abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57879983
...en waarom is het feit dat Kate Aaron heeft zo pijnlijk voor Jack?
Het is zijn neefje overigens, want Claire en hij delen dezelfde vader.
pi_57884101
goede aflevering, maar er komen wel steeds meer vragen bij. Wel tof dat van Aaron en Kate, dat betekend dus eigenlijk ook dat Claire niet van het eiland afgaat maar haar baby wel wil laten opgroeien buiten het eiland.
Ik kan niet wachten op de 5e aflevering.
  maandag 7 april 2008 @ 10:22:25 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57884428
Wéér nieuwe plotwendingen. En wéér een week wachten. Lost, wat doe je met m'n zenuwen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_57884875
Wat een aflevering weer! Op zich niet veel spannende dingen,pas het laatste stukje met Kate en Aaron was Raar zeg. Desmond zag toch in zijn visioenen dat Claire in een helikopter zou stappen,? om die reden ging Charlie ook dood,zodat hij naast de andere overlevenden, Claire kon redden. Blijkbaar is ze dood gegaan en heeft Kate besloten om voor Aaron te zorgen en is Jack verdrietig om Claire.

En Sayid is dus niet bij die boot aangekomen

Ook werd er gezegd dat er 8 overlevenden waren maar ik zie door de flashforwards dat er gesproken wordt van de oceanic six, heel spannend allemaal.
  maandag 7 april 2008 @ 10:51:05 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57884956
Het zou heel goed kunnen dat weer door een of andere timeloop de helikopter nog niet aangekomen is. De raket kwam ook een half uur later aan, wie weet de helikopter ook wel verlaat.
Het kan ook nog steeds dat de rest van de lui op het eiland achtergebleven is en Claire wilde dat Aaron op 't vaste land zou opgroeien...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_57885302
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat weer door een of andere timeloop de helikopter nog niet aangekomen is. De raket kwam ook een half uur later aan, wie weet de helikopter ook wel verlaat.
Het kan ook nog steeds dat de rest van de lui op het eiland achtergebleven is en Claire wilde dat Aaron op 't vaste land zou opgroeien...
Maar Claire leek me juist heel blij met haar baby,erg gehecht ook aan Aaron.Lijkt me niet dat ze Aaron zomaar zou meegeven aan die mensen en aan Kate.
pi_57885744
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Saphia het volgende:
Wat een aflevering weer! Op zich niet veel spannende dingen,pas het laatste stukje met Kate en Aaron was Raar zeg. Desmond zag toch in zijn visioenen dat Claire in een helikopter zou stappen,? om die reden ging Charlie ook dood,zodat hij naast de andere overlevenden, Claire kon redden. Blijkbaar is ze dood gegaan en heeft Kate besloten om voor Aaron te zorgen en is Jack verdrietig om Claire.

Ook werd er gezegd dat er 8 overlevenden waren maar ik zie door de flashforwards dat er gesproken wordt van de oceanic six, heel spannend allemaal.
Volgens mij zit er toch nog veel meer achter dan alleen Jack die verdrietig is....

Maar het was wel een HE? moment, toen Kate Aron zijn naam noemde. Ik had verwacht een klein jongetje te zien die precies op Saywer leek, en dacht dat Jack daarom niet meewilde.
pi_57885800
8 overlevenden, oceanic-6? hmm....

Misschien dan originele oceanic-6 zoals we nu weten in ieder geval Kate, Jack, Sayid en Hurley. Hoort Aaron daar dan ook bij, denk niet dat hij op de passagierslijst stond? Ben zou dan 1 van de andere 2 kunnen zijn, en Aaron dan de andere....of misschien wordt hij toch bij de 6 geteld?

En ja, wat gebeurt er met de helikopter? Een eventueel half uur tijdverschil was toch al voorbij lijkt me.
Raadselachtig vind ik ook dat de 'reddingsboot' schijnbaar het eiland niet ziet of zo....

En uiteraard kan het zo zijn dat er een aantal vrijwillig op het eiland achtergebleven zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 7 april 2008 @ 11:51:49 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57886163
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:11 schreef Saphia het volgende:

[..]

Maar Claire leek me juist heel blij met haar baby,erg gehecht ook aan Aaron.Lijkt me niet dat ze Aaron zomaar zou meegeven aan die mensen en aan Kate.
Het voedsel op een eiland raakt ooit op en het is er niet altijd even veilig
pi_57887034
Het kan zijn dat Claire met Aaron in een helikopter is gestapt en later onverwachts is overleden.Maar Aaron zomaar meegeven aan Kate lijkt me sterk,omdat ze toch wel veel van Aaron is gaan houden.De oceanic six liegen duidelijk over wat er allemaal echt is gebeurd, na de crash, dus het kan zijn dat ze beweren dat Aaron het kind is van Kate.Jack erachter is gekomen dat Claire zijn halfzusje is ,ze is gestorven en daarom het kind niet wilt zien.
pi_57887147
Over de Oceanic six,heb ik dit gevonden op een forum.Zou een goede theorie kunnen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 april 2008 @ 16:16:59 #162
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_57891101
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:34 schreef Montagui het volgende:
8 overlevenden, oceanic-6? hmm....

Misschien dan originele oceanic-6 zoals we nu weten in ieder geval Kate, Jack, Sayid en Hurley. Hoort Aaron daar dan ook bij, denk niet dat hij op de passagierslijst stond? Ben zou dan 1 van de andere 2 kunnen zijn, en Aaron dan de andere....of misschien wordt hij toch bij de 6 geteld?

En uiteraard kan het zo zijn dat er een aantal vrijwillig op het eiland achtergebleven zijn.
Ik denk dat Sun en haar man de 2 andere overlevenden zijn, maar niet teruggegaan zijn, maar achtergebleven of naar hun eigen land gegaan zijn en buiten de publiciteit willen blijven vanwege haar vader....vandaar Oceanic-6 en 8 overlevenden...tis maar een idee!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_57897247
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:47 schreef Saphia het volgende:

Oceanic Six zijn de overlevenden, maar ik denk niet dat Ben daarbij wordt gerekend. Ben is dus nummer 7, blijft er nog een 8e overlevende over. Een van de gegijzelde (Miles, Charlotte) misschien? Of een overlevende die niet in het nieuws is/wilde?
Kate, Jack, Hurley, Sayid en Aaron = 5 van de 6 in ieder geval...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_57897361
Nee, er werd gesproken over 8 overlevenden van de crash maar er zijn er 2 op het eiland gestorven. Het moge duidelijk zijn dat de O6 onderling dus een afspraak hebben (moeten) maken om een ander verhaal te vertellen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57897845
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, er werd gesproken over 8 overlevenden van de crash maar er zijn er 2 op het eiland gestorven. Het moge duidelijk zijn dat de O6 onderling dus een afspraak hebben (moeten) maken om een ander verhaal te vertellen.
Ah, dat had ik even gemist. Ik dacht dat ze onderling wisten dat er 8 overlevenden waren/van het eiland waren gekomen, waarvan er maar 6 bekend waren, de Oceanic 6.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_57909292
Ik snap allemaal niks meer van die Oceanic 6 .
pi_57909740
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap allemaal niks meer van die Oceanic 6 .
Er zijn maar 6 mensen van het eiland, die zijn gecrasht met oceanic flight 815 van het eiland gekomen.
Hoe en wat weten we nog niet,maar het is allemaal niet vlekkeloos verlopen,blijkbaar
Tot zover hebben we kunnen zien dat Jack,Kate,Hurley,Sayid en Aaron bij de Oceanic six horen.
Deze mensen hebben afgesproken om te liegen naar de buitenwereld toe over wat er echt allemaal is gebeurd na de crash in september 2004.Waarschijnlijk om hun vrienden op het eiland te beschermen.

Snap je het nu ?:P
pi_57910390
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Saphia het volgende:

[..]

Er zijn maar 6 mensen van het eiland, die zijn gecrasht met oceanic flight 815 van het eiland gekomen.
Hoe en wat weten we nog niet,maar het is allemaal niet vlekkeloos verlopen,blijkbaar
Tot zover hebben we kunnen zien dat Jack,Kate,Hurley,Sayid en Aaron bij de Oceanic six horen.
Deze mensen hebben afgesproken om te liegen naar de buitenwereld toe over wat er echt allemaal is gebeurd na de crash in september 2004.Waarschijnlijk om hun vrienden op het eiland te beschermen.

Snap je het nu ?:P
Ik wel. De 6 die van het eiland zijn gekomen hebben doen voorkomen alsof maar 8 mensen de crash hebben overleefd.
Ben benieuwd wie de 6e is, en wie de 2 'overledenen' zijn. Ik denk niet dat Ben als 6e bij de Oceanic Six hoort...
pi_57910703
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_57914791
Ben blij dat de serie weer begonnen is.
Moet ze toch maar es op dvd gaan kopen.
pi_57915445
Ja, ik snap hem. Dankje.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:09:49 #172
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57934157
Ik heb in het voorstukje van Lost op Net5 een grijze man gezien die ook in een comedy serie speelde vroeger, maar ik kan er niet opkomen welke serie.
Weet iemand welek acteur ik bedoel?
Hij was een grijze kerel, normaal postuur, rond de 50-60. en een lelslie Nielsen scheiding, maar dan lager.
Ik word er helemaal gestoord van.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57938973
Hmmm... Moet eens de DVD-Boxes gaan kopen.
pi_57940554
Nog 4 dagen en dan weer LOST ben echt verslaafd aan die serie zeg!
pi_57955449
nog maar 3 dagen. Beste serie sinds Nowhere Man. Die ook al lekker vaag was altijd.
pi_58017502
Vanavond afl 5 the Constant
een Desmond episode,ben benieuwd!
  zondag 13 april 2008 @ 11:41:03 #177
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58018071
Daar zit ik dan..zonder tv. Nu baal ik wel
Iemand hier die het op wil nemen en mij een kopietje wil sturen oid?
Saartje
  zondag 13 april 2008 @ 12:39:19 #178
16245 CarOnline
met lange O
pi_58018889
Maneki, ik heb alles op mn pc, maar dat is zonder subs, weet niet of dat een probleem is?
Anders wil ik wel ff een dvd-tje voor je branden.
Screw them.
We're going home.
  zondag 13 april 2008 @ 12:43:18 #179
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58018941
Ik heb inmiddels een website gevonden waar de afleveringen ook staan, ook zonder subs.
Wel bedankt voor het aanbod
Saartje
  zondag 13 april 2008 @ 12:44:35 #180
16245 CarOnline
met lange O
pi_58018960
Oké, prima
Tis echt een ramp als je niet kan kijken
Screw them.
We're going home.
pi_58031044
Yes, het is weer begonnen!
pi_58031372
Veel plezier met kijken. Heb the constant al een paar keer gezien, het is echt met afstand de beste aflevering van alle Lost seizoenen. Absolute topaflevering!
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_58032742
Pfff wat een aflevering. Geweldig!
Nu moet ik weer wachten Waarom is het niet 7 dagen in de week zondag?
  zondag 13 april 2008 @ 23:23:34 #184
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_58032973
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Cara het volgende:
Veel plezier met kijken. Heb the constant al een paar keer gezien, het is echt met afstand de beste aflevering van alle Lost seizoenen. Absolute topaflevering!
Helemaal mee eens!

Heb hem net weer gezien en blijf het zo'n sterke aflevering vinden, vooral het einde is geweldig ( )
It's about being boss, not being the boss...
  zondag 13 april 2008 @ 23:42:04 #185
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58033550
wow! dit was een aflevering die je wel een paar keer kunt kijken!
Saartje
pi_58034281
Ah, The Constant.. ja, dat was weer een hoogtepunt
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58040009
Wow wat een aflevering! seizoen 4 is een sterk seizoen tot nu toe knap van de schrijvers om de serie zo spannend te houden zonder dat je al in de gaten hebt hoe het nou echt precies zit met het eiland.Jammer dat er nog maar 3 afleveringen komen.Wie weet of net 5 ook de andere afleveringen die 24 april in de VS starten hier ook meteen uitzenden? ik wil niet nog een paar maanden wachten
pi_58042154
Hoeveel afleveringen telt dit seizoen eigenlijk?
  maandag 14 april 2008 @ 14:32:43 #189
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58043051
Oorspronkelijk zou het 16 afleveringen tellen, net als seizoen 5 en 6. Door de staking werd dit ingekort tot 13 afleveringen, waarvan er nog 5 moesten komen. Ik geloof echter dat er nog een extra uurtje bij is gekregen door de makers, waardoor er nog zes uur LOST komt, verspreid over 5 afleveringen en waarvan de laatste drie uur de finale zullen vormen [uur 2 en 3 worden dan achter elkaar uitgezonden]
pi_58043508
Dan zal net 5 pas na de zomer of volgend jaar de overige afleveringen uitzenden heb ik het idee
  zondag 20 april 2008 @ 20:28:35 #191
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_58186980
Vanavond weer
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_58190697
Het is weer begonnen

Maar komen er nog 2 seizoenen na deze?
  zondag 20 april 2008 @ 23:10:30 #193
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58191652
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef _Flea_ het volgende:
Maar komen er nog 2 seizoenen na deze?
In totaal dus 6, waarvan de laatste twee heel waarschijnlijk ieder 17 afleveringen zullen hebben. Het originele plan was dat seizoen 4, 5 en 6 elk 16 afleveringen zouden hebben, maar door de staking werd seizoen 4 teruggebracht tot 13 afleveringen. Nu is er vorige week een extra uur aangekondigd voor dit seizoen, wat dus betekent we nu in totaal 14 afleveringen krijgen. Voor seizoen 5 e 6 blijven er dan nog 34 over die nog gemaakt/uitgezonden moeten worden.
pi_58215662
Dit topic loopt ook niet echt!

Ik ben nog bij aflevering 5, maar ga die morgen afkijken incl aflevering 6 Leve de torrents..
pi_58223823
Verwarrend ineens een aflevering met Juliet en flashbacks in plaats van flashforwards.
pi_58225124
Op de een of andere manier mis ik het de hele tijd. Iemand enig idee waar je de gemiste afleveringen kunt bekijken?
pi_58225429
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef Coastertommm het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt!

Ik ben nog bij aflevering 5, maar ga die morgen afkijken incl aflevering 6 Leve de torrents..
Ja ik verbaas me er een beetje over, het Lost USA topic gaat als een tierelier.Ik kom ook regelmatig op ander Lost sites en die theorien en discussies die je daar leest zijn echt

Die Julliette episode was niet echt boeiend,behalve de stukken met Ben en Locke waren spannend.En dat stukje met Hurley en Saywer was grappig.

Ik twijfel steeds meer aan Ben,waarom gewoon niet veel eerder met de Losties samenwerken i.p.v tegenwerken? heeft hij nou wel of niet goede bedoelingen? gaat hij nog uitleggen wat de Dharma mensen hebben gedaan op het eiland? ook is het leuk om de andere others beter te leren kennen want wat doen zij nu eigenlijk op het eiland?
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:54:46 #198
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58225993
Ik denk dat dit topic niet meer zo hard loopt omdat de meesten die eerst op Net5 keken, nu zijn overgestapt op de Amerikaanse uitzendingen. Dat deed ik aan het begin van seizoen 3 al, maar ik keek het ook nog altijd op Net5 en praatte er hier over mee, maar sinds het op zondag komt kijk ik het eigenlijk nooit meer op Net5
pi_58235297
Hmja. Ik heb het ook een tijd gekeken via Amerika maar als ik niet een vast ritme heb (dus elke zondagavond) vergeet ik het heel vaak te kijken. En als je dan een keer niet download, dan loop je meteen achter. Wel jammer! Heftig trouwens dat van Desmond en dat tijdverschil. Wie was nou die andere man die het ook had?
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:49:32 #200
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58239038
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Coastertommm het volgende:
Wel jammer! Heftig trouwens dat van Desmond en dat tijdverschil. Wie was nou die andere man die het ook had?
George Minowski, die knakker op de boot die in het begin het radiocontact deed.
Maar die is nu dus dood, hij wilde het eiland met een klein bootje gaan bezoeken en raakte door die "storm" in de war,
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')