Dit is al bekend sinds S03E12..quote:Op maandag 19 mei 2008 07:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Ik ben in de war. Is de vader van Jack ook de vader van Claire?
Tja, Claire is Christians dochter, maar dat is hetenge verband wat ik kan bedenken. Of beiden daar ook echt waren of dat het een denkbeeld/droom/gedachte van John was weet ik niet.quote:
Ja, 'school for gifted kids', net als 'Professor Xaviers School for Gifted Children' in X-Men. Maar meer dan dat verband zie ik ook nog niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:59 schreef xalo het volgende:
Ik heb 't niet helemaal meegekregen, het was iig voor "hoogbegaafde kinderen" en hij moest die voorwerpen uitzoeken.. snapte het niet helemaal
Maar dan zullen er toch wel meer mensen komen dan alleen Jack? (Hugo ofzo?)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Montagui het volgende:
Aan het eind van het vorig seizoen zag je een kist met iemand erin zonder vrienden/familie. Heb toen gedacht dat het misschien Ben was, maar dat blijkt uit dit seizoen m.i. toch niet zo te zijn omdat je Ben in flashforwards ziet. Denk nu meer aan Locke....the chosen one? Alsof Ben Locke zo manipuleerd dat hij zijn leven voor het eiland geeft...om het te "verplaatsen"...of zo
Just a thought.
Ik denk dat de NL in de topictitel toch wel duidelijk genoeg is...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
Inderdaad, alleen voor Lost NL fans.... maar we lopen (meen ik) niet ver achter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |