkzame stof in Zoloft is sertraline. Sertraline is sinds 1990 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknaam Zoloft en als het merkloze Sertraline. Het is te verkrijgen in tabletten en in een concentraat voor drank.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:27 schreef LadyS het volgende:Bedankt voor de lieve reacties!
Yppy, ik begrijp dat jij ook Zoloft hebt? Ik heb een doosje waar heul geen Zoloft opstaat en ook niet op de bijsluiterSertraline Sandoz 50 mg staat erop. Heb jij dat ook, anders bel ik even de apotheek morgen
Gister de uitslag van die punctie van gister gehad. Aan de ene kant zit een ontsteking, aan de andere kant dat weten ze niet goed, hij had het over "atypische cellen". We kijken het nu eerst aan en over 2 wk weer controle en dan zullen we wel weer verder zien. De radioloog die de echo maakte zei dat je sowieso vlak na een zwangerschap/borstvoedingsgebeuren onrustige cellen kan hebben. Dus het hoeft echt niks te zijn. Ook het feit dat er verder geen aanwijzingen zijn voor iets naars stellen me wel gerust.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef sjak het volgende:
Tjee NIjna wat een schrik zeg! Wanneer krijg je nu de uitslag?
Heb het even 2x keer moeten lezen, maar ik snap je redenatie. Die zal ik ook zeker onthouden. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het goed gaat. Ik ga zo wel even in LIF kijken. De eerste kilo is er al af. Dus ik merk dat ik het nog steeds kan. Gewoon normaal eten....quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me trouwens nog bedacht...
Chacama, jij wilde toch 7,5 kg afvallen? En dan nu beginnen omdat er anders 10 kg af moest? Wel, eigenlijk ben je dus al 2,5 kg afgevallen... Want de 2,5kg die er anders bij zou komen, is er niet aangekomen, dus in principe is het eraf! Dus dan zit je al op een kwart van je totale afvalquota! Dat is al heel veel! Gaat goed!
(Is niet negatief bedoeld of iets, meer als steuntje in de rug!)
*Weer heel hard verder werkt met duffe hoofd*
Ik zoooo blij dat ik zo'n post van jou ziequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Sterkte Anitra. Nooit leuk, zoiets.
Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
Super dit!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
Ik krijg er tranen van johquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |