Dit is al bekend sinds S03E12..quote:Op maandag 19 mei 2008 07:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Ik ben in de war. Is de vader van Jack ook de vader van Claire?
Tja, Claire is Christians dochter, maar dat is hetenge verband wat ik kan bedenken. Of beiden daar ook echt waren of dat het een denkbeeld/droom/gedachte van John was weet ik niet.quote:
Ja, 'school for gifted kids', net als 'Professor Xaviers School for Gifted Children' in X-Men. Maar meer dan dat verband zie ik ook nog niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:59 schreef xalo het volgende:
Ik heb 't niet helemaal meegekregen, het was iig voor "hoogbegaafde kinderen" en hij moest die voorwerpen uitzoeken.. snapte het niet helemaal
Maar dan zullen er toch wel meer mensen komen dan alleen Jack? (Hugo ofzo?)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Montagui het volgende:
Aan het eind van het vorig seizoen zag je een kist met iemand erin zonder vrienden/familie. Heb toen gedacht dat het misschien Ben was, maar dat blijkt uit dit seizoen m.i. toch niet zo te zijn omdat je Ben in flashforwards ziet. Denk nu meer aan Locke....the chosen one? Alsof Ben Locke zo manipuleerd dat hij zijn leven voor het eiland geeft...om het te "verplaatsen"...of zo
Just a thought.
Ik denk dat de NL in de topictitel toch wel duidelijk genoeg is...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
Inderdaad, alleen voor Lost NL fans.... maar we lopen (meen ik) niet ver achter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
Hier staat dat het gewoon om 22.15 uur begint.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:13 schreef WheeleE het volgende:
Vanavond later dan anders, om 23.10 uur pas...
Want een herhaling van een oude serie op willekeurige tijdstippen uitzenden is natuurlijk belangrijker dan een dure serie consistent houden.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef aloa het volgende:
Op net5 teletekst staat ook 23.10 uur.
Eerst komt Law and Order.
En natuurlijk moet de 2 uur durende finale verknipt worden tot 2 losse afleveringen, want dat een herhaling van Law & Order een keer plaats maakt voor Lost is ondenkbaar.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:47 schreef Saphia het volgende:
23.10 uur pas Lost en Law and order (een herhaling) nu..... Net 5 is goed bezig
![]()
Pfff hadden ze niet even 2 weken kunnen wachten, Lost heeft nog maar 2 afleveringen te gaan .
Is het nog een herhaling ook...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Want een herhaling van een oude serie op willekeurige tijdstippen uitzenden is natuurlijk belangrijker dan een dure serie consistent houden.
Als je dat schema van Law & Order ook bekijkt word je er duizelig van. In 1 week zenden ze zo afleveringen uit 4 verschillende seizoenen uit op tijdstippen waar met geen mogelijkheid enige regelmaat in te ontdekken valt. Alsof ze de afspeellijst op shuffle hebben staan.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:41 schreef Symer het volgende:
[..]
En natuurlijk moet de 2 uur durende finale verknipt worden tot 2 losse afleveringen, want dat een herhaling van Law & Order een keer plaats maakt voor Lost is ondenkbaar.
Dat ze Law & Order naar voren halen en Lost rond middernacht zetten vind ik overigens geen goed teken. Ik weet niet hoe het contract is, maar als dat per seizoen is zie ik Lost niet terugkeren na de zomerstop. Het lijkt erop dat Net5 er van af wil.
Met de satelliettelefoon in de hand besluit Jack (tegen het advies van Juliette in) om de helikopter te volgen. Kate gaat mee. Ze komen onderweg Miles, Sawyer en Aaron tegen. Kate neemt de baby over van Sawyer en gaat terug naar het strand, want Sawyer gaat met Jack mee op zoek naar de helikopter. Daar aangekomen vinden ze een geboeide Frank Lapidus, die hen zo snel mogelijk van dit eiland wil afkrijgen. Maar Hurley moet ook nog van het eiland af, dus gaan de twee op zoek naar hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Natalia het volgende:
Zitten we helemaal geinstalleerd voor de video om lekker Lost te gaan kijken, hebben we fijn L&O opgenomen. Met dank aan de Veronica gids. Heb helaas weinig verstand van downloaden, dus kan iemand me even laten weten wat we gemist hebben?
Dat was toch dezelfde auto, waar hij een aantal afleveringen terug mee werd aangehouden na een achtervolging door de politie. ? Nadat ie charlie had gezien in een winkel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Flashforwards:
Hurley verjaart en krijgt een auto cadeau- waarvan de kilometerstand de getallenreeks 481516 en 2342 aangeeft.
Van wikipedia.
Download uTorrent en zoek daar naar de user deathmule. Elke aflevering is daar, zonder reclame, wel ondertiteling missend, terug te kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Natalia het volgende:
Zitten we helemaal geinstalleerd voor de video om lekker Lost te gaan kijken, hebben we fijn L&O opgenomen. Met dank aan de Veronica gids. Heb helaas weinig verstand van downloaden, dus kan iemand me even laten weten wat we gemist hebben?
Ik denk dat ze dit gedaan hebben omdat rond die tijd de EK wedstrijd op Nederland 1 wel is afgelopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Saphia het volgende:
Net 5 blijft Lost om 23.15 uur uitzenden![]()
wat een kutzender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |