Ook flashforwards, de bevalling van Sunquote:Op zondag 27 april 2008 23:08 schreef DJKoster het volgende:
Vandaag episode Ji Yeon? Toffe aflvering, vooral die flashbacks
Of Jin is achtergebleven op het eiland en dat ze gewoon een herdenkingssteen heeft geplaatst.quote:Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ook flashforwards, de bevalling van Sun
Vraag me alleen af hoe Jin is komen te overlijden
Maar misschien zat Kate op dat moment nog vast. Je weet de volgorde van de flashforwards niet, aangezien Hurley juist weer rondloopt.quote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef Saphia het volgende:![]()
Ik vond het wel raar dat Kate niet op kraambezoek kwam bij Sun.Op het eiland waren ze best goede vriendinnen geworden.
Volgende week aflevering 8 meet Kevin Johnson dan komen we erachter wie de spion van Ben is
Maar het laatste wat we 'weten' van Michael en Walt is toch dat ze (een heleboel afleveringen terug) per boot mochten vetrekken? Of mis ik iets?quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef bloodymary het volgende:
Ja natuurlijk, dat was juist de clou dat hij de spion is!
Jin = Flashbackquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef WheeleE het volgende:
Meh. Vage aflevering. Jin en Sun lijken van het eiland te zijn gekomen. Sun bevalt, maar denkt dat Jin dood is. En heeft ene trouwring om, van Jin? Jin lijkt nog gewoon te leven, net 2 maanden getrouwd te zijn, en druk aan het werk te zijn. Maar of het dezelfde tijdslijnen zijn weet ik niet.
Waren Jin en Sun eigenlijk getrouwd voor ze op het eiland kwamen?
Ja dat dacht ik dus ook, dat maakte het extra verwarrend. Ik was net gewend aan FF's...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jin = Flashback
Sun = Flashforward
En ze zijn getrouwd voordat ze op het eiland kwamen, al in het eerste seizoen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |