abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58251682
Volgens Lostpedia gaat Net 5 aflevering 9 vanaf 11 mei uit zenden ,dus geen break na aflevering 8
pi_58345901
Straks weer Lost! Hopelijk kan ik het kijken bij m'n ouders. En zo niet, thuis draait de dvdrecorder mee!
Iemand een idee of deze aflevering weer goed is? Vond die van vorige week niet zo sterk.
pi_58346572
Ik weet 't niet, laat me verrassen. Ik vond die van vorige week juist wel vet hoor!
  zondag 27 april 2008 @ 21:38:52 #204
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58347131
Heb deze episode al gezien via de Amerikaanse tv. Het is een episode die in ieder geval veel vragen oproept. Veel kan en ga ik niet zeggen want dan spoil ik de boel. Het is een van de betere episodes van dit seizoen in ieder geval.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_58349016
Heb het helaas niet kunnen zien. Wachten tot morgen/overmorgen dus!
pi_58349073
Vandaag episode Ji Yeon? Toffe aflvering, vooral die flashbacks
  maandag 28 april 2008 @ 11:23:10 #207
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58355735
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:08 schreef DJKoster het volgende:
Vandaag episode Ji Yeon? Toffe aflvering, vooral die flashbacks
Ook flashforwards, de bevalling van Sun
Vraag me alleen af hoe Jin is komen te overlijden
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_58357477
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Ook flashforwards, de bevalling van Sun
Vraag me alleen af hoe Jin is komen te overlijden
Of Jin is achtergebleven op het eiland en dat ze gewoon een herdenkingssteen heeft geplaatst.

Gaat Net5 nu gewoon door met uitzenden elke week? Heel netjes van hun, dan lopen ze nog maar 2 weekjes achter op de VS.
pi_58360069
Ja net 5 blijft uitzenden tot eind mei juni geloof ik.

Op Jin's grafsteen stond 22 september 2004 ,en we weten allemaal dat de oceanic 6 naar de buitenwereld toe liegen over wat er precies allemaal is gebeurd na de crash.Jin kan nog leven en op het eiland zijn of hij is overleden op het eiland.

Ik vond Eggtown en the Constant tot nu toe de beste afleveringen ,aflevering 9 schijnt helemaal te zijn.Dus ben echt blij dat net 5 doorgaat met uitzenden

Ik vond het wel raar dat Kate niet op kraambezoek kwam bij Sun.Op het eiland waren ze best goede vriendinnen geworden.

Volgende week aflevering 8 meet Kevin Johnson dan komen we erachter wie de spion van Ben is
pi_58364617
Kevin Johnson was toch Michael? Op die boot waar Sayid en die Schotse gast zitten.
pi_58364684
Ja natuurlijk, dat was juist de clou dat hij de spion is!
pi_58364751
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef Saphia het volgende:

Ik vond het wel raar dat Kate niet op kraambezoek kwam bij Sun.Op het eiland waren ze best goede vriendinnen geworden.

Volgende week aflevering 8 meet Kevin Johnson dan komen we erachter wie de spion van Ben is
Maar misschien zat Kate op dat moment nog vast. Je weet de volgorde van de flashforwards niet, aangezien Hurley juist weer rondloopt.
pi_58375874
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef bloodymary het volgende:
Ja natuurlijk, dat was juist de clou dat hij de spion is!
Maar het laatste wat we 'weten' van Michael en Walt is toch dat ze (een heleboel afleveringen terug) per boot mochten vetrekken? Of mis ik iets?

Waarom zou Michael dan nu opeens gaan spioneren voor Ben?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:39:48 #214
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58376103
Ik denk dat ze dat gaan vertellen dmv flash backs. Het laatste wat we van hun gezien hebben is inderdaad dat ze vertrokken per boot bij die steiger omdat ze Kate, Hurley, Sawyer en Jack verraden hadden naar de Others toe zodat ze van het eiland af konden komen.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:31:13 #215
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58377019
Die kapitein op de boot, is dat niet die legermaat van Desmond?
Komt me bekend voor die kop..
pi_58387367
Meh. Vage aflevering. Jin en Sun lijken van het eiland te zijn gekomen. Sun bevalt, maar denkt dat Jin dood is. En heeft ene trouwring om, van Jin? Jin lijkt nog gewoon te leven, net 2 maanden getrouwd te zijn, en druk aan het werk te zijn. Maar of het dezelfde tijdslijnen zijn weet ik niet.

Waren Jin en Sun eigenlijk getrouwd voor ze op het eiland kwamen?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_58387451
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef WheeleE het volgende:
Meh. Vage aflevering. Jin en Sun lijken van het eiland te zijn gekomen. Sun bevalt, maar denkt dat Jin dood is. En heeft ene trouwring om, van Jin? Jin lijkt nog gewoon te leven, net 2 maanden getrouwd te zijn, en druk aan het werk te zijn. Maar of het dezelfde tijdslijnen zijn weet ik niet.

Waren Jin en Sun eigenlijk getrouwd voor ze op het eiland kwamen?
Jin = Flashback
Sun = Flashforward

En ze zijn getrouwd voordat ze op het eiland kwamen, al in het eerste seizoen ofzo.
pi_58395311
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Jin = Flashback
Sun = Flashforward

En ze zijn getrouwd voordat ze op het eiland kwamen, al in het eerste seizoen ofzo.
Ja dat dacht ik dus ook, dat maakte het extra verwarrend. Ik was net gewend aan FF's...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_58400132
Op Lostpedia.nl heb ik een oceanic 6 theorie gevonden die best kan kloppen.

The Oceanic Six (De zes van Oceanic (815)) zijn de zes personages die veilig van het eiland geraken. Dit zijn: Jack, Kate, Sun, Hurley, Sayid en Aaron [3]. Enkele van De Oceanic Six zijn degene die op het lijstje van Michael stonden om naar "de Anderen" gebracht te worden, hierdoor waren zij het verst weg van de implosie waardoor zij het minst elektromagnetische straling opgevangen hebben en wel van het eiland afkunnen. Er gaat een theorie dat Benjamin juist deze mensen op zijn lijstje heeft gezet omdat hij ze nog nodig had, Hurley om "The Cabin" te vinden, Sayid om mensen te vermoorden en de rest is nog onbekend.

Zou dus ook kunnen dat de anderen het eiland gewoon niet kunnen verlaten (Saywer weer wel omdat hij ook is gevangen genomen door Ben en de Others in seizoen 4,maar hij wil niet weg) etc De Oceanic six denken hun leven weer te kunnen oppakken maar blijven verbonden met het eiland en de overgebleven Losties.
Ze willen weer terug naar het eiland willen om hun vrienden daar te helpen met de oorlog tussen Charles Widmore en Ben Linus/locke's kamp en de opdracht krijgen om het eiland te beschermen voor de buitenwereld.
  woensdag 30 april 2008 @ 21:15:02 #220
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58404334
Zit een kern van waarheid in inderdaad. Alleen dan vraag ik me af waarom Sun en Aaron van het eiland geraken. En Sayid was ook niet meegenomen door the Others. Nu bedenk ik me net dat hij en Sun met de boot gingen om Jack,Hurley,Sawyer en Kate te volgen, dus hun waren er ook ver vandaan, dus je theorie kan best eens kloppen. Hoop het tevens niet want ik wil ook Claire van het eiland
pi_58417097
Sun,Jin en Sayid zaten inderdaad op Desmond's schip om Jack en de rest te helpen mocht Michael en the others hen in een hinderlaag te laten stappen.Die implosie was zo heftig dus kan best zijn dat daar consequenties aan zijn verbonden voor degene die daar zo heftig aan bloot zijn gesteld bijv.Desmond die in de Hatch zat en nu in the Constant er last mee kreeg(tijdreizen? , bijna dood)
pi_58417176
Theorie klinkt plausibel. Alleen Jin zat ook in die boot. Als je dan zijn grafsteen meeneemt betekent het dus dat hij op het eiland dood is gegaan.
pi_58417749
Claire zal ook wel dood gaan want No WAY dat zij zonder Aaron zou willen leven.Dat werd wel duidelijk in Eggtown.Ik denk ook dat Ben een bad guy is, die niet alleen de mensen van de Dharma Iniative uitmoorde en met de originele eilandbewoners ging samenwerken om te overleven maar ook om macht te krijgen over hen en het eiland.Charles Widmore zou best kunnen afstammen van Alvar Hanso of familie zijn van Gerard en Karen de Groot en het eiland weer willen heroveren, door de oorlog tussen Ben met Locke/Saywer en Charles met Jack/Sayid zullen er veel doden vallen waardoor er nog maar een paar Losties zullen overblijven, de rest zoals Saywer,Bernard en Rose,Locke etc willen op het eiland blijven, de Oceanix six kan weer naar huis door de electromagnetische straling waar ze het minst van hebben opgegvangen.Maar moeten wel liegen over wat er allemaal is gebreurd na de crash, aaangezien het vliegtuigwrak met lijken zogenaamd was gevonden.Maar ja eenmaal weer thuis komen ze erachter dat ze weer terug naar het eiland willen of moeten.Ik denk dan ook dat de Losties een soort van 'speciale taak'hebben om de mensheid te redden in 2012 ofzo(maya voorspelling).

Ik vond op You Tube een interessante video over het eiland.

Hoezo Lost verslaafd?!
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:48:59 #224
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58418686
Volgens mij zijn de verklaringen echt heel simpel maar laten de schrijvers ons heel moeilijk denken. De theorie van Saphia zou kunnen kloppen maar als er mensen op het eiland blijven vind ik het op een of andere manier geen happy ending hebben. Locke kan ik wel begrijpen dat hij blijft, net als Rose en Bernard maar de rest niet.
pi_58470189
Vanavond aflevering 8 meet Kevin Johnson om 22.15 uur i.p.v. 22.20 uur

Als Sayid Michael tegenkomt, wordt er ineens heel veel duidelijk. In Locke's kamp stuurt Ben zijn dochter Alex naar een veiligere plek, omdat hij denkt dat er een aanval komt.

hier alvast een preview (van ABC)
pi_58476724
Spannend!

Die 2012 theorie lijkt me niet echt relevant. In heel Lost is nog geen een keer dat onderwerp aan bod gekomen, dus lijkt het me raar als het daar om draait. Toch?
  maandag 5 mei 2008 @ 09:10:02 #227
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_58485753
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Jin = Flashback
Sun = Flashforward
Ah ja, dat kan natuurlijk ook! Ik dacht dat Jin doodgewaand werd maar stiekem toch nog leefde in Korea en z'n oude baantje terug had gekregen, en een nieuwe vrouw. Maar dit verklaart zijn uitspraak dat ie 2 maanden getrouwd was op een veel betere manier...

Over de Oceanic 6: het kan ook zijn dat er toch meer overlevenden zijn, waarvan het bestaan niet bekend is bij de media. Dat er zes als een groep zijn teruggekomen en als Oceanic 6 bekend zijn, hoeft uiteraard niet alles te betekenen...
Nothing has changed. Everything has changed.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:27:36 #228
14328 WheeleE
StrikeE
pi_58496455
Meh! Wat een wause aflevering!
pi_58496934
Tjeez.. Je kan dus niet dood als je van het eiland af bent, maar Jin is wel dood? En die ene dude van the Others is dus gay, dat was z'n toyboy ? En arme Alex en Karl. En Danielle ook al dood!

Waarom zijn er niet meer van die mysterieuze sites? Dat was altijd wel leuk (die aap, Joop, en die Hanso foundation site..)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:29:34 #230
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58503619
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Coastertommm het volgende:
Tjeez.. Je kan dus niet dood als je van het eiland af bent, maar Jin is wel dood? En die ene dude van the Others is dus gay, dat was z'n toyboy
Er is een andere mogelijkheid: Tom heeft snel dat pistool omgewisseld voor een gesabboteerde.
Een trucje om Michael te overtuigen langs te komen, en hij kan dus wel degelijk doodgaan in dat geval

En die dude Arturo was een Italiaan, die begroeten elkaar meestal op de wang.
Het zou beide kanten op kunnen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:07:37 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58504089
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Coastertommm het volgende:
En Danielle ook al dood!
Nou daar was ik sowieso wel klaar mee hoor, eerst was ze nog tof maar nu was het alleen maar geslijm.

Voor de rest wel heel spannend nu vind ik. Vooral wat er nu met Michael/ Kevin gaat gebeuren. Hoewel die kapitein niet echt verbaasd keek.
pi_58509554
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef Coastertommm het volgende:
Spannend!

Die 2012 theorie lijkt me niet echt relevant. In heel Lost is nog geen een keer dat onderwerp aan bod gekomen, dus lijkt het me raar als het daar om draait. Toch?
mmm ik denk het volgende; Alvar Hanso (CEO van de Hanso Group dat de Dharma iniative oprichtte)een (achter)kleinzoon van Magnus Hanso heeft via via vast gehoord van de Maya voorspelling, een eiland met speciale krachten , van Jacob of wat of wie dan ook.Op een gegeven moment ontdekt hij ook de Valenzetti Equation de cijfers 4815162342 , eenwiskundige formule om het einde van de wereld te voorspellen.
(gelinkt aan de Maya bevolking die een kalender ontwikkelde met 2012 als einddatum waarop de wereld zal vergaan)

Link :http://www.valenzettifoundation.org/ Enzo Valenzetti is trouwens door een vliegtuigcrash vermist

In 1967 sprak hij voor de Verenigde Naties en hield een speech "man being blessed by his own curiosity".
waarschijnlijk met goedkeuring van de VN en met hulp van de VN begon Alvar Hanso
In 1975 met het recruiteren van studenten,wetenschappers etc. voor de DHARMA Iniative
het doel was om onderzoek te doen en uiteindelijk de mensheid te redden ,doordat de Valenzetti Equation de exacte tijd voorspelde wanneer de mensheid /wereld zou vergaan. Hanso zorgde ervoor dat er op het eiland faciliteiten werden gebouwd om onderzoek te kunnen doen en om uiteindelijk de datum te kunnen veranderen wanneer de wereld zal vergaanm(dus niet 2012 volgens de Maya's maar later en waarschijnlijk nooit omdat de mensen op het eiland, de missie hebben om voor altijd de datum te veranderen)
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:10:46 #233
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_58538571
Ik ga vandaag die aflevering van zondag kijken, heb er nog geen tijd voor gehad
Het probleem is alleen dat ik aflevering.. 6 gemist heb, kan iemand in het kort vertellen waar dat ongeveer over ging? Want ben bang dat ik er anders vrij weinig van snap
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_58539910
Het is stil aan de overkant
pi_58547639
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:19 schreef Saphia het volgende:

[..]

Link :http://www.valenzettifoundation.org/ Enzo Valenzetti is trouwens door een vliegtuigcrash vermist

Grappig die site....

Als je dan verder snuffelt kom je dit tegen:

"Although little is known about the circumstances leading to the creation of the equation, mystery novelist Gary Troup put forward an interesting theory in his sole non-fiction book "The Valenzetti Equation" (a fair-to-middling tome which owes as much to popular conspiracy fiction as it does to higher mathematics, and has been called "balderdash" by Enzo's son Enrico Valenzetti)."

En die Gary Troup zou dus op flight Oceanic 815 hebben gezeten, overleefd.....maar degene te zijn die in de eerste aflevering de turbine wordt ingezogen!!!

Het heeft op zich wel iets al die internet links
pi_58614165
Vanavond weer! Ben benieuwd.
pi_58614624
The Shape of Things to Come
pi_58618941
Jeetje.. arme Ben.. Maar wel vaag van al die tijdssprongen. Sayid is dus in 2005 van het eiland afgekomen?

Ik denk er trouwens steeds meer over om het maar via Amerika te praten, dan kan je tenminste een beetje speculeren over afleveringen oid, want dit topic is bijna dood..
  maandag 12 mei 2008 @ 01:49:15 #239
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_58621014
Kut, aflevering gemist! Wel al afl. 9, 10 en 11 getorrent gelukkig!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 12 mei 2008 @ 13:40:13 #240
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58625952
quote:
Op maandag 12 mei 2008 01:49 schreef SEMTEX het volgende:
Kut, aflevering gemist! Wel al afl. 9, 10 en 11 getorrent gelukkig!
Uhm, de aflevering die gisteravond op tv was is aflevering 9, dus dan kun je in principe meteen verder kijken.
  maandag 12 mei 2008 @ 16:46:53 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_58628766
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef Kantar het volgende:

[..]

Uhm, de aflevering die gisteravond op tv was is aflevering 9, dus dan kun je in principe meteen verder kijken.
Precies!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_58634429
The shape of things to come is één van de betere Lost afleveringen
pi_58634432
Ik vond het wel zielig voor Alex. Maar de kapitein van de boot is dus de bad guy, en Ben en Charles Widmore kennen elkaar al goed..
pi_58634542
Ik denk niet dat die kapitein zo bad guy is maar die Martin Keamy weer wel.

Charles Widmore en Ben lijken elkaar goed te kennen ja.Hoop dat we in dit seizoen nog te weten komen waarom ze elkaar kennen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:01:16 #245
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58639877
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef Saphia het volgende:
Charles Widmore en Ben lijken elkaar goed te kennen ja.Hoop dat we in dit seizoen nog te weten komen waarom ze elkaar kennen.
Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namen
Maar ik had het idee dat Widmore en Ben elkaar voor het eerst in levende lijve zagen in die penthouse suite..

Riep weer een hoop vragen op deze aflevering...
- Het lijkt erop dat Ben kan tijdreizen of teleporteren; hij vroeg in het hotel wat de datum en het jaar was.
- Maar wat moest Ben in Tunesië?
- Hurley zei tijdens dat potje Risk: "Dude, Australie is the key to this whole game": heeft dit een achterliggende betekenis?
- Wat was dat voor een geheime kamer waarin ben het Smokemonster opriep? en in hoeverre kan hij het controleren?
- Is Ben echt met de boot van Desmond van het eiland gekomen, of was dit een leugen? Zou wel achterbaks zijn als hij dan later Penelope, Desmonds grote liefde, zou vermooorden!
pi_58640414
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Natuurlijk kennen Widmore en Ben elkaar, Widmore heeft toch net die boot gestuurd om Ben gevangen te namen
Maar ik had het idee dat Widmore en Ben elkaar voor het eerst in levende lijve zagen in die penthouse suite..

Riep weer een hoop vragen op deze aflevering...
- Het lijkt erop dat Ben kan tijdreizen of teleporteren; hij vroeg in het hotel wat de datum en het jaar was.
- Maar wat moest Ben in Tunesië?
- Hurley zei tijdens dat potje Risk: "Dude, Australie is the key to this whole game": heeft dit een achterliggende betekenis?
- Wat was dat voor een geheime kamer waarin ben het Smokemonster opriep? en in hoeverre kan hij het controleren?
- Is Ben echt met de boot van Desmond van het eiland gekomen, of was dit een leugen? Zou wel achterbaks zijn als hij dan later Penelope, Desmonds grote liefde, zou vermooorden!
Volgens mij was Widmore hooguit verbaasd om Ben daar te zien, maar ze kenden elkaar volgens mij al wel.

- Er zit een verschil in tijd tussen het eiland en de buitenwereld. Mogelijk is hij door de reis wat gedesillusioneerd geraakt en wist ie daarom niet waar en wanneer hij was.
- De landingsplaats?
- Flight 815 vertrok vanuit Australië, meer dan die connectie zie ik niet.
- Een soort controlekamer voor diverse faciliteiten ofzo? Kennelijk weet en kan hij meer met/van het monster (Cerberus genaamd?).
- Wie weet. Ik denk dat Ben wel in staat is om Penelope te vermoorden, maar ik vermoed dat ie nog ee nstapje verder gaat, of een andere manier heeft bedacht om wraak te nemen. Ben is te slim en te doordacht om rucksichlos wraak te nemen. Hij volgt eerder zijn verstand dan zijn hart.
-
pi_58662136
Voor mij was de belangrijkste zin die van Ben t.a.v. Widmore "You changed the rules".

Mijn vermoeden is dat het eiland inderdaad iets te maken heeft met de mogelijkheid tot tijdreizen (geen verrassing). Ben en Widmore azen op de alleenrechten hiervoor. Ben is mij altijd iets te slim geweest, alsof hij de dingen van te voren wist of doorzag. Wat nu als Ben al weet (door te tijdreizen) wat er zich afspeelt en gaat afspelen? En dat hij, zoals de toekomst *IS* en zoals de *spelregels tussen hem en Widmore* zijn, hij weet dat Alex niet vermoord zal worden door die ene gast en dat hij dus *wist* dat hij kon bluffen omdat Alex toch zou blijven leven? Widmore heeft door Alex te laten vermoorden de regels tussen hem en Ben (en misschien het tijdreizen?) gewijzigd waardoor Ben nu op zijn beurt Penelope wil vermoorden.

Overigens was Widmore m.i. ook best verrast dat Ben er stond. Misschien dat Alex vermoord is door een 3e partij?

Het lijkt me dus in ieder geval dat Ben *kan* tijdreizen met gebruik van het eiland maar niet de totale controle of zo, gezien zijn vraag in Tunesie wat de datum is. Overigens was hij dus ook supersnel om die 2 nomaden te ontwapenen....alsof hij al van te voren wist hoe of wat?

En hoe zit het met de originele 'others', de 'others' die al op het eiland zaten toen Ben klein was? Richard bv. Die gast leek niet veel ouder geworden toen Ben hem weer ontmoette toen hij volwassen was. Wie zijn die gasten overigens en waar kwamen die vandaan?
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:45:49 #248
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58666132
Zo cool dat Net5 maar een weekje of drie[?] achterloopt op de uitzendingen in de VS! Ik krijg bijna spijt dat ik het via Amerika volg, ware het niet dat de topicreeksen daarvoor een stuk beter lopen dan de Nederlandse tegenwoordig...

Dat Ben de boot van Desmond gebruikt heeft is pure bullshit volgens mij, zodat Sayid niet erachter komt dat Ben kan tijdreizen / teleporteren / whatever. Je ziet hem niet voor niets midden in de woestijn wakker worden, even later overgeven en eenmaal in de bewoonde wereld vragen welk jaar het is In ieder geval, zo denk ik erover.

En of dat van "Australia is the key to the game" verder van belang wordt weet ik niet, maar ik denk dat het in eerste instantie als leuke knipoog naar de fans erin is gestopt
pi_58667853
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Tuurlijk wist ik dat Ben en Widmore elkaar kennen maar niet dat ze elkaar zo GOED kennen ,want in the shape of things to come is pas duidelijk geworden dat ze een geschiedenis metelkaar delen blijkbaar,tenminste voor mij.Ik vond dat stukje in Widmores appartement best

pi_58675857
Ik ben eindelijk ook weer bij. Heb gisteren even 2 afleveringen gekeken. Maar wat een boel vragen rijzen er weer op.
Op de een of andere manier krijg ik meer sympathie voor Ben. Weet niet waarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')