Het is een teken van boven. Je zal moeten verhuizenquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Atreidez het volgende:
Wiki bijgewerkt. Nieuwe kaart staat er ook in, maar daar ben ik weer van verdwenen![]()
Psies, doeiquote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is een teken van boven. Je zal moeten verhuizen
Ik natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Tennessee het volgende:
Iemand met een mening over wie er wel of niet onze nieuwe burgemeester zou moeten worden?
waar studeer je dat dan?quote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef jna het volgende:
Iemand hier die nog een stageplek weet voor een student media & entertainment management?
Ik stem voorquote:
quote:
Henk Bres!quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Tennessee het volgende:
Iemand met een mening over wie er wel of niet onze nieuwe burgemeester zou moeten worden?
quote:
Inholland, hbo studie dusquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Op de Erasmus of is het een HBO-studie?
Nahquote:Op zondag 2 december 2007 04:06 schreef ook_gek het volgende:
ook_gek is lief
en zijn we allemaal geil. Dat is de vraag he
Of je klikt gewoon even hier.quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
daar zou ik wel graag meer over horen dus als je zin hebt om te vertellen!
lol, die reclameverhalen van de HBO's ken ik nu wel, ik hoopte op een beetje een persoonlijke mening en zo...quote:
* ook_gek denkt nooit aan sexquote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nah. Ik ben echt niet zo maar altijd geil he ... ofwel ...
* RATMEN in de war een kop koffie gaat drinken ....
quote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef Koploperkopper het volgende:
NEEEEEEEEEE, De Ierse pub op het Nooreinde is uitgebrand.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:DEN HAAG In een Ierse pub in Den Haag heeft brand gewoed. Niemand raakte gewond. Het vuur brak zondagmiddag uit in de keuken van de kroeg aan het Noordeinde.
Op dat moment waren drie medewerkers bezig met voorbereidingen om open te gaan. Twee naastgelegen restaurants hebben lichte rookschade opgelopen. De brandweer denkt dat kortsluiting in de oven het vuur in Den Haag heeft veroorzaakt. De omvang van de schade wordt geschat op ruim 100.000 euro.
pm maar wat je precies wilt wetenquote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
daar zou ik wel graag meer over horen dus als je zin hebt om te vertellen!
Waarom update je m niet gewoon steeds onder zelfde url, dan hoeft er niks aangepast te wordenquote:Op zondag 2 december 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb niks fout gedaanTS heeft verkeerde foto in OP gezet
quote:Op zondag 2 december 2007 15:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom update je m niet gewoon steeds onder zelfde url, dan hoeft er niks aangepast te worden [afbeelding]
Wtf, was dat nu net?quote:
Is dat O'Casey's??quote:Op zondag 2 december 2007 14:45 schreef Koploperkopper het volgende:
NEEEEEEEEEE, De Ierse pub op het Nooreinde is uitgebrand.![]()
![]()
![]()
![]()
En weer zijn die tramlijnen veranderd. Ik word er sowieso niet goed van, ik snap er ondertussen niks meer van.quote:Op zondag 2 december 2007 16:01 schreef Tennessee het volgende:
godsallemachtig, hebben ze alwéér CS afgezet vanwege half instortende sub-wolkenkrabbertjes
Wat een mongool.quote:DEN HAAG - Een 23-jarige automobilist uit Den Haag is zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij liefst achtmaal de toegestande hoeveelheid alcohol had gedronken. Dat liet de politie zondag weten.
De man blies 930 ugl, terwijl slechts 88 ugl is toegestaan voor een beginnend bestuurder.
Apeldoorn
Ook in Apeldoorn werd een beginnend bestuurder aangehouden die acht keer de toegestane hoeveelheid alcohol had genuttigd.
Het gaat om een 18-jarig meisje uit die stad. Ze viel op toen ze met hoge snelheid een alcoholcontrole naderde. Ook zij moest haar rijbewijs inleveren.
Ik zou iig een aantal verschillende open dagen bezoeken en praten met de verschillende aanwezige studentenquote:Op zondag 2 december 2007 14:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, die reclameverhalen van de HBO's ken ik nu wel, ik hoopte op een beetje een persoonlijke mening en zo...
Je moet ook niet naar Nootdorp gaan...quote:Op zondag 2 december 2007 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En weer zijn die tramlijnen veranderd. Ik word er sowieso niet goed van, ik snap er ondertussen niks meer van.![]()
Voor mij is het een hele opgave om uit het centrum naar Nootdorp te gaan.
voorzover ik weet is dat de enige "Ierse" pub op het Noordeinde...quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is dat O'Casey's??
Zullen mijn collega's van balen zeg dan!!! Is hun stamkroeg
Sorry, had er overheen gelezen, ja dat is O'Casey's.quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is dat O'Casey's??
Zullen mijn collega's van balen zeg dan!!! Is hun stamkroeg
Ja, volgens mij ook wel eigenlijk... maar wist het niet zeker. Maar zag op Tv West ook foto's en het is idd O'Casey's. Tjee, dat wordt een nieuwe lunch- en vrijdagmiddagborrelstek zoeken voor mijn collega's.quote:Op zondag 2 december 2007 17:30 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voorzover ik weet is dat de enige "Ierse" pub op het Noordeinde...
Je moet toch wat als moeders daar woont.quote:Op zondag 2 december 2007 17:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Nootdorp gaan...![]()
Zot!
dat is een goede tip denk ik, dank je!quote:Op zondag 2 december 2007 16:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zou iig een aantal verschillende open dagen bezoeken en praten met de verschillende aanwezige studenten.
Het enige waar je dan nog op kunt hopen is dat Nootdorp snel wordt geannexeerd door Den Haag.quote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet toch wat als moeders daar woont.
Laat het me moeder maar niet horen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het enige waar je dan nog op kunt hopen is dat Nootdorp snel wordt geannexeerd door Den Haag.
Het zou origineler zijn als je een keer zou zeggen dat je niet verrot bentquote:
Dat had ik vrijdag (na een iets te heftige donderdagavond) en toen moest ik met mijn brakke hoofd nog een voorstelling spelen ... twas net echt: sex, drugs en rock & rollquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zou origineler zijn als je een keer zou zeggen dat je niet verrot bent
Koerierwerk, of iig iets met logistiek. Arma had misschien nog iets. Maar tot nu toe heb ik van het gros van de bedrijven heb ik geen antwoord gekregen, en de paar anderen wat vage afwijzingen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:58 schreef 4-elements het volgende:
Wat voor baan zoek je dan?
Als je even bij wat uitzendburo's op de Poten binneloopt kan je volgens mij deze week nog beginnen, en als je eenmaal aan de slag bent is het misschien makkelijker een vaste baan te vinden...quote:Op maandag 3 december 2007 01:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Koerierwerk, of iig iets met logistiek. Arma had misschien nog iets. Maar tot nu toe heb ik van het gros geen antwoord gekregen, en de paar anderen wat vage afwijzingen.
Dat heb ik al geprobeerd, 2 keer gebeld, 'nu geen tijd, we bellen je terug'. Niets meer van gehoort dus.quote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als je even bij wat uitzendburo's op de Poten binneloopt kan je volgens mij deze week nog beginnen, en als je eenmaal aan de slag bent is het misschien makkelijker een vaste baan te vinden...
Dat kan ik me moeilijk voorstellen, sorry, ik heb zelf hele andere ervaringen... Kan je niet naar het arbeidsburo voor advies of zo? misschien doe je iets niet goed...quote:Op maandag 3 december 2007 01:06 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, 2 keer gebeld, 'nu geen tijd, we bellen je terug'. Niets meer van gehoort dus.![]()
Mja, ik kan het nog een keer proberen, en nog een keer, maar ik word een beetje moe van die valse beloftes. Misschien dat het arbeidsbureau wel een goed idee is.quote:Op maandag 3 december 2007 01:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat kan ik me moeilijk voorstellen, sorry, ik heb zelf hele andere ervaringen... Kan je niet naar het arbeidsburo voor advies of zo? misschien doe je iets niet goed...
Als je wil kan ik wel een keer met je meegaan naar een uitzendburo, misschien kan ik je een tip geven of zo...quote:Op maandag 3 december 2007 01:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mja, ik kan het nog een keer proberen, en nog een keer, maar ik word een beetje moe van die valse beloftes. Misschien dat het arbeidsbureau wel een goed idee is.
Das aardig van je, maar ik doe zoiets liever op mezelf.quote:Op maandag 3 december 2007 01:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als je wil kan ik wel een keer met je meegaan naar een uitzendburo, misschien kan ik je een tip geven of zo...
kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Das aardig van je, maar ik doe zoiets liever op mezelf.
quote:Op maandag 3 december 2007 01:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kan ik me voorstellenmaar als ik je ergens mee kan helpen laat je het maar weten!
Fijn nummer, zo'n fijn nummerquote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef ook_gek het volgende:
iemand zocht toch dat nummer uit de reclame van orange en t mobile?
dat is dus
Buster Cottam Ft. Eloise - Guide me Home
http://www.youtube.com/watch?v=oQSB3TjQewE
ja hequote:
Je moet ze ook niet bellen, je moet langs gaan. Als ze vaak genoeg je gezicht zien kunnen ze op gegeven moment niet meer om je heen. Telefonisch is het een stuk makkelijker om mensen af te schepen met een valse belofte. Ga niet zitten wachten tot ze jou terugbellen maar neem zelf contact op als je een paar dagen niks van ze hebt gehoord. Je moet het echt zelf doen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 01:06 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, 2 keer gebeld, 'nu geen tijd, we bellen je terug'. Niets meer van gehoort dus.![]()
Mja, de eerste keer ben ik langs geweest, de keren erna heb ik maar gewoon gebeld naar ze. Maar ik denk dat ik vandaag nog maar een keer langs ga, ik heb toch tijd zat (quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bellen, je moet langs gaan. Als ze vaak genoeg je gezicht zien kunnen ze op gegeven moment niet meer om je heen. Telefonisch is het een stuk makkelijker om mensen af te schepen met een valse belofte. Ga niet zitten wachten tot ze jou terugbellen maar neem zelf contact op als je een paar dagen niks van ze hebt gehoord. Je moet het echt zelf doen hoor.
Het arbeidsbureau heet tegenwoordig het CWI. Daar zou ik als ik jou was zeker langs gaan. Die hebben over het algemeen veel vacatures hangen en misschien is het mogelijk om via hen een soort van sollicitatietraining te volgen. Als je een WW-uitkering hebt zou je eens bij het UWV kunnen informeren of zij je niet op weg kunnen helpen en heb je een WWB-uitkering, vraag dan eens bij de Sociale Dienst of ze niet een passend reintegratietraject hebben.
Pin je in ieder geval niet teveel vast op een baan in één specifieke richting. Misschien is er wel iets anders wat dan net even wat minder leuk is maar je bent dan in ieder geval wel weer aan de slag. Succes
Toen je dat typte wel, nu niet meer. Dus voor welke dag telt de vraag?quote:Op zondag 2 december 2007 04:06 schreef ook_gek het volgende:
ook_gek is lief
en zijn we allemaal geil. Dat is de vraag he
Er zitten rond de hoek Herengracht/Poten minstens 7 of 8 uitzendburo's... Als je nou bij het CWI gaat vragen of ze je kunnen helpen een mooi CV te maken en dan stap je met dat CV bij die uitzendburo's binnen en zeg je dat je als koerier of in de logistiek wil werken, dan kan ik me echt niet voorstellen dat je niet binnen een maand een baan hebt hoor... Ik loop regelmatig in hun etalages te kijken en ze hebben heel vaak functies in de logistiek of als koerier... Oh ja, en Tempo Team op het Spui en die met die goede reclame, kan ff niet op de naam komen, zitten op het Noordeinde geloof ik, iets met People... Tussen de Herengracht en het plein heb je Luba, Content, Adecco, Olympus, Manpower en nog een stel kleintjes... (Manpower op het Plein zou ik niet heen gaan, dat is erg frustrerend, als je daar binnenkomt kijken ze je echt aan van "wat komt die hier nou doen? laat ons met rust!")quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mja, de eerste keer ben ik langs geweest, de keren erna heb ik maar gewoon gebeld naar ze. Maar ik denk dat ik vandaag nog maar een keer langs ga, ik heb toch tijd zat (). Het CWI kan ik inderdaad ook wel eens proberen.
Logistiek lijkt me wel leuk, maar als ik me niet moet vastpinnen is koken ook leuk, ik denk alleen niet dat ze zitten te springen om een hobbykok.
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 3 december 2007 08:45 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Heb dit weekend men appartementje weer eens gaan bekijken, opmeten eigenlijk... Zit nu vooral in de knoop met de kleuren, altijd moeilijk kleuren kiezen en zeker als het snel moet gaan.
Binnenkort zin in kreeft?quote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Lovechild het volgende:
Allemachtig zeg, als niet geboren-en-getogen-Haagse moet ik wel enige moeite doen om de titel van dit topic te kunnen begrijpen. Maar...gelukt!
[..]
Toen je dat typte wel, nu niet meer. Dus voor welke dag telt de vraag?
Ach, laat maar, loop te ver achter waarschijnlijk. Eer ik weer tijd heb om het antwoord te komen lezen...
Ik ga in Oud Rijswijk wonenquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef Zotheid het volgende:
Waar ga je wonen?
Ik werk ook via tempo team, prima geholpen, had binnen een week werk!
Tof! Oud rijswijk is leuk!quote:
Daar hoop ik opquote:
moet je veel aan je woning nog doen, of is het een kwestie van likje verf en klaar?quote:
Daar wonen leuke mensenquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Oud rijswijk, das toch waar ze met Oud en nieuw die auto's op t vuur rijden?
Geen idee, ik ken er niemand meer...quote:
Ik ga er laminaat inleggen en inderdaad schilderen. Een beetje mijn eigen stempel opdrukken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:11 schreef ook_gek het volgende:
moet je veel aan je woning nog doen, of is het een kwestie van likje verf en klaar?
en wat voor werk ga je doen in den haag![]()
het is dat ik 2 linker handen heb, anders had ik komen helpen indien nodigquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ik ga er laminaat inleggen en inderdaad schilderen. Een beetje mijn eigen stempel opdrukken.
En kwa werk ga ik informatica doen
Verzrog jij de koffie, thee en broodjes voor de klussers!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is dat ik 2 linker handen heb, anders had ik komen helpen indien nodig
Helaas is verstand hebben van computers nog geen vereiste om te werken met computers. Overigens is dat niet alleen bij vrouwen het geval...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |