quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:Komakie - Thomas
Stats: 192cm, 93kg, 44 (11), 1982
Boards: Rome Flag 163 (FS), Volkl Selecta 162 (FR), Burton Baron ES 164 (AR)
Binding: Burton Cartel, Burton Triad
Schoen: Burton Driver X
Goggle: Oakley Wisdom Tribal, Anon Realm Tokyo, Anon Realm Birds of Prey
Protectie: Dainese Backprotector, Leedom Helm
Basje B - Bas
Stats: 175, 78, 41, 1984
Board: Burton - Shaun White 155 (FS)/ Bataleon - Evil Twin 155 (FS)
Binding: Burton Cartel/ Bataleon The Allies
Schoen: 32 Lashed
Goggle: Dragon DX/ Electric EG1
Protectie: Backprotector
Gstyles - Gijs
Stats: 183, 79, 43, '79
Board: Burton Baron 157
Binding: Burton Mission (black)
Schoen: Salomon Maori
Goggle: Sinner
Protectie: None
Holyjoe - Sietze
Stats: 182, 86, 43, '75
Board: Burton Omen 168 (FR)
Binding: Burton Cartel
Schoen: Burton Rulers
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Tantrum (helm), Dakine butt-protector
GenesiZ - Mark
Stats: 179, 85, 44,5, '83
Board: F2 Gothic (FR)
Binding: Burton Cartel '05
Schoen: Burton Hail
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Hifi (helm) + speakers
Rnej - Rene
Stats: 192,115,45,'83
Board: Burton T6 164 Wide (FR), Burton Canyon 163 (FR), Rome Flag 160 (FS)
Binding: Burton P1 en Burton Cartel
Schoen: burton driver X
Goggle: Anon Realm
Protectie: Red Hi-Fi (helm), Ufo Plast Backprotector, Icetools Crashpant
Forumgek - Matthijs
Stats: 172, 66, 39, '87
Board: Sapient - Identity 151 (FS)
Binding: Rome 390
Schoen: 32 - lashed
Goggle: Dragon DXS
Protectie: None
Kneusteun - Teun
Stats: 186cm, 70kg, 42,5, 1986
Boards: Capita foto fetish 158 (FS), en zo nu en dan een bataleon
Binding: SP private's , Drake F40
Schoen: Thirtytwo 306, Forum Explorer
Goggle: Spy Orbit
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57
[Centraal] Snowboard topic deel 58
[Centraal] Snowboard topic deel 59
[Centraal] Snowboard topic deel 60
[Centraal] Snowboard topic deel 61
[Centraal] Snowboard topic deel 62
Hier alles goed. Rnej is onlangs in Zoetermeer offpiste zijn pieper kwijt geraakt.quote:Op zondag 18 november 2007 20:30 schreef Kentaro het volgende:
Whats upTijdje geleden dat ik hier geweest ben - jullie zijn alweer bij deel 63... Ben benieuwd hoeveel onzin er is volgetypt over flowbindingen, Off piste afdalingen van Rene enz. Niet zoveel tijd/zin meer om achter de PC te zitten maar zal de boel hier weer een beetje gaan volgen.
Ben nog vol aan het boarden, gisteren naar Winterberg geweest, de liften gaan normaal in december open maar gezien de vele sneeuw gingen ze gisteren al open en heb ik lekker de eerste lift van het seizoen om 9:00 gepakt. Was wel lachen, veel sneeuw, beetje inboarden, over drie weken naar Laax
Winterberg gisterenochtend
[ afbeelding ]
Zat hij er zelf nog aanvast, ik zag pas een flinke bult in de piste maar ik dacht dat het bij het park hoordequote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef XL het volgende:
[..]
Hier alles goed. Rnej is onlangs in Zoetermeer offpiste zijn pieper kwijt geraakt.
t was offpiste.... in de bosjes naast de baanquote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Zat hij er zelf nog aanvast, ik zag pas een flinke bult in de piste maar ik dacht dat het bij het park hoorde![]()
Hoe is het met rolskien![]()
ideaal om mee te beginnen..... hij lijkt groot, maar dat valt seriously meequote:Op maandag 19 november 2007 10:16 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
Naja wat groot dan![]()
Niet iets om mee te beginnen.![]()
6 januari eerst een week naar Val Tho en daarna op 18 januari wederom naar Laax (voor de 8e of 9e keer achtereen, ben de tel kwijt). Afgelopen jaar was niet zo best qua sneeuw maar er ligt nu op crap sogn gion al een meterquote:Op zondag 18 november 2007 20:30 schreef Kentaro het volgende:
Whats upTijdje geleden dat ik hier geweest ben - jullie zijn alweer bij deel 63... Ben benieuwd hoeveel onzin er is volgetypt over flowbindingen, Off piste afdalingen van Rene enz. Niet zoveel tijd/zin meer om achter de PC te zitten maar zal de boel hier weer een beetje gaan volgen.
Ben nog vol aan het boarden, gisteren naar Winterberg geweest, de liften gaan normaal in december open maar gezien de vele sneeuw gingen ze gisteren al open en heb ik lekker de eerste lift van het seizoen om 9:00 gepakt. Was wel lachen, veel sneeuw, beetje inboarden, over drie weken naar Laax
Winterberg gisterenochtend
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 12:44 schreef Salatrel het volgende:
jawel hij is er weer!:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20071122.p.Snowboardset
Voor hoeveel?quote:Op maandag 19 november 2007 13:24 schreef Salatrel het volgende:
lidl is topspul jeweetz!
iemand burton baron kopen van 2007?
koop ik zon lidl setje
Ok, misschien dan maar eens teruggaan binnenkort en het proberen.quote:Op maandag 19 november 2007 10:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
ideaal om mee te beginnen..... hij lijkt groot, maar dat valt seriously mee
maarreh, alleen maar goed dat je niet overmoedig bent....
over t algemeen moeten we de ambulance bellen voor dudes die niet eens een bochtje kunnen draaien, die schans nemen, en dan op hun hoofd landen enzo ....
Nee idd, je kunt beter net iets te ver gaan dan op dat platte stuk landen. Das echt zaad en niet fijnquote:Op maandag 19 november 2007 13:32 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ok, misschien dan maar eens teruggaan binnenkort en het proberen.![]()
Ik ben inderdaad wel wat bang aangelegd en zeker gisteren, de eerste keer sinds vorige winter die niet zo goed was afgelopen, ben ik toch wel wat (te) voorzichtig. Ik moet even het vertrouwen weer terugvinden, dan gaat het ws wel beter en durf ik ook weer meer.
Voor zo'n schans moet je wel wat vaart hebben he, als je te langzaam gaat kom je waarschijnlijk op dat platte stuk er direct achter, dat is ook niet wat ik moet hebben toch?
Nieuwe gear...quote:Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef Kentaro het volgende:
Is er nog nieuwe gear aangeschaft? Ik heb nog immer de CustomX, nu met C60's. Heb nog een paar Cartels te koop, mocht er nog iemand op zoek zijn naar een paar bindings. Denk eraan om een T6 162 te kopen, omdat ik bijna door de kanten van mijn CX heen ben (vaak laten slijpen) Ik vind de Cx nog altijd een top plank maar de nieuwe is te breed vind geworden. Rnej, jij hebt toch een T6 gehad?
Ik zeg F2 Eliminator....quote:Op zondag 18 november 2007 23:38 schreef Rnej het volgende:
k heb nog steeds een T6 .. ding wil maar niet kapot
(welke maat zijn die cartels? ik heb maybe wel interesse)
de cstm X en T6 lijken veel op elkaar, maar de T6 is net een stukje agressiever IMO, en weegt net ietsje minder.. de verschillen zijn klein maar je merkt t wel... tis geloof ik 70 euro prijsverschil... dusja.. of je t ervoor overhebt is meer de vraag.... t prijsverschil was vroeger maar 30 eutjes... maar de T6 heeft nu wat meer features (ik kon de T6 toendertijd voor minder dan de Baron ES krijgen, anders had ik dus wel de Baron gekocht....)
T6 is echt een scheurijzer en heeft grip to the max.. geen enkele andere plank rijdt zo fucking stabiel op hoge snelheid als de T6....
3 weken geleden aangeschaft:quote:Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef Kentaro het volgende:
Is er nog nieuwe gear aangeschaft? Ik heb nog immer de CustomX, nu met C60's. Heb nog een paar Cartels te koop, mocht er nog iemand op zoek zijn naar een paar bindings. Denk eraan om een T6 162 te kopen, omdat ik bijna door de kanten van mijn CX heen ben (vaak laten slijpen) Ik vind de Cx nog altijd een top plank maar de nieuwe is te breed vind geworden. Rnej, jij hebt toch een T6 gehad?
Waaraan zie jij dat het een fotosoep isquote:Op maandag 19 november 2007 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
Ik hoop voor die gast op de eerste foto dat hij zijn parachute niet vergeten is![]()
Die laatste foto is vaag omdat het een fotosoep is![]()
Ik zit eerlijk gezegd te twijfelen, maar ik vind dat witte randje onderaan tussen de sneeuw en het wolkendek "verdacht".quote:Op maandag 19 november 2007 15:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat het een fotosoep is
Hij komt van een website met een verslag over een toer waar wel meer foto's op die hoogte op staan....
Dat doe je goed, die Triad bindingen schijnen wel top te zijn. Ik ben zelf naar wat stijvere bindingen gegaan. C60's ipv Cartels, super responsive. En een Eliminator, dat is me wat te eenzijdig. Het mooie van een CX is toch dat je naast vol gas scheuren ook nog het park in kan. Voor een T6 geld dat ook wel, behalve dat rails afvallen. Voordeel van een T6 met C60's is dat je weinig kilo's omhoog hoeft te tillen met hiken, dan telt echt wel elke gram.quote:Op maandag 19 november 2007 14:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nieuwe gear...
Jij hebt zeker het verhaal niet meegekregen dat ik een ProForm van Burton heb gehad
Mijn nieuwe spulletjes:
Burton Triad bindingen
Burton 2/1 System Jacket (Red Rock)
Wat thermo ondergoed enzo
Burton Pitch ShoftShell
Burton Bonded Hoodie
Burton Fragment beanie
Anon Realm Birds of Prey
Daarnaast me vriendin nog een zooitje spullen
waaronder:
Burton Feelgood
Burton Escapade SZ bindingen
Burton Cruzer Insulated Pant
Burton Riem
Burton WMS Studded Belt (Pink)
Red helm
Anon Figment Doodles.
En dat allemaal voor ongeveer 1000 euro (+ 200 euro belasting en 40 euro verzendkostenMaar ach... wat klaag ik
)
EDIT: was nog paar dingen vergeten.
voor mij:
Burton Ak 20L Pack
Burton Wheelie Double Deck
voor me vriendin:
Burton Gig Bag
Mooie set. Wel hard werken. Hij is echt stijf maar het zou zeker een board zijn wat ik zelf zo overwegen, alleen voor mij is een 159 te kort. Maar je hebt er, zeker met P1's en Motos, je handen vol aan. Het is geen speelplankje.quote:Op maandag 19 november 2007 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
3 weken geleden aangeschaft:
Burton Moto (2008)
afgelopen dinsdag aangeschaft:
Burton Jussi 159 (2008)
Burton P1 Wingtips (2007)
Ik heb er zin àn![]()
Dat krijg je he als het niet zo veel kost. Ga je ook veel kopenquote:Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat doe je goed, die Triad bindingen schijnen wel top te zijn. Ik ben zelf naar wat stijvere bindingen gegaan. C60's ipv Cartels, super responsive. En een Eliminator, dat is me wat te eenzijdig. Het mooie van een CX is toch dat je naast vol gas scheuren ook nog het park in kan. Voor een T6 geld dat ook wel, behalve dat rails afvallen. Voordeel van een T6 met C60's is dat je weinig kilo's omhoog hoeft te tillen met hiken, dan telt echt wel elke gram.
Vorig weekend een 2x gebruikte Custom 162 gehaald van vorig jaar, ben erg blijquote:Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef Kentaro het volgende:
Is er nog nieuwe gear aangeschaft? Ik heb nog .........
Volgend jaar komt dat EST systeem op heel veel B boards.quote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat krijg je he als het niet zo veel kost. Ga je ook veel kopen
Die Triads ben ik wel benieuwd naar ja. Wilde eerst die EST 's hebben maar die passen niet op ieder board. Jammer dan. De Triad schijnt iig super confortabel te zijn.
C60's vind ik te stijf. heb ik net iets te weinig speling in voor me gevoel.
Die Eliminator was meer een reactie op Rnej die zei dat de T6 stabieler is op de piste dan welk board dan ook. Eliminator is nog net iets stabieler
Salomon Burner schijnt trouwens ook rete stabiel te zijn maar goed.
Met hiken moet je gewoon een lekker kort freerideboardje hebben. Die zijn altijd wel licht. Die Selecta is echt niet zwaar
Een man naar mijn hart.quote:Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Vorig weekend een 2x gebruikte Custom 162 gehaald van vorig jaar, ben erg blijDe top heeft een paar lichte beschadigingen maar de base is nog helemaal top en als nieuw...
Gister uitgeprobeerd in Snowworld, maar niet echt kunnen testen of het een groot verschil was met mijn andere board (Omen 168) ... na 1 uur ook alweer genoeg van de koelkast, toch maar even wachten tot de echte pistes weer kunnen![]()
Mja ik heb het gehoord.quote:Op maandag 19 november 2007 20:35 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Volgend jaar komt dat EST systeem op heel veel B boards.
mwooooh, die P1's zijn prima voor op de jussi hoor, en de moto met quicklacing is een stuk sneller qua respons dan de oude moto'squote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Mooie set. Wel hard werken. Hij is echt stijf maar het zou zeker een board zijn wat ik zelf zo overwegen, alleen voor mij is een 159 te kort. Maar je hebt er, zeker met P1's en Motos, je handen vol aan. Het is geen speelplankje.
Goed, het is niet mijn bedoeling om hier weer direct in allerlei discussies verzeilt te raken. En ik begrijp jouw drang om alles te nuanceren of aan te vullen ook niet zo goed. Wat is het nut om te zeggen dat railen met de T6 prima gaat, wat natuurlijk niet zo is want dit type plank is er veel te stijf voor. Je geeft zelf ook aan dat je zo'n board er niet voor koopt... Het zal wel reageren om het reageren zijnquote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
mwooooh, die P1's zijn prima voor op de jussi hoor, en de moto met quicklacing is een stuk sneller qua respons dan de oude moto's
P1 wordt altijd afgedaan als een slappe binding maar dat valt echtwel mee
enne, wat betreft de T6 ... als je niet railt... dan is t gewichtsvoordeel en t stukje stabiliteit voor de prijs mooi, anders gewoon custom X rijden, t verschil in gewicht is verwaarloosbaar.... dat kan je beter uit je bindingen halen voor dat bedrag (en aangezien je al C60s hebt)
maar komakie, idd, je hebt gelijk, de eliminator is nog net stabieler, maar dat vind ik eigenlijk over de top... dan kan je t ook over de Rad Air tanker gaan hebben met zn 2 meter......
de T6 rijdt ook nog lekker switch, dat is van de eliminator niet meer te zeggen
enne, niet kunnen railen met een T6 is op zich ook niet helemaal waar... hij doet t prima, alleen een T6 ga je niet kopen om de staalkanten af te vijlen ... bovendien railt t gewoon niet lekker met zo'n stijf ding
zelfde verhaal gaat op voor de cstmX, eliminator, nemesis.. etc.. je gaat geen freeride/scheur/kicker/halfpipe monster kopen om vervolgens te gaan railen.... dan moet je een alleskunner kopen die in de poeder half verzuipt en op de piste een leuke klapperbak is ...
ik heb er wel ns wat rails op gereden maarja, boardslides moet je niet inzetten, das vragen om problemen![]()
Wie gaat er ook een paar uur met een plank op z'n rug lopenquote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Goed, het is niet mijn bedoeling om hier weer direct in allerlei discussies verzeilt te raken. En ik begrijp jouw drang om alles te nuanceren of aan te vullen ook niet zo goed. Wat is het nut om te zeggen dat railen met de T6 prima gaat, wat natuurlijk niet zo is want dit type plank is er veel te stijf voor. Je geeft zelf ook aan dat je zo'n board er niet voor koopt... Het zal wel reageren om het reageren zijn![]()
Wat betreft de P1. Ik heb twee paar P1's gehad en het is niet de meest stijve binding om het maar voorzichtig uit te drukken, ik denk vergelijkbaar met Missions. Wel super comfy. Het is ook prima te doen met de Jussi, maar het is best werken (waar niets mis mee is)
Dan ook nog maar even over gewichtsbesparing per euro, dan kun je dat beter halen uit die 70 euro die een T6 meer kost dan een CX dan uit de 170 euro die C60's meer kost dan Cartels. Los van de 100 euro verschil zit er meer verschil in gewicht tussen de boards dan tussen de bindingen.
Maar goed de reden dat mijn volgende plank een T6 wordt is omdat, zoals gezegd, de T6 flink smaller is. Het lichtere gewicht is mooi meegenomen en met hiken telt dat echt. Loopt maar eens een paar uur met een board op je rug![]()
Ik zou ze allemaal omwisselen voor 50 eurocent stukken. Die op de achterkant van je board plakken. dan heb je pas gewicht achteropquote:Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef ForumGek het volgende:
En als je die 100 euro's in je portemonnee doet in je rechter kontzak (mits regular) kan je ook weer beter in de pow pow rijden !
quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Goed, het is niet mijn bedoeling om hier weer direct in allerlei discussies verzeilt te raken. En ik begrijp jouw drang om alles te nuanceren of aan te vullen ook niet zo goed. Wat is het nut om te zeggen dat railen met de T6 prima gaat, wat natuurlijk niet zo is want dit type plank is er veel te stijf voor. Je geeft zelf ook aan dat je zo'n board er niet voor koopt... Het zal wel reageren om het reageren zijn![]()
Wat betreft de P1. Ik heb twee paar P1's gehad en het is niet de meest stijve binding om het maar voorzichtig uit te drukken, ik denk vergelijkbaar met Missions. Wel super comfy. Het is ook prima te doen met de Jussi, maar het is best werken (waar niets mis mee is)
Dan ook nog maar even over gewichtsbesparing per euro, dan kun je dat beter halen uit die 70 euro die een T6 meer kost dan een CX dan uit de 170 euro die C60's meer kost dan Cartels. Los van de 100 euro verschil zit er meer verschil in gewicht tussen de boards dan tussen de bindingen.
Maar goed de reden dat mijn volgende plank een T6 wordt is omdat, zoals gezegd, de T6 flink smaller is. Het lichtere gewicht is mooi meegenomen en met hiken telt dat echt. Loopt maar eens een paar uur met een board op je rug![]()
Ik ga zon snowboard tas kopenquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan die set die ze bij de Makro verkopen voor 100 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |