Het is een teken van boven. Je zal moeten verhuizenquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Atreidez het volgende:
Wiki bijgewerkt. Nieuwe kaart staat er ook in, maar daar ben ik weer van verdwenen![]()
Psies, doeiquote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is een teken van boven. Je zal moeten verhuizen
Ik natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Tennessee het volgende:
Iemand met een mening over wie er wel of niet onze nieuwe burgemeester zou moeten worden?
waar studeer je dat dan?quote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef jna het volgende:
Iemand hier die nog een stageplek weet voor een student media & entertainment management?
Ik stem voorquote:
quote:
Henk Bres!quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Tennessee het volgende:
Iemand met een mening over wie er wel of niet onze nieuwe burgemeester zou moeten worden?
quote:
Inholland, hbo studie dusquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Op de Erasmus of is het een HBO-studie?
Nahquote:Op zondag 2 december 2007 04:06 schreef ook_gek het volgende:
ook_gek is lief
en zijn we allemaal geil. Dat is de vraag he
Of je klikt gewoon even hier.quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
daar zou ik wel graag meer over horen dus als je zin hebt om te vertellen!
lol, die reclameverhalen van de HBO's ken ik nu wel, ik hoopte op een beetje een persoonlijke mening en zo...quote:
* ook_gek denkt nooit aan sexquote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nah. Ik ben echt niet zo maar altijd geil he ... ofwel ...
* RATMEN in de war een kop koffie gaat drinken ....
quote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef Koploperkopper het volgende:
NEEEEEEEEEE, De Ierse pub op het Nooreinde is uitgebrand.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:DEN HAAG In een Ierse pub in Den Haag heeft brand gewoed. Niemand raakte gewond. Het vuur brak zondagmiddag uit in de keuken van de kroeg aan het Noordeinde.
Op dat moment waren drie medewerkers bezig met voorbereidingen om open te gaan. Twee naastgelegen restaurants hebben lichte rookschade opgelopen. De brandweer denkt dat kortsluiting in de oven het vuur in Den Haag heeft veroorzaakt. De omvang van de schade wordt geschat op ruim 100.000 euro.
pm maar wat je precies wilt wetenquote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
daar zou ik wel graag meer over horen dus als je zin hebt om te vertellen!
Waarom update je m niet gewoon steeds onder zelfde url, dan hoeft er niks aangepast te wordenquote:Op zondag 2 december 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb niks fout gedaanTS heeft verkeerde foto in OP gezet
quote:Op zondag 2 december 2007 15:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom update je m niet gewoon steeds onder zelfde url, dan hoeft er niks aangepast te worden [afbeelding]
Wtf, was dat nu net?quote:
Is dat O'Casey's??quote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef Koploperkopper het volgende:
NEEEEEEEEEE, De Ierse pub op het Nooreinde is uitgebrand.![]()
![]()
![]()
![]()
En weer zijn die tramlijnen veranderd. Ik word er sowieso niet goed van, ik snap er ondertussen niks meer van.quote:Op zondag 2 december 2007 16:01 schreef Tennessee het volgende:
godsallemachtig, hebben ze alwéér CS afgezet vanwege half instortende sub-wolkenkrabbertjes
Wat een mongool.quote:DEN HAAG - Een 23-jarige automobilist uit Den Haag is zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij liefst achtmaal de toegestande hoeveelheid alcohol had gedronken. Dat liet de politie zondag weten.
De man blies 930 ugl, terwijl slechts 88 ugl is toegestaan voor een beginnend bestuurder.
Apeldoorn
Ook in Apeldoorn werd een beginnend bestuurder aangehouden die acht keer de toegestane hoeveelheid alcohol had genuttigd.
Het gaat om een 18-jarig meisje uit die stad. Ze viel op toen ze met hoge snelheid een alcoholcontrole naderde. Ook zij moest haar rijbewijs inleveren.
Ik zou iig een aantal verschillende open dagen bezoeken en praten met de verschillende aanwezige studentenquote:Op zondag 2 december 2007 14:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, die reclameverhalen van de HBO's ken ik nu wel, ik hoopte op een beetje een persoonlijke mening en zo...
Je moet ook niet naar Nootdorp gaan...quote:Op zondag 2 december 2007 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En weer zijn die tramlijnen veranderd. Ik word er sowieso niet goed van, ik snap er ondertussen niks meer van.![]()
Voor mij is het een hele opgave om uit het centrum naar Nootdorp te gaan.
voorzover ik weet is dat de enige "Ierse" pub op het Noordeinde...quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is dat O'Casey's??
Zullen mijn collega's van balen zeg dan!!! Is hun stamkroeg
Sorry, had er overheen gelezen, ja dat is O'Casey's.quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is dat O'Casey's??
Zullen mijn collega's van balen zeg dan!!! Is hun stamkroeg
Ja, volgens mij ook wel eigenlijk... maar wist het niet zeker. Maar zag op Tv West ook foto's en het is idd O'Casey's. Tjee, dat wordt een nieuwe lunch- en vrijdagmiddagborrelstek zoeken voor mijn collega's.quote:Op zondag 2 december 2007 17:30 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voorzover ik weet is dat de enige "Ierse" pub op het Noordeinde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |