abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57583981
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Saphia het volgende:

[..]

Ik zou eerst seizoen 1-3 maar eens gaan kijken voordat je begint met seizoen 4
Ja dat is ook logischer maar gisteren toch even gekeken of het wat was. Ik weet van verschillende mensen dat de eerste seizoenen de beste zijn dus die wil ik ook op dvd, vooral ook voor optimaal kijkplezier , je volgt het verhaal. Gisteren zat ik echt dik vaak te kijken wat er eigenlijk aan de hand was. Snapte er niks van. Die Hurley is trouwens best wel grappig. En die Juliet..poe wat een meid.
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
  maandag 24 maart 2008 @ 22:51:27 #127
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57589405
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Seriefreaker het volgende:

[..]

En die Juliet..poe wat een meid.
YAY! Nog een Juliet-fan erbij.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:16:12 #128
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_57675454
Vandaag alle 3 de seizoenen van Lost aangeschaft. Eerder op tv nooit gezien, dus allemaal nog nieuw voor mij maar wat hebben ze deze serie mooi gemaakt, ben al helemaal verkocht. Die hond ( Vincent ) is zo lief he. En Kate, de ex gevangene, had ik niet gedacht eigenlijk. Ik begin vanavond met aflevering 4 te kijken en ik denk dat ik dan op automatische piloot ga kijken. Echt een hele goede serie.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:08:22 #129
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_57676613
waarom is er geen nieuwe aflevering!? ook deze serie weer on hold!?

kuttig is het allemaal!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_57693740
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Vandaag alle 3 de seizoenen van Lost aangeschaft. Eerder op tv nooit gezien, dus allemaal nog nieuw voor mij maar wat hebben ze deze serie mooi gemaakt, ben al helemaal verkocht. Die hond ( Vincent ) is zo lief he. En Kate, de ex gevangene, had ik niet gedacht eigenlijk. Ik begin vanavond met aflevering 4 te kijken en ik denk dat ik dan op automatische piloot ga kijken. Echt een hele goede serie.
Veel kijkplezier! en als je niks te doen hebt verder en seizoen 1 t/m 3 hebt gezien,kun je morgenavond beginnen met seizoen 4 op Net 5
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:20:43 #131
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_57693745
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef RoodWitBlauw het volgende:
waarom is er geen nieuwe aflevering!? ook deze serie weer on hold!?

kuttig is het allemaal!
Zondag weer, de 3e van het nieuwe seizoen alweer!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_57698367
Met Tekla Reuten,Nl actrice
pi_57698647
Oh nu hoop ik er toch eens aan te denken zeg Ben het al die tijd al vergeten. Nouja, scheelt dat ik ze ook gewoon via internet volg als ze uitkomen. Maar toch
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 30 maart 2008 @ 11:11:56 #134
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_57711459
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef Saphia het volgende:

[..]

Veel kijkplezier! en als je niks te doen hebt verder en seizoen 1 t/m 3 hebt gezien,kun je morgenavond beginnen met seizoen 4 op Net 5
Dankje Ik ben nu bij de aflevering dat Jack zijn vader zag op het eiland. Al het water op en dergelijke. Wel keispannend. Vandaag heel wat afleveringen gaan bekijken.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  zondag 30 maart 2008 @ 17:41:39 #135
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_57718395
Vanavond weer een aflevering
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_57721561
Edit: oeps, verkeerde Lost-topic.
pi_57723130
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:41 schreef Sender_ het volgende:
Vanavond weer een aflevering
Ja ben echt wel benieuwd wie er bij de Oceanic six hoort.Kate,Jack en Hurley hadden we al gezien.Ik denk zelf aan Claire en Aaron en Sun.
  zondag 30 maart 2008 @ 23:25:38 #138
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_57726883
OMG

Ze blijven me verbazen... Ik weet echt niet meer wat ik er van moet denken. Snap er niks meer van. Ben heel benieuwd hoeveel we nog te weten krijgen in dit seizoen, aangezien het maar zo kort duurt.

Maar zou dit dus betekenen dat de Oceanic 6 de enigen zijn die van het eiland af zijn gekomen, maar dat de rest er nog zit? En dat dat dan hun geheim is? Dan zou ik bijvoorbeeld wel snappen dat Jack zo gestoord is geworden. Nou ja, ik vind het zo vaag dat ik er geen zinnig woord over kan zeggen. Maar weer een weekje wachten dus!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_57729991
Wat een mysterieuze mysteries weer!
pi_57730911
Oceanic-6 dus nu Jack, Kate, Hurley en Sayid. Denk niet dan Ben daar bij hoort, hij zat tenslotte niet in dat vliegtuig. Dus nog 2 te gaan....

...en dan dat tijdsverschil! Een half uur tussen de tijd dat 'de raket' aan had moeten komen en dat het daadwerkelijk landde...wtf....

...en hoe komt Sayid erbij om hitman te worden van Ben...wow!? En wie staan er op die lijst? Wat zijn dat voor figuren?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_57734809
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Montagui het volgende:
Oceanic-6 dus nu Jack, Kate, Hurley en Sayid. Denk niet dan Ben daar bij hoort, hij zat tenslotte niet in dat vliegtuig. Dus nog 2 te gaan....

...en dan dat tijdsverschil! Een half uur tussen de tijd dat 'de raket' aan had moeten komen en dat het daadwerkelijk landde...wtf....

...en hoe komt Sayid erbij om hitman te worden van Ben...wow!? En wie staan er op die lijst? Wat zijn dat voor figuren?
Sayid werd toch hitman om zijn vrienden te beschermen, zoiets zei Ben toch op het eind....
Keep the faith!!
pi_57735764
Wat een aflevering weer! Raar om die flash forwards te zien,maar dat maakt Lost wel weer een stuk leuker.Nu wil je weten wat er precies is gebeurd toen Jack met Naomi's telefoon heeeft gebeld.Wie zijn die mensen die ingehuurd zijn om Ben te pakken? en Penelope weet dat Desmond nog leeft en op het eiland zit,gaat zij nog actie ondernemen? en er is blijkbaar iets ergs op het eiland gebeurd waardoor Sayid nu huurmoordenaar is geworden voor Ben! allemaal weer nieuwe mysteries
pi_57744471
Bwah, veel te veel denkwerk en nieuwe vragen om allemaal neer te pennen .
Ik moet zeggen dat het wel weer een beetje als seizoen 1 voelt. Veel vragen door al die flashforwards, maar dat houdt het wel spannend.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:46:41 #144
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_57754647
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Montagui het volgende:
Het zou kunnen dat er een andere organisatie aanzit achter de ontdekkingen van Dharma.
Die golfer en dat meisje (Elsa) hadden beidden een pistool bij zich, en Elsa was ook getraind om deze te gebruiken.
Die vader van Penelope zie ik als goede kandidaat: zie zijn koele houding toen Desmond hem de hand kwam vragen van zijn dochter, het was duidelijk een zeer machtige CEO met veel minachting voor gewone burgers.
Hanso vs. Widmore ?
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:55:24 #145
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57754737
Weet iemand nog een leuk spoilertopic/forum/webzijde? Ik kan m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen tot de komende zondagen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_57758238
Moet je even naar de openingspost kijken of anders het USA topic van Lost
pi_57768755
Door flash forwards te gebruiken ipv flashbacks zou je denken dat het minder spannend wordt, er minder vragen zijn, maar niets is minder waar! Goed gedaan van de makers.

Wat betreft afgelopen aflevering, ik had bij Elsa telkens het gevoel van "die ken ik!". Dat blijkt gewoon Thekla Reuten te zijn. Volgens mij had ik hier eerder al gelezen dat een Nederlandse actrice een rol in Lost had, zal zij wel geweest zijn.

Verder nog de vraag hoe Sayid gerecruteerd is door Ben. Ik zelf denk dat het gebeurd is toen ze samen opgesloten waren bij de barakken van the others. Ben zal hem wel verteld hebben wie die gasten van de boot zijn en wat ze willen.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:44:20 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_57780145
Ja, ik had Thekla idd ook gespot. Doet ze goed.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_57875074
Zondag 6 april: Eggtown

Kate probeert informatie te krijgen van de gegijzelden, maar dit kan haar verstandhouding met Locke en Sawyer in gevaar brengen.

Niet vergeten om te kijken hoor
pi_57879937
Huh!

Kate... Aaron....

?!

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')