abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:00:44 #201
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54573356
Nou lekker dan Sugar, zo medewerking.
Lief dat je naar me vraagt! Het gaat wel ok eigenlijk!

Kersjes, wat leuk zo'n dag! heerlijk hoor.
Wel rot, zo'n ruzie met je moeder. Ik herken het wel een beetje hoor, ik trek toch mijn eigen plan, maar de opmerkingen blijven wel in je hoofd zingen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:05:06 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54573419
Sugar, wat stom dat ze niet even keken of je niet tussendoor kon ofzo.
Hoe is het trouwens met S.? En hoe hou jij je met deze situatie?
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:42:27 #203
103793 kozakken
Living the life
pi_54574366
Suug Dat is mij dus een paar maanden terug ook overkomen. (Hier alleen wel een asistente die me er tussen gedrukt heeft )
Echt... het is soms vooral boven blijven drijven ipv zwemmen.

Kersemeid, wat vervelend van de situatie met je moeder. (Ik geloof dat hier meer mensen over kunnen meespreken zo op 't forum. over moeders en schoonmoeders en zussen enzo.... )

BE, wat een gedoe zo! Ik hoop dat je je gevoel van veiligheid terug kunt gaan krijgen. (positief klinkt in ieder geval die buurvrouw me in de oren )

Belaantje, wat moohooi (* kozakken oh wacht... ik moest een roooom met je nemen toch )
Ik vind je haar leuk

En ik vergeet nog zoveel mensen!
-heb wat moeite met bijlezen op 't moment -
pi_54575992
sugar, dat is mij ook een keer overkomen, weet nog goed hoe vreselijk ik toen ook baalde. was ook echt zo'n dag dat alles moeizaam ging, 2 kinderen op de fiets door de regen, etc etc. succes met de herkansing donderdag. en wat een stom mens die assistente!
pi_54576037
anitra, nog een weekje 'uitstel' dus. sterkte deze week en ook met het weer opladen voor de opname volgende week!
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:55:34 #206
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54576129
Anitra, gecondoleerd! Wat ontzettend naar, zeg. Misery loves company zeggen ze dan, en dat klopt hier ook weer
Sugar, je hebt het nog netjes opgelost! Zeker gezien de rest van de omstandigheden waar je over post, weet ik niet of ik zo beleefd was gebleven... En de kids hebben uiteindelijk leuk gespeeld, toch?
Chacama, je kiest idd wel een "lekkere" tijd uit om af te gaan vallen Heb je een plan opgesteld? Als in zovaak trainen etc.? Heel veel succes iig!
Moonah, heel veel geduld gewenst, ik hoop echt dat jullie eruit komen!
Kersjes, wat een leuke verrassing!! Mannen kunnen zo attent zijn!
Is het heel slecht als ik stiekem blij ben dat ik nooit ruzie zal krijgen met mijn moeder over de opvoeding van Eli? Mijn schoonmoeder zal iig tegen mij niets zeggen, en ik denk niet dat mijn as. stiefmoeder zich ergens mee zal bemoeien. Wel rustig idee...
Morgen zijn we 3 jaar getrouwd!!

Zo, ik wilde toch even reageren op de moeders, nu weer hard verder werken

[ Bericht 7% gewijzigd door DaviniaHR op 13-11-2007 15:17:42 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:27:05 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54579874
Ach ja, moeders...
Als het aan de mijne had gelegen dan was ik Devin 24/7 aan het voeden en zou ik hem 5 truien over elkaar aantrekken. Ene oor in, andere weer uit wordt nu mijn motto i.p.v. En wie denk je wel dat je bent om me zo te bekritiseren?!?
Beter toch?

Dominante, koppige, liefdevolle, verpleegkundige en (daardoor?) overbezorgde mama van me...
4 jaar terug zat ik aan haar bed te huilen toen ze op de Intensive Care lag. Ik heb toen aan mezelf gezworen er alles aan te doen om onze band te verbeteren en voortaan de verstandigste te zijn, als ze maar beter zou worden.
Duidelijk weer tijd voor een reminder.
Ja en amen, ja en amen...

Davinia, gefeliciteerd met je huwelijksdag!
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:32:08 #208
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54583048
Ik weet niet of ik nog heel veel in OUD ga komen. Gisteren heb ik besloten dat het beter voor Kai is als we de bezoekregeling permanent omkeren. Kai gaat dus het grootste deel van de tijd bij zijn vader wonen. Ik ben er van overtuigd dat ik een veel betere en veel leukere moeder voor Kai ben als ik dat niet 24/7 hoef te zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:33:29 #209
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54583096
M@x
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54583232
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef m@x het volgende:
Ik weet niet of ik nog heel veel in OUD ga komen. Gisteren heb ik besloten dat het beter voor Kai is als we de bezoekregeling permanent omkeren. Kai gaat dus het grootste deel van de tijd bij zijn vader wonen. Ik ben er van overtuigd dat ik een veel betere en veel leukere moeder voor Kai ben als ik dat niet 24/7 hoef te zijn.

Veel sterkte de komende tijd M@x, ik vind het onwijs moedig van je....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator dinsdag 13 november 2007 @ 19:55:24 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54583718
Lieve M@x wat een moeilijke beslissing. Heel veel sterkte voor jou, ik vind je dapper

Enne.... dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat je niet meer veel in OUD hoeft te komen? Of is het te confronterend voor je?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54583914
M@x
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:09:27 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54584043
M@x, hoe dan ook blíjf je een OUDer, dus ik hoop van harte dat je hier blijft komen, mits je je daar goed bij voelt. Wat ontzettend knap dat je deze keuze hebt durven maken.
Hoe vindt Kai het om meestentijds bij zijn papa te wonen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54584057
Max, wat een moedige beslissing.. Veel sterkte de komende tijd, en geniet lekker van de tijd die je nu vrolijk met kai kan doorbrengen!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:29:03 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54584552
Max, lieve schat, het is echt goed dat je dit kon beslissen. Ik blijf het dan ook gewoon oermoedig noemen.
Sterkte met je gevoel erover en weet me te vinden als het nodig is of gewoon even fijn, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:33:18 #216
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54584679
Max, ik vind je ook ontzettend moedig. Knap dat je zo'n knoop door durft te hakken. Heel veel sterkte de komende tijd. Ook voor Kai, ook voor papa. Zet 'm op lief moedertje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:35:16 #217
103793 kozakken
Living the life
pi_54584734
Och M@x... Lieve M@x.. wat een moedig en moederig besluit!!
sterkte met je eigen dingen. Met jezelf en met alles eromheen.

-ik kan de knuffelsmiley zo niet vinden. maar die meen ik wel-

Oh ja.. en ik wil ook graag Moonah nog even sterkte toe wensen. Gedoe in een relatie is zo energievretend. Wat fijn dat je er positief in staat!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 13 november 2007 @ 20:54:51 #218
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54585238
m@x
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:55:37 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54585259
m@x-ke, dappere dame!
Heel veel sterkte met het wennen aan dit besluit, het zal toch wel even zijn plekje moeten zoeken.
Trek je niks aan van wat anderen zeggen hoor!

En don't be a stranger! Je blijft hoe dan ook moeder en ik denk dat we sowieso allemaal wel nieuwsgierig blijven naar hoe het met je gaat, daar op je mooie flatje enzo.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:03:54 #220
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54585456
m@x... pfff dapper hoor. Ik vind het knap dat je voor jezelf in durft te zien dat dit voor hem het beste is omdat het voor jou het beste is. Maar echt vrolijk word je er vast niet van...

Ik weet wel dat ik ver weg woon maar online ben ik er voor je als je wilt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54585827
m@x, oef wat een moeilijk besluit, maar ik kan me ook voorstellen dat het je de nodige 'lucht' zal geven. fijn dat het kan in elk geval, dat jullie dit zo kunnen regelen. woont/gaat de vader van Kai enigszins bij je in de buurt wonen? sterkte voor jullie alledrie, met het wennen aan de nieuwe situatie!
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:22:31 #222
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54585960
M@x, ook ik vind 't heel moedig en dapper

Veel sterkte met wennen aan de situatie en je gevoel erbij.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:49:38 #223
94046 PM-girl
pi_54586740
Jeetje M@x, wat moeilijk maar dapper zeg! En wat goed wederom dat jullie dit zo regelen. Sterkte met wennen en voel je gewoon welkom in OUD!
*
pi_54588813
Je bent en blijft altijd deel van OUD m@x en altijd Kai's moeder, waar hij ook woont. Wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing moet dit geweest zijn. Snapt Kai het? Ik vind het wel echt goed dat je zo bezig bent en dat je niet ontkent dat het niet zo goed ging. Je bent stoer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:05:12 #225
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54588977
Jullie zijn lief Diep in mijn hart wist ik eigenlijk al dat dit beter zou zijn en wat beter is voor Kai is ook beter voor mij. Het toegeven was het moeilijkste maar nu de keus is gemaakt voelt het als een enorme opluchting.

Hij snapt er zelf nog niet zo veel van. Als hij maar bij één van ons is is het prima. Hij is lief, leuk en superstoer en dat zal ie ook wel blijven. Als ik van één ding zeker ben is het wel dat hij een supervader heeft die heel goed voor hem gaat zorgen (en hem in een week tijd overdag zo goed als zindelijk heeft gekregen).

Ik bedoelde trouwens dat ik waarschijnlijk niet zoveel meer in de specifieke kindjestopics te vinden zal zijn. Van het bankje zullen jullie me af moeten meppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door m@x op 13-11-2007 23:38:36 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:47:11 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54590075
M@x ik weet niet zo goed wat te zeggen, behalve dat het me een hele moeilijke beslissing lijkt, en dat ik het dus enorm dapper vind dat je die hebt genomen!
Dat je je opgelucht voelt lijkt me al genoeg zeggen dat het dan waarschijnlijk de juiste beslissing is. Sterkte met het wennen aan de nieuwe situatie voor jullie alledrie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54590464
Wat moeilijk, M@x Echt een rotbeslissing/dilemma waar je voor stond.. wel fijn dat je dus nog wel hier blijft.

Gecondoleerd Anitra..

Kersjes, jammer dat 't zo moeilijk loopt met je moeder. Over die zuigbehoefte; kan 't zijn dat hij zijn fles te snel leeg heeft? Misschien helpt een kleiner gaatje dan?
En kan 't zijn dat-ie bij jouw moeder idd gewoon meer wil drinken dan thuis? Jammer dat je er dan niet bij bent hè

[ Bericht 53% gewijzigd door poemojn op 14-11-2007 00:13:37 ]
pi_54593037
Jemig Sugar, wat balen. Helemaal voor niks naar het CB. Ik vind het goed dat je de kinderen hebt laten spelen, als je meteen gehaast weg gaat, snappen ze er nog minder van.

Kersjes, volgens mijn psycholoog is het juist niet goed om altijd ja en amen te zeggen. Wel moet je inderdaad je eigen houding veranderen als geen invloed hebt op 'de andere kant'. En vaak je verwachtingen bijstellen. Genoeg voor op het forum. Als je meer wilt weten, mag je PM'en.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54593360
m@x..wat een enorme beslissing !
erg knap dat het je gelukt is de beslissing te nemen, fijn dat het zo'n opluchting geeft!
Ik vind het bijzonder te lezen dat het beste voor Kai ook echt voorop staat!

Sugar, wat goed dat je de tijd nam om ze nog even te laten spelen !
ik zou denk ik in mijn emoties hard weg willen rennen.. hihi
sterk!

Hier ondanks de AB waar ik gisteren mee begonnen ben toenemend last van mijn rug/zij
dus ik hoop dat het snel gaat werken en de infectie zich niet verder uitbreidt.
Wel redelijk geslapen gelukkig.
pi_54593823
M@x is vind het echt zo goed van je dat je deze beslissing hebt genomen. Ik weet gewoon niet goed wat ik ervan moet zeggen (nog steeds niet)

Ik heb trouwens gister de dokter gebeld over mijn rare pilgedoe. Nu moet ik eerst maar eens een half jaar de pil weglaten en kijken of mijn lichaam zichzelf hersteld. Is dat na een half jaar nog helemaal niks dan een hele zware pil om het een zetje in de goeie richting te geven. En dan maar kijken wat er gebeurd. Maar eerst niks doen dus. Tja condooms halen zei de dokter En hij melde ook nog even dat ik dus geluk had dat ik niet zwanger was geworden. Mijn lichaam heeft de pil niet eens in de gaten gehad dus ik had net zo goed zwanger kunnen worden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54593894
Max ik vind je een stoere dame om zulke beslissingen te kunnen nemen. Je doet voor je gevoel wat het beste is voor jullie allebei...

MeNicole veel succes met je lastige pilgedoe...

Anitra gecondoleerd met je oma.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54594447
Sugar,Wat een muts op het cb zeg!!!! Die heeft zelf vast geen kinderen

Max sterkte en wat een moedige beslissing, dat is pas een echte moeder, die altijd haar kind voorop stelt... heel knap vind ik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54598795
Max, wat moet dat een moeilijke beslissing geweest zijn! Ik vind het superstoer dat je het aandurft.
pi_54614415
Max ik vind het ook een moedige beslissing!
pi_54616975
ik ook.
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 15 november 2007 @ 07:25:30 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54618032
Hopelijk went het allemaal snel en krijgt het een plekje. Wat klinkt dat toch suf altijd. En inderdaad, wat is het goed dat jullie er samen voor Kai zijn. Dat hij naast zo'n moeder, ook zo'n vader heeft. Nou lieve Max, ik wens je van alles. Geluk en sterkte en succes.
  donderdag 15 november 2007 @ 07:52:59 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54618176
BE, lief dat je naar S vraagt. Hij is na die ene week thuis gewoon weer aan het werk gegaan. We hebben samen met zijn huisarts besproken dat die week wel goed heeft gedaan: bewuster van zijn grenzen geworden en veel geslapen die week. Echt bijgeslapen, zeg maar.
Natuurlijk is het hiermee niet 'klaar', maarlanger thuisblijven vond S zelf niet zo zinvol, dat is toch niet de oplossing. Veel belangrijker is het dat we beiden onze behoeften blijven zien en dat hij aanvoelt wanneer het te veel voor 'm is. In gesprek met de psycholoog waar hij eenmalig heen moest, kwamen ze tot de conclusie dat het afgelopen jaar hem fysiek (weinig slaap, hij heeft iets met zijn lever waardoor hij júist extra slaap nodig heeft, been gebroken, operaties daarvan, veel koppijn en twee MRI's daarvoor, zulke dingen) en mentaal (doordat hij echt heel erg veel op moest vangen hier) heeft uitgeput. Erg logisch.
Hopelijk houdt hij zijn grenzen nu beter in de gaten, samen met mij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54618415
Wij gaan zo als het goed is voor de laatste keer naar de mediation. Hopelijk word vandaag alles opgestuurd naar een advocaat en naar de rechter. We hebben alles wat we voor Mikale geregeld hebben op papier gezet en naar haar gemaild van de week en we hebben niks terug gekregen dus dat betekend dat alles goed was Dus eindelijk bijna klaar.
Liefde
  donderdag 15 november 2007 @ 08:44:08 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_54618551
lieve m@x, dikke voor je. je bent een mooi mens
stormy waters...
sailin'
pi_54618791
m@x. dikke

kom je vanavond weer bakkie doen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:44:44 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54619494
quote:
Op donderdag 15 november 2007 07:52 schreef Sugar het volgende:
BE, lief dat je naar S vraagt. Hij is na die ene week thuis gewoon weer aan het werk gegaan. We hebben samen met zijn huisarts besproken dat die week wel goed heeft gedaan: bewuster van zijn grenzen geworden en veel geslapen die week. Echt bijgeslapen, zeg maar.
Natuurlijk is het hiermee niet 'klaar', maarlanger thuisblijven vond S zelf niet zo zinvol, dat is toch niet de oplossing. Veel belangrijker is het dat we beiden onze behoeften blijven zien en dat hij aanvoelt wanneer het te veel voor 'm is. In gesprek met de psycholoog waar hij eenmalig heen moest, kwamen ze tot de conclusie dat het afgelopen jaar hem fysiek (weinig slaap, hij heeft iets met zijn lever waardoor hij júist extra slaap nodig heeft, been gebroken, operaties daarvan, veel koppijn en twee MRI's daarvoor, zulke dingen) en mentaal (doordat hij echt heel erg veel op moest vangen hier) heeft uitgeput. Erg logisch.
Hopelijk houdt hij zijn grenzen nu beter in de gaten, samen met mij.
Klinkt allemaal goed.
Het is natuurlijk idd geen wonder dat ook hij het eind van zijn latijn een keertje tegen gekomen is gezien alles wat er gebeurd is. Des te beter dat hij nu aan de bel getrokken heeft en dat jullie je er allebei van bewust zijn dat jullie elkaar een beetje in de gaten moeten houden, maar ook jezelf.
Gaat vast allemaal goedkomen.
pi_54623345
Ik ben naar de HA geweest en heb Zoloft gekregen en een verwijzing naar maatschappelijk werk
Het was allemaal heel herkenbaar (ik heb stukjes van hier geknipt en geplakt ) en ik moet volgende week vrijdag alweer terugkomen bij haar. Dit is echt eeen fijne arts, voel me een stuk serieuzer genomen

M@x, moeilijk beslissing, maar gelukkig issie genomen
Sugar, fijn dat het beter gaat!
pi_54623400
Goed gedaan LadyS. Zoloft werkt bij mij erg goed. Kun je snel terecht bij het maatschappelijk werk?
*OUD heilige*
pi_54623535
MeNicole, fijn dat het allemaal bijna geregeld is! Geeft vast een fijn gevoel, en rust.

Hoop dat het goed gaat bij de mediation!
pi_54623649
Ik kom trouwens net van de huisarts. Ik dacht dat mijn afspraak om 10:10 was, dus ik was er om 10 uur. Ik meld me netjes bij de receptie zegt dat wijf 'je bent te laat' bleek mijn afspraak om 09:50. Ok. Dus ik was 10 minuten te laat. Meestal moet je toch een half uur wachten dus ik zag het probleem eigenlijk niet zo. Maar die vrouw reageerd niet meer, dus ik vroeg of ik nog gewoon gezien kon worden vandaag. Na me twijfelend aangekeken te hebben zei ze: ga maar zitten. Nadat ze me 1,5 uur (!!) heeft genegeerd ben ik eens gaan vragen wanneer ik nou eens aan de beurt was. Ze kijkt me aan met zo'n rottige uitdrukking in haar ogen, en zegt, zonder oop haar beedscherm te kijken: 'Ok, you can go next' De trut!! Ze heeft me daar dus gewoon laten zitten, kijken hoe lang het zou duren voor ik iets ging zeggen. Ik moest bijna huilen (hormonen, hormonen) en ging weer zitten. Ik wilde haar het plezier niet gunnen! Uiteindelijk heb ik bij mijn dokter zitten grienen. Blegh, ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen.
pi_54625024
Sugar, tnx voor de update. Sterkte maar weer samen.
LadyS, fijn dat je nu veel serieuzer bent genomen. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je.
MeNicole, fijn dat het nu zo'n beetje allemaal geregeld is.
En Eveliene, dát is lomp zeg.
pi_54625875
Sugar, dat is een positieve update...hopelijk houdt S zijn grenzen goed in de gaten (samen met jou).

LadyS, super. Goed dat je gebruik gemaakt hebt van de teksten hier. Fijn dat je nu medicatie hebt en een doorverwijzing.

MeNicole, bijna klaar...bijna rust.

M@x, dikke

Eveliene, hopelijk zegt de arts er nog even wat van. Want dit is 'not done'.

Hier gaat het allemaal heel erg met ups en downs. Ik zou willen dat ik het enthousiasme van Fleur voor de helft al zou mogen hebben: Nog maar 1 nachtje slapen en dan wordt Maud 1.

Ik zit hier g*d met tranen in mijn ogen.

Een jaar voorbij.

De tijd vervlogen, een jaar voorbij
Een klein mensje in mijn buik
Ik raak je aan en ruik
een baby-meisje
een meisje Maud
teer en klein
zo lief en fijn

het begin zo moeilijk
met spugen en pijn
je huilde veel
alleen bij mama was het fijn
Je groeide groter
een beetje meer
elke keer weer

Van tijgeren naar kruipen
op handen en voeten
dat was voor jou een moeten
Je leerde het snel
maar ook viel je wel
Staan en lopen
alles gaat zo hard
jou leven
je staat aan de start

Het lijkt zo lang geleden
maar het is nog zo kort
Ik weet het als was het gisteren
jij op mijn buik
een kleine levende kruik
Mijn meisje
Mijn meisje Maud
Jij wordt vast heel oud.

/emo-muts modus uit/

Een jaar geleden liep ik thuis te emmeren. Zou ik wel bellen, zou ik niet bellen. Moet ik Fred al waarschuwen, of is dit niets. Het was uiteindelijk niet veel, maar wel genoeg om me in het ziekenhuis te houden. Nog 1 nachtje slapen dan hou ik je vast....

De taart is geregeld, de cadeaus liggen klaar. De slingers binnen handbereik en haar lievelingseten in de kast. Ik ben er klaar voor....
pi_54626860
Chacama..mooi gedichtje..dubbel hè ?!
Fijne dag gewenst vast voor morgen !

Memmel?
hoe is het vandaag gegaan?
pi_54631063
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:01 schreef Moonah het volgende:
Sugar, tnx voor de update. Sterkte maar weer samen.
LadyS, fijn dat je nu veel serieuzer bent genomen. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je.
MeNicole, fijn dat het nu zo'n beetje allemaal geregeld is.
En Eveliene, dát is lomp zeg.
Ja! Het eerste wat mijn huisarts zei: I'm so sorry they've kept you waiting'
dus ik heb zo het idee dat ze het wel vaker doet, die horkerige receptioniste.
(nou kon ik er vandaag ook wel erg slecht tegen, vannacht nauwelijks geslapen).

Mijn buurvrouw vindt dat ik een klacht moet indienen, maar ik weet het niet...
pi_54631563
Vandaag in het ziekenhuis geweest nadat ik gisteren bij de huisarts toch maar even naar mn borsten had laten kijken. Bobbeltjes, die naar mijn idee niet een serieuze ontsteking waren, maar die toch ook wel lang bleven zitten. Huisarts leek nogal te schrikken, wilde weten of het geen abcessen waren.
Dus vandaag echo en toen hebben ze gelijk een punctie gedaan. Daarna stuurden ze me door naar de mamma-care verpleegkundige, de chirurg moest er ook nog maar even naar kijken.
Of we 's middags terug konden komen voor een bezoek aan de chirurg en de uitslag. Zo ga je naar het ziekenhuis voor "gewoon een echo" en zo hebben ze het over borstkanker...
In de ene borst vonden ze een ontsteking, in de andere "atypische cellen". Na onderzoek zei de chirurg dat hij niet aan kanker dacht. Maar voor de zekerheid moet ik nog wel een keer op controle komen.
Of we ook erg geschrokken waren... Eigenlijk niet, ik ben niet naar dat ziekenhuis gegaan met de vraag of het kanker zou zijn. En ik ben daar dan ook vrij nuchter in, eerst maar eens zien.
We gaan uit van een ontsteking en dat moet vanzelf minder gaan worden.
Maar wat een dag zeg...
Fake it till you make it...
  donderdag 15 november 2007 @ 18:46:43 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54631762
Jeetje Nijna, denk je idd 'even' voor een echo te gaan.
Sowieso is het natuurlijk niet helemaal goed met die ontstekingen die er nog zitten. Hopelijk trekken die snel weg en blijkt de rest ook 'gewoon' ontstekingsspul te zijn.
  Jubileum moderator donderdag 15 november 2007 @ 19:13:29 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54632309
Sugar ik vind dat jij en S het heel erg goed doen zo samen. Samen de grenzen bewaken, goed voor elkaar zorgen, echt heel knap.

LadyS ik vind je dapper Goed gedaan, en ik hoop dat de zoloft snel gaat werken voor je.

Nijna best wel schrikken dit! Ik ga ook hopen op onstekingen en duimen voor jullie.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 15 november 2007 @ 19:13:38 #253
94046 PM-girl
pi_54632314
Jeetje Nijna, wat een achtbaan ineens zo! Goed dat je wel gegaan bent zeg! Succes ermee!

Eveliene, lekkere assistente... het woord empathie lijken ze soms wel te vergeten niet?

LadyS, ik hoop dat de medicatie je goed doet, sterkte he
*
pi_54632640
Bedankt voor de lieve reacties!
Ik moet bekennen dat ik de afspraak had gemaakt voor mijn migraine Ik had wel al het printje gemaakt met de posts van hier (anoniem hoor!) en toch maar besloten om het aan te kaarten. Maar dit is ook een fijne arts.

Yppy, ik begrijp dat jij ook Zoloft hebt? Ik heb een doosje waar heul geen Zoloft opstaat en ook niet op de bijsluiter Sertraline Sandoz 50 mg staat erop. Heb jij dat ook, anders bel ik even de apotheek morgen

Oh ja, ben vanmiddag ook bij de uroloog geweest voor mijn niersteen. Dat kreng is gewoon 10.8 mm groot en moet dus vergruist worden. Ik dacht: we maken een afspraak, vergruizen en gaan we weer naar huis. Maar het is een hele dagopname Moest vandaag meteen een hartfilmpje laten maken en 23 januari mag moet ik

De score aan receptjes vandaag:
Zoloft
Maxalt (migraine)
Diclofenac (pijnstilling voor na het vergruizen)
Xatral (verwijden urineleiders)

Ik ben weer klaar voor de winter

Nijna, jemig zeg ik zou echt in de stress gezeten hebben
pi_54632720
Nijna toch, dat is ineens totaal anders. Dat verwacht je niet als je even naar de huisarts gaat.

Je bent geweest LadyS, en daar gaat het om. Je had het ook alleen over je migraine kunnen hebben. Uitprinten is wel slim, vaak makkelijker om iets onder woorden te brengen. Er staat bij mij ook Sertraline op. En honderden bijwerkingen in de bijsluiter. Ik begon met 50 mg en heb nu 75 mg per dag.
*OUD heilige*
pi_54632784
LadyS, jouw medicijnkastje is aardig gevult zo... Zoloft is de merknaam, sertraline is de stofnaam. Maar dan de merkloze (vaak goedkopere) variant. Zou in principe hetzelfde moeten werken.

Ik ben niet zo'n stresskip met dit soort dingen, ik ga me dan drukker maken om het feit dat ze misschien wel met een enorme naald in me gaan lopen wroeten dan om de uitkomst, in eerste instantie. Gelukkig was dat naaldje wat ze vandaag gebruikte niet zo enorm en viel het erg mee. Over 2 weken zien we wel weer verder, maar ik verwacht eigenlijk dat er ook dan niet iets uitkomt.
pi_54632809
Oh, dan is het toch de goede
Ik moet naar de 150mg zegt ze, en dan zeker voor een half jaar. Ze wil me me dan eerst stabiel hebben in mijn gevoelens (jeetje, dit klinkt wel heftig zo )

Ja, ben blij dat ik gegaan ben
pi_54632960
Ik mocht niet hoger beginnen, ivm de borstvoeding, anders was ik ook wel vlugger en meer omhoog gegaan.
*OUD heilige*
pi_54633300
oh ja dat is ook zo. Daar hoef ik nu niet meer aan te denken.
pi_54634786
K*T avond. Bleh. Begon allemaal zo leuk. Lekker met mijn ma de stad in kleren kopen (zij betaalde ) en allemaal gezellig. Mijn tante schoof halverwege ook nog bij. Kreeg zomaar geld van mijn tante om nog meer kleren te kopen, allemaal helemaal toppie. Kom ik thuis, hond ziek, wil niks van me weten en ligt in zijn mandje te trillen en gek te doen. Dan heb ik meteen stress want dat doet ie anders nooit. Mikael aan het zeuren want die heeft honger (niks gegeten) en is moe. Maak ik pap voor hem na 2 hapjes spuugt de hond me alles onder Dus ik draai me om om te kijken spuugt Mikael me alles onder en begint te huilen omdat hij niet weet wat hem overkomt. Mikael troosten en ik dus ook helemaal onder de spuug Maar ja Mikael is weer stil en die vind zijn kots toch wel heel leuk. Dus lekker mee spelen. Hond is ook weer opgelucht dus komt Mikael zijn kots maar ff oplikken. Ieh. Kind onder de douche met kleren en al. Als alle spuug weg is kleren uit en in bad. Ondertussen heen en weer vliegen naar de keuken om daar spuug te ruimen. Mikael uit bad, pyama aan op de bank tv kijken terwijl ik keuken verder opruim, douche opruim en de wasmachine aan doe. Mikael proberen toetje te geven. Bleh ruik ik toch. Shit ja hond had ook nog gespuugd Mikael in bed, nog meer spuug ruimen en nu ga ik ook na bed Maar eerst ff douche want ik ruik ook naar spuug
Liefde
pi_54635123
Ooh MeNicole... bah..
pi_54635152
Nijna.. jeetje.. wat knap dat je zo nuchter blijft! Veel sterkte,hoop dat het snel over gaat en het niet kanker is.
pi_54635154
Kan me voorstellen dat je het "spuugzat" bent MeNicole.
Lekker douchen en morgen hopelijk een betere dag .
  donderdag 15 november 2007 @ 21:24:30 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54635561
Nijna, wat een gekke dag en wat heftig ook. Ik duim mee dat alles gewoon meevalt. Sterkte!

LadyS, goed gedaan. Ik heb ook sertraline, ik slik 100 mg. per dag (2 tabletten).
pi_54635755
Jeetje Nijna is toch even schrikken.

En MeNicole...slaap lekker morgen een betere dag zonder al die spuugzooi...
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:14:06 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_54642679
LadyS, ik heb steeds gelezen over je huisarts en dat er iets mis was gegaan en ik kan het maar nergens terug vinden, wat was er gebeurt?
fijn iig dat je nu zoloft krijgt, ik hoop dat het snel helpt!
stormy waters...
sailin'
pi_54642727
LadyS, goed dat je hulp gezocht hebt! Ik heb afgelopen week ook medicijnen voor migraine opgehaald, eerst kreeg ik paracetamol met codeine, werkte wel, maar ik viel letterlijk gewoon in slaap ervan. Nu heb ik sumatriptan, ben benieuwd of dat werkt.

--Eveliene-- wat een hork van een assistente zeg! Bah bah, wat naar

MeNicole, ieuwl! Kan me indenken dat je daar niet vrolijk van wordt!

Nijna, hopelijk valt het allemaal mee meissie, kan me indenken dat het erg heftig was
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:29:04 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_54642857
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:12 schreef --Eveliene-- het volgende:

[..]

Ja! Het eerste wat mijn huisarts zei: I'm so sorry they've kept you waiting'
dus ik heb zo het idee dat ze het wel vaker doet, die horkerige receptioniste.
(nou kon ik er vandaag ook wel erg slecht tegen, vannacht nauwelijks geslapen).

Mijn buurvrouw vindt dat ik een klacht moet indienen, maar ik weet het niet...
nou, die klacht zou ik zeker indienen. is dat mens nou helemaal van de pot gerukt? wie denkt ze wel niet dat ze is? god ofzo? waar slaat dit op? dus doen! vind ik
stormy waters...
sailin'
pi_54642865
MeNicole..hoe is de nacht verlopen?
geen gespuug meer hoop ik !

Nijna, ik lees nu je verhaal pas... wat een gebeurtenissen opeens!
Fijn dat je het zo nuchter kan bekijken (of kwam dat gisteren omdat alles zo onverwacht was?)

LadyS, fijn dat het gister zo'n goede/effectieve dag was!
pi_54642882
Ohja Eveliene,
ik zou het zeker aankaarten ja!
Belachelijk gedrag van dat mens.
pi_54644919
Nijna

LadyS wat goed dat je de stap gezet heb!

Hier is het allemaal zo dubbel nu, straks de crematie van omaze wou bij opa en mijn nichtje gecremeerd worden dus was nog een boel geregel, maar gelukkig alle toestemmingen gekregen en vandaar dat zo laat pas is Woensdag be ik met mijn vader wezen kijken en de bloemen wezen brengen, nu is dat heel wat gezien mijn vader en ik niks samen ondernomen sinds jaren en toen we bij de kist stonden begonnen de lichten ineens t flikkeren, oma's laatste geintje noemen we het nu, ant pa en ik zijn ineens zoveel closer geworden. ik heb een stuk geschreven en wil het voorlezen straks, maar of het me gaat lukken weet ik nog niet
Ondertussen ook van alles aan het regelen voor maandag, heb van Rick een digitaal fotolijstje gekregen gisterenwe zouden naar Bruce gaan in Keulen maar dan ben ik in het herstelingsoord en van dat geld nu dus dit kado De laatste spullen heb ik gekocht,veel handwerkspul. En ondertussen staat de telfoon niet stil want de traplift word maandag al geplaatst en net zijn ze badkamer op wezen meten en de opstap van de voortuin en huisdeur ivm de scootmobiel straks die eind december komt waarchijnlijk.
Veel mixed emotions hier dus.
pi_54645316
Opkomen voor mezelf vind ik altijd moeilijk. Als het om iemand anders gaat, mijn zusje, de kindjes... dan maakt het me niets uit, ik doe alles om te zorgen dat er recht gedaan wordt voor hun.
Maar jullie hebben wel gelijk, ik moet gewoon een klacht indienen. Ik heb ook eens met mijn andere buurvrouw gesproken, en zij vertelde dat het een beetje een machtspelletje is hier in London. Belachelijk! Zo maar eens gaan uitzoeken waar ik zo'n brief naartoe kan sturen, en dan maar eens beginnen!

(maar wel met knikkende knietjes..)
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:39:38 #273
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54645323
Sterkte voor straks, Anitra.
En dan hoop ik dat je toch nog een leuk weekend hebt voordat je maandag vertrekt. Ik kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet, maar waarschijnlijk zal de rust je heel veel goed doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54645337
Anitra... heel veel sterkte en kracht vandaag!
pi_54645505
Marit, ik ben er nog steeds wel nuchter onder, omdat ik niet het idee heb dat het wat is. Maar gisteravond drong het wel wat meer door.

Anitra, sterkte met de crematie en met de voorbereidingen voor maandag .

Eveliene, succes met je brief!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:18:49 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54646121
Nicole, idd niet erg lekker avondje... (Zal verder geen taalgrapjes maken, al vind ik de "spuugzat" van Nijna erg mooi gevonden)
Anitra, heel veel sterkte bij de crematie van je oma! Wel fijn dat je nu closer bent geworden met je vader! En succes met de laatste voorbereidingen (if any) voor je opname van as. maandag! Waarom heb je een lift nodig? Ben je slecht ter been?
Nijna, ook heel veel succes bij de dokter! Ik hoop echt dat het niets is, en mocht het onverhoopt wel wat zijn, dat ze het dat kunnen behandelen... Wel goed dat je ermee naar de dokter bent gegaan, knobbeltjes in borsten zijn altijd eng. (Vind het zelf ook iedere keer eng als ik helemaal vol zit en je voelt al die bultjes met melk. iedere keer na een voeding of kolven heel goed voelen of alles echt weg is. )
En eveliene <= virtueel steuntje in de rug, zeg maar
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:52:18 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54648311
Anitra, sterkte vandaag en ook voor het komende weekend, hopelijk nog wat leuke dingen doen voordat je maandag weggaat om aan te sterken.

Fuente, sumatriptan Daar leef ik zo af en toe op. Schrik niet van de eerste effecten. Tintelende neus en zo. Ik neem het in bij de eerste signalen en dan werkt het ca. na 1-3 uur afhankelijk van de sterkte van de aanval. Meestal is 1x innemen genoeg, maar het kan zijn dat het na dat de pil (50mg) is uitgewerkt nog een dosis nodig is. Ik vind het echt een uitvinding. Niet meer een dag (of langer) in een donkere kamer, maar gewoon door kunnen gaan.

Hier zijn alle sentimenten overboord. Een jaar geleden werd ik nu naar de verloskamer gelopen en nog geen kwartier later had ik Maud op mijn buik. Wat is het leven mooi.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:54:48 #278
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54648354
Nijna, wat rot en eng zoiets. Succes Hopelijk valt het allemaal mee!

Oh en LadyS, goed dat je toch bent gegaan. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. In alles.

[ Bericht 29% gewijzigd door Luchtbel op 16-11-2007 13:08:20 ]
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:01:18 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_54648498
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef --Eveliene-- het volgende:
Opkomen voor mezelf vind ik altijd moeilijk. Als het om iemand anders gaat, mijn zusje, de kindjes... dan maakt het me niets uit, ik doe alles om te zorgen dat er recht gedaan wordt voor hun.
Maar jullie hebben wel gelijk, ik moet gewoon een klacht indienen. Ik heb ook eens met mijn andere buurvrouw gesproken, en zij vertelde dat het een beetje een machtspelletje is hier in London. Belachelijk! Zo maar eens gaan uitzoeken waar ik zo'n brief naartoe kan sturen, en dan maar eens beginnen!

(maar wel met knikkende knietjes..)
zet hem op!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:14:55 #280
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54648774
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:27 schreef LadyS het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties!

Yppy, ik begrijp dat jij ook Zoloft hebt? Ik heb een doosje waar heul geen Zoloft opstaat en ook niet op de bijsluiter Sertraline Sandoz 50 mg staat erop. Heb jij dat ook, anders bel ik even de apotheek morgen
De werkzame stof in Zoloft is sertraline. Sertraline is sinds 1990 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknaam Zoloft en als het merkloze Sertraline. Het is te verkrijgen in tabletten en in een concentraat voor drank.
En een volgende keer zal ik eerst verder lezen

Tjee NIjna wat een schrik zeg! Wanneer krijg je nu de uitslag?

Max, ook ik vind het goed dat je je kind zo voor alles stelt. Veel mensen zullen zeggen dat dat normaal is maar om de stap echt te nemen, knap hoor!

Belana, hoe is het met jou?
Lekker douchen!
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:45:07 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54649590
Wat ik me trouwens nog bedacht...
Chacama, jij wilde toch 7,5 kg afvallen? En dan nu beginnen omdat er anders 10 kg af moest? Wel, eigenlijk ben je dus al 2,5 kg afgevallen... Want de 2,5kg die er anders bij zou komen, is er niet aangekomen, dus in principe is het eraf! Dus dan zit je al op een kwart van je totale afvalquota! Dat is al heel veel! Gaat goed!
(Is niet negatief bedoeld of iets, meer als steuntje in de rug!)

*Weer heel hard verder werkt met duffe hoofd*
pi_54649876
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef sjak het volgende:

Tjee NIjna wat een schrik zeg! Wanneer krijg je nu de uitslag?
Gister de uitslag van die punctie van gister gehad. Aan de ene kant zit een ontsteking, aan de andere kant dat weten ze niet goed, hij had het over "atypische cellen". We kijken het nu eerst aan en over 2 wk weer controle en dan zullen we wel weer verder zien. De radioloog die de echo maakte zei dat je sowieso vlak na een zwangerschap/borstvoedingsgebeuren onrustige cellen kan hebben. Dus het hoeft echt niks te zijn. Ook het feit dat er verder geen aanwijzingen zijn voor iets naars stellen me wel gerust.
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:59:36 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54649976
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:45 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me trouwens nog bedacht...
Chacama, jij wilde toch 7,5 kg afvallen? En dan nu beginnen omdat er anders 10 kg af moest? Wel, eigenlijk ben je dus al 2,5 kg afgevallen... Want de 2,5kg die er anders bij zou komen, is er niet aangekomen, dus in principe is het eraf! Dus dan zit je al op een kwart van je totale afvalquota! Dat is al heel veel! Gaat goed!
(Is niet negatief bedoeld of iets, meer als steuntje in de rug!)

*Weer heel hard verder werkt met duffe hoofd*
Heb het even 2x keer moeten lezen, maar ik snap je redenatie. Die zal ik ook zeker onthouden. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het goed gaat. Ik ga zo wel even in LIF kijken. De eerste kilo is er al af. Dus ik merk dat ik het nog steeds kan. Gewoon normaal eten....
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:24:24 #284
94046 PM-girl
pi_54650677
Nicole what a night!

Anitra, sterkte!
*
pi_54652865
Sterkte Anitra. Nooit leuk, zoiets.

Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
*OUD heilige*
pi_54653099
YPPY, mooi is dat

Nijna, ik hoop ook dat de uitslag gewoon goed is.

Anitra, ook sterkte vandaag met alles.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:59:14 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54653147
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef YPPY het volgende:
Sterkte Anitra. Nooit leuk, zoiets.

Deze mama is erg blij met haar dochter. Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn om moeder te zijn.
Ik zoooo blij dat ik zo'n post van jou zie
Doet me echt goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54654695
LadyS wat goed dat je uiteindleijk toch gegaan bent! Succes met het werken aan jezelf.

Jemig Nijna wel even schrikken, en hopelijk is het niks ergs!

Pff MeNicole lekker allemaal zeg.
Ging het vandaag beter?

Eveliene wat belachelijk dat ze je zo lang heeft laten wachten zeg!

Anitra, heel veel sterkte gewenst.

Yppy, wat fijn om eens zo'n post te lezen van jou.
pi_54657183
Hier ging het vandaag weer als van ouds. Gelukkig. Hij had ook wle gewoon geslapen af gelopen nacht duss. Maar nu is ie bij mijn ouders omdat ik morgen moet werken en dat vind ik zo niet leuk. Hij werd vanmiddag helemaal oevrstuur wakker en dan moet ik hem daar laten terwijl ik het liefst met hem lekker in bed wil liggen. Hem lekker knuffelen en neuzen
Liefde
  Jubileum moderator vrijdag 16 november 2007 @ 20:13:18 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54658731
quote:

Super dit!

Ik vind je de laatste tijd ook steeds meer de oude Yppy worden in je posts. Ik heb genoten van je doosje, en alle andere rake, snedige opmerkingen die ik ineens weer zie verschijnen. Je bent op de weg omhoog
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:22:07 #291
94046 PM-girl
pi_54658988
YPPY, super!
*
pi_54659045
quote:

Ik krijg er tranen van joh
Variety is the spice of life
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:35:26 #293
103793 kozakken
Living the life
pi_54659330
Yppy, wat fijn !!
pi_54659554
Jullie zijn lief. Maar niet zo lief als Anna.

Dat doosje was goed he? Ik heb zo gelachen.
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:56:00 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54659864
Ypsel!
En Lois heeft genoten van je doosje....?!
pi_54660395
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:25:44 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54660607

Yppy, wat heerlijk om dit te mogen lezen (niet dat van dat doosje)

Wij zijn net terug van het vieren van Maud d'r verjaardag bij mijn schoonouders lang verhaal. Was eens en nooit meer. Maar we hebben het gehad en zondag vieren het gewoon met de rest van de familie. Het was op zich best gezellig alleen allebei mijn meiden waren moe en dan is het gewoon echt niet leuk meer na verloop van tijd. Ze heeft een mooie grote vrachtauto gekregen. Ze kan er nog net niet opzitten, maar wel goed mee rondscheuren.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:26:34 #298
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54660634
Kozje, ik vind het fijn dat je weer wat vaker je neus laat zien hier.
Hoe gaat het met je?

Doe us vertellen Yp...

M@x, heb je dit weekend Kai? Ik wens je hoe dan ook een fijn weekend!
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:27:55 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54660675
Chaca, tja, jammer dat het zo moest met je schoonouders.
pi_54660731
snoopy heeft ook genoten van mijn doosje.

Eerst deze: [TK] Doosje onbekend
En tussendoor deze: [HELP!!!] Kunnen jullie een topic verwijderen???
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')