Ook flashforwards, de bevalling van Sunquote:Op zondag 27 april 2008 23:08 schreef DJKoster het volgende:
Vandaag episode Ji Yeon? Toffe aflvering, vooral die flashbacks
Of Jin is achtergebleven op het eiland en dat ze gewoon een herdenkingssteen heeft geplaatst.quote:Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ook flashforwards, de bevalling van Sun
Vraag me alleen af hoe Jin is komen te overlijden
Maar misschien zat Kate op dat moment nog vast. Je weet de volgorde van de flashforwards niet, aangezien Hurley juist weer rondloopt.quote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef Saphia het volgende:![]()
Ik vond het wel raar dat Kate niet op kraambezoek kwam bij Sun.Op het eiland waren ze best goede vriendinnen geworden.
Volgende week aflevering 8 meet Kevin Johnson dan komen we erachter wie de spion van Ben is
Maar het laatste wat we 'weten' van Michael en Walt is toch dat ze (een heleboel afleveringen terug) per boot mochten vetrekken? Of mis ik iets?quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef bloodymary het volgende:
Ja natuurlijk, dat was juist de clou dat hij de spion is!
Jin = Flashbackquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef WheeleE het volgende:
Meh. Vage aflevering. Jin en Sun lijken van het eiland te zijn gekomen. Sun bevalt, maar denkt dat Jin dood is. En heeft ene trouwring om, van Jin? Jin lijkt nog gewoon te leven, net 2 maanden getrouwd te zijn, en druk aan het werk te zijn. Maar of het dezelfde tijdslijnen zijn weet ik niet.
Waren Jin en Sun eigenlijk getrouwd voor ze op het eiland kwamen?
Ja dat dacht ik dus ook, dat maakte het extra verwarrend. Ik was net gewend aan FF's...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jin = Flashback
Sun = Flashforward
En ze zijn getrouwd voordat ze op het eiland kwamen, al in het eerste seizoen ofzo.
Ah ja, dat kan natuurlijk ook!quote:
Er is een andere mogelijkheid: Tom heeft snel dat pistool omgewisseld voor een gesabboteerde.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Coastertommm het volgende:
Tjeez.. Je kan dus niet dood als je van het eiland af bent, maar Jin is wel dood? En die ene dude van the Others is dus gay, dat was z'n toyboy
Nou daar was ik sowieso wel klaar mee hoor, eerst was ze nog tof maar nu was het alleen maar geslijm.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Coastertommm het volgende:
En Danielle ook al dood!
mmm ik denk het volgende; Alvar Hanso (CEO van de Hanso Group dat de Dharma iniative oprichtte)een (achter)kleinzoon van Magnus Hanso heeft via via vast gehoord van de Maya voorspelling, een eiland met speciale krachten , van Jacob of wat of wie dan ook.Op een gegeven moment ontdekt hij ook de Valenzetti Equation de cijfers 4815162342 , eenwiskundige formule om het einde van de wereld te voorspellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef Coastertommm het volgende:
Spannend!
Die 2012 theorie lijkt me niet echt relevant. In heel Lost is nog geen een keer dat onderwerp aan bod gekomen, dus lijkt het me raar als het daar om draait. Toch?
Grappig die site....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:19 schreef Saphia het volgende:
[..]
Link :http://www.valenzettifoundation.org/ Enzo Valenzetti is trouwens door een vliegtuigcrash vermist![]()
Uhm, de aflevering die gisteravond op tv was is aflevering 9, dus dan kun je in principe meteen verder kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:49 schreef SEMTEX het volgende:
Kut, aflevering gemist! Wel al afl. 9, 10 en 11 getorrent gelukkig!
Precies!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef Kantar het volgende:
[..]
Uhm, de aflevering die gisteravond op tv was is aflevering 9, dus dan kun je in principe meteen verder kijken.
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Saphia het volgende:
Charles Widmore en Ben lijken elkaar goed te kennen ja.Hoop dat we in dit seizoen nog te weten komen waarom ze elkaar kennen.
Volgens mij was Widmore hooguit verbaasd om Ben daar te zien, maar ze kenden elkaar volgens mij al wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namen
Maar ik had het idee dat Widmore en Ben elkaar voor het eerst in levende lijve zagen in die penthouse suite..
Riep weer een hoop vragen op deze aflevering...
- Het lijkt erop dat Ben kan tijdreizen of teleporteren; hij vroeg in het hotel wat de datum en het jaar was.
- Maar wat moest Ben in Tunesië?
- Hurley zei tijdens dat potje Risk: "Dude, Australie is the key to this whole game": heeft dit een achterliggende betekenis?
- Wat was dat voor een geheime kamer waarin ben het Smokemonster opriep? en in hoeverre kan hij het controleren?
- Is Ben echt met de boot van Desmond van het eiland gekomen, of was dit een leugen? Zou wel achterbaks zijn als hij dan later Penelope, Desmonds grote liefde, zou vermooorden!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namen
Maar ik had het idee dat Widmore en Ben elkaar voor het eerst in levende lijve zagen in die penthouse suite..
Tuurlijk wist ik dat Ben en Widmore elkaar kennenmaar niet dat ze elkaar zo GOED kennen ,want in the shape of things to come is pas duidelijk geworden dat ze een geschiedenis metelkaar delen blijkbaar,tenminste voor mij.Ik vond dat stukje in Widmores appartement best
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |