Libby was op zoek naar dekens om op te picknicken met Hurley.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Ow wacht! Michael schoot zichzelf in de arm om te laten lijken dat Henry Ana - Lucia, Libby en hem had neergeschoten.
Maar wat deed Libby in de bunker?
Ik ook, gilde ook hard voor de TVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef Piepje het volgende:
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...
Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef bosmeneer het volgende:
Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer () deden hét met elkaar!
idd! Ana-luciaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden.Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
![]()
Hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef Coastertommm het volgende:
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..
En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
Libby heeft nog geen eigen aflevering gehad, ze zit teveel in de serie om nu al afscheid te moeten nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:53 schreef DJKoster het volgende:
Als Libby het maar overleeft, dat zou best wel sneu zijn voor Hurley..
Ow wacht.. dat gebeurd wel eens vaker in deze serie![]()
SHOCKINGquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef Foeske het volgende:
Ik ben ook nog nooit zo geshockt door iets in Lost volgens mij...
Al las ik een stukje terug in het VS topic en blijkbaar moesten Ana-Lucia en Libby eruit omdat ze in Hawaii opgepakt zijn wegens rijden onder invloed... Overigens las ik daar ook dat heel veel mensen twijfelden of Libby wel dood was. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar zo lang is ze niet in beeld geweest natuurlijk.
Dat zei ik gisteravond ook ja, dat de kogels misschien enigzins afgeremd zijn door die dekens/kussens en dat ze daarom (hopelijk) nog niet dood is. Ik hoop ook niet dat Ana-Lucia dood is. Stomme Michael.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:28 schreef LvA het volgende:
Toen er op Libby geschoten werd, had ze niet toen al die dekens in haar hand?? volgens mij waren alledrie die schoten gericht op haar buik, dus in die dekens. Dat ze het daarom op die manier overleeft of zo...
Bij mij was het juist:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:39 schreef Cee het volgende:
Mijn gezicht tijdens de laatste paar seconden van de aflevering van gisteren:
YES!![]()
Libby, NEEEE!![]()
OMFG!![]()
LOL, toen Sawyer werd geraakt door die autodeur. Ik moest wel lachen om zijn reactiequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Erg leuk trouwens hoe die lui elkaar in die flashbacks al eens tegenkomen.
[..]
ja dat vond ik ook cool...leuk dat die mensen mekaar dus eigenlijk allemaal al wel gezien hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:30 schreef Arjan het volgende:
[..]
LOL, toen Sawyer werd geraakt door die autodeur. Ik moest wel lachen om zijn reactie
Shannenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:49 schreef Sprouts het volgende:
En wie was toch die vrouw die Jack's vader kwam bezoeken in Sydney? Zei hij niet tegen haar; "It's my daughter, I want to see her"? Jack heeft dus een (half)zus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |