Schaam jequote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten het tweede deel van de vorige aflevering te kijken.
ik geloof het wel..in seizoen 1 waren er vaker datums in beeld maar die ben ik pas vanaf aflevering 18 gaan kijkenquote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef EvilMarc het volgende:
Ook tof ja, want in princiepe zou het allemaal op dit moment plaats kunnen vinden. Doet het volgens mij ook in de serie?
Maakt niet zoveel uit denk ik. Er zijn eigenlijk geen referenties naar echt actuele gebeurtenissen. Alleen naar 9/11 .. en ja, dat hoor je toch wel te wetenquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef EvilMarc het volgende:
Toch wel altijd riskant, het voegt op dit moment wel toe. Later kan het echter de houdbaarheid van de serie wel aan gaan tasten, voor sommige mensen dan. Als alles nét oud-dated is knappen veel mensen daar op af. Ik persoonlijk niet maar mijn broertje bijvoorbeeld wel, die ergert zich daar dood aan.
Hui? Voel je je wel goed?quote:Op maandag 26 november 2007 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten het tweede deel van de vorige aflevering te kijken.
En al die afleveringen daarvoor heb je toch wel effe gekeken daarna hoop ik?quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
ik geloof het wel..in seizoen 1 waren er vaker datums in beeld maar die ben ik pas vanaf aflevering 18 gaan kijken
jaja..ik moet wel zeggen dat het wel errug vet was om 18 afleveringen in 2 dagen te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
En al die afleveringen daarvoor heb je toch wel effe gekeken daarna hoop ik?
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:16 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
jaja..ik moet wel zeggen dat het wel errug vet was om 18 afleveringen in 2 dagen te kijken
De komende uren zal hij vast wel ergens bovenaan staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:18 schreef Liquidootje het volgende:
Al weer een topic vol en deze wil ik ook terug vinden.
Ik heb helaas de korte stop in seizoen 1 nog mee moeten maken, dat was echt killing..en al helemaal om daarna zonder fok op de afleveringen te moeten wachtenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezien
Ik geloof graag dat het kut is, maar als wij straks een lange pauze gaan krijgen, gaan we elkaar wel steunen hier enzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik heb helaas de korte stop in seizoen 1 nog mee moeten maken, dat was echt killing..en al helemaal om daarna zonder fok op de afleveringen te moeten wachten
ik in 1 dag.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, ik heb seizoen 1 in 2 dagen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |