abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54861907
Een dag echt alleen maar achter je pc gezeten dus. :p
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_54861955
ja met laptop in bed en heroes
full stops and exclamation marks
pi_54861970
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
pi_54862041
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
Dat was ik eigenlijk ook van plan.
Ben alleen wel erg moe.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_54862222
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
A little bit hateful
pi_54862404
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
live kijken?
over een goed uurtje staat ie al online
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_54862434
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_54862453
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.

indien niet duidelijk pm me maar.

edit: oh nee dat is niet live, dat zijn streams live kan voor zover ik weet alleen op de NBC site, als je in amerika zit, of een proxy gebruikt.
pi_54862473
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef krioro het volgende:

[..]

volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.

indien niet duidelijk pm me maar.
haha wel duidelijk, site alleen d00d.
opzich niet erg, heb hem straks toch binnen 20 minuten binnen
pi_54862482
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
pi_54862546
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

haha wel duidelijk, site alleen d00d.
opzich niet erg, heb hem straks toch binnen 20 minuten binnen
weer dood ja dan moet ik zelf ook weer op zoek want de andere sites weet ik niet uit mijn hoofd
pi_54862574
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
hoezo zou dat niet kunnen? volgens mij wel hoor.
  Admin dinsdag 27 november 2007 @ 07:43:30 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54863256
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Dan doen ze constant, dus dat verbaast me niks.

Truth & Consequences is overigens een prima ep, maar damn, ze gaan nooit alles afronden in Powerless. Nog maar 1 te gaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 27 november 2007 @ 07:53:19 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54863300
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 27 november 2007 @ 08:22:25 #95
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54863504
Op zich wel weer redelijke aflevering gebeurt lekker veel.

Wat een dom wicht is die Maya toch, bah. En hoe de piep kan Alejandro opeens engels praten!? 'I'm taking my sister' in vloeiend engels!? Naja, dan gaat Alejandro eindelijk een keertje dood, en dan diezelfde avond nog heeft Sylar Molly gekidnapt. Alsof ze alle verhaalontwikkelingen tot de laatste aflevering hebben opgespaard ofzo . En ik blijf de theme van Sylar erg vet vinden, net als in die aflevering waarin hij zijn moeder vermoord.

Het verhaal rond Micah en zijn familie vind ik niet zo boeiend.

Verder weet ik nog steeds niet zeker of Adam nu goed of slecht is... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Hiro enzo.

Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:14:15 #96
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_54864135
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eind Dus wie weet... Wellicht dat het een gigantisch gave ep wordt!
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:31:14 #97
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54864387
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef sjarreltje het volgende:

[..]

Ja..dat zei ik meteen na de aflevering al. Bob heeft Noah zodat hij iets heeft om Claire mee te chanteren om haar bloed te krijgen. Ik kan ook echt geen andere 'heroes-logische' reden bedenken.
Straks alleen nog maar een nachtje slapen (en om 5 uur ff de wekker zetten )

Maar Bob heeft het bloed van Claire toch al???? Weet het ff niet meer zeker, maar wie nam er nou bloed van Claire af dan (inmiddels) de vorige aflevering?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:43:49 #98
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_54864635
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:31 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Maar Bob heeft het bloed van Claire toch al???? Weet het ff niet meer zeker, maar wie nam er nou bloed van Claire af dan (inmiddels) de vorige aflevering?
Jep dat was Bob.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:06:06 #99
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54866203
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eind Dus wie weet... Wellicht dat het een gigantisch gave ep wordt!
T wordt vast gezellig in Mexico
pi_54866820
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Op zich wel weer redelijke aflevering gebeurt lekker veel.

Wat een dom wicht is die Maya toch, bah. En hoe de piep kan Alejandro opeens engels praten!? 'I'm taking my sister' in vloeiend engels!? Naja, dan gaat Alejandro eindelijk een keertje dood, en dan diezelfde avond nog heeft Sylar Molly gekidnapt. Alsof ze alle verhaalontwikkelingen tot de laatste aflevering hebben opgespaard ofzo . En ik blijf de theme van Sylar erg vet vinden, net als in die aflevering waarin hij zijn moeder vermoord.

Het verhaal rond Micah en zijn familie vind ik niet zo boeiend.

Verder weet ik nog steeds niet zeker of Adam nu goed of slecht is... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Hiro enzo.

Lijkt mij dat Adam slecht is, Hiro die terug gaat om hem te killen.
Adam killed ook niet voor niks die Victoria en legt dan die foto bij der met dat logo.
wel leuke scene, komen ze daar bij dat lab in texas, alles staat stil en alleen peter kan bewegen.

Vond deze aflevering niet zo tof als de vorige 3, maar goed ik kan niet wachten tot volgende week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')