quote:In the episodes "Not in Portland" & "Stranger in a Strange Land", a title says "God loves you as He loved Jacob". It is in the past tense, meaning Jacob is either dead or believed to be dead.
JACOB IS DUS NIET BEN, LOCKE, OF JACK!quote:The "mysterious eye" has since been confirmed by producers in the Season 3 audio commentary to belong to Jacob.
Jacob was portrayed by prop master Rob Kyker for the filming of this particular episode.
The voice is confirmed as Carlton Cuse.
quote:In "Left Behind"," when Juliet and Kate encounter the Monster, it emerges from the jungle as three separate streams of black smoke, which then form together.
is deze "Cerberus" soms The Black Smoke? Die Jacob's lichaam bewaakt in een ondergrondse grotquote:In "Exodus, Part 2"," Jack prevents Locke from getting dragged into a deep cavern underground by the Monster. References to the underworld also exist on the hieroglyphs on the Swan, and on the blast door map annotations, and Anthony Cooper claimed that the Island was "Hell".
Tot nu toe is dit de beste theorie over het eiland: Vile Vortices (zoals bijv. de Bermuda-driehoek)quote:The pilot said that the plane had lost radio contact before the crash and had changed course towards Fiji. They were, in his reckoning, 1000 miles off course. ("Pilot, Part 1"). Desmond believed the island a week east of Fiji at 9 knots. ("Live Together, Die Alone"). This fits with Rousseau's statement that she was 3 days out of Tahiti when she wrecked on the island. ("Solitary")
ongeveer 90 keer 3kwartier.quote:Op maandag 19 november 2007 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi, Lost is leuk![]()
![]()
Vorige week voor het eerst een aflevering op Net5 gekeken, heb ik veel gemist?Ik begreep er namelijk geen zak van
quote:Korean mythology claims the dragon originated with man and has always had four toes.
When the dragon travels east or north, he loses toes, but when he travels south or west, he gains toes.
Yong is the sky dragon, associated with the weather and water.
Yo is the hornless ocean dragon.
Kyo is the mountain dragon.
quote:Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
-theorieën over Jacob e.d.-
Ik denk dat we nog te weinig weten over die voet om dat mysterie al theorie-bedenkend te ontrafelen. Die brainwash-video is nep trouwens, door een fan gemaakt.quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
-theorieën over voet-
Oja ik zie het nu ik het orginele filmpje kijkquote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Symer het volgende:
Die brainwash-video is nep trouwens, door een fan gemaakt.
Hij deed het niet met z'n blote handen, maar met een ketting.quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
[...]
Zie de parallelen met de taken van Heracles:
1) Het doden van de leeuw van Nemea. Hij wurgde de leeuw met zijn blote handen.
Locke moest zijn vader doden, maar krijg hulp van Sawyer, die het met blote handen deed!
[...]
zodra er een nieuw seizoen is kijk ik altijd alles weer vanaf t begin.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik vraag me serieus af als LOST helemaal is afgelopen... of ik dan ook daadwerkelijk alles door heb
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zodra er een nieuw seizoen is kijk ik altijd alles weer vanaf t begin.
het verbaasd je hoeveel je vergeet. als je in 1x een seizoen achter elkaar kijkt dan krijgen je hersens gewoon te veel info.
van de zomer zag ik 1 aflevering van LOST op tv. ik vond t zo vet. dat ik de dvd box gehaald had.
heb van 5uur 'smiddags tot 5:30 's nachts non-stop gekeken. tussendoor ben ik even naar de kroeg geweest om sigaretten te halen en daarna gelijk weer verder kijkenhulde aan LOST
de dag dr op seizoen 2 gehaald. toen kon ik t niet laten om seizoen 3 te downloaden
Arctic Monkeys - Do Me A Favour. Zeer tof nummer. 6/12 HMHquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef Testdummie het volgende:
Jammer dat morgen de laatste afl. zijn van het seizoen...![]()
Wel een goede preview, die ze telkens laten zien. Weet iemand toevallig welke nummer je daar hoort?
thnx!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - Do Me A Favour. Zeer tof nummer. 6/12 HMH.
Arctic Monkeys zijn niet voor niks tot de beste band ter wereld verkozen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:00 schreef Sequencial het volgende:
Bring on the season final!
Ik heb gisteravond de aflevering van vorige week gezien, zette me aan het denken over m'n eigen top 5 van herinneringen... Toffe episode, en een waanzinnige cliffhanger voor de afleveringen van vanavond, zeker in combinatie met de teaser!
En inderdaad tof nummer van Arctic Monkeys, heb zelf meteen gegoogled van wie het nummer was toen ik de teaser had gezien.
Precies! Heb hem toen ook direct in HD gezien. Erg goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Darklight het volgende:
Vette finale
Ga hem nog een keer kijken, isalweer een half jaar geleden![]()
Tja... dat is altijd al zo geweest.. Harry Potter in het Nederlands is ook al zo'n ramp...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:09 schreef DaFrenk het volgende:
Vertaling is wel slecht trouwens.
Waarom hebben ze de namen van de stations vertaald? Spiegelglas?![]()
![]()
Slimme marketing jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DJKoster het volgende:
Ghehe, tof die Davidoff reclame ertussendoor![]()
http://www.youtube.com/watch?v=L7xQ2uiRSC4&feature=related die dus
Ja maar ja maar ja maar misschien is het een flashforward die nog anders kan gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
ik wil de stop niet, en ik wil ook niet dat ze terug zijn
en ik wil niet dat ik niet zag dat dit niet het verleden was maar het morgen
en ik wil niet naar bed, maar toch ook weer wel, want moe, maar toch ook weer niet
Ja dat zet ik ook op m'n verlanglijstje vanavondquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef milagro het volgende:
en morgen als ik wakker word, zie ik eruit als Kate, dat wil ik ook
Het is nu de 2e keer dat ik deze aflevering gezien heb.... maar het is me nog steeds niet duidelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat zet ik ook op m'n verlanglijstje vanavond
En dat met die vader van Jack was nogal vaag ja Appelsientje. Misschien gaat Jack voor de tweede keer diezelfde periode in....Zonder liefdeofzo.
Nou, ik denk dat Jack gewoon in de war was of erg sarcastisch deed. Je zag die vent ook kijken van, waarom zegt hij zoiets, weet hij niet dat hij dood is? Het zal ook een manier zijn geweest om de kijker tot aan het einde te laten denken dat het om een flashback gaat. Al was het toen hij z'n gloednieuwe Razr telefoon pakte al vrij snel duidelijk dat zich dit in de 'toekomst' zou afspelen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef appelsientje het volgende:
bijvoorbeeld... in de 'flashback' praten ze weer over de vader van Jack (alsof die nooit dood is gegaan....)
Ja maar het is tot 2x toe (ook met het halen van z'n medicijnen) en bij lost geloof ik niet meer in toevalquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Jack gewoon in de war was of erg sarcastisch deed. Je zag die vent ook kijken van, waarom zegt hij zoiets, weet hij niet dat hij dood is? Het zal ook een manier zijn geweest om de kijker tot aan het einde te laten denken dat het om een flashback gaat. Al was het toen hij z'n gloednieuwe Razr telefoon pakte al vrij snel duidelijk dat zich dit in de 'toekomst' zou afspelen.
De schrijvers hebben ook duidelijk gezegd dat iedereen die dood is, ook echt dood is. Dus betwijfel het of Christian nog leeft.
Áls die echt dood is....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is nu de 2e keer dat ik deze aflevering gezien heb.... maar het is me nog steeds niet duidelijk
Jammer dat Charlie dood is..
Nopequote:
Niet raar hoor... Naomi had gezegd dat ze door Penny was gestuurd. Penny zei tegen Charlie dat ze niet op het schip zat en Naomi niet kende. Ofwel... de 'redders' zijn denk ik niet de 'redders' waar ze van uit gaan. Ben zal misschien toch gelijk hebben dat het nog ergere bad guys zijn dan The Others al waren.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef suuzepluus het volgende:
arme Charlie![]()
![]()
en die "flashforward" had ik ook pas laat door.... mede doordat hij over zijn vader praat idd.
ik kan niet wachten tot seizoen 4...................................................................... downloaden!!!
wel raar ook dat die vriendin van Desmond niet weet wie Naomi is.... WIE is zij?!?!?!?!?!![]()
goed cadeau voorkerst!!! de Lost box!!
quote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef Sender_ het volgende:
Wat een einde zeg.
Het levert iig nog zoveel vragen weer op, en er zijn er nog zoveel niet beantwoord.
Woord wel ff een tijd wachten op de vervolgen helaas.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:58 schreef Eveli het volgende:
Maar dat is dan zeker in Amerika?
Het lijkt mij dat Ben dat alleen zei om Jack ervan te weerhouden om te bellen aangezien duidelijk niet iedereen vermoord wordt (iig Jack en Kate niet).quote:Jack, listen to me. If you phone her boat, every single living person on this Island will be killed.
Cool.. welk seizoen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:10 schreef Luchtbel het volgende:
Voor de mensen die nog steeds op NET5 willen kijken. Vanaf aanstaande zondag komt Lost weer! Om 22:20 uur.
Dammquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Brammie1 het volgende:
seizoen 4
Helemaal meee eens. 20.30 of 21.30 is een stuk beter om uit te zenden. Naja, gelukkig doet de videorecorder het nog prima.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
22:20 uur
Wat een intens kut tijdstip voor zo'n hitserie. Scoort het hier zo beroerd ofzo? Of is de SBSgroep weer eens aan het klootviolen?
Ik volg Lost seizoen 4 al vanuit Amerika en de beelden in de promo op Net5 (dat onder water het wrak van Oceanic 815 word gevonden bijvoorbeeld) zijn echt van de eerste aflevering van seizoen 4.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
volgens mij is het niet seizoen 4.
Op de Net5 site is niks te vinden van Lost, en bovendien is de vrijdag toch altijd al de vaste Lostdag geweest??
Lijkt me eerder dat ze seizoen 3 herhalen als opwarmertje voor seizoen 4...
ik kijk geen Lost, omdat ik nog met andere series bezig ben. (maar zal er binnenkort eens aan beginnen, lijkt me wel coole serie)quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens sommigen op internet zou het standbeeld van Vishnu zijn.
Echter ik kan dit totaal niet terugvinden/bevestigen, staat alleen op Lostsites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zondag 16 maart: The Beginning of the End
Het vierde seizoen van Lost heet ‘Verdedig het eiland, of je komt te overlijden’
OT: die Nederlandse vertalingen zijn vaak hilarisch. Zo zag ik ooit eens in een programmablad staan: "Sterren krijgertje". Drie keer raden welke film dat zou zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:47 schreef Symer het volgende:
Van de Net5-site:
[..]
![]()
'Defend the Island, or Die' klinkt nog wel pakkend, maar die Nederlandse vertalingen zien er altijd zo ontzettend knullig uit
Als we dan toch aan het verbeteren zijn...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Xurk het volgende:
En seizoen 4 is nog niet "een heel eind" in Amerika, die is pas bijna zeven weken geleden begonnen en er komen in totaal 13 afleveringen ipv 18 16 [als gevolg van de schrijversstaking]
van welke precies?quote:Op maandag 17 maart 2008 08:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
doe mij een kopietje van jullie dvdbox Semmie?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lost natuurlijk , seizoen 1 t/m 3 ofzo
Net als 16,3 miljoen anderenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef Eveli het volgende:
Damn, gemist gisteren.
Mee eenschquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef Foeske het volgende:
Ik heb wel gekeken hoor! Maar ik weet niet wat ik ervan moet denken met die flash forwards. Zijn dingen die je eigenlijk helemaal niet wil weten. "The six"...
Goed, het blijft spannend genoeg om er elke zondagavond voor op te blijven!
Petula Clark - Downtownquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:30 schreef Sender_ het volgende:
Welke is het dan :p
http://www.lostpedia.com/wiki/Oceanic_Sixquote:Op maandag 24 maart 2008 12:28 schreef Seriefreaker het volgende:
Gisteren voor het eerst een Lost aflevering gekeken. Veel snap ik er niet van maar het is wel een erg goede serie van wat ik er gezien heb. Wel snap ik die Oceanix six niet ofzo..veel mensen praten daarover. Maar er is toch nog niemand van het eiland af ? Ben benieuwd of ze volgende week gebruik maken van die helikopter en dat ze daarmee de bewoonde wereld ingaan , maar Lost heeft weer een kijker erbij. Binnenkort eens kijken voor de boxen van seizoen 1-3 maar ze zijn nog prijzig
Daar staat op de eerste pagina al wie de 6 zijn, terwijl dat juist nog een mysterie hoort te zijn. De volgende afleveringen gaan dat langzaam onthullen en als je dat nu al weet verpest het tenminste 1 aflevering.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:50 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Oceanic_Six
pas wel op voor eventuele spoilers, hè
Ik zou eerst seizoen 1-3 maar eens gaan kijken voordat je begint met seizoen 4quote:Op maandag 24 maart 2008 12:28 schreef Seriefreaker het volgende:
. Binnenkort eens kijken voor de boxen van seizoen 1-3 maar ze zijn nog prijzig
Ja dat is ook logischer maar gisteren toch even gekeken of het wat was. Ik weet van verschillende mensen dat de eerste seizoenen de beste zijn dus die wil ik ook op dvd, vooral ook voor optimaal kijkplezier , je volgt het verhaal. Gisteren zat ik echt dik vaak te kijken wat er eigenlijk aan de hand was. Snapte er niks van. Die Hurley is trouwens best wel grappig. En die Juliet..poe wat een meid.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ik zou eerst seizoen 1-3 maar eens gaan kijken voordat je begint met seizoen 4
quote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
En die Juliet..poe wat een meid.
Veel kijkplezier! en als je niks te doen hebt verder en seizoen 1 t/m 3 hebt gezien,kun je morgenavond beginnen met seizoen 4 op Net 5quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Vandaag alle 3 de seizoenen van Lost aangeschaft. Eerder op tv nooit gezien, dus allemaal nog nieuw voor mij maar wat hebben ze deze serie mooi gemaakt, ben al helemaal verkocht. Die hond ( Vincent ) is zo lief he. En Kate, de ex gevangene, had ik niet gedacht eigenlijk. Ik begin vanavond met aflevering 4 te kijken en ik denk dat ik dan op automatische piloot ga kijken. Echt een hele goede serie.
Zondag weer, de 3e van het nieuwe seizoen alweer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef RoodWitBlauw het volgende:
waarom is er geen nieuwe aflevering!? ook deze serie weer on hold!?
kuttig is het allemaal!
Dankjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef Saphia het volgende:
[..]
Veel kijkplezier! en als je niks te doen hebt verder en seizoen 1 t/m 3 hebt gezien,kun je morgenavond beginnen met seizoen 4 op Net 5
Jaquote:
Sayid werd toch hitman om zijn vrienden te beschermen, zoiets zei Ben toch op het eind....quote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Montagui het volgende:
Oceanic-6 dus nu Jack, Kate, Hurley en Sayid. Denk niet dan Ben daar bij hoort, hij zat tenslotte niet in dat vliegtuig. Dus nog 2 te gaan....
...en dan dat tijdsverschil! Een half uur tussen de tijd dat 'de raket' aan had moeten komen en dat het daadwerkelijk landde...wtf....
...en hoe komt Sayid erbij om hitman te worden van Ben...wow!? En wie staan er op die lijst? Wat zijn dat voor figuren?
Het zou kunnen dat er een andere organisatie aanzit achter de ontdekkingen van Dharma.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Montagui het volgende:
...en hoe komt Sayid erbij om hitman te worden van Ben...wow!? En wie staan er op die lijst? Wat zijn dat voor figuren?
Maar Claire leek me juist heel blij met haar baby,erg gehecht ook aan Aaron.Lijkt me niet dat ze Aaron zomaar zou meegeven aan die mensen en aan Kate.quote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat weer door een of andere timeloop de helikopter nog niet aangekomen is. De raket kwam ook een half uur later aan, wie weet de helikopter ook wel verlaat.
Het kan ook nog steeds dat de rest van de lui op het eiland achtergebleven is en Claire wilde dat Aaron op 't vaste land zou opgroeien...
Volgens mij zit er toch nog veel meer achter dan alleen Jack die verdrietig is....quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Saphia het volgende:
Wat een aflevering weer! Op zich niet veel spannende dingen,pas het laatste stukje met Kate en Aaron wasRaar zeg. Desmond zag toch in zijn visioenen dat Claire in een helikopter zou stappen,? om die reden ging Charlie ook dood,zodat hij naast de andere overlevenden, Claire kon redden. Blijkbaar is ze dood gegaan en heeft Kate besloten om voor Aaron te zorgen en is Jack verdrietig om Claire.
En Sayid is dus niet bij die boot aangekomen![]()
Ook werd er gezegd dat er 8 overlevenden waren maar ik zie door de flashforwards dat er gesproken wordt van de oceanic six, heel spannend allemaal.
Het voedsel op een eiland raakt ooit op en het is er niet altijd even veiligquote:Op maandag 7 april 2008 11:11 schreef Saphia het volgende:
[..]
Maar Claire leek me juist heel blij met haar baby,erg gehecht ook aan Aaron.Lijkt me niet dat ze Aaron zomaar zou meegeven aan die mensen en aan Kate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Sun en haar man de 2 andere overlevenden zijn, maar niet teruggegaan zijn, maar achtergebleven of naar hun eigen land gegaan zijn en buiten de publiciteit willen blijven vanwege haar vader....vandaar Oceanic-6 en 8 overlevenden...tis maar een idee!quote:Op maandag 7 april 2008 11:34 schreef Montagui het volgende:
8 overlevenden, oceanic-6? hmm....
Misschien dan originele oceanic-6 zoals we nu weten in ieder geval Kate, Jack, Sayid en Hurley. Hoort Aaron daar dan ook bij, denk niet dat hij op de passagierslijst stond? Ben zou dan 1 van de andere 2 kunnen zijn, en Aaron dan de andere....of misschien wordt hij toch bij de 6 geteld?
En uiteraard kan het zo zijn dat er een aantal vrijwillig op het eiland achtergebleven zijn.
Oceanic Six zijn de overlevenden, maar ik denk niet dat Ben daarbij wordt gerekend. Ben is dus nummer 7, blijft er nog een 8e overlevende over. Een van de gegijzelde (Miles, Charlotte) misschien? Of een overlevende die niet in het nieuws is/wilde?quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Saphia het volgende:
Wat een aflevering weer! Op zich niet veel spannende dingen,pas het laatste stukje met Kate en Aaron wasRaar zeg. Desmond zag toch in zijn visioenen dat Claire in een helikopter zou stappen,? om die reden ging Charlie ook dood,zodat hij naast de andere overlevenden, Claire kon redden. Blijkbaar is ze dood gegaan en heeft Kate besloten om voor Aaron te zorgen en is Jack verdrietig om Claire.
En Sayid is dus niet bij die boot aangekomen![]()
Ook werd er gezegd dat er 8 overlevenden waren maar ik zie door de flashforwards dat er gesproken wordt van de oceanic six, heel spannend allemaal.
Ah, dat had ik even gemist. Ik dacht dat ze onderling wisten dat er 8 overlevenden waren/van het eiland waren gekomen, waarvan er maar 6 bekend waren, de Oceanic 6.quote:Op maandag 7 april 2008 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, er werd gesproken over 8 overlevenden van de crash maar er zijn er 2 op het eiland gestorven. Het moge duidelijk zijn dat de O6 onderling dus een afspraak hebben (moeten) maken om een ander verhaal te vertellen.
Er zijn maar 6 mensen van het eiland, die zijn gecrasht met oceanic flight 815 van het eiland gekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap allemaal niks meer van die Oceanic 6.
Ik wel. De 6 die van het eiland zijn gekomen hebben doen voorkomen alsof maar 8 mensen de crash hebben overleefd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Saphia het volgende:
[..]
Er zijn maar 6 mensen van het eiland, die zijn gecrasht met oceanic flight 815 van het eiland gekomen.
Hoe en wat weten we nog niet,maar het is allemaal niet vlekkeloos verlopen,blijkbaar![]()
Tot zover hebben we kunnen zien dat Jack,Kate,Hurley,Sayid en Aaron bij de Oceanic six horen.
Deze mensen hebben afgesproken om te liegen naar de buitenwereld toe over wat er echt allemaal is gebeurd na de crash in september 2004.Waarschijnlijk om hun vrienden op het eiland te beschermen.
Snap je het nu ?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Cara het volgende:
Veel plezier met kijken. Heb the constant al een paar keer gezien, het is echt met afstand de beste aflevering van alle Lost seizoenen. Absolute topaflevering!
quote:
Ja ik verbaas me er een beetje over, het Lost USA topic gaat als een tierelier.Ik kom ook regelmatig op ander Lost sites en die theorien en discussies die je daar leest zijn echtquote:Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef Coastertommm het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt!
Ik ben nog bij aflevering 5, maar ga die morgen afkijken incl aflevering 6Leve de torrents..
George Minowski, die knakker op de boot die in het begin het radiocontact deed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Coastertommm het volgende:
Wel jammer! Heftig trouwens dat van Desmond en dat tijdverschil. Wie was nou die andere man die het ook had?
Ook flashforwards, de bevalling van Sunquote:Op zondag 27 april 2008 23:08 schreef DJKoster het volgende:
Vandaag episode Ji Yeon? Toffe aflvering, vooral die flashbacks
Of Jin is achtergebleven op het eiland en dat ze gewoon een herdenkingssteen heeft geplaatst.quote:Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ook flashforwards, de bevalling van Sun
Vraag me alleen af hoe Jin is komen te overlijden
Maar misschien zat Kate op dat moment nog vast. Je weet de volgorde van de flashforwards niet, aangezien Hurley juist weer rondloopt.quote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef Saphia het volgende:![]()
Ik vond het wel raar dat Kate niet op kraambezoek kwam bij Sun.Op het eiland waren ze best goede vriendinnen geworden.
Volgende week aflevering 8 meet Kevin Johnson dan komen we erachter wie de spion van Ben is
Maar het laatste wat we 'weten' van Michael en Walt is toch dat ze (een heleboel afleveringen terug) per boot mochten vetrekken? Of mis ik iets?quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef bloodymary het volgende:
Ja natuurlijk, dat was juist de clou dat hij de spion is!
Jin = Flashbackquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef WheeleE het volgende:
Meh. Vage aflevering. Jin en Sun lijken van het eiland te zijn gekomen. Sun bevalt, maar denkt dat Jin dood is. En heeft ene trouwring om, van Jin? Jin lijkt nog gewoon te leven, net 2 maanden getrouwd te zijn, en druk aan het werk te zijn. Maar of het dezelfde tijdslijnen zijn weet ik niet.
Waren Jin en Sun eigenlijk getrouwd voor ze op het eiland kwamen?
Ja dat dacht ik dus ook, dat maakte het extra verwarrend. Ik was net gewend aan FF's...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jin = Flashback
Sun = Flashforward
En ze zijn getrouwd voordat ze op het eiland kwamen, al in het eerste seizoen ofzo.
Ah ja, dat kan natuurlijk ook!quote:
Er is een andere mogelijkheid: Tom heeft snel dat pistool omgewisseld voor een gesabboteerde.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Coastertommm het volgende:
Tjeez.. Je kan dus niet dood als je van het eiland af bent, maar Jin is wel dood? En die ene dude van the Others is dus gay, dat was z'n toyboy
Nou daar was ik sowieso wel klaar mee hoor, eerst was ze nog tof maar nu was het alleen maar geslijm.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Coastertommm het volgende:
En Danielle ook al dood!
mmm ik denk het volgende; Alvar Hanso (CEO van de Hanso Group dat de Dharma iniative oprichtte)een (achter)kleinzoon van Magnus Hanso heeft via via vast gehoord van de Maya voorspelling, een eiland met speciale krachten , van Jacob of wat of wie dan ook.Op een gegeven moment ontdekt hij ook de Valenzetti Equation de cijfers 4815162342 , eenwiskundige formule om het einde van de wereld te voorspellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef Coastertommm het volgende:
Spannend!
Die 2012 theorie lijkt me niet echt relevant. In heel Lost is nog geen een keer dat onderwerp aan bod gekomen, dus lijkt het me raar als het daar om draait. Toch?
Grappig die site....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:19 schreef Saphia het volgende:
[..]
Link :http://www.valenzettifoundation.org/ Enzo Valenzetti is trouwens door een vliegtuigcrash vermist![]()
Uhm, de aflevering die gisteravond op tv was is aflevering 9, dus dan kun je in principe meteen verder kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:49 schreef SEMTEX het volgende:
Kut, aflevering gemist! Wel al afl. 9, 10 en 11 getorrent gelukkig!
Precies!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef Kantar het volgende:
[..]
Uhm, de aflevering die gisteravond op tv was is aflevering 9, dus dan kun je in principe meteen verder kijken.
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Saphia het volgende:
Charles Widmore en Ben lijken elkaar goed te kennen ja.Hoop dat we in dit seizoen nog te weten komen waarom ze elkaar kennen.
Volgens mij was Widmore hooguit verbaasd om Ben daar te zien, maar ze kenden elkaar volgens mij al wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namen
Maar ik had het idee dat Widmore en Ben elkaar voor het eerst in levende lijve zagen in die penthouse suite..
Riep weer een hoop vragen op deze aflevering...
- Het lijkt erop dat Ben kan tijdreizen of teleporteren; hij vroeg in het hotel wat de datum en het jaar was.
- Maar wat moest Ben in Tunesië?
- Hurley zei tijdens dat potje Risk: "Dude, Australie is the key to this whole game": heeft dit een achterliggende betekenis?
- Wat was dat voor een geheime kamer waarin ben het Smokemonster opriep? en in hoeverre kan hij het controleren?
- Is Ben echt met de boot van Desmond van het eiland gekomen, of was dit een leugen? Zou wel achterbaks zijn als hij dan later Penelope, Desmonds grote liefde, zou vermooorden!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namen
Maar ik had het idee dat Widmore en Ben elkaar voor het eerst in levende lijve zagen in die penthouse suite..
Tuurlijk wist ik dat Ben en Widmore elkaar kennenmaar niet dat ze elkaar zo GOED kennen ,want in the shape of things to come is pas duidelijk geworden dat ze een geschiedenis metelkaar delen blijkbaar,tenminste voor mij.Ik vond dat stukje in Widmores appartement best
![]()
Dit is al bekend sinds S03E12..quote:Op maandag 19 mei 2008 07:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Ik ben in de war. Is de vader van Jack ook de vader van Claire?
Tja, Claire is Christians dochter, maar dat is hetenge verband wat ik kan bedenken. Of beiden daar ook echt waren of dat het een denkbeeld/droom/gedachte van John was weet ik niet.quote:
Ja, 'school for gifted kids', net als 'Professor Xaviers School for Gifted Children' in X-Men. Maar meer dan dat verband zie ik ook nog niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:59 schreef xalo het volgende:
Ik heb 't niet helemaal meegekregen, het was iig voor "hoogbegaafde kinderen" en hij moest die voorwerpen uitzoeken.. snapte het niet helemaal
Maar dan zullen er toch wel meer mensen komen dan alleen Jack? (Hugo ofzo?)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Montagui het volgende:
Aan het eind van het vorig seizoen zag je een kist met iemand erin zonder vrienden/familie. Heb toen gedacht dat het misschien Ben was, maar dat blijkt uit dit seizoen m.i. toch niet zo te zijn omdat je Ben in flashforwards ziet. Denk nu meer aan Locke....the chosen one? Alsof Ben Locke zo manipuleerd dat hij zijn leven voor het eiland geeft...om het te "verplaatsen"...of zo
Just a thought.
Ik denk dat de NL in de topictitel toch wel duidelijk genoeg is...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
Inderdaad, alleen voor Lost NL fans.... maar we lopen (meen ik) niet ver achter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
Hier staat dat het gewoon om 22.15 uur begint.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:13 schreef WheeleE het volgende:
Vanavond later dan anders, om 23.10 uur pas...
Want een herhaling van een oude serie op willekeurige tijdstippen uitzenden is natuurlijk belangrijker dan een dure serie consistent houden.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef aloa het volgende:
Op net5 teletekst staat ook 23.10 uur.
Eerst komt Law and Order.
En natuurlijk moet de 2 uur durende finale verknipt worden tot 2 losse afleveringen, want dat een herhaling van Law & Order een keer plaats maakt voor Lost is ondenkbaar.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:47 schreef Saphia het volgende:
23.10 uur pas Lost en Law and order (een herhaling) nu..... Net 5 is goed bezig
![]()
Pfff hadden ze niet even 2 weken kunnen wachten, Lost heeft nog maar 2 afleveringen te gaan .
Is het nog een herhaling ook...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Want een herhaling van een oude serie op willekeurige tijdstippen uitzenden is natuurlijk belangrijker dan een dure serie consistent houden.
Als je dat schema van Law & Order ook bekijkt word je er duizelig van. In 1 week zenden ze zo afleveringen uit 4 verschillende seizoenen uit op tijdstippen waar met geen mogelijkheid enige regelmaat in te ontdekken valt. Alsof ze de afspeellijst op shuffle hebben staan.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:41 schreef Symer het volgende:
[..]
En natuurlijk moet de 2 uur durende finale verknipt worden tot 2 losse afleveringen, want dat een herhaling van Law & Order een keer plaats maakt voor Lost is ondenkbaar.
Dat ze Law & Order naar voren halen en Lost rond middernacht zetten vind ik overigens geen goed teken. Ik weet niet hoe het contract is, maar als dat per seizoen is zie ik Lost niet terugkeren na de zomerstop. Het lijkt erop dat Net5 er van af wil.
Met de satelliettelefoon in de hand besluit Jack (tegen het advies van Juliette in) om de helikopter te volgen. Kate gaat mee. Ze komen onderweg Miles, Sawyer en Aaron tegen. Kate neemt de baby over van Sawyer en gaat terug naar het strand, want Sawyer gaat met Jack mee op zoek naar de helikopter. Daar aangekomen vinden ze een geboeide Frank Lapidus, die hen zo snel mogelijk van dit eiland wil afkrijgen. Maar Hurley moet ook nog van het eiland af, dus gaan de twee op zoek naar hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Natalia het volgende:
Zitten we helemaal geinstalleerd voor de video om lekker Lost te gaan kijken, hebben we fijn L&O opgenomen. Met dank aan de Veronica gids. Heb helaas weinig verstand van downloaden, dus kan iemand me even laten weten wat we gemist hebben?
Dat was toch dezelfde auto, waar hij een aantal afleveringen terug mee werd aangehouden na een achtervolging door de politie. ? Nadat ie charlie had gezien in een winkel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Flashforwards:
Hurley verjaart en krijgt een auto cadeau- waarvan de kilometerstand de getallenreeks 481516 en 2342 aangeeft.
Van wikipedia.
Download uTorrent en zoek daar naar de user deathmule. Elke aflevering is daar, zonder reclame, wel ondertiteling missend, terug te kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Natalia het volgende:
Zitten we helemaal geinstalleerd voor de video om lekker Lost te gaan kijken, hebben we fijn L&O opgenomen. Met dank aan de Veronica gids. Heb helaas weinig verstand van downloaden, dus kan iemand me even laten weten wat we gemist hebben?
Ik denk dat ze dit gedaan hebben omdat rond die tijd de EK wedstrijd op Nederland 1 wel is afgelopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Saphia het volgende:
Net 5 blijft Lost om 23.15 uur uitzenden![]()
wat een kutzender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |