nee, hoor, ik vind het niet overbeschermend, vrij normaal voor een liefhebbende ouder, en als het overbeschermend is, nou, dan ben ik dat dan blijkbaar ook en ik voel me er prima bij , ja en de kids destijds die hadden geen inspraak, hadden ze maar al moeten kunnen pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Sugar het volgende:
Meer dat je het nogal euhm, klein wereldje-achtig of overbeschermend zou vinden om je kind alléén maar bij de ouders te willen laten.
Maar het was vast projectie.Van mij dus.
och, je mag best eens bozig zijn, omdat je een bozige bui hebt, hoor, kinderen zitten daar niet zo mee, minder dan jij iig en zijn het ook zo vergeten weer, als je erna weer gewoon gezellig doet... en doe je dat niet, dan zeg je dat gewoon "jongens, mama is een beetje bozig, maar niet boos op jullie, hoor" , dat snapt Maria vast wel al, en Storm is superstoer, die snapt misschien nog niets op dat vlak, maar hàndelt het helemaal , want superstoerquote:Het is me weer niet gelukt om zonder chagrijnig te doen tegen Maria en Storm kleren aan te trekken. Ik word zo gestressed ervan. Niks zit goed, overal ben ik dik in en intussen klimmen zij op en van het bed, stellen ze vragen en zeuren ze.
Het is mijn probleem, maar ik doe dan bozig tegen hun. Bah.
nee, dan zeg je : Ja, je hebt gelijk , milagro...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef Sugar het volgende:
Misschien is dat zo, milagro.
Dat hoeven zij toch niet te weten? Als ze stout zijn, is het wat anders, maar als ze gewoon 'lekker enthousiast' zijn hoef je niet te zeggen dat het door hen komt. Anders gaan ze zich schuldig voelen terwijl ze er niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:04 schreef Sugar het volgende:
Ja, weet ik.
Maar ik zei juist dat ik wél chagrijnig werd van hun gedrag. Terwijl het eigenlijk gewoon aan mij lag.
Oeh ja, of als je je dan staat op te maken of je tanden te poetsen en je lover komt zo lief vanachter zijn armen om je heen slaan en via de spiegel tegen je praten. Grrrrr.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef milagro het volgende:
oh ik word altijd kriebelig als er meer dan 1, ik dus, in de badkamer is... ik wil daar echt alleen zijn
of dat nu mijn kids betreft of een vent van het moment, wegwezen, me time!!!!!!
Lief dat je aan me denktquote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef Moonah het volgende:
Jelief en Lady_S, hoe gaat het nu met jullie?
Och, dat lijkt me heel rot. Toen ik me zo voelde trok ik me heel erg terug, wilde met nauwelijks iemand contact, maar ik had gelukkig wél mijn zus met wie ik alles kon delen, en die me 100% begreep. Wat lijkt me dat extra eenzaam voelen voor jou zeg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:53 schreef LadyS het volgende:
Ja, het feit dat het 'erkend' is, vind ik wel fijn. Toch heb ik steeds het gevoel het alleen te moeten doen. Samen met de huisarts, dat wel, die is de enige die vraagt hoe het met me gaat (irl dan)
Oh jammer MeNicolequote:Op donderdag 6 december 2007 09:55 schreef MeNicole het volgende:
Ik heb er nu een tijdje over nagedacht en ik ga toch voorlopig afscheid nemen van hier. Ik blijf nog wel meelezen want ben wel heel benieuwd naar de geboortes die nog allemaal komen moeten.
Maar ik heb er genoeg van dat ik via hier (en mijn mail) in de gaten gehouden word. Ik kan dus voorlopig niks meer gaan posten. Eerst hier weer een beetje alles op regel krijgen met hem, Kevin, mijn werk en gewoon alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |