abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2007 @ 16:15:25 #1
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54718830

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Vrijdag 23-nov: de extra langeseizoensfinale! 20.30-22-30 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige delen:
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
[LOST-NL] #3 Put yourself in the mind of the fish...
[LOST-NL] #4 Everything lost gets found
[LOST-NL] #5 Eko, niet Echo :).
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[Lost NL] nr. 7 spoilervrij
[LOST NL] #8 - Lost, Love and Sorrow
[LOST NL] #9 - Seizoensfinale!
[LOST NL] #10 - Nog even wachten tot maart!
[LOST NL] #11 - Zomerstop :'(

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl
www.lostpedia.com
Episode guide (Engels):
http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Aangezien het tot grote irritatie kan leiden, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!

Hier verder met deel 12.

Link naar startpost

[ Bericht 5% gewijzigd door Pwn_zoon op 20-11-2007 00:52:46 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  maandag 19 november 2007 @ 17:40:46 #2
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54720204
Richard Alpert, die enge kerel in Lost die niet ouder wordt, is een echt bestaand persoon!
Tenminste qua naam, de echte was een proffessor aan de Harvard University.
Hij bestudeerde psychedelische drugs op echte mensen als proefkonijnen!

De schrijver Aldous Huxley heeft samen gewerkt met die echte Richard Alpert, en een boek geschreven dat heet:
Jacob's Hands, waarin een Jacob met zijn handen mensen en dieren weer kon genezen!

Nu zijn er theoriën die zeggen dat zowel Jacob als Walt de mogelijkheid hebben om Bilocatie uit te voeren: op twee plaatsen lichamelijk tegelijk kunnen zijn (dus geen Astrale out-of-body experience).

dit verklaart de verschijning van Walt aan Shannon, toen hij gevangen zat bij The Others.

Jacob zou door Ben gevangen worden gehouden ergens ondergronds op het eiland (grotten?).
Hij is in een cryonische slaap gebracht (ingevroren), deze techniek was een van de doelen van Dharma.

D.m.v. bilocatie kan hij op een bepaalde plek verschijnen aan mensen die hiervoor talent hebben (Ben, Locke, Walt), dit is dus dat huisje, en de grens wordt gemarkeerd door de kring van poeder.
Hij zegt dus "Help Me" tegen Locke omdat hij bevrijd wil worden.
quote:
In the episodes "Not in Portland" & "Stranger in a Strange Land", a title says "God loves you as He loved Jacob". It is in the past tense, meaning Jacob is either dead or believed to be dead.
quote:
The "mysterious eye" has since been confirmed by producers in the Season 3 audio commentary to belong to Jacob.
Jacob was portrayed by prop master Rob Kyker for the filming of this particular episode.
The voice is confirmed as Carlton Cuse.
JACOB IS DUS NIET BEN, LOCKE, OF JACK!

Na nog eens gekeken te hebben naar de Blast Door Map, viel me op dat daar wordt gesproken over het graf van Magnus Hanso, en ook een "Cerberus".

Het schip van Magnus Hanso belandde op het eiland rond 1882:
http://www.lostpedia.com/(...)_traders_excerpt.jpg

Magnus betekent in het Latijn: De Groot! (zoals Gerald and Karen DeGroot)
Albertus Magnus was een middeleeuwse alchemist, die zocht een 'Philosopher's Stone' zou hebben, gemaakt, welke zou opleveren: het eeuwige leven!

volgens de Griekse mythologie:
Cerberus is de bewaker van de onderwereld. Hij zorgde ervoor dat de doden de onderwereld niet konden verlaten en dat de levenden er niet konden binnentreden.
Hij heeft drie koppen en zijn staart is een slang. Ook op zijn rug wemelt het van de slangenkoppen. Hij is de dood in de gedaante van de hond met de vurige ogen, die de lijken verblindt; een feilloze en strenge bewaker.
quote:
In "Left Behind"," when Juliet and Kate encounter the Monster, it emerges from the jungle as three separate streams of black smoke, which then form together.
quote:
In "Exodus, Part 2"," Jack prevents Locke from getting dragged into a deep cavern underground by the Monster. References to the underworld also exist on the hieroglyphs on the Swan, and on the blast door map annotations, and Anthony Cooper claimed that the Island was "Hell".
is deze "Cerberus" soms The Black Smoke? Die Jacob's lichaam bewaakt in een ondergrondse grot ?
quote:
The pilot said that the plane had lost radio contact before the crash and had changed course towards Fiji. They were, in his reckoning, 1000 miles off course. ("Pilot, Part 1"). Desmond believed the island a week east of Fiji at 9 knots. ("Live Together, Die Alone"). This fits with Rousseau's statement that she was 3 days out of Tahiti when she wrecked on the island. ("Solitary")
Tot nu toe is dit de beste theorie over het eiland: Vile Vortices (zoals bijv. de Bermuda-driehoek)

Nu was ik laatst aan het zoeken op "Phantom Islands" in the Pacific, en wat vond ik daar?
Tabor Island
(mogelijk is dit hetzelfde als het Ernest Legouve Reef)

dit is hetzelfde eiland als Jules Verne gebruikte in zijn boek: The Mysterious Island.
En wat komt er in dit boek voor?
  • Een vulkanisch eiland
  • het onverklaarbare genezen van Smith (die uit een ballon viel)
  • Een piratenschip
  • Een duikboot (van capitein Nemo)
  • Een Orangutan genaamd Jupiter, afgekort tot Jup, of in sommige vertalingen: Joop!!!

dit kan gewoon geen toeval zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pwn_zoon op 20-11-2007 00:53:52 ]
  • Allmighty & Allrighty :D!
      maandag 19 november 2007 @ 18:34:44 #3
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_54721420
    ik krijg altijd kippevel bij die theorieen e.d.
    zowiezo als ik lost kijk heb ik altijd kippevel zodra iets gebeurd echt tof is dat

hebben jullie btw dat stuk over lost en de griekse mythologie al gelezen? die voet met 4 tenen hurley en de 'hurley bird' etc?

Zo nee laat het ff horen dan ga ik dat stuk wel ff zoeken
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_54721466
    Hoi, Lost is leuk

Vorige week voor het eerst een aflevering op Net5 gekeken, heb ik veel gemist? Ik begreep er namelijk geen zak van
    lekker faxen heel de dag echt genot
      maandag 19 november 2007 @ 18:45:22 #5
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_54721743
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
    Hoi, Lost is leuk

Vorige week voor het eerst een aflevering op Net5 gekeken, heb ik veel gemist? Ik begreep er namelijk geen zak van
    ongeveer 90 keer 3kwartier.

ren naar de winkel en koop de dvd boxxen. geld dubbel en dwars waard. nooit zo'n goed/meeslepend verhaal gezien in een serie.
      maandag 19 november 2007 @ 20:51:48 #6
    158844 Pwn_zoon
    Dangerously Divine
    pi_54724445

Volgens sommigen op internet zou het standbeeld van Vishnu zijn.
    Echter ik kan dit totaal niet terugvinden/bevestigen, staat alleen op Lostsites.
    Dus ik vermoed dat er iets door die bedenker door elkaar is gehaald (legende vd. indische godin Sari).

Karl's brainwash-filmpje
    Oeps.. die is dus nep

Heeft het misschien iets te maken met Jin & Sun? (al lijkt het ver gezocht)
    quote:
    Korean mythology claims the dragon originated with man and has always had four toes.
    When the dragon travels east or north, he loses toes, but when he travels south or west, he gains toes.
    Yong is the sky dragon, associated with the weather and water.
    Yo is the hornless ocean dragon.
    Kyo is the mountain dragon.

Misschien is dit de beste verklaring:

Thomas Love Peacock (1785 – 1866) in zijn novel Headlong Hall:

Here you see is the pedestal of a statue, with only half a leg and four toes remaining: there were many here once. When I was a boy, I used to sit every day on the shoulders of Hercules: what became of him I have never been able to ascertain.

Is er daar soms nog een ander verborgen station? nr. 8, The Foot?

Hercules is in het Grieks dus Heracles.
    Die is bekend van de mythe dat hij 12 taken moest uitvoeren om koning te worden.
    Eerst waren dit er trouwens 10, maar omdat hij bij 2 hulp kreeg, moest hij er 2 extra doen.
    Let op!! dit is belangrijk vanwege John Locke!

Zie de parallelen met de taken van Heracles:
    1) Het doden van de leeuw van Nemea. Hij wurgde de leeuw met zijn blote handen.
    Locke moest zijn vader doden, maar krijg hulp van Sawyer, die het met blote handen deed!

Over taak 2 tm 10 ben ik niet zeker, mogelijk moeten deze nog gaan komen in seizoen 4.
    Maar misschien dat het vinden van het luik een test was? of het vangen van een wild zwijn (was namelijk ook een taak van Heracles)

Tijdens taak 11:
    Heracles redde daar Prometheus van een adelaar.
    Dus Prometheus = Hurley, vanwege dit ??

Taak 12 is tenslotte wel duidelijk:
    Het ontvoeren (= uitschakelen?) van de driekoppige hellehond Cerberos (= the black smoke) uit de onderwereld. (grotten of de vulkaan?)
    Herakles gaat naar de ingang van de onderwereld in het zuiden (van het eiland).
    Van Hades (=heerser van de dood, Ben?) mag hij erin afdalen en Cerberos meenemen als hij geen gebruikmaakt van wapens.
    De ijzersterke handen van Heracles (John) kunnen zelfs dit monster wurgen en grommend erkent het zijn meerdere in hem. Op zijn terugweg kan hij nog ook de held Theseus (=Jacob?) bevrijden uit de onderwereld.

En voor wie de connectie tussen de Pacific en de oude Grieken niet ziet...
    Maak kennis met de ruines van Nan Madol:

Dit heeft in 1978 ook in het tijdschrift Kijk gestaan, en gelukkig bewaarde mijn pa alle jaargangen
    Volgens de schrijver Bill Ballinger zijn er daar geen Grieken zich echt gaan vestigen, maar hebben ze wel contacten gelegd met die locale bevolking, en hun veel geleerd over bouwtechnieken en hun cultuur.

[ Bericht 28% gewijzigd door Pwn_zoon op 20-11-2007 02:12:40 ]
      maandag 19 november 2007 @ 20:53:09 #7
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54724482
    @Pwn_zoon: vette post om het topic mee te beginnen
    pi_54724765
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 17:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
    -theorieën over Jacob e.d.-

Dat klinkt wel erg leuk allemaal. Door dit soort theorieën krijg ik altijd weer wat meer respect voor de schrijvers en bedenkers van Lost
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
    -theorieën over voet-
    Ik denk dat we nog te weinig weten over die voet om dat mysterie al theorie-bedenkend te ontrafelen. Die brainwash-video is nep trouwens, door een fan gemaakt.
    pi_54726648
    Moet je je eens indenken hoe lang de schrijvers van Lost bezig zijn geweest met alleen het opbouwen van dit verhaal. Er zitten -zonder de theorien- zoveel historische feiten en verwijzingen in, ongelooflijk
      dinsdag 20 november 2007 @ 00:47:37 #10
    158844 Pwn_zoon
    Dangerously Divine
    pi_54730335
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Symer het volgende:
    Die brainwash-video is nep trouwens, door een fan gemaakt.
    Oja ik zie het nu ik het orginele filmpje kijk
    hij lijkt er wel op qua stijl
    ff vorige post aangepast thanx
    pi_54731140
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
    [...]
    Zie de parallelen met de taken van Heracles:
    1) Het doden van de leeuw van Nemea. Hij wurgde de leeuw met zijn blote handen.
    Locke moest zijn vader doden, maar krijg hulp van Sawyer, die het met blote handen deed!
    [...]
    Hij deed het niet met z'n blote handen, maar met een ketting.

De verdere referenties aan Heracles vind ik niet echt treffend. Des te meer omdat John denk ik nooit opdrachten zou uitvoeren in dienst van een ander. Hij zit op het eiland voor zichzelf, door toedoen van het lot en dat lot is vrijwel het enige dat hem drijft.
      dinsdag 20 november 2007 @ 08:34:21 #12
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54731865
    Dus vrijdag de 'laatste' aflevering

Succes!! ik denk dat ik hem ook nog een keer ga kijken..
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      dinsdag 20 november 2007 @ 08:46:36 #13
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_54731972
    Oh geweldig, een nieuw complottheorie-topic .
    Heb er alweer helemaal zin in.
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_54731990
    Ik zag net op bol.com dat er een leuke S1 t/m S3 box uitkomt eind van de maand. .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      dinsdag 20 november 2007 @ 08:52:27 #15
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_54732060
    Ja, die zag ik ook . Dat rukt, want ik heb seizoen 1 en 2 los gekocht .
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      dinsdag 20 november 2007 @ 10:18:29 #16
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54733268
    Ik vraag me serieus af als LOST helemaal is afgelopen... of ik dan ook daadwerkelijk alles door heb
      dinsdag 20 november 2007 @ 10:37:42 #17
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_54733744
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 10:18 schreef appelsientje het volgende:
    Ik vraag me serieus af als LOST helemaal is afgelopen... of ik dan ook daadwerkelijk alles door heb
    zodra er een nieuw seizoen is kijk ik altijd alles weer vanaf t begin.
    het verbaasd je hoeveel je vergeet. als je in 1x een seizoen achter elkaar kijkt dan krijgen je hersens gewoon te veel info.

van de zomer zag ik 1 aflevering van LOST op tv. ik vond t zo vet. dat ik de dvd box gehaald had.
    heb van 5uur 'smiddags tot 5:30 's nachts non-stop gekeken. tussendoor ben ik even naar de kroeg geweest om sigaretten te halen en daarna gelijk weer verder kijken hulde aan LOST

de dag dr op seizoen 2 gehaald. toen kon ik t niet laten om seizoen 3 te downloaden
      dinsdag 20 november 2007 @ 11:13:39 #18
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54734431
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 10:37 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

zodra er een nieuw seizoen is kijk ik altijd alles weer vanaf t begin.
    het verbaasd je hoeveel je vergeet. als je in 1x een seizoen achter elkaar kijkt dan krijgen je hersens gewoon te veel info.

van de zomer zag ik 1 aflevering van LOST op tv. ik vond t zo vet. dat ik de dvd box gehaald had.
    heb van 5uur 'smiddags tot 5:30 's nachts non-stop gekeken. tussendoor ben ik even naar de kroeg geweest om sigaretten te halen en daarna gelijk weer verder kijken hulde aan LOST

de dag dr op seizoen 2 gehaald. toen kon ik t niet laten om seizoen 3 te downloaden
    grappig
    Ik was in Australië en had daar 2 afleveringen van LOST gezien (S2) vond het meteen zo leuk dat ik alles meteen binnen heb gehaald toen ik weer in Nederland was
      woensdag 21 november 2007 @ 22:20:45 #19
    32543 Sammetje
    Ik is ook lief!
    pi_54770964
    Terug Vind comPlot.........hier moet ik echt even voor gaan zitten......

Zin in vrijdag!!!!
    Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
    pi_54791569
    Jammer dat morgen de laatste afl. zijn van het seizoen...

Wel een goede preview, die ze telkens laten zien. Weet iemand toevallig welke nummer je daar hoort?
      donderdag 22 november 2007 @ 23:16:29 #21
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_54791611
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef Testdummie het volgende:
    Jammer dat morgen de laatste afl. zijn van het seizoen...

Wel een goede preview, die ze telkens laten zien. Weet iemand toevallig welke nummer je daar hoort?
    Arctic Monkeys - Do Me A Favour. Zeer tof nummer. 6/12 HMH .
    2000 light years from home
      donderdag 22 november 2007 @ 23:19:03 #22
    32543 Sammetje
    Ik is ook lief!
    pi_54791670
    Morgenavond gaat de deurbel uit, telefoons allemaal uit en de video loopt mee.....just in case.......flesje wijn erbij, komt helemaal goed!!!
    Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
    pi_54791754
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 23:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Arctic Monkeys - Do Me A Favour. Zeer tof nummer. 6/12 HMH .
    thnx!
    pi_54803708
    Bring on the season final!

Ik heb gisteravond de aflevering van vorige week gezien, zette me aan het denken over m'n eigen top 5 van herinneringen... Toffe episode, en een waanzinnige cliffhanger voor de afleveringen van vanavond, zeker in combinatie met de teaser!

En inderdaad tof nummer van Arctic Monkeys, heb zelf meteen gegoogled van wie het nummer was toen ik de teaser had gezien.
    Nothing has changed. Everything has changed.
      vrijdag 23 november 2007 @ 17:46:27 #25
    125852 suuzepluus
    I'm watching you...
    pi_54805580
    jeeetje!!! al die theorieën
    zou bijna alle theorieën gaan lezen en dan heel Lost NOG een keer kijken!!
    dan snap je t tenminste als je kijkt
    heb zin in vanavond, reclame ziet er vet uit!!
      vrijdag 23 november 2007 @ 17:51:56 #26
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_54805675
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 16:00 schreef Sequencial het volgende:
    Bring on the season final!

Ik heb gisteravond de aflevering van vorige week gezien, zette me aan het denken over m'n eigen top 5 van herinneringen... Toffe episode, en een waanzinnige cliffhanger voor de afleveringen van vanavond, zeker in combinatie met de teaser!

En inderdaad tof nummer van Arctic Monkeys, heb zelf meteen gegoogled van wie het nummer was toen ik de teaser had gezien.
    Arctic Monkeys zijn niet voor niks tot de beste band ter wereld verkozen.
    2000 light years from home
    pi_54807874
    Nog maar 45 minuten
    pi_54808372
    Damn, ik had ook een nieuw topic geopend. Nou ja, nog 20 minuten voor de seizoensfinale!
      vrijdag 23 november 2007 @ 20:13:25 #29
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_54808467
    Vette finale
    Ga hem nog een keer kijken, isalweer een half jaar geleden
      vrijdag 23 november 2007 @ 20:32:54 #30
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54808961
    hij;s begonnen
    pi_54809696
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Darklight het volgende:
    Vette finale
    Ga hem nog een keer kijken, isalweer een half jaar geleden
    Precies! Heb hem toen ook direct in HD gezien. Erg goed
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_54809736
    Vertaling is wel slecht trouwens.

Waarom hebben ze de namen van de stations vertaald? Spiegelglas?
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
      vrijdag 23 november 2007 @ 21:17:17 #33
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54809857
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 21:09 schreef DaFrenk het volgende:
    Vertaling is wel slecht trouwens.

Waarom hebben ze de namen van de stations vertaald? Spiegelglas?
    Tja... dat is altijd al zo geweest.. Harry Potter in het Nederlands is ook al zo'n ramp...
    pi_54811366
    Ghehe, tof die Davidoff reclame ertussendoor

http://www.youtube.com/watch?v=L7xQ2uiRSC4&feature=related die dus
    pi_54811495
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DJKoster het volgende:
    Ghehe, tof die Davidoff reclame ertussendoor

http://www.youtube.com/watch?v=L7xQ2uiRSC4&feature=related die dus
    Slimme marketing ja
    pi_54811641
    Toch erg, een heel blok reclame voor dan 2 minuten de aflevering
    pi_54811651
    NEE!

ik wil het niet
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:26:55 #38
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_54811730
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:23 schreef milagro het volgende:
    NEE!

ik wil het niet
    Wat niet? De stop toch? Denk ik?

Ik ook niet Wanneer komt het weer?
    pi_54811771
    Februari toch? Tenminste, in de states.. online
    pi_54811779
    ik wil de stop niet, en ik wil ook niet dat ze terug zijn

en ik wil niet dat ik niet zag dat dit niet het verleden was maar het morgen

en ik wil niet naar bed, maar toch ook weer wel, want moe, maar toch ook weer niet
    pi_54811814
    oh en ik wil dat iemand die BOL Lost box voor me koopt
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:33:17 #42
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_54811925
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
    ik wil de stop niet, en ik wil ook niet dat ze terug zijn

en ik wil niet dat ik niet zag dat dit niet het verleden was maar het morgen

en ik wil niet naar bed, maar toch ook weer wel, want moe, maar toch ook weer niet
    Ja maar ja maar ja maar misschien is het een flashforward die nog anders kan gaan.

Of gewoon een boze droom
    pi_54811971
    en morgen als ik wakker word, zie ik eruit als Kate, dat wil ik ook

jeetje, wachten tot ms nog veel verder dan februari, dat houd ik niet vol
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:37:51 #44
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54812055
    Leuk eind...
    zo blijf je met nog meer vragen achter...
    bijvoorbeeld... in de 'flashback' praten ze weer over de vader van Jack (alsof die nooit dood is gegaan....)
    Wie ligt er in het graf?
    Wie is hij (waar Kate nu mee omgaat)

vragen vragen en nog eens vragen
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:41:11 #45
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_54812152
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef milagro het volgende:
    en morgen als ik wakker word, zie ik eruit als Kate, dat wil ik ook
    Ja dat zet ik ook op m'n verlanglijstje vanavond

En dat met die vader van Jack was nogal vaag ja Appelsientje. Misschien gaat Jack voor de tweede keer diezelfde periode in....Zonder liefde ofzo.
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:45:31 #46
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54812269
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja dat zet ik ook op m'n verlanglijstje vanavond

En dat met die vader van Jack was nogal vaag ja Appelsientje. Misschien gaat Jack voor de tweede keer diezelfde periode in....Zonder liefde ofzo.
    Het is nu de 2e keer dat ik deze aflevering gezien heb.... maar het is me nog steeds niet duidelijk
    Jammer dat Charlie dood is..
    pi_54812309
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef appelsientje het volgende:

bijvoorbeeld... in de 'flashback' praten ze weer over de vader van Jack (alsof die nooit dood is gegaan....)
    Nou, ik denk dat Jack gewoon in de war was of erg sarcastisch deed. Je zag die vent ook kijken van, waarom zegt hij zoiets, weet hij niet dat hij dood is? Het zal ook een manier zijn geweest om de kijker tot aan het einde te laten denken dat het om een flashback gaat. Al was het toen hij z'n gloednieuwe Razr telefoon pakte al vrij snel duidelijk dat zich dit in de 'toekomst' zou afspelen.

De schrijvers hebben ook duidelijk gezegd dat iedereen die dood is, ook echt dood is. Dus betwijfel het of Christian nog leeft.
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:52:29 #48
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_54812470
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat Jack gewoon in de war was of erg sarcastisch deed. Je zag die vent ook kijken van, waarom zegt hij zoiets, weet hij niet dat hij dood is? Het zal ook een manier zijn geweest om de kijker tot aan het einde te laten denken dat het om een flashback gaat. Al was het toen hij z'n gloednieuwe Razr telefoon pakte al vrij snel duidelijk dat zich dit in de 'toekomst' zou afspelen.

De schrijvers hebben ook duidelijk gezegd dat iedereen die dood is, ook echt dood is. Dus betwijfel het of Christian nog leeft.
    Ja maar het is tot 2x toe (ook met het halen van z'n medicijnen) en bij lost geloof ik niet meer in toeval
    Goed we wachten maar weer af
    pi_54812596
    Ik heb Lost nog nooit gezien, ik ben niet zon type kijker..d8 ik altijd..heb er nooit voor opgestaan enzo, maar mijn vraag, is dit echt een topserie..als je van bijvoorbeeld One Tree Hill, Grey´s Anatomy, Heroes houd enzo..is dit dan een aanrader?
    pi_54812612
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Het is nu de 2e keer dat ik deze aflevering gezien heb.... maar het is me nog steeds niet duidelijk
    Jammer dat Charlie dood is..
    Áls die echt dood is....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')