Dat was ik eigenlijk ook van plan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
live kijken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
haha wel duidelijk, site alleen d00d.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef krioro het volgende:
[..]
volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.![]()
indien niet duidelijk pm me maar.
weer dood jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha wel duidelijk, site alleen d00d.
opzich niet erg, heb hem straks toch binnen 20 minuten binnen
hoezo zou dat niet kunnen? volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
Dan doen ze constant, dus dat verbaast me niks.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eindquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ja..dat zei ik meteen na de aflevering al. Bob heeft Noah zodat hij iets heeft om Claire mee te chanteren om haar bloed te krijgen. Ik kan ook echt geen andere 'heroes-logische' reden bedenken.
Straks alleen nog maar een nachtje slapen (en om 5 uur ff de wekker zetten)
Jep dat was Bob.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar Bob heeft het bloed van Claire toch al???? Weet het ff niet meer zeker, maar wie nam er nou bloed van Claire af dan (inmiddels) de vorige aflevering?
T wordt vast gezellig in Mexicoquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eindDus wie weet... Wellicht dat het een gigantisch gave ep wordt!
Lijkt mij dat Adam slecht is, Hiro die terug gaat om hem te killen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Op zich wel weer redelijke aflevering gebeurt lekker veel.
Wat een dom wicht is die Maya toch, bah. En hoe de piep kan Alejandro opeens engels praten!? 'I'm taking my sister' in vloeiend engels!? Naja, dan gaat Alejandro eindelijk een keertje dood, en dan diezelfde avond nog heeft Sylar Molly gekidnapt. Alsof ze alle verhaalontwikkelingen tot de laatste aflevering hebben opgespaard ofzo. En ik blijf de theme van Sylar erg vet vinden, net als in die aflevering waarin hij zijn moeder vermoord.
Het verhaal rond Micah en zijn familie vind ik niet zo boeiend.
Verder weet ik nog steeds niet zeker of Adam nu goed of slecht is... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Hiro enzo.
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |