Tot nu toe idd nog niet... ben ook benieuwd waar het heen moet...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef RedFever007 het volgende:
Die hele mexicanen/Sylar verhaalllijn heeft tot op heden nog geen fuck toegevoegd aan het verhaal
Heb je dat gemist ja?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef BitterLennon het volgende:
Wat was dat nou met Mr. Muggles? Dat heb ik helemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb je dat gemist ja?
Die hond had dus ook een ability:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik dat ook gemist ?? wat komt er in ej spoiler dan ?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heb je dat gemist ja?
Die hond had dus ook een ability:PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen die het een beetje volgt weet dat Mr Muggels niet bij de opnames aanwezig kon zijn van de afgelopen ep. vanwege een honden show
![]()
Dát is juist het leuke aan die ability van Mr. Muggles:quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef Syd het volgende:
[..]
dan heb ik dat ook gemist ?? wat komt er in ej spoiler dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hint: ik zou episode 8 van seizoen 1 nog eens kijken als ik jou was, daar wordt duidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dát is juist het leuke aan die ability van Mr. Muggles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hint: ik zou episode 8 van seizoen 1 nog eens kijken als ik jou was, daar wordt duidelijk datokay zal ik dat vanavond thuis eens even checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef krioro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
full stops and exclamation marks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef -Menn0- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stilte voor de storm.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Addict89 het volgende:
Waarom nou weer zo'n matige ep. vlak voor het eind.
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Syd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: Einde is vervroegd vanwege de schrijvers staking welke enkele weken geleden was begonnen (en inmiddels weer is geëindigd).quote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Syd het volgende:
HUH? ik snapt niet meer......is dit nu een season finale? dus laatste aflevering van seizoen 2 ? nee toch zijn maar 11 afleveringen, terwijl seizoen 1 er 24 had zoiets.
Staking is nog helemaal niet voorbij.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nogmaals: Einde is vervroegd vanwege de schrijvers staking welke enkele weken geleden was begonnen (en inmiddels weer is geëindigd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |