bedankt, besteldquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:19 schreef nieky het volgende:
Deze bos bedoelde ik van seizoen 2
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004004318937&Section=VIDEO&lgl=1&plid=i5eR5LdHUOQAAAEMTw7kL2fT&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef Eveli het volgende:
Na de finale vallen we allemaal in een zwart Lost-gat.
Ze. Sayid en Jack, hadden dat gevoel toch al? en toen ze gevolgd werden wist Jack het denk ik echt zeker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef milagro het volgende:
jongens, ff snel, hoe ontdekten ze nu dat Michael gelogen had, dat heb ik dus net gemist
en damn wat is het spannend !!!!
Die grote vogel uit de finale van seizoen 1 kwam weer voor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Maja-de-bij het volgende:
Wat is het spannend!
Jeetje, het komt wel allemaal samen he!
Widmore!
Libby!
De militair die in het verhaal van Sayid voorkwam!
Mis ik nog iets?
Dat merkte Sayid op door de manier waarop hij hem niet mee wilde hebben. "I Michael has been compromised"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:44 schreef milagro het volgende:
jongens, ff snel, hoe ontdekten ze nu dat Michael gelogen had, dat heb ik dus net gemist
en damn wat is het spannend !!!!
Nee, ik bedoel waarom bekende Michael nu ineens alles aan de anderen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef nieky het volgende:
[..]
Ze. Sayid en Jack, hadden dat gevoel toch al? en toen ze gevolgd werden wist Jack het denk ik echt zeker.
En ik hoop trouwens wel dat Charlie het overleefd hoor....![]()
Omdat Jack zei dat ie het moest vertellen en niet moest liegen, etc.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef milagro het volgende:
Nee, ik bedoel waarom bekende Michael nu ineens alles aan de anderen?
Wat was de aanleiding?
aha, okay thanks, ik zal niet vragen maar waarom Jack dat ineens zeiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:12 schreef texelonia het volgende:
[..]
Omdat Jack zei dat ie het moest vertellen en niet moest liegen, etc.
Nou vanwege de mensen (een paar others?) die hen volden. Sawyer had er één neergeschoten, en kate enzow wilden achter die andere aangaan, maar toen begon jack dat dat niet uitmaakte, want ze waren toch al gewaarschuwd, en dat Michael ze de waarheid moest vertellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
aha, okay thanks, ik zal niet vragen maar waarom Jack dat ineens zei
spannend!!!!!!!!!!! en straks maanden wachten
dat was penelope, de ex van Desmond. Ik denk dat die de electromagnetische straling aan het zoeken waren. En dat ze die nu opgepikt hebben. Maar waarom ze daar naar opzoek was... Dan zou ze moeten weten dat Desmond op een eiland zit met zoiets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Maja-de-bij het volgende:
Vette aflevering! Maar wat een hoop vragen weer!
Het zou dus best kunnen dat het vliegtuig is neergestort door die 'straling'? Heel vaag!
Ms. Widmore, it's us. Wat heeft dat te betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |