Ja dat is ook logischer maar gisteren toch even gekeken of het wat was. Ik weet van verschillende mensen dat de eerste seizoenen de beste zijn dus die wil ik ook op dvd, vooral ook voor optimaal kijkplezier , je volgt het verhaal. Gisteren zat ik echt dik vaak te kijken wat er eigenlijk aan de hand was. Snapte er niks van. Die Hurley is trouwens best wel grappig. En die Juliet..poe wat een meid.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ik zou eerst seizoen 1-3 maar eens gaan kijken voordat je begint met seizoen 4
quote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
En die Juliet..poe wat een meid.
Veel kijkplezier! en als je niks te doen hebt verder en seizoen 1 t/m 3 hebt gezien,kun je morgenavond beginnen met seizoen 4 op Net 5quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Vandaag alle 3 de seizoenen van Lost aangeschaft. Eerder op tv nooit gezien, dus allemaal nog nieuw voor mij maar wat hebben ze deze serie mooi gemaakt, ben al helemaal verkocht. Die hond ( Vincent ) is zo lief he. En Kate, de ex gevangene, had ik niet gedacht eigenlijk. Ik begin vanavond met aflevering 4 te kijken en ik denk dat ik dan op automatische piloot ga kijken. Echt een hele goede serie.
Zondag weer, de 3e van het nieuwe seizoen alweer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef RoodWitBlauw het volgende:
waarom is er geen nieuwe aflevering!? ook deze serie weer on hold!?
kuttig is het allemaal!
Dankjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef Saphia het volgende:
[..]
Veel kijkplezier! en als je niks te doen hebt verder en seizoen 1 t/m 3 hebt gezien,kun je morgenavond beginnen met seizoen 4 op Net 5
Jaquote:
Sayid werd toch hitman om zijn vrienden te beschermen, zoiets zei Ben toch op het eind....quote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Montagui het volgende:
Oceanic-6 dus nu Jack, Kate, Hurley en Sayid. Denk niet dan Ben daar bij hoort, hij zat tenslotte niet in dat vliegtuig. Dus nog 2 te gaan....
...en dan dat tijdsverschil! Een half uur tussen de tijd dat 'de raket' aan had moeten komen en dat het daadwerkelijk landde...wtf....
...en hoe komt Sayid erbij om hitman te worden van Ben...wow!? En wie staan er op die lijst? Wat zijn dat voor figuren?
Het zou kunnen dat er een andere organisatie aanzit achter de ontdekkingen van Dharma.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Montagui het volgende:
...en hoe komt Sayid erbij om hitman te worden van Ben...wow!? En wie staan er op die lijst? Wat zijn dat voor figuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |