quote:
nee, dan zeg je : Ja, je hebt gelijk , milagro...
niet omdat ik gelijk wil hebben, maar omdat het zo is, en jij je echt niet druk moet maken om dingen die er niet zijn, zoals jouw dikzijn, je kinderen die je tekort doet omdat je bozig of ongeduldig bent soms....
je bent prachtig om te zien, echt, als je een diikkerd was, zou ik het gewoon zeggen, hoor, zo ben ik

wel met de bijvoeging dat je dan vast ook heeeeeeel gezellig bent, want dat zijn dikkerds toch altijd en dat is toch fijn

nee, serieus, je legt de lat veel te hoog voor jezelf, echt waar, je doet het goed, ook als je het soms even niet goed doet of denkt te doen ... dat mag, dat kan, kunnen je kids best tegen, hoor, want je bent niet alleen dat ene moment... jeetje die foto's die je plaatst stralen zoveel vrolijkheid en geluk uit, je kinderen hebben een leuk leven , leuke ouders, een leuke mama. dat zie je zo, zou het anders zijn, zou je dat ook echt wel zien, hoor, ook als buitenstaander nav wat foto's.
ik loop hier soms (nu ja altijd eigenlijk, geen land mee te bezeilen) rond met Amy Winehouse haar, mijn kids zien dat niet eens, denken na al die jaren dat dat normaal is, ook als ik weer eens het eten aan laat branden, loop te vloeken tegen mezelf omdat ik 4 dingen tegelijk doe en vergeet dus dat die rijst op staat, en ze eten mijn nooit echt helemaal gelukte brouwsels altijd op, lachen zich gek, terwijl ik me tot dat moment me de meest incapabele moeder voelde, loop er bij als een voddebaal, serveer aardappelpuree, wat geen aardappelpuree is, maar een mislukt anders iets, wat ook geel is en een pratsj, en ik blijf de leukste moeder die er is, hoor (het is ze geraden overigens, anders maak ik de milagro speciaal en die moet helemaal op!!!!)
en ook ik, net als miljoenen andere vrouwen denk met zekere regelmaat als ik in de spiegel kijk :
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]