abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39162210

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Elke vrijdag om 20.30 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige delen:
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
[LOST-NL] #3 Put yourself in the mind of the fish...
[LOST-NL] #4 Everything lost gets found
[LOST-NL] #5 Eko, niet Echo :).
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[Lost NL] nr. 7 spoilervrij

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl
Episode guide (Engels, let op: niet te ver lezen): http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Aangezien het in de vorige topics tot grote irritatie leidde, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!

Hier verder met deel 8.

Link naar startpost
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_39162237
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Maar wat deed Libby in de bunker ?
Dekens halen voor de picknick.
pi_39162304
Nee! Michael! Niet Libby, dat vind ik zielig voor Hurley.
Michael lijk of gehersenspeold door The Others om dit te doen, of hij wordt gedwongen/gechanteerd. Hij keek wel oprecht geshocked na Libby...
Wat een kuteinde zeg
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Ow wacht! Michael schoot zichzelf in de arm om te laten lijken dat Henry Ana - Lucia, Libby en hem had neergeschoten.

Maar wat deed Libby in de bunker ?
Libby was op zoek naar dekens om op te picknicken met Hurley.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_39162309
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...

Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_39162312
Ik wou dat het alweer vrijdag was.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:59:56 #6
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39162351
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39162380
Ik ben wel heel erg blij dat Net5 geen zomerstop met Lost houd.
pi_39162422
Dit einde is echt niet vet. Nu wil ik dat de week nog sneller om gaat, en ik kan ik helemaal niet meer wachten
pi_39162673
De bekende getallen kwamen ook weer voorbij:

pi_39162695
verrek.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:09:48 #11
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39162702
oplettend!
pi_39162825
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef Piepje het volgende:
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...
Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
Ik ook, gilde ook hard voor de TV
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:13:35 #13
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39162850
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:13 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik ook, gilde ook hard voor de TV
Ik wist even helemaal niets meer te zeggen ....
pi_39163180
Een béétje voorspellend was het einde (het neerschieten van Ana-Lucia) wel, Libby maakte het dramatischer voor Michael en dat ie nu 'Henry' ruilt tegen Walt lijkt me ook wel duidelijk.

Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer ( ) deden hét met elkaar!
Het was iets met groen.
pi_39163589
Ana-Lucia dood, ik was er al bang voor. Gaandeweg de aflevering, toen ze heel emotioneel werd toen ze haar moeder belde, bekroop me ineens een angstig voorgevoel....

Toen Michael vertelde dat de bunker slecht bewaakt wordt en hij voorstelde er zo snel mogelijk heen te gaan, vermoedde ik al dat hij iets van plan was.
Dat hij later Ana-Lucia doodschoot kwam bij mij dan ook niet als een verrassing, wel dat hij Libby ook neerknalde.
En volgens mij heeft hij idd zichzelf verwond om zo tegen Jack en de rest te kunnen liegen.

Wat weer een geweldige aflevering!!!
Wel jammer dat mijn heldin nu dood is!
pi_39163711
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef bosmeneer het volgende:
Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer ( ) deden hét met elkaar!
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden. Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:36:35 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39163717
!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:44:55 #18
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39164059
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:36 schreef Molline het volgende:

[..]

Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden. Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
idd! Ana-lucia
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:46:56 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39164134
Heftige shizzle, nog maar eens even over na denken wat precies de plannen van Michael zijn! En vergeet niet dat Michael Libby niet wilde vermoorden, maar dat ze toevallig de bunker in kwam . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:47:55 #20
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_39164175
Wat een aflevering weer zeg, en het word met de week vager.
Het irritante is dat je nu ook weer een week moet wachten op de volgende aflevering terwijl je eigenlijk
gewoon in 1 ruk doorwil kijken.

Ben benieuwd naar Michael ze motief om hun neer te schieten.
En waarom was het Henry ze doel om Locke te ontvoeren zeg maar?
En waarom heeft bijna iedereen steeds in de flashbacks een connectie met elkaar.

Weer een lange week wachten op de volgende aflevering...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_39164326
Waarom, waarom, waarom .....
pi_39165483
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..

En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
pi_39166879
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef Coastertommm het volgende:
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..

En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
Hier ook niet hoor
Michael vermoorde per ongeluk Libby maar express Ana Lucia om die f*kking Henry te laten ontsnappen????
pi_39167569
Wat een knalllend einde .

Een ruil Henry voor Walt lijkt mij niet echt logisch na wat Henry heeft verteld over zijn baas enzo..

Kut van Libby ook trouwens want Hurley begon net weer over dat hij haar herinnert .
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:28:09 #25
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_39167822
wow.......... in shock!!! Wat een onwijze aflevering zeg......
Michael wat doe je toch? Vertrouwde zijn verhaal ook niet, maar ik dacht dat ie gewoon henry ging bevrijden, dat ie Ana Lucia ging doodschieten zag ik echt even niet aankomen!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')