abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:47:11 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54590075
M@x ik weet niet zo goed wat te zeggen, behalve dat het me een hele moeilijke beslissing lijkt, en dat ik het dus enorm dapper vind dat je die hebt genomen!
Dat je je opgelucht voelt lijkt me al genoeg zeggen dat het dan waarschijnlijk de juiste beslissing is. Sterkte met het wennen aan de nieuwe situatie voor jullie alledrie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54590464
Wat moeilijk, M@x Echt een rotbeslissing/dilemma waar je voor stond.. wel fijn dat je dus nog wel hier blijft.

Gecondoleerd Anitra..

Kersjes, jammer dat 't zo moeilijk loopt met je moeder. Over die zuigbehoefte; kan 't zijn dat hij zijn fles te snel leeg heeft? Misschien helpt een kleiner gaatje dan?
En kan 't zijn dat-ie bij jouw moeder idd gewoon meer wil drinken dan thuis? Jammer dat je er dan niet bij bent hè

[ Bericht 53% gewijzigd door poemojn op 14-11-2007 00:13:37 ]
pi_54593037
Jemig Sugar, wat balen. Helemaal voor niks naar het CB. Ik vind het goed dat je de kinderen hebt laten spelen, als je meteen gehaast weg gaat, snappen ze er nog minder van.

Kersjes, volgens mijn psycholoog is het juist niet goed om altijd ja en amen te zeggen. Wel moet je inderdaad je eigen houding veranderen als geen invloed hebt op 'de andere kant'. En vaak je verwachtingen bijstellen. Genoeg voor op het forum. Als je meer wilt weten, mag je PM'en.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54593360
m@x..wat een enorme beslissing !
erg knap dat het je gelukt is de beslissing te nemen, fijn dat het zo'n opluchting geeft!
Ik vind het bijzonder te lezen dat het beste voor Kai ook echt voorop staat!

Sugar, wat goed dat je de tijd nam om ze nog even te laten spelen !
ik zou denk ik in mijn emoties hard weg willen rennen.. hihi
sterk!

Hier ondanks de AB waar ik gisteren mee begonnen ben toenemend last van mijn rug/zij
dus ik hoop dat het snel gaat werken en de infectie zich niet verder uitbreidt.
Wel redelijk geslapen gelukkig.
pi_54593823
M@x is vind het echt zo goed van je dat je deze beslissing hebt genomen. Ik weet gewoon niet goed wat ik ervan moet zeggen (nog steeds niet)

Ik heb trouwens gister de dokter gebeld over mijn rare pilgedoe. Nu moet ik eerst maar eens een half jaar de pil weglaten en kijken of mijn lichaam zichzelf hersteld. Is dat na een half jaar nog helemaal niks dan een hele zware pil om het een zetje in de goeie richting te geven. En dan maar kijken wat er gebeurd. Maar eerst niks doen dus. Tja condooms halen zei de dokter En hij melde ook nog even dat ik dus geluk had dat ik niet zwanger was geworden. Mijn lichaam heeft de pil niet eens in de gaten gehad dus ik had net zo goed zwanger kunnen worden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54593894
Max ik vind je een stoere dame om zulke beslissingen te kunnen nemen. Je doet voor je gevoel wat het beste is voor jullie allebei...

MeNicole veel succes met je lastige pilgedoe...

Anitra gecondoleerd met je oma.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54594447
Sugar,Wat een muts op het cb zeg!!!! Die heeft zelf vast geen kinderen

Max sterkte en wat een moedige beslissing, dat is pas een echte moeder, die altijd haar kind voorop stelt... heel knap vind ik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54598795
Max, wat moet dat een moeilijke beslissing geweest zijn! Ik vind het superstoer dat je het aandurft.
pi_54614415
Max ik vind het ook een moedige beslissing!
pi_54616975
ik ook.
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 15 november 2007 @ 07:25:30 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54618032
Hopelijk went het allemaal snel en krijgt het een plekje. Wat klinkt dat toch suf altijd. En inderdaad, wat is het goed dat jullie er samen voor Kai zijn. Dat hij naast zo'n moeder, ook zo'n vader heeft. Nou lieve Max, ik wens je van alles. Geluk en sterkte en succes.
  donderdag 15 november 2007 @ 07:52:59 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54618176
BE, lief dat je naar S vraagt. Hij is na die ene week thuis gewoon weer aan het werk gegaan. We hebben samen met zijn huisarts besproken dat die week wel goed heeft gedaan: bewuster van zijn grenzen geworden en veel geslapen die week. Echt bijgeslapen, zeg maar.
Natuurlijk is het hiermee niet 'klaar', maarlanger thuisblijven vond S zelf niet zo zinvol, dat is toch niet de oplossing. Veel belangrijker is het dat we beiden onze behoeften blijven zien en dat hij aanvoelt wanneer het te veel voor 'm is. In gesprek met de psycholoog waar hij eenmalig heen moest, kwamen ze tot de conclusie dat het afgelopen jaar hem fysiek (weinig slaap, hij heeft iets met zijn lever waardoor hij júist extra slaap nodig heeft, been gebroken, operaties daarvan, veel koppijn en twee MRI's daarvoor, zulke dingen) en mentaal (doordat hij echt heel erg veel op moest vangen hier) heeft uitgeput. Erg logisch.
Hopelijk houdt hij zijn grenzen nu beter in de gaten, samen met mij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54618415
Wij gaan zo als het goed is voor de laatste keer naar de mediation. Hopelijk word vandaag alles opgestuurd naar een advocaat en naar de rechter. We hebben alles wat we voor Mikale geregeld hebben op papier gezet en naar haar gemaild van de week en we hebben niks terug gekregen dus dat betekend dat alles goed was Dus eindelijk bijna klaar.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 15 november 2007 @ 08:44:08 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_54618551
lieve m@x, dikke voor je. je bent een mooi mens
stormy waters...
sailin'
pi_54618791
m@x. dikke

kom je vanavond weer bakkie doen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:44:44 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54619494
quote:
Op donderdag 15 november 2007 07:52 schreef Sugar het volgende:
BE, lief dat je naar S vraagt. Hij is na die ene week thuis gewoon weer aan het werk gegaan. We hebben samen met zijn huisarts besproken dat die week wel goed heeft gedaan: bewuster van zijn grenzen geworden en veel geslapen die week. Echt bijgeslapen, zeg maar.
Natuurlijk is het hiermee niet 'klaar', maarlanger thuisblijven vond S zelf niet zo zinvol, dat is toch niet de oplossing. Veel belangrijker is het dat we beiden onze behoeften blijven zien en dat hij aanvoelt wanneer het te veel voor 'm is. In gesprek met de psycholoog waar hij eenmalig heen moest, kwamen ze tot de conclusie dat het afgelopen jaar hem fysiek (weinig slaap, hij heeft iets met zijn lever waardoor hij júist extra slaap nodig heeft, been gebroken, operaties daarvan, veel koppijn en twee MRI's daarvoor, zulke dingen) en mentaal (doordat hij echt heel erg veel op moest vangen hier) heeft uitgeput. Erg logisch.
Hopelijk houdt hij zijn grenzen nu beter in de gaten, samen met mij.
Klinkt allemaal goed.
Het is natuurlijk idd geen wonder dat ook hij het eind van zijn latijn een keertje tegen gekomen is gezien alles wat er gebeurd is. Des te beter dat hij nu aan de bel getrokken heeft en dat jullie je er allebei van bewust zijn dat jullie elkaar een beetje in de gaten moeten houden, maar ook jezelf.
Gaat vast allemaal goedkomen.
pi_54623345
Ik ben naar de HA geweest en heb Zoloft gekregen en een verwijzing naar maatschappelijk werk
Het was allemaal heel herkenbaar (ik heb stukjes van hier geknipt en geplakt ) en ik moet volgende week vrijdag alweer terugkomen bij haar. Dit is echt eeen fijne arts, voel me een stuk serieuzer genomen

M@x, moeilijk beslissing, maar gelukkig issie genomen
Sugar, fijn dat het beter gaat!
pi_54623400
Goed gedaan LadyS. Zoloft werkt bij mij erg goed. Kun je snel terecht bij het maatschappelijk werk?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54623535
MeNicole, fijn dat het allemaal bijna geregeld is! Geeft vast een fijn gevoel, en rust.

Hoop dat het goed gaat bij de mediation!
pi_54623649
Ik kom trouwens net van de huisarts. Ik dacht dat mijn afspraak om 10:10 was, dus ik was er om 10 uur. Ik meld me netjes bij de receptie zegt dat wijf 'je bent te laat' bleek mijn afspraak om 09:50. Ok. Dus ik was 10 minuten te laat. Meestal moet je toch een half uur wachten dus ik zag het probleem eigenlijk niet zo. Maar die vrouw reageerd niet meer, dus ik vroeg of ik nog gewoon gezien kon worden vandaag. Na me twijfelend aangekeken te hebben zei ze: ga maar zitten. Nadat ze me 1,5 uur (!!) heeft genegeerd ben ik eens gaan vragen wanneer ik nou eens aan de beurt was. Ze kijkt me aan met zo'n rottige uitdrukking in haar ogen, en zegt, zonder oop haar beedscherm te kijken: 'Ok, you can go next' De trut!! Ze heeft me daar dus gewoon laten zitten, kijken hoe lang het zou duren voor ik iets ging zeggen. Ik moest bijna huilen (hormonen, hormonen) en ging weer zitten. Ik wilde haar het plezier niet gunnen! Uiteindelijk heb ik bij mijn dokter zitten grienen. Blegh, ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen.
pi_54625024
Sugar, tnx voor de update. Sterkte maar weer samen.
LadyS, fijn dat je nu veel serieuzer bent genomen. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je.
MeNicole, fijn dat het nu zo'n beetje allemaal geregeld is.
En Eveliene, dát is lomp zeg.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54625875
Sugar, dat is een positieve update...hopelijk houdt S zijn grenzen goed in de gaten (samen met jou).

LadyS, super. Goed dat je gebruik gemaakt hebt van de teksten hier. Fijn dat je nu medicatie hebt en een doorverwijzing.

MeNicole, bijna klaar...bijna rust.

M@x, dikke

Eveliene, hopelijk zegt de arts er nog even wat van. Want dit is 'not done'.

Hier gaat het allemaal heel erg met ups en downs. Ik zou willen dat ik het enthousiasme van Fleur voor de helft al zou mogen hebben: Nog maar 1 nachtje slapen en dan wordt Maud 1.

Ik zit hier g*d met tranen in mijn ogen.

Een jaar voorbij.

De tijd vervlogen, een jaar voorbij
Een klein mensje in mijn buik
Ik raak je aan en ruik
een baby-meisje
een meisje Maud
teer en klein
zo lief en fijn

het begin zo moeilijk
met spugen en pijn
je huilde veel
alleen bij mama was het fijn
Je groeide groter
een beetje meer
elke keer weer

Van tijgeren naar kruipen
op handen en voeten
dat was voor jou een moeten
Je leerde het snel
maar ook viel je wel
Staan en lopen
alles gaat zo hard
jou leven
je staat aan de start

Het lijkt zo lang geleden
maar het is nog zo kort
Ik weet het als was het gisteren
jij op mijn buik
een kleine levende kruik
Mijn meisje
Mijn meisje Maud
Jij wordt vast heel oud.

/emo-muts modus uit/

Een jaar geleden liep ik thuis te emmeren. Zou ik wel bellen, zou ik niet bellen. Moet ik Fred al waarschuwen, of is dit niets. Het was uiteindelijk niet veel, maar wel genoeg om me in het ziekenhuis te houden. Nog 1 nachtje slapen dan hou ik je vast....

De taart is geregeld, de cadeaus liggen klaar. De slingers binnen handbereik en haar lievelingseten in de kast. Ik ben er klaar voor....
pi_54626860
Chacama..mooi gedichtje..dubbel hè ?!
Fijne dag gewenst vast voor morgen !

Memmel?
hoe is het vandaag gegaan?
pi_54631063
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:01 schreef Moonah het volgende:
Sugar, tnx voor de update. Sterkte maar weer samen.
LadyS, fijn dat je nu veel serieuzer bent genomen. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je.
MeNicole, fijn dat het nu zo'n beetje allemaal geregeld is.
En Eveliene, dát is lomp zeg.
Ja! Het eerste wat mijn huisarts zei: I'm so sorry they've kept you waiting'
dus ik heb zo het idee dat ze het wel vaker doet, die horkerige receptioniste.
(nou kon ik er vandaag ook wel erg slecht tegen, vannacht nauwelijks geslapen).

Mijn buurvrouw vindt dat ik een klacht moet indienen, maar ik weet het niet...
pi_54631563
Vandaag in het ziekenhuis geweest nadat ik gisteren bij de huisarts toch maar even naar mn borsten had laten kijken. Bobbeltjes, die naar mijn idee niet een serieuze ontsteking waren, maar die toch ook wel lang bleven zitten. Huisarts leek nogal te schrikken, wilde weten of het geen abcessen waren.
Dus vandaag echo en toen hebben ze gelijk een punctie gedaan. Daarna stuurden ze me door naar de mamma-care verpleegkundige, de chirurg moest er ook nog maar even naar kijken.
Of we 's middags terug konden komen voor een bezoek aan de chirurg en de uitslag. Zo ga je naar het ziekenhuis voor "gewoon een echo" en zo hebben ze het over borstkanker...
In de ene borst vonden ze een ontsteking, in de andere "atypische cellen". Na onderzoek zei de chirurg dat hij niet aan kanker dacht. Maar voor de zekerheid moet ik nog wel een keer op controle komen.
Of we ook erg geschrokken waren... Eigenlijk niet, ik ben niet naar dat ziekenhuis gegaan met de vraag of het kanker zou zijn. En ik ben daar dan ook vrij nuchter in, eerst maar eens zien.
We gaan uit van een ontsteking en dat moet vanzelf minder gaan worden.
Maar wat een dag zeg...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')