Nopequote:
Niet raar hoor... Naomi had gezegd dat ze door Penny was gestuurd. Penny zei tegen Charlie dat ze niet op het schip zat en Naomi niet kende. Ofwel... de 'redders' zijn denk ik niet de 'redders' waar ze van uit gaan. Ben zal misschien toch gelijk hebben dat het nog ergere bad guys zijn dan The Others al waren.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef suuzepluus het volgende:
arme Charlie![]()
![]()
en die "flashforward" had ik ook pas laat door.... mede doordat hij over zijn vader praat idd.
ik kan niet wachten tot seizoen 4...................................................................... downloaden!!!
wel raar ook dat die vriendin van Desmond niet weet wie Naomi is.... WIE is zij?!?!?!?!?!![]()
goed cadeau voorkerst!!! de Lost box!!
quote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef Sender_ het volgende:
Wat een einde zeg.
Het levert iig nog zoveel vragen weer op, en er zijn er nog zoveel niet beantwoord.
Woord wel ff een tijd wachten op de vervolgen helaas.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:58 schreef Eveli het volgende:
Maar dat is dan zeker in Amerika?
Het lijkt mij dat Ben dat alleen zei om Jack ervan te weerhouden om te bellen aangezien duidelijk niet iedereen vermoord wordt (iig Jack en Kate niet).quote:Jack, listen to me. If you phone her boat, every single living person on this Island will be killed.
Cool.. welk seizoen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:10 schreef Luchtbel het volgende:
Voor de mensen die nog steeds op NET5 willen kijken. Vanaf aanstaande zondag komt Lost weer! Om 22:20 uur.
Dammquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Brammie1 het volgende:
seizoen 4
Helemaal meee eens. 20.30 of 21.30 is een stuk beter om uit te zenden. Naja, gelukkig doet de videorecorder het nog prima.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
22:20 uur
Wat een intens kut tijdstip voor zo'n hitserie. Scoort het hier zo beroerd ofzo? Of is de SBSgroep weer eens aan het klootviolen?
Ik volg Lost seizoen 4 al vanuit Amerika en de beelden in de promo op Net5 (dat onder water het wrak van Oceanic 815 word gevonden bijvoorbeeld) zijn echt van de eerste aflevering van seizoen 4.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
volgens mij is het niet seizoen 4.
Op de Net5 site is niks te vinden van Lost, en bovendien is de vrijdag toch altijd al de vaste Lostdag geweest??
Lijkt me eerder dat ze seizoen 3 herhalen als opwarmertje voor seizoen 4...
ik kijk geen Lost, omdat ik nog met andere series bezig ben. (maar zal er binnenkort eens aan beginnen, lijkt me wel coole serie)quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens sommigen op internet zou het standbeeld van Vishnu zijn.
Echter ik kan dit totaal niet terugvinden/bevestigen, staat alleen op Lostsites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zondag 16 maart: The Beginning of the End
Het vierde seizoen van Lost heet ‘Verdedig het eiland, of je komt te overlijden’
OT: die Nederlandse vertalingen zijn vaak hilarisch. Zo zag ik ooit eens in een programmablad staan: "Sterren krijgertje". Drie keer raden welke film dat zou zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:47 schreef Symer het volgende:
Van de Net5-site:
[..]
![]()
'Defend the Island, or Die' klinkt nog wel pakkend, maar die Nederlandse vertalingen zien er altijd zo ontzettend knullig uit
Als we dan toch aan het verbeteren zijn...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Xurk het volgende:
En seizoen 4 is nog niet "een heel eind" in Amerika, die is pas bijna zeven weken geleden begonnen en er komen in totaal 13 afleveringen ipv 18 16 [als gevolg van de schrijversstaking]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |