Libby was op zoek naar dekens om op te picknicken met Hurley.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Ow wacht! Michael schoot zichzelf in de arm om te laten lijken dat Henry Ana - Lucia, Libby en hem had neergeschoten.
Maar wat deed Libby in de bunker?
Ik ook, gilde ook hard voor de TVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef Piepje het volgende:
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...
Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef bosmeneer het volgende:
Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer () deden hét met elkaar!
idd! Ana-luciaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden.Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
![]()
Hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef Coastertommm het volgende:
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..
En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |