Die topic is inmiddels outdated. De nieuwe Kristen Bell is beter,quote:Op maandag 26 november 2007 02:41 schreef EvilMarc het volgende:
Voor de Kristen Bell fans is er een speciaal topic: Kristen Bell (Veronica Mars)
Fixedquote:Op maandag 26 november 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh.
'T wordt steeds spannender en alles valt ook wat meer op zijn plek.
Extra: KIRSTEN KRISTEN
Ja, ik vind het maar grappig maar op den duur niet meer... daarom ben ik echt blij als wij die aflevering hebben gezien! Hebben we weer wat meer dingen om over te kletsen dan alleen maar over Mr Muggles.quote:
Ofc, moet je alleen heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geld hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 09:57 schreef Reddiablo het volgende:
ik wil een avondje "stappen" met Kristen en Hayden, kan dat?
Door het bloed van mrmuggles welk van claires bloed had gedronkenquote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Is Noah nu tot leven gewekt door Bob met Claire's bloed, of door Adam met z'n eigen bloed?
Die stomme hond heet niet voor niets MISTER Muggles.. en ik zag hem een keer z'n ballen likken in een aflevering dus het zal een mannetje zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef EvilMarc het volgende:
Of Mr Muggles is even geteleporteerd, hij heeft psychisch bloed overgestraald en is toen weer teruggeteleporteerd naar z'n hondenhok.
hee.. z'n.. is Mr Muggles een mannetje of vrouwtje?
Hier wel gewoon. En boem heeft ook de Kristen Bell topics gemerged (ook al heb ik er ook daarvoor maar één kunnen vindenquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef RSH11 het volgende:
staat een foutje in de OP. Link naar Haydentopic doet het niet
Ja, ik heb net m'n post geëdit.quote:Op maandag 26 november 2007 16:48 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hier wel gewoon. En boem heeft ook de Kristen Bell topics gemerged (ook al heb ik er ook daarvoor maar één kunnen vinden).
Zoals ik al eerder zei: Nekschot voor Mr. Mugglesquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha
En beter gaat die hond gewoon dood.. Kunnen we ook kappen met dat gezeik erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt weer smullen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Het zijn nog maar 2 eps, en er is voor zover ik weet nog niets concreets uitgepraat wat die staking betreft. Maar eerlijk gezegd boeit me dat niet echt. Als ze dit met 2 vette afleveringen goed kunnen afronden kan ik de periode tot het volgende seizoen misschien nog wel overlevenquote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Die topictitel!. Het eerste wat me aan 't lachen maakt vandaag* is dit topic, thnx
. Stelletje mafkezen
. Ben benieuwd naar de volgende ep. Wel raar, dat we nog maar twee eps krijgen (of drie?).
*kutdag. portomonnee gejat. al m'n pasjes weg, wat een hel..
Is die staking nou al voorbij btw?
Het verhaal kan dan misschien wel snel nog geschreven worden, maar het moet ook nog worden opgenomen.quote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens TV Guide (doorgaans redelijk goed geinformeerd) zou er nog voor de kerst een deal zijn tussen de scriptschrijvers en de TV zenders. Wellicht dat we dan toch nog Volume 3 krijgen dit seizoen
Omg, die The Haītian!quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef jpg97 het volgende:
Hahaha Heroes southpark poppen!
Wie herkent ze allemaal?
http://heroes.subsfactory.it/gallery/?lzkfile=avatars%2F
Niet liefquote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
En beter gaat die hond gewoon dood.. Kunnen we ook kappen met dat gezeik erover
Wat denk je?quote:Op maandag 26 november 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Hoi!
Is Noah nu tot leven gewekt door Bob met Claire's bloed, of door Adam met z'n eigen bloed?
Ik zou dan wel eerst bijlopen anders lees je alleen maar spoilersquote:Op maandag 26 november 2007 19:54 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Heb net episode 1 van seizoen 2 gezien. Zit er gelijk weer middenin. Superdik. Klote RTL, wou dat ze eerder begonnen met seizoen 2. Ik ga hier vaker komen, denk ik!
Geen spoilers, wel geinige interviews. Ik vond Peter Petrelli altijd al erg op Rocky lijken (dezelfde lompe bakkes) en nou las ik dattie in de laatste Rocky-film z'n zoon speeldequote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef RSH11 het volgende:
Als ze maar niks overhaast doen...
Trouwens, uit het officiele Heroes magazine: (mogelijk spoilers, nog niet gelezen)
klik 1
klik 2
klik 3
klik 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |