abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39784922

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Elke vrijdag om 20.30 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige delen:
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
[LOST-NL] #3 Put yourself in the mind of the fish...
[LOST-NL] #4 Everything lost gets found
[LOST-NL] #5 Eko, niet Echo :).
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[Lost NL] nr. 7 spoilervrij
[LOST NL] #8 - Lost, Love and Sorrow

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl
Episode guide (Engels, let op: niet te ver lezen): http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html
Lostpedia: http://www.lostpedia.com/
Aangezien het tot grote irritatie kan leiden, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!

Hier verder met deel 9.

Link naar startpost

-edit: Vrijdag 14 juli de seizoensfinale (dubbele aflevering)!!! Dus niet meer vragen in dit topic

[ Bericht 3% gewijzigd door Arjan op 14-07-2006 22:59:29 ]
pi_39784974
welke aflevering zijn ze op net5?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_39785008
zoals het topic zegt, bij de seizoensfinale, die wordt dus in zijn geheel (twee afleveringen) morgen uitgezonden om 20:30.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:43:15 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39785122
Spannuuuuuuund
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39785299
Wie gaat Ana-Lucia vervangen in de openingspic?
Of zullen we maar even wachten tot na de finale?
pi_39785764
Na de finale vallen we allemaal in een zwart Lost-gat.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:09:42 #7
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_39785928
Ik heb deze week seizoen 1 voor helft nu zitten kijken en dan ga je echt dingen opvallen die later
erin zijn terug gekomen.
Maar morgen de finale en dan een hele tijd wachten
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_39786782
tvp na de finale gaat het idd lang duren voorjaar 2007 stond idd in het AD.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:08:04 #9
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39787578
Ik zag de box van seizoen 1 liggen voor 40 euro. Wil die eigenlijk wel heel graag hebben, maar ik heb volgens mij niet eens tijd om alles te gaan kijken, dus ja, dan is 40 euro wel veel. Maar vooral de specials lijken me erg leuk!

Ik denk dat ik gewoon nog een paar maandjes wacht, tegen die tijd is 'ie misschien al wel afgeprijsd en dan heb ik weer meer tijd

Maar dat wordt echt een zwart gat zometeen ja. Bijna een jaar wachten
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_39787616
Tip tegen het zwarte gat: Koop de box van seizoen 1 en ga elke vrijdagavond 1 aflevering kijken
pi_39790437
nog 1 dag...
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_39790877
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Petsopjebilletjes het volgende:

[..]

bedankt, besteld
Geen dank
pi_39794903
tvp
what you see, is what you get!
pi_39797795
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef Eveli het volgende:
Na de finale vallen we allemaal in een zwart Lost-gat.
Ben ik ook bang voor
pi_39798338
ik helemaal niet, op genoeg series moet je een tijd wachten tot ze verder gaan, dat lukt toch elke keer weer
pi_39799113
Ik vind dat Net5 wel erg veel weggeeft in het voorstukje voor morgen. Dus zodra je Eko in de bunker ziet zitten en iemand "This is it" hoort zeggen zou ik meteen wegzappen, als je dat normaal al niet deed.

In Amerika is alles topgeheim gehouden tot de aflevering uitgezonden was en hier in Nederland stoppen ze een paar van de grote onthullingen en verrassingen al in de promo
pi_39801301
ik heb nog geen voorstukjes gezien, dus ik doe het beter
tis nu deze dagen toch geen weer om binnen te zitten en tv te kijken?
what you see, is what you get!
pi_39804061
Ik heb het wel gezien, maar werd er weinig wijzer van. Wel enthousiaster en ongeduldiger.
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:43:03 #21
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39805686
Gelukkig heb ik de promo nog niet gezien, heb haast geen TV aan gehad deze week

Ik wilde ook al gaan roepen wie er AL moet gaan vervangen in het plaatje in de openingspost... Desmond misschien?
En wat lijkt Walt daar nog jong zeg

Nog minder dan een dag te gaan!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:59:03 #22
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_39813424
Ik ga er vanavond ook maar eens goed voor zitten !!

Ga misschien ook maar de box van serie 1 kopen, dan zal inderdaad een heleboel gaan opvallen.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_39824447
Ik heb de aflevering van vanavond al gezien (voordat ik op vakantie ging, kon gewoon niet meer wachten!!), maar vanavond ga ik er weer lekker voor zitten! Die is zooo goed!! En mooi dat seizoen 1 goedkoper is geworden. De eerste keer dat ik een serie op dvd wil hebben!
pi_39826636
Ik ga lekker op het strand eten dus ik weet niet of ik op tijd thuis ben, maar de video staat sowieso te ronken!
pi_39829211
Zo, ik heb er zin in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')