Maar Claire leek me juist heel blij met haar baby,erg gehecht ook aan Aaron.Lijkt me niet dat ze Aaron zomaar zou meegeven aan die mensen en aan Kate.quote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat weer door een of andere timeloop de helikopter nog niet aangekomen is. De raket kwam ook een half uur later aan, wie weet de helikopter ook wel verlaat.
Het kan ook nog steeds dat de rest van de lui op het eiland achtergebleven is en Claire wilde dat Aaron op 't vaste land zou opgroeien...
Volgens mij zit er toch nog veel meer achter dan alleen Jack die verdrietig is....quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Saphia het volgende:
Wat een aflevering weer! Op zich niet veel spannende dingen,pas het laatste stukje met Kate en Aaron wasRaar zeg. Desmond zag toch in zijn visioenen dat Claire in een helikopter zou stappen,? om die reden ging Charlie ook dood,zodat hij naast de andere overlevenden, Claire kon redden. Blijkbaar is ze dood gegaan en heeft Kate besloten om voor Aaron te zorgen en is Jack verdrietig om Claire.
En Sayid is dus niet bij die boot aangekomen![]()
Ook werd er gezegd dat er 8 overlevenden waren maar ik zie door de flashforwards dat er gesproken wordt van de oceanic six, heel spannend allemaal.
Het voedsel op een eiland raakt ooit op en het is er niet altijd even veiligquote:Op maandag 7 april 2008 11:11 schreef Saphia het volgende:
[..]
Maar Claire leek me juist heel blij met haar baby,erg gehecht ook aan Aaron.Lijkt me niet dat ze Aaron zomaar zou meegeven aan die mensen en aan Kate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Sun en haar man de 2 andere overlevenden zijn, maar niet teruggegaan zijn, maar achtergebleven of naar hun eigen land gegaan zijn en buiten de publiciteit willen blijven vanwege haar vader....vandaar Oceanic-6 en 8 overlevenden...tis maar een idee!quote:Op maandag 7 april 2008 11:34 schreef Montagui het volgende:
8 overlevenden, oceanic-6? hmm....
Misschien dan originele oceanic-6 zoals we nu weten in ieder geval Kate, Jack, Sayid en Hurley. Hoort Aaron daar dan ook bij, denk niet dat hij op de passagierslijst stond? Ben zou dan 1 van de andere 2 kunnen zijn, en Aaron dan de andere....of misschien wordt hij toch bij de 6 geteld?
En uiteraard kan het zo zijn dat er een aantal vrijwillig op het eiland achtergebleven zijn.
Oceanic Six zijn de overlevenden, maar ik denk niet dat Ben daarbij wordt gerekend. Ben is dus nummer 7, blijft er nog een 8e overlevende over. Een van de gegijzelde (Miles, Charlotte) misschien? Of een overlevende die niet in het nieuws is/wilde?quote:Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Saphia het volgende:
Wat een aflevering weer! Op zich niet veel spannende dingen,pas het laatste stukje met Kate en Aaron wasRaar zeg. Desmond zag toch in zijn visioenen dat Claire in een helikopter zou stappen,? om die reden ging Charlie ook dood,zodat hij naast de andere overlevenden, Claire kon redden. Blijkbaar is ze dood gegaan en heeft Kate besloten om voor Aaron te zorgen en is Jack verdrietig om Claire.
En Sayid is dus niet bij die boot aangekomen![]()
Ook werd er gezegd dat er 8 overlevenden waren maar ik zie door de flashforwards dat er gesproken wordt van de oceanic six, heel spannend allemaal.
Ah, dat had ik even gemist. Ik dacht dat ze onderling wisten dat er 8 overlevenden waren/van het eiland waren gekomen, waarvan er maar 6 bekend waren, de Oceanic 6.quote:Op maandag 7 april 2008 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, er werd gesproken over 8 overlevenden van de crash maar er zijn er 2 op het eiland gestorven. Het moge duidelijk zijn dat de O6 onderling dus een afspraak hebben (moeten) maken om een ander verhaal te vertellen.
Er zijn maar 6 mensen van het eiland, die zijn gecrasht met oceanic flight 815 van het eiland gekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap allemaal niks meer van die Oceanic 6.
Ik wel. De 6 die van het eiland zijn gekomen hebben doen voorkomen alsof maar 8 mensen de crash hebben overleefd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Saphia het volgende:
[..]
Er zijn maar 6 mensen van het eiland, die zijn gecrasht met oceanic flight 815 van het eiland gekomen.
Hoe en wat weten we nog niet,maar het is allemaal niet vlekkeloos verlopen,blijkbaar![]()
Tot zover hebben we kunnen zien dat Jack,Kate,Hurley,Sayid en Aaron bij de Oceanic six horen.
Deze mensen hebben afgesproken om te liegen naar de buitenwereld toe over wat er echt allemaal is gebeurd na de crash in september 2004.Waarschijnlijk om hun vrienden op het eiland te beschermen.
Snap je het nu ?:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Cara het volgende:
Veel plezier met kijken. Heb the constant al een paar keer gezien, het is echt met afstand de beste aflevering van alle Lost seizoenen. Absolute topaflevering!
quote:
Ja ik verbaas me er een beetje over, het Lost USA topic gaat als een tierelier.Ik kom ook regelmatig op ander Lost sites en die theorien en discussies die je daar leest zijn echtquote:Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef Coastertommm het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt!
Ik ben nog bij aflevering 5, maar ga die morgen afkijken incl aflevering 6Leve de torrents..
George Minowski, die knakker op de boot die in het begin het radiocontact deed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Coastertommm het volgende:
Wel jammer! Heftig trouwens dat van Desmond en dat tijdverschil. Wie was nou die andere man die het ook had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |