Die topic is inmiddels outdated. De nieuwe Kristen Bell is beter,quote:Op maandag 26 november 2007 02:41 schreef EvilMarc het volgende:
Voor de Kristen Bell fans is er een speciaal topic: Kristen Bell (Veronica Mars)
Fixedquote:Op maandag 26 november 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh.
'T wordt steeds spannender en alles valt ook wat meer op zijn plek.
Extra: KIRSTEN KRISTEN
Ja, ik vind het maar grappig maar op den duur niet meer... daarom ben ik echt blij als wij die aflevering hebben gezien! Hebben we weer wat meer dingen om over te kletsen dan alleen maar over Mr Muggles.quote:
Ofc, moet je alleen heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geld hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 09:57 schreef Reddiablo het volgende:
ik wil een avondje "stappen" met Kristen en Hayden, kan dat?
Door het bloed van mrmuggles welk van claires bloed had gedronkenquote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Is Noah nu tot leven gewekt door Bob met Claire's bloed, of door Adam met z'n eigen bloed?
Die stomme hond heet niet voor niets MISTER Muggles.. en ik zag hem een keer z'n ballen likken in een aflevering dus het zal een mannetje zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef EvilMarc het volgende:
Of Mr Muggles is even geteleporteerd, hij heeft psychisch bloed overgestraald en is toen weer teruggeteleporteerd naar z'n hondenhok.
hee.. z'n.. is Mr Muggles een mannetje of vrouwtje?
Hier wel gewoon. En boem heeft ook de Kristen Bell topics gemerged (ook al heb ik er ook daarvoor maar één kunnen vindenquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef RSH11 het volgende:
staat een foutje in de OP. Link naar Haydentopic doet het niet
Ja, ik heb net m'n post geëdit.quote:Op maandag 26 november 2007 16:48 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hier wel gewoon. En boem heeft ook de Kristen Bell topics gemerged (ook al heb ik er ook daarvoor maar één kunnen vinden).
Zoals ik al eerder zei: Nekschot voor Mr. Mugglesquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha
En beter gaat die hond gewoon dood.. Kunnen we ook kappen met dat gezeik erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt weer smullen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Het zijn nog maar 2 eps, en er is voor zover ik weet nog niets concreets uitgepraat wat die staking betreft. Maar eerlijk gezegd boeit me dat niet echt. Als ze dit met 2 vette afleveringen goed kunnen afronden kan ik de periode tot het volgende seizoen misschien nog wel overlevenquote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Die topictitel!. Het eerste wat me aan 't lachen maakt vandaag* is dit topic, thnx
. Stelletje mafkezen
. Ben benieuwd naar de volgende ep. Wel raar, dat we nog maar twee eps krijgen (of drie?).
*kutdag. portomonnee gejat. al m'n pasjes weg, wat een hel..
Is die staking nou al voorbij btw?
Het verhaal kan dan misschien wel snel nog geschreven worden, maar het moet ook nog worden opgenomen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens TV Guide (doorgaans redelijk goed geinformeerd) zou er nog voor de kerst een deal zijn tussen de scriptschrijvers en de TV zenders. Wellicht dat we dan toch nog Volume 3 krijgen dit seizoen
Omg, die The Haītian!quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef jpg97 het volgende:
Hahaha Heroes southpark poppen!
Wie herkent ze allemaal?
http://heroes.subsfactory.it/gallery/?lzkfile=avatars%2F
Niet liefquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
En beter gaat die hond gewoon dood.. Kunnen we ook kappen met dat gezeik erover
Wat denk je?quote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Is Noah nu tot leven gewekt door Bob met Claire's bloed, of door Adam met z'n eigen bloed?
Ik zou dan wel eerst bijlopen anders lees je alleen maar spoilersquote:Op maandag 26 november 2007 19:54 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Heb net episode 1 van seizoen 2 gezien. Zit er gelijk weer middenin. Superdik. Klote RTL, wou dat ze eerder begonnen met seizoen 2. Ik ga hier vaker komen, denk ik!
Geen spoilers, wel geinige interviews. Ik vond Peter Petrelli altijd al erg op Rocky lijken (dezelfde lompe bakkes) en nou las ik dattie in de laatste Rocky-film z'n zoon speeldequote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef RSH11 het volgende:
Als ze maar niks overhaast doen...
Trouwens, uit het officiele Heroes magazine: (mogelijk spoilers, nog niet gelezen)
klik 1
klik 2
klik 3
klik 4
Ik weet het niet.. het zou Adam kunnen zijn om zo tegen The Company in te gaan, maar ik denk nog steeds dat Adam en The Company gewoon samenwerken.quote:
Ten eerste.... waarom zouden Bob/Elle/Mohinder Noah laten liggen?quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. het zou Adam kunnen zijn om zo tegen The Company in te gaan, maar ik denk nog steeds dat Adam en The Company gewoon samenwerken.
Waarom hadden zij anders het bloed nodig van Claire, terwijl ze Adam nog opgesloten en wel hadden, die ook het bloed heeft met helende eigenschappen.
Ja..dat zei ik meteen na de aflevering al. Bob heeft Noah zodat hij iets heeft om Claire mee te chanteren om haar bloed te krijgen. Ik kan ook echt geen andere 'heroes-logische' reden bedenken.quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ten eerste.... waarom zouden Bob/Elle/Mohinder Noah laten liggen?
Dat is ook een van de vette dingen aan Heroes. Het blend een beetje met de echte wereld en daarom lopen die fora ook zo goedquote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef EvilMarc het volgende:
OMG Mr Muggles controleert The Intrawebs !!
![]()
Maar ik moet wel toegeven, ze zijn wel grondig met al die sub-sites.
Schaam jequote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten het tweede deel van de vorige aflevering te kijken.
ik geloof het wel..in seizoen 1 waren er vaker datums in beeld maar die ben ik pas vanaf aflevering 18 gaan kijkenquote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef EvilMarc het volgende:
Ook tof ja, want in princiepe zou het allemaal op dit moment plaats kunnen vinden. Doet het volgens mij ook in de serie?
Maakt niet zoveel uit denk ik. Er zijn eigenlijk geen referenties naar echt actuele gebeurtenissen. Alleen naar 9/11 .. en ja, dat hoor je toch wel te wetenquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef EvilMarc het volgende:
Toch wel altijd riskant, het voegt op dit moment wel toe. Later kan het echter de houdbaarheid van de serie wel aan gaan tasten, voor sommige mensen dan. Als alles nét oud-dated is knappen veel mensen daar op af. Ik persoonlijk niet maar mijn broertje bijvoorbeeld wel, die ergert zich daar dood aan.
Hui? Voel je je wel goed?quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten het tweede deel van de vorige aflevering te kijken.
En al die afleveringen daarvoor heb je toch wel effe gekeken daarna hoop ik?quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
ik geloof het wel..in seizoen 1 waren er vaker datums in beeld maar die ben ik pas vanaf aflevering 18 gaan kijken
jaja..ik moet wel zeggen dat het wel errug vet was om 18 afleveringen in 2 dagen te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
En al die afleveringen daarvoor heb je toch wel effe gekeken daarna hoop ik?
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:16 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
jaja..ik moet wel zeggen dat het wel errug vet was om 18 afleveringen in 2 dagen te kijken
De komende uren zal hij vast wel ergens bovenaan staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:18 schreef Liquidootje het volgende:
Al weer een topic vol en deze wil ik ook terug vinden.
Ik heb helaas de korte stop in seizoen 1 nog mee moeten maken, dat was echt killing..en al helemaal om daarna zonder fok op de afleveringen te moeten wachtenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezien
Ik geloof graag dat het kut is, maar als wij straks een lange pauze gaan krijgen, gaan we elkaar wel steunen hier enzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik heb helaas de korte stop in seizoen 1 nog mee moeten maken, dat was echt killing..en al helemaal om daarna zonder fok op de afleveringen te moeten wachten
ik in 1 dag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezien
Dat was ik eigenlijk ook van plan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef krioro het volgende:
en ik blijf vannacht ook maar op denk ik, gelijk kijken
live kijken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met welk programma kon je het eigenlijk weer live volgen en hoelaat is dat eigenlijk?
haha wel duidelijk, site alleen d00d.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:02 schreef krioro het volgende:
[..]
volgens mij mag je dat hier niet neerzetten maar meestal kijk ik op een site, want ikhaattorrents, maar dan is dat dus een engelse site.![]()
indien niet duidelijk pm me maar.
weer dood jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha wel duidelijk, site alleen d00d.
opzich niet erg, heb hem straks toch binnen 20 minuten binnen
hoezo zou dat niet kunnen? volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
Dan doen ze constant, dus dat verbaast me niks.quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:05 schreef Ogala het volgende:
Trouwens ik vroeg me net af hoe Peter dat schilderij waarin hij in Montreal staat heeft kunnen schilderen. Aangezien het schilderij zelf aanleiding gaf om naar montreal te gaan en je kunt geen toekomstbeeld schilderen als het schilderij zelf bepaald waar je naar toe gaat
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eindquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:19 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ja..dat zei ik meteen na de aflevering al. Bob heeft Noah zodat hij iets heeft om Claire mee te chanteren om haar bloed te krijgen. Ik kan ook echt geen andere 'heroes-logische' reden bedenken.
Straks alleen nog maar een nachtje slapen (en om 5 uur ff de wekker zetten)
Jep dat was Bob.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar Bob heeft het bloed van Claire toch al???? Weet het ff niet meer zeker, maar wie nam er nou bloed van Claire af dan (inmiddels) de vorige aflevering?
T wordt vast gezellig in Mexicoquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat een seizoensfinale waar alle heroes bij elkaar komen niet garant hoeft te staan voor een spetterend eindDus wie weet... Wellicht dat het een gigantisch gave ep wordt!
Lijkt mij dat Adam slecht is, Hiro die terug gaat om hem te killen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Op zich wel weer redelijke aflevering gebeurt lekker veel.
Wat een dom wicht is die Maya toch, bah. En hoe de piep kan Alejandro opeens engels praten!? 'I'm taking my sister' in vloeiend engels!? Naja, dan gaat Alejandro eindelijk een keertje dood, en dan diezelfde avond nog heeft Sylar Molly gekidnapt. Alsof ze alle verhaalontwikkelingen tot de laatste aflevering hebben opgespaard ofzo. En ik blijf de theme van Sylar erg vet vinden, net als in die aflevering waarin hij zijn moeder vermoord.
Het verhaal rond Micah en zijn familie vind ik niet zo boeiend.
Verder weet ik nog steeds niet zeker of Adam nu goed of slecht is... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Hiro enzo.
Toch lijkt het volgende week geen grote finale te worden waarin alle Heroes op dezelfde plek bijeen komen. Maargoed, ik kijk er evengoed naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |