abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 07:03:39 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_58755395
Oke. Ik ben in de war. Is de vader van Jack ook de vader van Claire? En speelt de eerste flashforward die we zagen (Jack op brug en Kate die hem daar opzoekt) zich voor of na het stuk af dat we gister zagen?
pi_58755809
Ik vermoed dat van de brug is na wat er in deze aflevering gebeurde. Jack zat redelijk goed in zijn vel deze aflevering totdat hij bij Hurley was geweest en het telefoontje had afgeluisterd, daarna werd ie snel een wrak. Eigenlijk in net zo'n staat als bij de scene met de brug.

En het schijnt inderdaad dat de vader van Jack ook de vader van Claire is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_58758943
quote:
Op maandag 19 mei 2008 07:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Ik ben in de war. Is de vader van Jack ook de vader van Claire?
Dit is al bekend sinds S03E12..
pi_58797977
Meh, dat heb ik al die tijd niet doorgehad!
Ik dacht zondag al wel dat Jacks vader erg op Claire's vader leek. Logisch, naar nu blijkt.
Wat ook pas na even denken duidelijk werd is dat de stukken van Jack & Kate in de laatste aflevering na de gebeurtenissen in de rechtszaal eerder in het seizoen speelde.

Het stuk van Sawyer en Claire in de jungle met Keamy vlakbij was trouwens wel spannend vond ik. Sawyer heeft toch wel wat als beschermer van Claire .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_58800352
Sawyer is sowieso een leuk personage. Altijd die heerlijke opmerkingen van 'm.
De spanning wordt goed opgebouwd in de serie. Kijk iedere week weer uit naar de nieuwe aflevering.
  zondag 25 mei 2008 @ 23:27:05 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58909446
Pff ik snap echt welke week/aflevering minder van Lost Ik mis ook echt belangrijke dingen als ik hier zo eens door het topic lees... Frustrerend!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58912620
Vragen?

Die Richard...hij wordt maar niet ouder....

Hij was dus bij de geboorte van Locke, hij was op het eiland toen Ben klein was, later hebben ze samen Dharma initiative vermoord...en elke keer leek ie niet ouder te zijn geworden. Wie is die gast? Tijdreiziger? eeuwig leven?

Christian? Hij was toch dood, alhoewel zijn doodskist leeg was teruggevonden op het eiland, maar toch, hij was toch dood?

Pffff
pi_58912875
Waarom is het altijd weer zo snel voorbij? Vind het steeds boeiender worden. Meer en meer vragen komen op.
pi_58913937
Spannende aflevering, dat moment tussen Hugo en Ben was grappig.En Keamy slaat door weer een paar vragen erbij want Christian is blijkbaar niet dood of iets er tussenin.Jack denkt dat hij de helikopter moet volgen maar ik denk dat ze juist uit de buurt moeten blijven aangezien Keamy niet in zo'n geweldige bui is.
En die Horace van Dharma ! ik hoop dat de makers van Lost in seizoen 5 wat meer laten zien van het Dharma iniatief
pi_58925004
En wat deed Claire er in eens bij?
pi_58926621
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef Mr.BomBastique het volgende:
En wat deed Claire er in eens bij?
Tja, Claire is Christians dochter, maar dat is hetenge verband wat ik kan bedenken. Of beiden daar ook echt waren of dat het een denkbeeld/droom/gedachte van John was weet ik niet.

Ik heb trouwens de laatste 3 of 4 minuten gemist, de recorder was te vroeg afgeslagen. Het laatste wat ik zag was Locke die uit de cabin kwam. Iemand die weet wat er daarna nog voor belangrijks is gezegd/gebeurd?

[ Bericht 14% gewijzigd door WheeleE op 26-05-2008 21:07:02 ]
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_58927641
Wooh...nogal ja.

Ben: Did he tell you what we're supposed to do?
Locke: He did.
Ben: Well?
Locke: He wants us to move the island.

pi_58927858
Let ook eens op de naam van het zomerkamp wat de jonge Locke aangeboden wordt
  maandag 26 mei 2008 @ 21:54:28 #264
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_58928206
Er komt geen eind aan al die vragen.. maar wat is de naam?
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_58928244
Ik had wel het idee dat dat iets te betekenen had, maar ik weet niet wat. De naam kon ik niet direct thuisbrengen.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:59:31 #266
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_58928338
Ik heb 't niet helemaal meegekregen, het was iig voor "hoogbegaafde kinderen" en hij moest die voorwerpen uitzoeken.. snapte het niet helemaal
[..]
pi_58928409
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:59 schreef xalo het volgende:
Ik heb 't niet helemaal meegekregen, het was iig voor "hoogbegaafde kinderen" en hij moest die voorwerpen uitzoeken.. snapte het niet helemaal
Ja, 'school for gifted kids', net als 'Professor Xaviers School for Gifted Children' in X-Men. Maar meer dan dat verband zie ik ook nog niet.
pi_58929794
Nee, dat zomerkamp waar de tienerLocke naar toe kan (zal waarschijnlijk hetzelfde zijn) is http://www.lostpedia.com/wiki/Mittelos_Bioscience
pi_58934271
Aan het eind van het vorig seizoen zag je een kist met iemand erin zonder vrienden/familie. Heb toen gedacht dat het misschien Ben was, maar dat blijkt uit dit seizoen m.i. toch niet zo te zijn omdat je Ben in flashforwards ziet. Denk nu meer aan Locke....the chosen one? Alsof Ben Locke zo manipuleerd dat hij zijn leven voor het eiland geeft...om het te "verplaatsen"...of zo

Just a thought.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:23:22 #270
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_58941223
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Montagui het volgende:
Aan het eind van het vorig seizoen zag je een kist met iemand erin zonder vrienden/familie. Heb toen gedacht dat het misschien Ben was, maar dat blijkt uit dit seizoen m.i. toch niet zo te zijn omdat je Ben in flashforwards ziet. Denk nu meer aan Locke....the chosen one? Alsof Ben Locke zo manipuleerd dat hij zijn leven voor het eiland geeft...om het te "verplaatsen"...of zo

Just a thought.
Maar dan zullen er toch wel meer mensen komen dan alleen Jack? (Hugo ofzo?)
[..]
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:58:22 #271
216440 Billy10
Boom Boom Billy
pi_58943437
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:22:43 #272
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58943961
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Ok ff voor de duidelijkheid, is dit topic voor de mensen die Lost op tv in NL volgen? Niet dat ik hier dadelijk dingen ga plaatsen die jullie nog lang niet gezien hebben..
Ik denk dat de NL in de topictitel toch wel duidelijk genoeg is... En zo niet, ja, dit is inderdaad het topic voor mensen die Lost op NET5 volgen. Als je meekijkt met de afleveringen in Amerika, dan moet je even het USA topic opzoeken.
pi_58943977
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef Billy10 het volgende:
Inderdaad, alleen voor Lost NL fans.... maar we lopen (meen ik) niet ver achter?

In NL is 'Cabin Fever' afgelopen zondag de laatste geweest die we gezien hebben.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:31:30 #274
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58947747
Nope, Nederland loopt nu nog maar één aflevering achter De volgende is deel 1 van de seizoensfinale, terwijl aanstaande donderdag in Amerika deel 2 en 3 daarvan uitgezonden worden!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:22:26 #275
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_59038368
Ben en Hurley met het delen van de reep chocolade =
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 1 juni 2008 @ 12:13:18 #276
14328 WheeleE
StrikeE
pi_59045572
Vanavond later dan anders, om 23.10 uur pas...
  zondag 1 juni 2008 @ 13:44:09 #277
136488 sandycoast
too sweet for rock & roll
pi_59047211
waarom zo laat?
dan slaap ik al hoor

ik vind het trouwens wel vermoeiend om het nog te volgen bij net 5. je moet je echt een weg banen door alle reclames heen (ik háát reclame) en verschillende (en late!) tijdstippen. pfff. maar ik wil het natuurlijk wel blijven kijken want ik wil weten hoe het allemaal afloopt, dus het moet maar. ik mag dus eigenlijk niet klagen

ohja en ik vond Hurley ook zo leuk met die chocolade
no one i think is in my tree
pi_59047999
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:13 schreef WheeleE het volgende:
Vanavond later dan anders, om 23.10 uur pas...
Hier staat dat het gewoon om 22.15 uur begint.
pi_59051395
Ik ga vanavond maar weer eens kijken naar NET5 - Ik heb de laaste weken via download gekeken omdat ik geen tijd had. Het tijdstip van vanavond, gewoon om 22.05 de tv op net5 komt het niet dan komt het om 23.10. Niet leuk voor echte fans. Maar bij sbs en net5 is de regel nu eenmaal : hoe jagen we de kijkers weg van onze zenders.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:40:01 #280
14328 WheeleE
StrikeE
pi_59055147
Volgens de KRO-gids, en volgens de programmaguide van mijn HDrecorder komt het om 23.10. Vaag dat ze er zo mee gaan schuiven.
pi_59055715
Op net5 teletekst staat ook 23.10 uur.
Eerst komt Law and Order.
pi_59056089
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef aloa het volgende:
Op net5 teletekst staat ook 23.10 uur.
Eerst komt Law and Order.
Want een herhaling van een oude serie op willekeurige tijdstippen uitzenden is natuurlijk belangrijker dan een dure serie consistent houden.

Als je dat schema van Law & Order ook bekijkt word je er duizelig van. In 1 week zenden ze zo afleveringen uit 4 verschillende seizoenen uit op tijdstippen waar met geen mogelijkheid enige regelmaat in te ontdekken valt. Alsof ze de afspeellijst op shuffle hebben staan.
pi_59057896
23.10 uur pas Lost en Law and order (een herhaling ) nu..... Net 5 is goed bezig
Pfff hadden ze niet even 2 weken kunnen wachten, Lost heeft nog maar 2 afleveringen te gaan .
pi_59059341
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:47 schreef Saphia het volgende:
23.10 uur pas Lost en Law and order (een herhaling ) nu..... Net 5 is goed bezig
Pfff hadden ze niet even 2 weken kunnen wachten, Lost heeft nog maar 2 afleveringen te gaan .
En natuurlijk moet de 2 uur durende finale verknipt worden tot 2 losse afleveringen, want dat een herhaling van Law & Order een keer plaats maakt voor Lost is ondenkbaar.

Dat ze Law & Order naar voren halen en Lost rond middernacht zetten vind ik overigens geen goed teken. Ik weet niet hoe het contract is, maar als dat per seizoen is zie ik Lost niet terugkeren na de zomerstop. Het lijkt erop dat Net5 er van af wil.
pi_59076701
Oh, dus ik moet weer gaan downloaden, want ik had hem op oude tijd opgenomen. Was de laatste aflevering S04E12 of S04E13?
pi_59076824
12
pi_59080083
Nou ja zeg. Wil ik het net gaan kijken van gisteren, blijkt idd L&O opgenomen te zijn. Nou moet ik de aflevering maar gaan downloaden ben ik bang. Maar klote dat m'n veronica gids zegt dat het op het "normale" tijdstip uitgezonden wordt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:31:25 #288
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_59109870
Gloeiende gloeiende L&O op de recorder, net5 josti's bedankt heur
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_59110065
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Want een herhaling van een oude serie op willekeurige tijdstippen uitzenden is natuurlijk belangrijker dan een dure serie consistent houden.

Als je dat schema van Law & Order ook bekijkt word je er duizelig van. In 1 week zenden ze zo afleveringen uit 4 verschillende seizoenen uit op tijdstippen waar met geen mogelijkheid enige regelmaat in te ontdekken valt. Alsof ze de afspeellijst op shuffle hebben staan.
Is het nog een herhaling ook...
Ze zijn echt achterlijk daar bij net5. Eerst verplaatsen ze het van de vrijdagavond naar de zondagavond en dan ineens het tijdstip veranderen, omdat er een herhaling van Law en Order tussen moet.

Wie verzint dat.
pi_59110104
Gisteravond de aflevering van zondag gezien.
Topaflevering
pi_59110328
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:41 schreef Symer het volgende:

[..]

En natuurlijk moet de 2 uur durende finale verknipt worden tot 2 losse afleveringen, want dat een herhaling van Law & Order een keer plaats maakt voor Lost is ondenkbaar.

Dat ze Law & Order naar voren halen en Lost rond middernacht zetten vind ik overigens geen goed teken. Ik weet niet hoe het contract is, maar als dat per seizoen is zie ik Lost niet terugkeren na de zomerstop. Het lijkt erop dat Net5 er van af wil.
de finale in twee delen geknipt, wie bedenkt dat?!

Net 5 en geen Lost meer, wie bedenkt dat?!

Die krijgt dan een bom aan boze e-mailtjes
pi_59112613
Zitten we helemaal geinstalleerd voor de video om lekker Lost te gaan kijken, hebben we fijn L&O opgenomen. Met dank aan de Veronica gids. Heb helaas weinig verstand van downloaden, dus kan iemand me even laten weten wat we gemist hebben?
pi_59142822
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Natalia het volgende:
Zitten we helemaal geinstalleerd voor de video om lekker Lost te gaan kijken, hebben we fijn L&O opgenomen. Met dank aan de Veronica gids. Heb helaas weinig verstand van downloaden, dus kan iemand me even laten weten wat we gemist hebben?
Met de satelliettelefoon in de hand besluit Jack (tegen het advies van Juliette in) om de helikopter te volgen. Kate gaat mee. Ze komen onderweg Miles, Sawyer en Aaron tegen. Kate neemt de baby over van Sawyer en gaat terug naar het strand, want Sawyer gaat met Jack mee op zoek naar de helikopter. Daar aangekomen vinden ze een geboeide Frank Lapidus, die hen zo snel mogelijk van dit eiland wil afkrijgen. Maar Hurley moet ook nog van het eiland af, dus gaan de twee op zoek naar hem.

Sayid is met zijn bootje tot op het strand geraakt, en wil iedereen zo snel mogelijk van het eiland af. Maar Jack is de helikopter achterna, dus wil Sayid Jack volgen. Kate komt dan net aan op het strand, en wil mee met Sayid. Ze geeft Aaron aan Sun, die daarna aan boord van het bootje klimt en zo met Jin, Daniel en nog enkele overlevenden naar de Kahana vaart. Eenmaal aan boord van het schip, ontmoeten ze daar ook weer Michael, die er ondertussen in geslaagd is de motor van het schip te repareren. Maar er blijkt nog een storing te zitten in een radar, en dus gaat Desmond op zoek naar de bron van de storing. Op zoek naar de stoorzender vindt Desmond een grote lading explosieven.

Hurley, Ben en Locke zijn op weg naar The Orchid (= de Orchidee), een station dat te maken heeft met de opdracht van Locke (het eiland verplaatsen), die hij kreeg in de hut van Jacob. Ben neemt zijn voorzorgen want hij weet dat de huurlingen hem daar zullen opwachten. En hij krijgt gelijk: de huurlingen wachten hem inderdaad op. Hij geeft Locke instructies over wat hij moet doen eenmaal John het station is binnengegaan en voegt er aan toe dat hij altijd een plan heeft- waarop Ben opstaat en zichzelf gaat overgeven aan de huurlingen. Kate en Sayid worden ondertussen (op hun zoektocht naar Jack) omsingeld en overmeesterd door de Anderen...

Flashforwards:

We zien de Oceanic 6 (Jack, Sayid, Hurley, Sun, Kate en Aaron) in een vliegtuig. Er wordt hen duidelijk gemaakt wat hen te wachten staat- ze zijn namelijk op weg naar de bewoonde wereld. We volgen hen bij hun aankomst en zien ze ook herenigd worden met hun familie. Op de persconferentie wordt aan de pers een leugen vertelt: het vliegtuig zou gecrasht zijn in de buurt van een Indonesisch eilandje en 8 overlevenden hebben geteld. Twee ervan zijn gestorven nadat ze op een onbewoond eiland zouden zijn aangespoeld. Na de persconferentie wordt Sayid dan terug samengebracht met zijn vriendin, Nadia.

Daarna zien we kleine stukjes van elk van de overlevenden na hun terugkomst: Jack leert op zijn vaders begrafenis dat Claire zijn halfzus is (en hij dus de oom van Aaron is); Sun neemt wraak op haar vader (die ze verantwoordelijk acht voor de dood van Jin) en neemt een meerderheidsaandeel in zijn bedrijf en Hurley verjaart en krijgt een auto cadeau- waarvan de kilometerstand de getallenreeks 481516 en 2342 aangeeft.

Van wikipedia.
pi_59151438
Dank je wel Symer!!!
pi_59151529
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef Symer het volgende:

[..]

Flashforwards:

Hurley verjaart en krijgt een auto cadeau- waarvan de kilometerstand de getallenreeks 481516 en 2342 aangeeft.

Van wikipedia.
Dat was toch dezelfde auto, waar hij een aantal afleveringen terug mee werd aangehouden na een achtervolging door de politie. ? Nadat ie charlie had gezien in een winkel.
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:57:05 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_59151724
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Natalia het volgende:
Download uTorrent en zoek daar naar de user deathmule. Elke aflevering is daar, zonder reclame, wel ondertiteling missend, terug te kijken .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_59166003
Net 5 blijft Lost om 23.15 uur uitzenden wat een kutzender
pi_59288587
Topic bijna vol!

Maar wat debiel zeg om Lost zo laat uit te zenden. Wtf.

Ik ben erg benieuwd hoe ze het eiland gaan verplaatsen...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:48:45 #299
77098 Foreverblue
The blue one
pi_59289556
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef Saphia het volgende:
Net 5 blijft Lost om 23.15 uur uitzenden wat een kutzender
Ik denk dat ze dit gedaan hebben omdat rond die tijd de EK wedstrijd op Nederland 1 wel is afgelopen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_59301313
Denk je met een HD-recorder wel snor te zitten, is de OnlineProgramGuide van dat ding niet bijgewerkt, staat L&O op schijf :S. Lang leve internet dan maar.

Die uitvaart waar Jack als enige bij aanschoof bleek dus van Jeremy Bentham te zijn als ik het goed heb onthouden. Hebben we die naam al eerder gehoord? Voor zover ik me kan herinneren niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')