09:36 Nieuwe morgen nieuwe kansen!Alle Miljonairs liggen nog heerlijk te ronken in bed, maargoed daar is het ook zondagochtend voor. Een beetje rust opdoen voordat de dag weer in volle hevigheid gaat beginnen. Zou volgende week de week van Dennis' vertrek worden? Of zal Nadia bijdraaien? Grote kans dat dit allemaal gaat afhangen van de ontwikkelingen rond de kersverse gastspeelster Selene…
10:00 De tweede ochtend...Vandaag zal de tweede ochtend zijn dat Selene in De Gouden Kooi wakker wordt. Hoewel zij gisterochtend vroeg nog wat onwennig wakker werd in de Villa, zal de gastspeelster misschien vandaag wel wat langer kunnen uitslapen. De donkerharige schone heeft gisteren direct al enige confrontaties te verwerken gehad met name door Huub doordat zij Dennis in bescherming wilde nemen. Gelukkig klikt het wat beter met de voormalige blondine Amanda. Zullen die twee elkaar vandaag weer opzoeken voor gezellige girltalk? Dat Nadia hierom nogal jaloers was, is een feit. Zal zij nog enige stappen ondernemen om beste vriendin Amanda weer voor zichzelf te claimen?
10:33 Master Bedroom geconfisqueerdWie goed kijkt, ziet dat Huub samen met zijn ex-ex-geliefde de Master Bedroom weer heeft weten te bemachtigen. Het nieuwe begin van de relatie tussen de twee werd gisteren bezegeld met een intiem romantisch samenzijn. Jaap begint al aardig te wennen in het bed van Huub en Lieke in de slaapkamer beneden. Zal de Briellenaar langszaam beginnen te beseffen dat dit wederom niet de laatste keer zal zijn dat hij zijn Master Bedroom moet afstaan aan het stelletje?
10:48 Het is een wonder!Wonder boven wonder ligt Nadia weer bij Dennis in bed. De brunette is vannacht gewoon weer onder de dezelfde lakens gekropen als haar gehate ex-vriendje. Erg vreemd gezien het feit dat ze het gisteren 'helemaal met hem gehad' had en hij 'zeker op kon rotten'. Wel liggen de twee ver uit elkaar, er zou zo een ander persoon tussen passen. Selene misschien?
11:10 Goodmorning sunshine!Het is duidelijk dat Jaap zijn draai nog niet gevonden heeft in de gezamenlijke slaapkamer. Het is nog niet eens middag en Jaap staat al voor de tweede keer op deze ochtend, de eerste was voor een lang toiletbezoek. Zou hij dan nu echt wakker gaan worden? Welnee! Hij duikt gewoon weer heerlijk in zijn bed. Je bent Miljonair of je bent het niet, zullen we maar denken...
11:30 Hoor wie kreunt daar, Miljonairs?Af en toe klinkt er een vrouwelijke kreun door de Villa. Maar in geen van de bedden is ook maar iets van lichaamsbeweging te zien, iedereen ligt doodstil. Zou Amanda last hebben van nare dromen over een gastspeelster die háár man in komt pikken? Of zouden het slaapkreuntjes van geluk zijn van Lieke, die heerlijk tegen haar vriendje aangekroeld ligt? Misschien zullen we het nooit weten…
11:50 Voyeur JaapHet was uiteraard te verwachten en enkel afwachten welk stelletje (of ex-stelletje) de aftrap zou nemen op deze prachtige zonnige ochtend. We bedoelen natuurlijk de ochtendgymnastiek! Amanda en Brian zijn druk bezig maar Jaap krijgt het in de smiezen. Hij stapt uit bed en gaat naast hun bed staan om eens goed te gaan kijken. Het stelletje houdt zich meteen stil en de grote Miljonair druipt af. Vreemd genoeg gaan de twee niet verder en zijn ze weer in slaap gevallen.
12:10 Iemand wakker?Hoewel het zonnetje schijnt en de vogeltjes buiten tjilpen, is er in de Villa nog amper beweging te ontdekken. Een enkele Miljonair komt af en toe zijn bed uitgerold voor een wc bezoek om vervolgens snel weer het bed in te duiken. Opeens staat de eerste Miljonair op en trekt zijn broek aan. Zou Brian op deze mooie ochtend een ontbijtje voor zijn geliefde gaan klaarmaken?
12:30 Dit moet een zondag zijn!Het is zondagmiddag en bijna de helft van de Miljonairs is al bij kennis. Amanda is in navolging van haar vriend ook opgestaan en staat te genieten onder de douche. Jaap knipt zijn nachtlampje aan en doet een poging tot een boek te lezen. Helaas vallen zijn ogen binnen enkele minuten weer dicht. Dennis daarentegen doet zijn ogen net open en werpt een vluchtige blik op zijn horloge. Als hij ziet hoe laat het is, kruipt hij snel weer diep onder de dekens. Ach ja het is een zondag en die moet je natuurlijk toch zo goed mogelijk benutten…met slapen!
12:50 Wat een ontbijt!Brian is druk bezig in de keuken met het doorsnijden van een pizza! Een glas cola erbij en de Antilliaan kan ontbijten! De meeste mensen zouden pizza eerder als avondeten nuttigen, maar daar trek onze Brian zich niets van aan. Zou hij wel aan Amanda gevraagd hebben dit ontbijt te delen of zou hij snel voordat ze onder de douche vandaan komt alles zelf opeten?
13:10 Beauty-taferelenHoewel bij de twee geliefden Huub en Lieke nog doodse stilte heerst, is het in de woonkamer al aardig druk aan het worden. Selene is inmiddels ook uit bed gestapt en na een heerlijke douche is zij in de woonkamer bezig met haar haren en make-up. Apart feitje is dat zij de enige is tot nu toe die met dit tafereel bezig is in de woonkamer. Waarschijnlijk is de gastspeelster even vergeten dat de Villa over een kapsalon beschikt waar zij deze beauty-taferelen naar hartelust kan uitoefenen.
13:22 Pindakaas met honing!"Oh daar ben je, ik zit al een hele tijd te wachten", zegt Selene terwijl Amanda de woonkamer in komt lopen. Als begroeting smeert de gastspeelster een laagje lipgloss op de lippen van de voormalige blondine. "Ik kon echt niet wachten ik moest gewoon proberen om mijn haar te fixen", verklaart Amanda. "Maar we gaan zo wel onze nagels doen in de kapsalon", stelt de Benjamin van de Villa voor. "Wil jij ook een broodje met pindakaas en honing?", vraagt Amanda aan de gastspeelster. "Pindakaas en honing? Weet je hoe vet dat is?", reageert zij verbaasd. "Je moet het gewoon proberen", komt ook Brian tussenbeiden. "Vind je dit dan zo lekker?", vraagt Selene terwijl ze haar broodje pindakaas met honing eet. Amanda vertelt dat alle Miljonairs van deze delicatesse houden. "Hmm dan is het zeker een trend? Ik vind het niet zo lekker", aldus de brunette. Het ziet ernaar uit dat Amanda inmiddels een goede vervanging voor Nadia heeft gevonden…
13:40 Lachen met Brian en Selene"Ik droomde gisteravond dat jij je eigen haar weer had, en dat je alleen de puntjes bij ging knippen", vertelt Brian aan zijn vriendinnetje. Amanda is blij met dat vooruitzicht. Wel vond de droom pas over vijf jaar plaats. "Oja, en nog iets, je microfoon zit tussen jouw boobies", eindigt Brian het verhaal hard lachend om zijn eigen grap. "Ze wil met ze praten", vult Selene de grap aan. Een nieuw komisch duo is geboren!
14:00 Girltalk! (zonder Nadia)"Je haar is nu beter gelukt dan gisteren hè", zegt Selene tegen Amanda. "Ja, ik dacht ik moet het even goed oefenen want als jij straks weg bent, moet ik het ook weer zelf doen", antwoordt Amanda. "Met andere woorden ik ben weer niet goed genoeg", grapt de gastspeelster. Brian verlaat de tafel omdat hij aanvoelt dat de nodige girltalk van de dames weer omhoog komt borrelen. "Wat heb jij trouwens een mooi truitje aan!", vervolgt Selene. "" Ik zeg het je eerlijk als ik weer weg ga dan jat ik dat truitje van je gewoon mee", grapt de brunette quasi serieus. Nou we zijn benieuwd of Amanda als Selene weg is, ineens een truitje zal missen.
14:20 "Pas op voor Lieke!""Enerzijds weet ik dat ik mezelf er buiten wil houden omdat jullie bezig zijn met het spel", vertelt Selene wanneer Amanda vraagt naar de discussie die de gastspeelster gisteren had met Huub. "Maar sommige dingen vind ik gewoon kinderachtig", vervolgt zij. Amanda zou Amanda niet zijn als zij niet direct haar mening hierover zou geven. "Ik vind het raar dat Lieke tegen Huub zegt van zie je nou wel dat ze je niet aardig vindt, terwijl jij alleen je mening gaf over een bepaald punt over hun relatie", vertelt Amanda. "Als ik één punt van een relatie niet goed vind, dan vind ik je nog niet een slecht persoon", vervolgt ze. "Volgens mij is Lieke gewoon jaloers!", eindigt de voormalige blondine. "Ach ik wil nog niet te snel een oordeel over iemand vellen", merkt de gastspeelster op. Om er een schepje bovenop te doen vertelt de Benjamin van de Villa nog enkele roddels die Lieke over Selene heeft verteld."Wat? Heeft ze dat echt gezegd? Dat snap ik helemaal niet want tegen mij doet ze super aardig", zegt Selene verbaasd. "Ja dat komt omdat Lieke graag een vriendin wil in de Villa. Als ik jou was, zou ik goed oppassen voor Lieke, ze kletst graag achter je rug om", waarschuwt Amanda de gastspeelster. Wordt er van Selene nu al verwacht dat ze partij kiest?
14:30 Voor alles is vervanging...
...geldt zowel voor nagels als voor vriendinnen!15:01 Goedemorgen of goedemiddag?"Goedemorgen!", zeggen Selene en Amanda in koor als Huub de woonkamer in komt lopen. "Goedemorgen!", antwoordt de Oldenzaler terug. "Je vriend zit aan de diarree", meldt de voormalige blondine aan Huub. "Wat een fijne informatie op de vroege zondagmorgen", grinnikt de Oldenzaler. Dat verklaart gelijk waarom we de Briellenaar nog niet in de fitness hebben gesignaleerd. Zou Nando het ook geroken hebben? Normaliter is de fitnesstrainer al rond het middaguur maar tot op heden hebben wij de personal trainer nog niet kunnen ontdekken in de Villa...
15:29 Nieuwe carriere voor Selene?Amanda is nog steeds bezig om een nieuwe nagelset bij Selene te plaatsen. Om de tijd te doden besluiten ze om samen een paar oude hits van de Spice Girls op te rakelen. "Say you'll be there…", zingen de gastspeelster en de voormalige blondine in koor. "Wist je dat de Spice Girls weer bij elkaar komen?", vertelt Selene. "Echt dom", vervolgt ze. Nou misschien als Selene uit De Gouden Kooi komt kan ze mee doen aan een nieuwe editie van Idols?
15:57 Verkeerde beslissing?Goh, nog geen dag hebben Huub en Lieke hun relatie weer opgepakt en hun eerste ruzie is alweer een feit. "We zouden samen gaan ontbijten. Ik stap even onder de douche en ik kom eronder vandaan, heb jij je ontbijt al op!", schreeuwt de Hilversumse naar haar geliefde. "Luister nou even jij staat gerust een half uur onder de douche en ik heb honger", verklaart de Oldenzaler aan zijn vriendin. "Laat maar!", briest Lieke naar Huub. "Nee, wacht nou even..", zegt de Oldenzaler en pakt zijn geliefde vast. "Wat wil je nou doen? Laat me los", reageert zij om vervolgens de slaapkamer uit te stormen. Hmm toen zij geen relatie meer hadden, hadden zij tenminste minder ruzie. Toch een verkeerde beslissing genomen?
Geen high five voor Huub...16:17 Nadia evalueert Selene...In de kapsalon hebben Huub en Nadia een onderonsje. Ze hebben het voornamelijk over de nieuwe gastspeelster Selene. "Ze heeft tegen iedereen gezegd dat ze mij maar raar en vaag vindt, behalve tegen mij", spreekt de brunette vol ongenoegen uit tegen de Oldenzaler. "En ze is zo oprecht", zegt Huub cynisch. Hangt er een catfight in de lucht?
16:32 Ander onderwerp!Huub en Nadia babbelen vrolijk verder in de kapsalon. "Dennis is wel altijd heel lief tegen me…", zwijmelt ze, tot ergernis van Huub. "Ja, voor het spel ja! Hij is je dekkingsslaaf! Hij moet alles voor je doen!", roept hij. "Ik heb hem gevraagd of dat zo is, en hij zei van niet", werpt Nadia tegen. "Ja, hè hè!", lacht Huub dan weer. Eén positief punt moeten we toch echt noemen: de komst van Selene heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het haar van de dames niet meer gespreksonderwerp nummer één is…
16:51 Gesprekken op niveau...Terwijl Huub en Nadia een goed gesprek in de kapsalon voeren is Selene druk met Amanda in de weer. De 19-jarige nagelstyliste is druk bezig om de nagels van de gastspeelster te laten glimmen. "Bij hoeveel graden kookt water?", vraagt Selene aan Amanda. "Euh…. Honderd graden?", antwoordt Amanda twijfelachtig. Hoera! Zou het vooroordeel van de 'domme blondjes' nu dan eindelijk passé zijn?
17:08 Aftellen..."Dennis staat niet aan jouw kant, Dennis staat alleen aan zijn eigen kant. Je hebt geen f*ck aan hem", spuwt Huub zijn gal over zijn mede-Miljonair Dennis. "Echte vriendschap zit niet in een ontbijtje op bed. In een moeilijke tijden moet je achter elkaar staan, net zoals Brian en Amanda dat altijd doen. En de laatste 24 uur staat Dennis dus duidelijk niet aan jouw kant", oreert Huub verder. Nadia hoort alles aan en knikt keurig wanneer het moet. Wat zal ze doen aanstaande donderdag? Mag Dennis echt zijn koffers pakken?
Bron: Villa Vandaag, 25-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel