Die topic is inmiddels outdated. De nieuwe Kristen Bell is beter,quote:Op maandag 26 november 2007 02:41 schreef EvilMarc het volgende:
Voor de Kristen Bell fans is er een speciaal topic: Kristen Bell (Veronica Mars)
Fixedquote:Op maandag 26 november 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh.
'T wordt steeds spannender en alles valt ook wat meer op zijn plek.
Extra: KIRSTEN KRISTEN
Ja, ik vind het maar grappig maar op den duur niet meer... daarom ben ik echt blij als wij die aflevering hebben gezien! Hebben we weer wat meer dingen om over te kletsen dan alleen maar over Mr Muggles.quote:
Ofc, moet je alleen heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geld hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 09:57 schreef Reddiablo het volgende:
ik wil een avondje "stappen" met Kristen en Hayden, kan dat?
Door het bloed van mrmuggles welk van claires bloed had gedronkenquote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Is Noah nu tot leven gewekt door Bob met Claire's bloed, of door Adam met z'n eigen bloed?
Die stomme hond heet niet voor niets MISTER Muggles.. en ik zag hem een keer z'n ballen likken in een aflevering dus het zal een mannetje zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef EvilMarc het volgende:
Of Mr Muggles is even geteleporteerd, hij heeft psychisch bloed overgestraald en is toen weer teruggeteleporteerd naar z'n hondenhok.
hee.. z'n.. is Mr Muggles een mannetje of vrouwtje?
Hier wel gewoon. En boem heeft ook de Kristen Bell topics gemerged (ook al heb ik er ook daarvoor maar één kunnen vindenquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef RSH11 het volgende:
staat een foutje in de OP. Link naar Haydentopic doet het niet
Ja, ik heb net m'n post geëdit.quote:Op maandag 26 november 2007 16:48 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hier wel gewoon. En boem heeft ook de Kristen Bell topics gemerged (ook al heb ik er ook daarvoor maar één kunnen vinden).
Zoals ik al eerder zei: Nekschot voor Mr. Mugglesquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha
En beter gaat die hond gewoon dood.. Kunnen we ook kappen met dat gezeik erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt weer smullen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Het zijn nog maar 2 eps, en er is voor zover ik weet nog niets concreets uitgepraat wat die staking betreft. Maar eerlijk gezegd boeit me dat niet echt. Als ze dit met 2 vette afleveringen goed kunnen afronden kan ik de periode tot het volgende seizoen misschien nog wel overlevenquote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Die topictitel!. Het eerste wat me aan 't lachen maakt vandaag* is dit topic, thnx
. Stelletje mafkezen
. Ben benieuwd naar de volgende ep. Wel raar, dat we nog maar twee eps krijgen (of drie?).
*kutdag. portomonnee gejat. al m'n pasjes weg, wat een hel..
Is die staking nou al voorbij btw?
Het verhaal kan dan misschien wel snel nog geschreven worden, maar het moet ook nog worden opgenomen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens TV Guide (doorgaans redelijk goed geinformeerd) zou er nog voor de kerst een deal zijn tussen de scriptschrijvers en de TV zenders. Wellicht dat we dan toch nog Volume 3 krijgen dit seizoen
Omg, die The Haītian!quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef jpg97 het volgende:
Hahaha Heroes southpark poppen!
Wie herkent ze allemaal?
http://heroes.subsfactory.it/gallery/?lzkfile=avatars%2F
Niet liefquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
En beter gaat die hond gewoon dood.. Kunnen we ook kappen met dat gezeik erover
Wat denk je?quote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Is Noah nu tot leven gewekt door Bob met Claire's bloed, of door Adam met z'n eigen bloed?
Ik zou dan wel eerst bijlopen anders lees je alleen maar spoilersquote:Op maandag 26 november 2007 19:54 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Heb net episode 1 van seizoen 2 gezien. Zit er gelijk weer middenin. Superdik. Klote RTL, wou dat ze eerder begonnen met seizoen 2. Ik ga hier vaker komen, denk ik!
Geen spoilers, wel geinige interviews. Ik vond Peter Petrelli altijd al erg op Rocky lijken (dezelfde lompe bakkes) en nou las ik dattie in de laatste Rocky-film z'n zoon speeldequote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef RSH11 het volgende:
Als ze maar niks overhaast doen...
Trouwens, uit het officiele Heroes magazine: (mogelijk spoilers, nog niet gelezen)
klik 1
klik 2
klik 3
klik 4
Ik weet het niet.. het zou Adam kunnen zijn om zo tegen The Company in te gaan, maar ik denk nog steeds dat Adam en The Company gewoon samenwerken.quote:
Ten eerste.... waarom zouden Bob/Elle/Mohinder Noah laten liggen?quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. het zou Adam kunnen zijn om zo tegen The Company in te gaan, maar ik denk nog steeds dat Adam en The Company gewoon samenwerken.
Waarom hadden zij anders het bloed nodig van Claire, terwijl ze Adam nog opgesloten en wel hadden, die ook het bloed heeft met helende eigenschappen.
Ja..dat zei ik meteen na de aflevering al. Bob heeft Noah zodat hij iets heeft om Claire mee te chanteren om haar bloed te krijgen. Ik kan ook echt geen andere 'heroes-logische' reden bedenken.quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ten eerste.... waarom zouden Bob/Elle/Mohinder Noah laten liggen?
Dat is ook een van de vette dingen aan Heroes. Het blend een beetje met de echte wereld en daarom lopen die fora ook zo goedquote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef EvilMarc het volgende:
OMG Mr Muggles controleert The Intrawebs !!
![]()
Maar ik moet wel toegeven, ze zijn wel grondig met al die sub-sites.
Schaam jequote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten het tweede deel van de vorige aflevering te kijken.
ik geloof het wel..in seizoen 1 waren er vaker datums in beeld maar die ben ik pas vanaf aflevering 18 gaan kijkenquote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef EvilMarc het volgende:
Ook tof ja, want in princiepe zou het allemaal op dit moment plaats kunnen vinden. Doet het volgens mij ook in de serie?
Maakt niet zoveel uit denk ik. Er zijn eigenlijk geen referenties naar echt actuele gebeurtenissen. Alleen naar 9/11 .. en ja, dat hoor je toch wel te wetenquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef EvilMarc het volgende:
Toch wel altijd riskant, het voegt op dit moment wel toe. Later kan het echter de houdbaarheid van de serie wel aan gaan tasten, voor sommige mensen dan. Als alles nét oud-dated is knappen veel mensen daar op af. Ik persoonlijk niet maar mijn broertje bijvoorbeeld wel, die ergert zich daar dood aan.
Hui? Voel je je wel goed?quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten het tweede deel van de vorige aflevering te kijken.
En al die afleveringen daarvoor heb je toch wel effe gekeken daarna hoop ik?quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
ik geloof het wel..in seizoen 1 waren er vaker datums in beeld maar die ben ik pas vanaf aflevering 18 gaan kijken
jaja..ik moet wel zeggen dat het wel errug vet was om 18 afleveringen in 2 dagen te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
En al die afleveringen daarvoor heb je toch wel effe gekeken daarna hoop ik?
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:16 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
jaja..ik moet wel zeggen dat het wel errug vet was om 18 afleveringen in 2 dagen te kijken
De komende uren zal hij vast wel ergens bovenaan staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:18 schreef Liquidootje het volgende:
Al weer een topic vol en deze wil ik ook terug vinden.
Ik heb helaas de korte stop in seizoen 1 nog mee moeten maken, dat was echt killing..en al helemaal om daarna zonder fok op de afleveringen te moeten wachtenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezien
Ik geloof graag dat het kut is, maar als wij straks een lange pauze gaan krijgen, gaan we elkaar wel steunen hier enzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik heb helaas de korte stop in seizoen 1 nog mee moeten maken, dat was echt killing..en al helemaal om daarna zonder fok op de afleveringen te moeten wachten
ik in 1 dag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezien
Dat was ik eigenlijk ook van plan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
live kijken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
haha wel duidelijk, site alleen d00d.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef krioro het volgende:
[..]
volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.![]()
indien niet duidelijk pm me maar.
weer dood jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha wel duidelijk, site alleen d00d.
opzich niet erg, heb hem straks toch binnen 20 minuten binnen
hoezo zou dat niet kunnen? volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
Dan doen ze constant, dus dat verbaast me niks.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eindquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ja..dat zei ik meteen na de aflevering al. Bob heeft Noah zodat hij iets heeft om Claire mee te chanteren om haar bloed te krijgen. Ik kan ook echt geen andere 'heroes-logische' reden bedenken.
Straks alleen nog maar een nachtje slapen (en om 5 uur ff de wekker zetten)
Jep dat was Bob.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar Bob heeft het bloed van Claire toch al???? Weet het ff niet meer zeker, maar wie nam er nou bloed van Claire af dan (inmiddels) de vorige aflevering?
T wordt vast gezellig in Mexicoquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eindDus wie weet... Wellicht dat het een gigantisch gave ep wordt!
Lijkt mij dat Adam slecht is, Hiro die terug gaat om hem te killen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Op zich wel weer redelijke aflevering gebeurt lekker veel.
Wat een dom wicht is die Maya toch, bah. En hoe de piep kan Alejandro opeens engels praten!? 'I'm taking my sister' in vloeiend engels!? Naja, dan gaat Alejandro eindelijk een keertje dood, en dan diezelfde avond nog heeft Sylar Molly gekidnapt. Alsof ze alle verhaalontwikkelingen tot de laatste aflevering hebben opgespaard ofzo. En ik blijf de theme van Sylar erg vet vinden, net als in die aflevering waarin hij zijn moeder vermoord.
Het verhaal rond Micah en zijn familie vind ik niet zo boeiend.
Verder weet ik nog steeds niet zeker of Adam nu goed of slecht is... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Hiro enzo.
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
Ze is idd een jankwicht in de serie, maar mooi is ze welquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:04 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik hoop dat Sylar snel Maya afmaakt en haar ability overneemt, damn wat vind ik haar rol irritant..
Nuttige idioten zou Lenin ze hebben genoemdquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef Ace1 het volgende:
Maya is wel heel dom, evenals Peter die niet weet dat Adam "slecht" is, en Mohinder die de company beschermd
Inderdaad! De staking helpt natuurlijk ook niet, maar ze hebben dat Hiro in Japan en Sylar met de wondertwins veel te lang gerekt waardoor, zeker het sylar verhaal, nu alles erg gerushed overkomt. Daarnaast zit het verhaal gewoon minder goed in elkaar. Het zijn allemaal losse verhalen die eigenlijk niet bij elkaar komen. jammer. Maar ik heb wel genoten van de laatste paar afleveringen, laat zien dat de serie wel de potentie heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:54 schreef freiss het volgende:
Jammer dat het seizoen zo matig begon en toen eigenlijk te veel tijd heeft verspild.
Ik verwacht dat ze juist niet alles in 1 ep proppen, vooral gezien de clifhanger die al tijden is aangekondigdquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Nou ik ben benieuwd hoe ze alles in een aflevering willen proppen.Maar ik vond het een gave ep.Vooral toen Hiro op Peter toeliep.Spannend.
Maar wat mij betreft mag Maya ook weg.Vond deze verhaallijn super saai tot nu toe.Wat ik me overigens nog steeds afvraag is de ability van Peters mum.Dit is nog steeds niet duidelijk.
De helft zal wel power loos zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef DaggerNL het volgende:
Wie zegt dat zij er een heeft?
Mensen dachten dat Kaito er ook een had, niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar begon ik ook al aan te denken. Het zou ook verklaren waarom Kaito in het vorige seizoen zei dat hij al lang wachtte totdat een Nakamura zou 'afdalen' en dat hij blij of verbaasd dat het Hiro was. En dan zou het ook gewoon zo zijn dat Angela Petrelli inderdaad gewoon een manipulatief kreng is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De helft zal wel power loos zijn![]()
1 met power samen met 1 zonder. Tenminste... ik begreep dat zij allemaal bij de company hebben gehoord...
Ma Petrelli geen.
Kaito waarschijnlijk.
Mevrouw Pratt ook geen.
Adam wel.
Vader van Mat.
Bob.
Linderman.
En de rest... uhhhhhmmm....
Hiro kan gewoon achter Peter teleporteren en z'n kop afhakkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:45 schreef Liquidootje het volgende:
Wat vonden jullie zo gaaf aan een kleine jappanner die als een debiel afrent op iemand die een lightingbol in zijn handen heeft
Bedoel, Peter kan zowat alles. Waarschijnlijk zie je volgende aflevering gewoon Peter die schreeuw wait! en vervolgens stopt Hiro ook om samen even thee te drinken. Tijd hebben ze toch zat.
En visa versaquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:52 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Hiro kan gewoon achter Peter teleporteren en z'n kop afhakken
En vervolgens terug in tijd reizen om hiro's kop nog een keer door midden te splijten door het hoofd te laten zweven, te frituren in kernstraling, te electrokeren, nog de laatste gedachte op te vangen en dat allemaal terwijl hij onzichtbaar vliegt en zijn linker arm afhakt om te gebruiken als een baseballbat. Die groeit namelijk toch wel terug.quote:
Hiro gaat terug naar het moment dat Peter van de flat springt, en teleporteert Nathan weg...quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En visa versa
..ik ben opeens bang dat dit gevecht heel onlogisch beeindigd gaat worden
quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb net een interview gelezen met de makers die ze na het uitzenden van de finale in Amerika hebben gegeven, daarin werd ook aangestipt dat veel mensen deze klacht maakten. Hun antwoord was:Nou heb ik de eerste drie episodes van Seizoen 2 gezien en wat blijkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe zit het nou?
Of hij laat het niet zien... Angela lijkt een soort overtuigingskracht te hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef DaggerNL het volgende:
Wie zegt dat zij er een heeft?
Mensen dachten dat Kaito er ook een had, niet dus.
Hahaquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hiro gaat terug naar het moment dat Peter van de flat springt, en teleporteert Nathan weg...
Einde serie
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:28 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
In het NL-topic werd een tijdje geleden de vraag gesteld waarom Peter niet wegvloog tijdens de slotscčne in seizoen 1, toen hij op ontploffen stond. Maw. waarom moest zijn broer hem helpen? Het volgende antwoord werd toen gegeven:
[..]
Nou heb ik de eerste drie episodes van Seizoen 2 gezien en wat blijkt...Hij is sterker geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe zit het nou?
Ja, kan ook...quote:
Haha, eindelijk Mr. Muggles theorie ontkrachtquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:01 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, kan ook...
Maar wat ik nou van de aflevering vond: Super. Was een goeie aflevering. Die Victoria Pratt is blijkbaar geen Mr. Muggles
Alejandro heeft dan ook geen gave.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:50 schreef Mar0988 het volgende:
Mijn voorgevoel was juist, iets zei mij dat Adam niet te vertrouwen was... Trouwens, ik vond het ook een leuke aflevering. Was wel blij toen Sylar weer in beeld kwam... Maar hij heeft dus toch Alejandro zijn hersenen niet bekeken? Want ik zag geen afgezaagde hoofddeksel. Of iets wat daarop kan wijzen.
Kan alweer niet wachten tot volgend week maar wil het ook zien, dan moeten we allemaal lang wachten op een vervolgHet wordt dus een hele leuke seizoensfinale
'Op zich niet slecht'...quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef ThaMadEd het volgende:
Adam is dus een bad guy, hoewel zijn intenties op zich niet slecht zijn (hij wi l van de wereld een betere plaats maken door het grootste deel van de mensheid uit te laten sterven en zodoende met een schone lei beginnen).
Oh... waarom ging hij dan niet dood als Maya die zwarte tranen huilt? En waarom kan hij het ongedaan maken?quote:
Lijkt me toch wel een gave, ook blijkt dat als iemand in de familie een gave heeft, een ander familielid dan ook grotere kans heeft om over een gave te beschikken. Lijkt me wel dat Alejandro een gave heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:30 schreef got.rice het volgende:
Broer en zus? misschien dat dat de reden is dat hij niet doodging en het ongedaan kan maken.
Ik zat ook al te denken: waarom zegt Hiro niet dat Adam het virus wil loslaten in plaats van dat hij gedood moet worden vanwege het vermoorden van Hiro's vaderquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:15 schreef TC03 het volgende:
Ik word altijd moe van scčnes die alleen maar bestaan door slecht schrijfwerk. Hiro gaat naar Texas om Adam tegen te houden, maar tegen Peter zegt ie dat Adam moet boeten voor de moord op zijn vader, waardoor er weer een showdown volgt. Zo debiel, waarom zegt Hiro niet gewoon dat Adam het virus wil loslaten...
Oops! Verkeerde quote gebruikt!quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb net een interview gelezen met de makers die ze na het uitzenden van de finale in Amerika hebben gegeven, daarin werd ook aangestipt dat veel mensen deze klacht maakten. Hun antwoord was:Dus nogmaals: Als de makers dat zeggen... waarom kan hij in seizoen 2 dan opeens wél twee krachten tegelijk aanspreken? Ja, sterker geworden.. regeneratie gaat automatisch.. kan allemaal, maar dan vind ik de uitleg van de makers erg slap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn gave is overbodig geworden, vanwege het feit dat Maya's gave nu ook zonder hem onder controle te houden is.quote:
Juist, dat is dus WEL zijn gavequote:Op dinsdag 27 november 2007 18:30 schreef got.rice het volgende:
Broer en zus? misschien dat dat de reden is dat hij niet doodging en het ongedaan kan maken.
Dat is idd zo... maar Sylar kan hem dus wel effe killen zodat hij niet killbaar is door Maya met d'r tranenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zijn gave is overbodig geworden, vanwege het feit dat Maya's gave nu ook zonder hem onder controle te houden is.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:20 schreef RSH11 het volgende:
Het is trouwens bevestigd dat Monica ook laserstralen uit haar vingers kan schieten:
[ afbeelding ]
Was dat voor of nadat die ene thug haar volop in het gezicht sloeg?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:20 schreef RSH11 het volgende:
Het is trouwens bevestigd dat Monica ook laserstralen uit haar vingers kan schieten:
[ afbeelding ]
Gewoon een pic gemaakt tijdens de opnames enzo..quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat die ene thug haar volop in het gezicht sloeg?
o'really?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gewoon een pic gemaakt tijdens de opnames enzo..
Dat hoop ik ook inderdaad!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef WheeleE het volgende:
Oh, en ik hoop dat ze Mr Bennet niet al te lang zo opgesloten houden, dat word wat langdradig lijkt me, met Claire op de wreek-toer.
Je bent op de hoogte van het feit dat dit de één na laatste aflevering van het seizoen was?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:22 schreef WheeleE het volgende:
Oh, en ik hoop dat ze Mr Bennet niet al te lang zo opgesloten houden, dat word wat langdradig lijkt me, met Claire op de wreek-toer.
Bedoelen ze denk ik niks meequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef rabouter het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat tijdens die move van hiro op peter dat het heroes-logo wel erg expliciet in beeld werd gebracht. Zou het zwaard misschien dan ook een soort gave hebben ofzo? Zou kunnen verklaren waarom hiro in de season 1 finale sylar zo simpel kon neerhakken.
Zo maar even een gedachte.
Ik denk dat ie toch echt wel een bad guy isquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:34 schreef Pizzahut het volgende:
Aflevering 10 was weer top, benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen en of sylar zijn krachten weer terug krijgt..
ik denk dat adam het goed bedoeld maar het op een slechte manier uit ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brett Holman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Jovatov op 28-11-2007 08:35:54 ]
Ja, dat weet ik. Ik hoop daarom ook dat het in de laatste aflevering in ieder geval door gaat, andres moeten we tot volgend seizoen wachten op ontwikkelingen, of gaan de makers het misschien te lang rekken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat dit de één na laatste aflevering van het seizoen was?
Alleen als ie niet gewassen isquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand belangstelling voor een outfitje van Clair?![]()
http://www.nbc.com/Shop/auctions/heroes.shtml
Dat is om te benadrukken dat Hiro het zwaard van Takezo Kensei ( dus Adam zelf ) gebruikt om Adam te verslaan. Een soort van gerechtigheid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef rabouter het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat tijdens die move van hiro op peter dat het heroes-logo wel erg expliciet in beeld werd gebracht. Zou het zwaard misschien dan ook een soort gave hebben ofzo? Zou kunnen verklaren waarom hiro in de season 1 finale sylar zo simpel kon neerhakken.
Zo maar even een gedachte.
Ik denk dat er niet 1 persoon was die wat anders dachtquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:20 schreef endr0me het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Vond ik ook raar, maar Sylar had het over een " babysitter "quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
vind niemand het raar, dat sylar zo bij molly kon komen?
ik bedoel waar is die wout als je hem nodig hebt?
quote:Op woensdag 28 november 2007 07:40 schreef Jovatov het volgende:
Viel het nu echt niemand op dat Alejandro opeens engels kon praten?
Dat vond ik nog het belachelijkste van allemaal, opeens roept hij zo tegen Sylar 'I'm taking my sister!' in vloeiend engels terwijl hij eerder echt geen woord engels kon!?
De promo voor volgende week:"I'm taking my Sisterrr" Zat nog net een beetje accent inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het is het enige engels wat hij kon, of het is voor het dramatische effect zodat niet half Amerika denkt "What dit the nigger say
" Die zijn ondertitels niet gewend
![]()
Op zoek naar de leden van the company... en Mohynder is erg druk op het werk. En daarom hadden ze een babysitter. Komt in de beste gezinnen voorquote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
nee toch? is toch gewoon seizoens stop?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik hoop daarom ook dat het in de laatste aflevering in ieder geval door gaat, andres moeten we tot volgend seizoen wachten op ontwikkelingen, of gaan de makers het misschien te lang rekken.
Ze dachten dat Sylar dood was...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op zoek naar de leden van the company... en Mohynder is erg druk op het werk. En daarom hadden ze een babysitter. Komt in de beste gezinnen voor
Ook dat, hoewel Molly het tegendeel had kunnen bewijzen. Neemt niet weg dat er genoeg andere redenen zijn om Molly niet alleen te laten. Alleen is een babysitter nou niet bepaald de beste optie...quote:Op woensdag 28 november 2007 12:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ze dachten dat Sylar dood was...
Misschien kon ie altijd al Engels, alleen verborg hij het?quote:Op woensdag 28 november 2007 07:40 schreef Jovatov het volgende:
Viel het nu echt niemand op dat Alejandro opeens engels kon praten?
Dat vond ik nog het belachelijkste van allemaal, opeens roept hij zo tegen Sylar 'I'm taking my sister!' in vloeiend engels terwijl hij eerder echt geen woord engels kon!?
Hoezo raar? Hij wist gewoon al waar Mohinder woont...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mij ook niet, wij zullen na volgende week denk ik ongeveer een paar maanden moeten wachten op volume 3quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Pizzahut het volgende:
waarschijnlijk is de staking voorbij:
http://www.heroestheserie(...)ear-is-heroes-saved/
lijkt mij niet dat volgende week de laatste seizoens aflevering is, hoe willen ze alles in 1 aflevering proppen, welke ze trouwens al voor de staking gemaakt hebben..
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef Syd het volgende:
Maar die 2 mexicanen, ben even naam kwijt van dat chickie, zij kan nu haar krachten beheersen, wat had het nut van aljeandro dan precies? ja om het te kunnen stoppen, maar iedereen weet zijn krachten in het begin nog niet, dat bouw langzaam op, kijk bijvoorbeeld naar: Matt, claire etc...
1 ding aljeandro heeft dus ook een bepaalde kracht, die hij waarschijnelijk niet heeft ontdekt, hij mag nu wel "dood" zijn maar wat kon zijn kracht precies, en kon hij die verder uitbreiden naar "iets"? en zal hij opnieuw tot leven kunnen komen?
Want het heeft iets met de dood te maken.
Dat dusquote:Powers and abilities
Alejandro's power works in conjunction with his sister Maya's. When Maya's ability manifests, he is able to draw the sickness out of her body and into his own, neutralizing it within a few seconds. Beforehand, he remains unaffected by the disease, allowing him to intercede without being disabled. Just like Maya can infect people without having to touch them (or even see them), Alejandro's power is able to stop the progression of the disease in anyone she has infected. He cannot revive anyone killed by Maya's power.
Ja, en hierdoor is Alejandro nu dus beetje overbodig geworden...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus![]()
Maya zou dat nu dus ook moeten kunnen anders was Sylar nu ziek geweest... lijkt mij
Wat ik wel jammer vind, maar toch apart dat zijn rol zo lelijk wordt weggewerkt.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, en hierdoor is Alejandro nu dus beetje overbodig geworden...
Hoezo lelijk? Hij is vermoord door Sylar... Vind ik niets lelijk aan...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:34 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind, maar toch apart dat zijn rol zo lelijk wordt weggewerkt.
Dat zou wel heel vreemd zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien kon ie altijd al Engels, alleen verborg hij het?
Geld kan gestolen zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef Syd het volgende:
nou ten eerste ze hadden helemaal niks, geen geld of wat dan ook, kunnen ineens een motel huren, en ligt er ineens een stanley mes op tafel, beetje voor de hand liggend.
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vreemd zijn, dan had hij al lang Sylar voor z'n kop geslagen toen hij z'n monoloogje hield van 'I'm going to kill you soon'.
Nee, dat Alejandro opeens engels kon is mijns inziens een grove fout, die wel duidelijk maakt dat men zelf die verhaallijn ook niet serieus neemt.
Het kan best dat hij alleen die zin kan... volgens mij zei hij het ook niet in vloeiend Engels ofzo. Wij hebben wel gezien dat hij eerder beetje Engels kon volgen hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vreemd zijn, dan had hij al lang Sylar voor z'n kop geslagen toen hij z'n monoloogje hield van 'I'm going to kill you soon'.
Nee, dat Alejandro opeens engels kon is mijns inziens een grove fout, die wel duidelijk maakt dat men zelf die verhaallijn ook niet serieus neemt.
Tot nu toe idd nog niet... ben ook benieuwd waar het heen moet...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef RedFever007 het volgende:
Die hele mexicanen/Sylar verhaalllijn heeft tot op heden nog geen fuck toegevoegd aan het verhaal
Heb je dat gemist ja?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef BitterLennon het volgende:
Wat was dat nou met Mr. Muggles? Dat heb ik helemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb je dat gemist ja?
Die hond had dus ook een ability:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik dat ook gemist ?? wat komt er in ej spoiler dan ?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb je dat gemist ja?
Die hond had dus ook een ability:PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen die het een beetje volgt weet dat Mr Muggels niet bij de opnames aanwezig kon zijn van de afgelopen ep. vanwege een honden show
![]()
Dát is juist het leuke aan die ability van Mr. Muggles:quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef Syd het volgende:
[..]
dan heb ik dat ook gemist ?? wat komt er in ej spoiler dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hint: ik zou episode 8 van seizoen 1 nog eens kijken als ik jou was, daar wordt duidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dát is juist het leuke aan die ability van Mr. Muggles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hint: ik zou episode 8 van seizoen 1 nog eens kijken als ik jou was, daar wordt duidelijk datokay zal ik dat vanavond thuis eens even checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef krioro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
full stops and exclamation marks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef -Menn0- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stilte voor de storm.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Addict89 het volgende:
Waarom nou weer zo'n matige ep. vlak voor het eind.
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Syd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: Einde is vervroegd vanwege de schrijvers staking welke enkele weken geleden was begonnen (en inmiddels weer is geëindigd).quote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Syd het volgende:
HUH? ik snapt niet meer......is dit nu een season finale? dus laatste aflevering van seizoen 2 ? nee toch zijn maar 11 afleveringen, terwijl seizoen 1 er 24 had zoiets.
Staking is nog helemaal niet voorbij.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nogmaals: Einde is vervroegd vanwege de schrijvers staking welke enkele weken geleden was begonnen (en inmiddels weer is geëindigd).
Einde is volgens mij niet vervroegd... de aflevering 11 was al bedoeld als volumefinale -,-quote:Op woensdag 28 november 2007 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nogmaals: Einde is vervroegd vanwege de schrijvers staking welke enkele weken geleden was begonnen (en inmiddels weer is geëindigd).
Wtf, NBC radio ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:33 schreef Breuls het volgende:
Net op de radio: Milo Ventimiglia is het eens met de kritiek op seizoen 2 en met Tim Kring's reactie erop. Dat gaf hij aan in een interview.
Hoezo vind je hem matig? Ik vond hem wel goedquote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Addict89 het volgende:
Waarom nou weer zo'n matige ep. vlak voor het eind.
Staking beeindigd? In welke tijdlijn?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
BBC Radio. Wat ik dan wel weer apart vind, want de UK zit nog in seizoen 1.quote:
Wtf... lekker gekquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
BBC Radio. Wat ik dan wel weer apart vind, want de UK zit nog in seizoen 1.
Oh ja..seizoensfinale op de BBC. Toch ff kijken met de 'behind-the-scenes'-dingetjes erbij. Altijd leuk om te zienquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
BBC Radio. Wat ik dan wel weer apart vind, want de UK zit nog in seizoen 1.
Klinkt leuk, wanneer en hoelaat?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Toch ff kijken met de 'behind-the-scenes'-dingetjes erbij. Altijd leuk om te zien
Moeilijk te vatten. Er gebeurde wel het een en ander, maar zo direct na een aantal erg goeie afleveringen was-ie wat tam. Niet slecht, maar er is gewoon meer contrast met Four Months Ago en Cautionary Tales. En ik ben heel bang dat Powerless voorbij vliegt en veel zaken nog niet afgerond blijken te worden. Dat laatste hoeft niet slecht te zijn, want er moet nog voldoende overblijven voor V3 natuurlijk, maar toch...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf... lekker gek... maar Breuls, wat vond je dan van de aflevering 10?
Vanavond om 10 uur onze tijd zendt BBC2 The Hard Part uit, de finale is dus over twee weken.quote:
Woensdagavond om 10 uur geloof ik op de BBC 2. Eerst de aflevering, direct daarna een kwartier lang Heroes Unmasked (ofzoiets). Ondertitels op tt 888.quote:
Maar jij vind hem altijd goedquote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem matig? Ik vond hem wel goed
Dubbel iddquote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Woensdagavond om 10 uur geloof ik op de BBC 2. Eerst de aflevering, direct daarna een kwartier lang Heroes Unmasked (ofzoiets). Ondertitels op tt 888.
Ja ofc, ik vind Heroes nooit slecht ofzo, er zijn altijd wel wat mindere afleveringen, maar dan vind ik het nog steeds vermakelijk om te kijken enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar jij vind hem altijd goed.
Ja, na de staking....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Pizzahut het volgende:
zou er ook nog een volume 3 komen?
Als het ze lukt om de gave verder te ontwikkelen, dan nietquote:Op woensdag 28 november 2007 21:50 schreef Houtspeer het volgende:
Worden Claire en Peter nu ook niet meer ouder?
Claire was wel klein geweest... maar is blijkbaar toch gegroeid...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Verouderen gebeurt doordat cellen dood gaan, de huid verliest vocht en elasticiteit , als die cellen zich elke keer vernieuwen kan je dus ook niet verouderen lijkt mij.
En Heroes begint zo op de BBC
Owquote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staking is nog helemaal niet voorbij.
Zo'n gave manifesteert zich niet bij iedereen vanaf dezelfde leeftijd. In geval van Claire: kijk naar Six months ago, waarin Claire een litteken in haar hand krijgt die, hoewel nog steeds erg snel, niet binnen een paar seconden heelt.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Claire was wel klein geweest... maar is blijkbaar toch gegroeid...
Het ouder worden stopt op de "volmaakte" leeftijdquote:Op woensdag 28 november 2007 22:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Claire was wel klein geweest... maar is blijkbaar toch gegroeid...
The Man From Earth.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Verouderen gebeurt doordat cellen dood gaan, de huid verliest vocht en elasticiteit , als die cellen zich elke keer vernieuwen kan je dus ook niet verouderen lijkt mij.
En Heroes begint zo op de BBC
Hehe, idd... "volgemaakt"quote:Op woensdag 28 november 2007 22:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het ouder worden stopt op de "volmaakte" leeftijd
Claire blijft biologisch gezien toch altijd maagd? hihiquote:Op woensdag 28 november 2007 23:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Doe niet zo vies. Claire is maagdelijk en onschuld zelve.
Hehe, iddquote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Claire blijft biologisch gezien toch altijd maagd? hihi
Ligt eraan of ze voor of na de 1e keer haar krachten kreeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Claire blijft biologisch gezien toch altijd maagd? hihi
Is tevens season finale.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef rabouter het volgende:
Ik kan echt niet wachtten tot volgende week... vond het geen super aflevering. Maar is vast de stilte voor de storm. Ik heb hoge verwachtingen voor de volumefinal. Hopelijk worden ze waar gemaakt
Ooit gehoord van de woorden WGA en stakingquote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef SiGNe het volgende:
Nee dus, seizoen 2 stopt eventjes maar gaat later (x aantal weken) weer verder.
Volgend jaar komt er pas een 3e seizoen (als ik het allemaal goed begrepen heb)
Hoe lang de stop zal zijn weet ik niet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 02:48 schreef got.rice het volgende:
het kan best zijn dat de seizoen er even mee kapt, heb t wel is vaker meegemaakt dat een seizoen rond deze tijd ermee stopt en dan in februari of januari weer doorgaat.. maar goed..
Ja, daar heb ik van gehoord ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de woorden WGA en staking?
De seizoenen zijn niet verdeeld in 'volumes'. Seizoen 1 wás 'Volume One' en nu is 'Volume Two' bezig. Dit is ook het 2e seizoen. Nu vraag ik me alleen nog af of ze de komende aflevering ook daadwerkelijk 'Volume Two' afsluiten, of dat ze daar, na een aantal flinke cliffhangers, gewoon mee verder gaan nadat de stakingen voorbij zijn en er weer geschreven wordt.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik van gehoord ja.
Maar dan nog zou volume 2 van seizoen 2 11 weken duren, daarna zou volume 3 van seizoen 2 beginnen.
Nu duurt het alleen wat langer voordat volume 3 begint.
Mja, maar de discussie blijft... Misschien iets voor de volgende OP?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef Treveo het volgende:
Jovatov ftw... Breuls heeft dit geloof ik wel 100x gezegd
Wat valt er nou te discussiëren? Het is gewoon een feit lijkt me?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mja, maar de discussie blijft... Misschien iets voor de volgende OP?
Juist, en dus gaat Heroes naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen (dus september 2008) weer verder.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:26 schreef Jovatov het volgende:
Voor de duidelijkheid.
Seizoen 1 bestond uit 24 afleveringen. Dit 24 afleveringen vormden samen ook Volume 1.
Seizoen 2 begon dus ook met Volume 2. Deze zou 11 afleveringen duren. Deze Volume 2 wordt dus aanstaande maandag/dinsdag afgesloten.
Normaal gezien zou er na aanstaande dinsdag een break komen, zodat er na de 'winterstop' doorgegaan kan worden met Volume 3, maar nog wel het tweede seizoen.
Helaas met de schrijversstaking is het produceren van Volume 3 voorlopig opgeschort. Dit betekent dat seizoen 2 vooralsnog alleen uit volume 2 bestaat.
Het hangt er van af hoe lang de staking nog duurt. Als de staking nog erg lang duurt, kan het zijn dat het seizoen 2 bij volume 2 blijft, en dat Volume 3 pas volgend seizoen (september) wordt uitgezonden.
Vooralsnog dus de laatste uitzending van volume 2 aanstaande dinsdag.
Wanneer Volume 3 wordt uitgezonden is dus niet bekend, wellicht dat die pas volgend seizoen komt.
Ook al begint volume 3 op september 2008, dan is het gewoon volgend jaar en niet volgend seizoen...quote:Op donderdag 29 november 2007 10:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist, en dus gaat Heroes naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen (dus september 2008) weer verder.
True, maar hij vat het correct samen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef Treveo het volgende:
Jovatov ftw... Breuls heeft dit geloof ik wel 100x gezegd
Dat denk ik niet, ik dacht juist dat er dan gesproken werd van een 'verkort' seizoen 2quote:Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ook al begint volume 3 op september 2008, dan is het gewoon volgend jaar en niet volgend seizoen...
Kan je lachend over doen, maar als je al meer dan 400 jaar meeloopt en telkens dezelfde ellende meemaakt (daar had hij het ook over) ga je een gruwelijke hekel aan deze wereld krijgenquote:
Wtf... dan koop je gewoon een mini S2 DVD box? -,-quote:Op donderdag 29 november 2007 11:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik dacht juist dat er dan gesproken werd van een 'verkort' seizoen 2
Tja, er zijn wel meer series die geen 24 afleveringen duren. The 4400 bijvoorbeeld (gelijkaardige serie) draaide een eerste seizoen van 5 afleveringen, de daaropvolgende duren 12/13 afleveringen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf... dan koop je gewoon een mini S2 DVD box? -,-
Tv-wereld heeft het eindelijk door dat ze niet friends, mash en de a-team kunnen blijven herhalen. Mensen zoeken gewoon een andere manier om het te bekijken. Zelfs de domste blondje tegenwoordig weet hoe zo de nieuwste America's Top Model moet downloaden.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:31 schreef WheeleE het volgende:
Vanavond volgens de tvgids op RTL5, aflevering 1 van seizoen 2! RTL is er snel bij dit keer.
Ik hoop dat ze dan maar wachten met het uitbrengen van zo'n DVD box zodat volume 2 en 3 erop staanquote:Op donderdag 29 november 2007 11:34 schreef Jovatov het volgende:
Natuurlijk niet de ideale oplossing, maar ja, je moet toch wat...
Ik bedoel het volgende tv-seizoen. Een tv-seizoen duurt meestal van augustus/september tot mei/juniquote:Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ook al begint volume 3 op september 2008, dan is het gewoon volgend jaar en niet volgend seizoen...
Ja ok, kan ook iddquote:Op donderdag 29 november 2007 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik bedoel het volgende tv-seizoen. Een tv-seizoen duurt meestal van augustus/september tot mei/juni.
Een kakkerlak kan ook leven zonder hoofdquote:Op donderdag 29 november 2007 13:49 schreef Joepie het volgende:
Beetje jammer dat de Heroes die kunnen regenereren dus eeuwig leven hebben tenzij ze hun hoofd kwijt raken. Waar heb ik dat toch eerder gezien. (zucht.....)
Mja, wij zien Claire vaak wel gewoon eten...quote:Op donderdag 29 november 2007 14:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een kakkerlak kan ook leven zonder hoofd![]()
Zou je moeten eten als je onsterfelijk bent, zoals Adam en Claire?
Volgens mij bedoelen we hetzelfde maar leggen we het allebij anders uitquote:Op donderdag 29 november 2007 08:26 schreef Jovatov het volgende:
Voor de duidelijkheid.
Seizoen 1 bestond uit 24 afleveringen. Dit 24 afleveringen vormden samen ook Volume 1.
Seizoen 2 begon dus ook met Volume 2. Deze zou 11 afleveringen duren. Deze Volume 2 wordt dus aanstaande maandag/dinsdag afgesloten.
Normaal gezien zou er na aanstaande dinsdag een break komen, zodat er na de 'winterstop' doorgegaan kan worden met Volume 3, maar nog wel het tweede seizoen.
Helaas met de schrijversstaking is het produceren van Volume 3 voorlopig opgeschort. Dit betekent dat seizoen 2 vooralsnog alleen uit volume 2 bestaat.
Het hangt er van af hoe lang de staking nog duurt. Als de staking nog erg lang duurt, kan het zijn dat het seizoen 2 bij volume 2 blijft, en dat Volume 3 pas volgend seizoen (september) wordt uitgezonden.
Vooralsnog dus de laatste uitzending van volume 2 aanstaande dinsdag.
Wanneer Volume 3 wordt uitgezonden is dus niet bekend, wellicht dat die pas volgend seizoen komt.
Eensquote:Op donderdag 29 november 2007 15:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IN elk geval hopen we neem ik aan allebij da ze zo snel mogelijk verder gaan met Volume 3.
" de domste blondje "quote:Op donderdag 29 november 2007 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tv-wereld heeft het eindelijk door dat ze niet friends, mash en de a-team kunnen blijven herhalen. Mensen zoeken gewoon een andere manier om het te bekijken. Zelfs de domste blondje tegenwoordig weet hoe zo de nieuwste America's Top Model moet downloaden.
House MD is beter maar daar heb je minder om over te pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop echt dat die staking niet al te lang meer gaat duren, dan kunnen ze zo snel mogelijk verder gaan met de opnames.
Ik blijf erbij dat Heroes (tot nu toe) mijn beste serie ooit is.
Jezus, ziekenhuisseriequote:Op donderdag 29 november 2007 15:45 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
House MD is beter maar daar heb je minder om over te praten
Heroes S1 tot volume 3 weer begint?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
En house is ook gestopt volgens mij. Wat blijft er nog over?
QFT, ik vind Lost ook heel erg leuk, maar toch wel minder dan Heroesquote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef SiGNe het volgende:
Ik blijf erbij dat Heroes (tot nu toe) mijn beste serie ooit is.
Ik heb het andersomquote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
QFT, ik vind Lost ook heel erg leuk, maar toch wel minder dan Heroes
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2007 17:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik heb het andersom [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |