abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54718521
mijn gegevens overigens:

Salatrel - Heiko
Stats: 187, 92, 45, 1985
Board: Burton Baron 162 2007
Binding: Drake Mentor
Schoen: Northwave Legend
Goggle: Uvex Nevada
Protectie: Helm, Pols


pi_54718712
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waaraan zie jij dat het een fotosoep is

Hij komt van een website met een verslag over een toer waar wel meer foto's op die hoogte op staan....
Ik zit eerlijk gezegd te twijfelen, maar ik vind dat witte randje onderaan tussen de sneeuw en het wolkendek "verdacht".
Age of fruity enlightenment!
  maandag 19 november 2007 @ 16:24:40 #33
71115 Rnej
I walk the line
pi_54719056
tis geen fotosoep....

enne, die schans @ ZM..... je kan best een keertje op de "tafel" landen ... dat is "Dat platte stuk" ... maar zorg ervoor dat je daarna wel de goeie snelheid hebt, anders slijt je na tig keer een geul in de landing... heeft niemand wat aan... maar je zal zien dat t allemaal wel meevalt, dat schansje
of neem gewoon lekker een freestyle lesje
pi_54719217
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_54723114
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nieuwe gear...
Jij hebt zeker het verhaal niet meegekregen dat ik een ProForm van Burton heb gehad

Mijn nieuwe spulletjes:
Burton Triad bindingen
Burton 2/1 System Jacket (Red Rock)
Wat thermo ondergoed enzo
Burton Pitch ShoftShell
Burton Bonded Hoodie
Burton Fragment beanie
Anon Realm Birds of Prey

Daarnaast me vriendin nog een zooitje spullen
waaronder:
Burton Feelgood
Burton Escapade SZ bindingen
Burton Cruzer Insulated Pant
Burton Riem
Burton WMS Studded Belt (Pink)
Red helm
Anon Figment Doodles.

En dat allemaal voor ongeveer 1000 euro (+ 200 euro belasting en 40 euro verzendkosten Maar ach... wat klaag ik )

EDIT: was nog paar dingen vergeten.

voor mij:
Burton Ak 20L Pack
Burton Wheelie Double Deck

voor me vriendin:
Burton Gig Bag
Dat doe je goed, die Triad bindingen schijnen wel top te zijn. Ik ben zelf naar wat stijvere bindingen gegaan. C60's ipv Cartels, super responsive. En een Eliminator, dat is me wat te eenzijdig. Het mooie van een CX is toch dat je naast vol gas scheuren ook nog het park in kan. Voor een T6 geld dat ook wel, behalve dat rails afvallen. Voordeel van een T6 met C60's is dat je weinig kilo's omhoog hoeft te tillen met hiken, dan telt echt wel elke gram.
pi_54723255
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:02 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

3 weken geleden aangeschaft:
Burton Moto (2008)

afgelopen dinsdag aangeschaft:
Burton Jussi 159 (2008)
Burton P1 Wingtips (2007)

Ik heb er zin àn
Mooie set. Wel hard werken. Hij is echt stijf maar het zou zeker een board zijn wat ik zelf zo overwegen, alleen voor mij is een 159 te kort. Maar je hebt er, zeker met P1's en Motos, je handen vol aan. Het is geen speelplankje.
  maandag 19 november 2007 @ 20:13:01 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54723504
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat doe je goed, die Triad bindingen schijnen wel top te zijn. Ik ben zelf naar wat stijvere bindingen gegaan. C60's ipv Cartels, super responsive. En een Eliminator, dat is me wat te eenzijdig. Het mooie van een CX is toch dat je naast vol gas scheuren ook nog het park in kan. Voor een T6 geld dat ook wel, behalve dat rails afvallen. Voordeel van een T6 met C60's is dat je weinig kilo's omhoog hoeft te tillen met hiken, dan telt echt wel elke gram.
Dat krijg je he als het niet zo veel kost. Ga je ook veel kopen
Die Triads ben ik wel benieuwd naar ja. Wilde eerst die EST 's hebben maar die passen niet op ieder board. Jammer dan. De Triad schijnt iig super confortabel te zijn.

C60's vind ik te stijf. heb ik net iets te weinig speling in voor me gevoel.

Die Eliminator was meer een reactie op Rnej die zei dat de T6 stabieler is op de piste dan welk board dan ook. Eliminator is nog net iets stabieler
Salomon Burner schijnt trouwens ook rete stabiel te zijn maar goed.

Met hiken moet je gewoon een lekker kort freerideboardje hebben. Die zijn altijd wel licht. Die Selecta is echt niet zwaar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_54723765
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:34 schreef Kentaro het volgende:
Is er nog nieuwe gear aangeschaft? Ik heb nog .........
Vorig weekend een 2x gebruikte Custom 162 gehaald van vorig jaar, ben erg blij De top heeft een paar lichte beschadigingen maar de base is nog helemaal top en als nieuw...

Gister uitgeprobeerd in Snowworld, maar niet echt kunnen testen of het een groot verschil was met mijn andere board (Omen 168) ... na 1 uur ook alweer genoeg van de koelkast, toch maar even wachten tot de echte pistes weer kunnen
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
pi_54724009
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat krijg je he als het niet zo veel kost. Ga je ook veel kopen
Die Triads ben ik wel benieuwd naar ja. Wilde eerst die EST 's hebben maar die passen niet op ieder board. Jammer dan. De Triad schijnt iig super confortabel te zijn.

C60's vind ik te stijf. heb ik net iets te weinig speling in voor me gevoel.

Die Eliminator was meer een reactie op Rnej die zei dat de T6 stabieler is op de piste dan welk board dan ook. Eliminator is nog net iets stabieler
Salomon Burner schijnt trouwens ook rete stabiel te zijn maar goed.

Met hiken moet je gewoon een lekker kort freerideboardje hebben. Die zijn altijd wel licht. Die Selecta is echt niet zwaar
Volgend jaar komt dat EST systeem op heel veel B boards.
  maandag 19 november 2007 @ 20:45:28 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54724286
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:26 schreef Holyjoe het volgende:

[..]

Vorig weekend een 2x gebruikte Custom 162 gehaald van vorig jaar, ben erg blij De top heeft een paar lichte beschadigingen maar de base is nog helemaal top en als nieuw...

Gister uitgeprobeerd in Snowworld, maar niet echt kunnen testen of het een groot verschil was met mijn andere board (Omen 168) ... na 1 uur ook alweer genoeg van de koelkast, toch maar even wachten tot de echte pistes weer kunnen
Een man naar mijn hart.
fuck koelkasten, respect the mountains!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 november 2007 @ 20:47:04 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54724334
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:35 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Volgend jaar komt dat EST systeem op heel veel B boards.
Mja ik heb het gehoord.
Wat ik er van begrepen heb is het wel een leuk systeem, maar ik heb toch liever iets wat ook op andere merken past.
Lijkt me trouwens dat ze wel bindingen blijven maken met de ouderwetse spullen. Anders dan kun je Burton bindingen niet meer gebruiken in combinatie met een ander board (zoals ik bijvoorbeeld heb). Lijkt me niet zo handig voor de omzet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 november 2007 @ 21:13:20 #42
71115 Rnej
I walk the line
pi_54724959
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Mooie set. Wel hard werken. Hij is echt stijf maar het zou zeker een board zijn wat ik zelf zo overwegen, alleen voor mij is een 159 te kort. Maar je hebt er, zeker met P1's en Motos, je handen vol aan. Het is geen speelplankje.
mwooooh, die P1's zijn prima voor op de jussi hoor, en de moto met quicklacing is een stuk sneller qua respons dan de oude moto's


P1 wordt altijd afgedaan als een slappe binding maar dat valt echtwel mee


enne, wat betreft de T6 ... als je niet railt... dan is t gewichtsvoordeel en t stukje stabiliteit voor de prijs mooi, anders gewoon custom X rijden, t verschil in gewicht is verwaarloosbaar.... dat kan je beter uit je bindingen halen voor dat bedrag (en aangezien je al C60s hebt )


maar komakie, idd, je hebt gelijk, de eliminator is nog net stabieler, maar dat vind ik eigenlijk over de top... dan kan je t ook over de Rad Air tanker gaan hebben met zn 2 meter......

de T6 rijdt ook nog lekker switch, dat is van de eliminator niet meer te zeggen

enne, niet kunnen railen met een T6 is op zich ook niet helemaal waar... hij doet t prima, alleen een T6 ga je niet kopen om de staalkanten af te vijlen ... bovendien railt t gewoon niet lekker met zo'n stijf ding
zelfde verhaal gaat op voor de cstmX, eliminator, nemesis.. etc.. je gaat geen freeride/scheur/kicker/halfpipe monster kopen om vervolgens te gaan railen.... dan moet je een alleskunner kopen die in de poeder half verzuipt en op de piste een leuke klapperbak is ...

ik heb er wel ns wat rails op gereden maarja, boardslides moet je niet inzetten, das vragen om problemen
  maandag 19 november 2007 @ 21:31:12 #43
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_54725498
Zo, ook nog eens reageren hier, m'n 'wintersportplanning' is ongeveer af

Zoals het er nu naar uitziet ga ik in December met een paar klasgenoten naar ws Frankrijk voor een lang weekend (donderdagavond vertrekken, maandagochtend terug in NL) daarna in week 5 een week naar een nog onbekende bestemming (10 daagse vakantie dus) en 7 Maart vertrek ik als het goed is met o.a. Sjors naar (waarschijnlijk) Frankrijk.. En tussendoor misschien nog een weekendje winterberg ofzo

Even wat schade inhalen van de afgelopen jaren hoor, wil al heel lang eens vaker dan 1x per jaar op wintersport
Life's like music, get the rhythm..
pi_54726831
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

mwooooh, die P1's zijn prima voor op de jussi hoor, en de moto met quicklacing is een stuk sneller qua respons dan de oude moto's


P1 wordt altijd afgedaan als een slappe binding maar dat valt echtwel mee


enne, wat betreft de T6 ... als je niet railt... dan is t gewichtsvoordeel en t stukje stabiliteit voor de prijs mooi, anders gewoon custom X rijden, t verschil in gewicht is verwaarloosbaar.... dat kan je beter uit je bindingen halen voor dat bedrag (en aangezien je al C60s hebt )


maar komakie, idd, je hebt gelijk, de eliminator is nog net stabieler, maar dat vind ik eigenlijk over de top... dan kan je t ook over de Rad Air tanker gaan hebben met zn 2 meter......

de T6 rijdt ook nog lekker switch, dat is van de eliminator niet meer te zeggen

enne, niet kunnen railen met een T6 is op zich ook niet helemaal waar... hij doet t prima, alleen een T6 ga je niet kopen om de staalkanten af te vijlen ... bovendien railt t gewoon niet lekker met zo'n stijf ding
zelfde verhaal gaat op voor de cstmX, eliminator, nemesis.. etc.. je gaat geen freeride/scheur/kicker/halfpipe monster kopen om vervolgens te gaan railen.... dan moet je een alleskunner kopen die in de poeder half verzuipt en op de piste een leuke klapperbak is ...

ik heb er wel ns wat rails op gereden maarja, boardslides moet je niet inzetten, das vragen om problemen
Goed, het is niet mijn bedoeling om hier weer direct in allerlei discussies verzeilt te raken. En ik begrijp jouw drang om alles te nuanceren of aan te vullen ook niet zo goed. Wat is het nut om te zeggen dat railen met de T6 prima gaat, wat natuurlijk niet zo is want dit type plank is er veel te stijf voor. Je geeft zelf ook aan dat je zo'n board er niet voor koopt... Het zal wel reageren om het reageren zijn

Wat betreft de P1. Ik heb twee paar P1's gehad en het is niet de meest stijve binding om het maar voorzichtig uit te drukken, ik denk vergelijkbaar met Missions. Wel super comfy. Het is ook prima te doen met de Jussi, maar het is best werken (waar niets mis mee is)

Dan ook nog maar even over gewichtsbesparing per euro, dan kun je dat beter halen uit die 70 euro die een T6 meer kost dan een CX dan uit de 170 euro die C60's meer kost dan Cartels. Los van de 100 euro verschil zit er meer verschil in gewicht tussen de boards dan tussen de bindingen.

Maar goed de reden dat mijn volgende plank een T6 wordt is omdat, zoals gezegd, de T6 flink smaller is. Het lichtere gewicht is mooi meegenomen en met hiken telt dat echt. Loopt maar eens een paar uur met een board op je rug
pi_54728159
En als je die 100 euro's in je portemonnee doet in je rechter kontzak (mits regular) kan je ook weer beter in de pow pow rijden !
Fingerspitzgefühl
  maandag 19 november 2007 @ 23:41:42 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54729115
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Goed, het is niet mijn bedoeling om hier weer direct in allerlei discussies verzeilt te raken. En ik begrijp jouw drang om alles te nuanceren of aan te vullen ook niet zo goed. Wat is het nut om te zeggen dat railen met de T6 prima gaat, wat natuurlijk niet zo is want dit type plank is er veel te stijf voor. Je geeft zelf ook aan dat je zo'n board er niet voor koopt... Het zal wel reageren om het reageren zijn

Wat betreft de P1. Ik heb twee paar P1's gehad en het is niet de meest stijve binding om het maar voorzichtig uit te drukken, ik denk vergelijkbaar met Missions. Wel super comfy. Het is ook prima te doen met de Jussi, maar het is best werken (waar niets mis mee is)

Dan ook nog maar even over gewichtsbesparing per euro, dan kun je dat beter halen uit die 70 euro die een T6 meer kost dan een CX dan uit de 170 euro die C60's meer kost dan Cartels. Los van de 100 euro verschil zit er meer verschil in gewicht tussen de boards dan tussen de bindingen.

Maar goed de reden dat mijn volgende plank een T6 wordt is omdat, zoals gezegd, de T6 flink smaller is. Het lichtere gewicht is mooi meegenomen en met hiken telt dat echt. Loopt maar eens een paar uur met een board op je rug
Wie gaat er ook een paar uur met een plank op z'n rug lopen
Man daar heb je helicopters voor en anders wel liften. Bergen waar beiden niet kunnen komen zijn naar mijn mening niet om vanaf te boarden
Het langste dat ik met een board op me rug heb gelopen was een half uurtje klimmen. (Falschbach omhoog) maar veel meer ben ik eigenlijk op tegen. Met lopen spaar je wel een heli uit natuurlijk maar ik spaar liever wat langer voor de heli dan dat ik alleen maar aan het lopen ben.

btw Die afdaling na dat half uurtje klimmen was wel vet tot op het moment dat we een uur lang door een bos terug moesten klauteren Ik weet iig wel dat ik daar dus niet meer heen moet....

Het is wel weer mooi. Kentaro komt terug en een paar mooie discussies laaien op
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 november 2007 @ 23:42:56 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54729159
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef ForumGek het volgende:
En als je die 100 euro's in je portemonnee doet in je rechter kontzak (mits regular) kan je ook weer beter in de pow pow rijden !
Ik zou ze allemaal omwisselen voor 50 eurocent stukken. Die op de achterkant van je board plakken. dan heb je pas gewicht achterop
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 november 2007 @ 07:48:44 #48
71115 Rnej
I walk the line
pi_54731559
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Goed, het is niet mijn bedoeling om hier weer direct in allerlei discussies verzeilt te raken. En ik begrijp jouw drang om alles te nuanceren of aan te vullen ook niet zo goed. Wat is het nut om te zeggen dat railen met de T6 prima gaat, wat natuurlijk niet zo is want dit type plank is er veel te stijf voor. Je geeft zelf ook aan dat je zo'n board er niet voor koopt... Het zal wel reageren om het reageren zijn

Wat betreft de P1. Ik heb twee paar P1's gehad en het is niet de meest stijve binding om het maar voorzichtig uit te drukken, ik denk vergelijkbaar met Missions. Wel super comfy. Het is ook prima te doen met de Jussi, maar het is best werken (waar niets mis mee is)

Dan ook nog maar even over gewichtsbesparing per euro, dan kun je dat beter halen uit die 70 euro die een T6 meer kost dan een CX dan uit de 170 euro die C60's meer kost dan Cartels. Los van de 100 euro verschil zit er meer verschil in gewicht tussen de boards dan tussen de bindingen.

Maar goed de reden dat mijn volgende plank een T6 wordt is omdat, zoals gezegd, de T6 flink smaller is. Het lichtere gewicht is mooi meegenomen en met hiken telt dat echt. Loopt maar eens een paar uur met een board op je rug

mmm nee, maar mensen denken bij T6 gelijk van: railen kan niet... en dat valt dus mee... meer om te nuanceren wat de meesten zeggen; dat het gewoon niet kan... meer als pluspunt dan als afzeikmomentje

en de P1 heeft een VEEEEEEEL stijvere baseplate dan de mission, en dat merk je. ik vind die " feel rating" op de burton site niet eerlijk wat dat betreft... Jussi rijdt zelf ook met P1 bindingen... sowieso rijden veel burton team riders met P1 (jussi, de uninc crew, jeremy jones, etc...)
Ik ben van de c60 op de p1 overgestapt en ik vind het seriously de beste binding die ik tot nu toe gereden heb... (Cartels, missions, C60 en drake F50 en F60 gereden) (afgezien van t gewicht, maar who cares, als ik goed lunch heb ik 3 setjes p1 qua gewicht erbij )
blijft eveneens een mening, maar denk dat dat hard werken omdat de highback wat slapper is een beetje zwart/wit denken, dat zit m meestal niet alleen daarin

wat betreft het gewicht heb je volkomen gelijk....
voor mij persoonlijk is de keus T6 geworden ten opzichte van de Baron ES, puur omdat ik de T6 voor 80 euro minder kon krijgen dan de Baron ... als je t geld ervoor over hebt.. prima beste koop op snowboardgebied die je ooit zal doen
pi_54733859

ronaldinho in corbier haha!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_54734302
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]



Dat is nog erger dan die set die ze bij de Makro verkopen voor 100 euro
Ik ga zon snowboard tas kopen
pi_54734329
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef NoComment het volgende:
Zo, ook nog eens reageren hier, m'n 'wintersportplanning' is ongeveer af

Zoals het er nu naar uitziet ga ik in December met een paar klasgenoten naar ws Frankrijk voor een lang weekend (donderdagavond vertrekken, maandagochtend terug in NL) daarna in week 5 een week naar een nog onbekende bestemming (10 daagse vakantie dus) en 7 Maart vertrek ik als het goed is met o.a. Sjors naar (waarschijnlijk) Frankrijk.. En tussendoor misschien nog een weekendje winterberg ofzo

Even wat schade inhalen van de afgelopen jaren hoor, wil al heel lang eens vaker dan 1x per jaar op wintersport
Waar in frankrijk?
pi_54734345
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
ronaldinho in corbier haha!
Is het corbier ?
pi_54734483
jup jup was een vriend van me bij de nssk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:18:52 #54
71115 Rnej
I walk the line
pi_54734550
over winterplanning gesproken:

met kerst naar Valfrejus, gewoon voor de leuk...

in maart 2 weken naar ischgl (woohoo!)

ennn misschien in februari een maandje lesgeven in de buurt van Innsbruck, maat van me is daar hoofd snowboardleraar geworden.... dus die kijkt of ze die maand mensen nodig hebben en dan ga ik een maandje lesgeven voor ik 2 weken voor mezelf in ischgl ga boarden ...

dus dan hebben we t over 7 weken sneeuw deze winter
pi_54737139
Ik zal mijn gear ook maar even posten voordat ik actief ga posten.

Stats 1.73, 63, 44(!), '85
Goofy

Boards: F2 eliminator 1.64, Duotone Grandstyle
Bindingen: Burton Cartel, Burton Cfx
Boots: Nitro Team TLS, Burton (freestyle) en Northwave. De laatste gebruik ik eigenlijk alleen om te lopen.
Goggle: Oakley A-Frame
ZonneBril: Oakley XX
Protection: Buttprotector Red, Helm van Red en Backprotector.

Waarom een Eliminator? Ik kan/mag geen jumps meer nemen dus dan wil ik liever zo hard mogelijk gaan. Ik rijd agressief en dit board is daar gewoon voor gemaakt!

De bedoeling is begin volgend jaar een weekje italie aan te doen of anders oostenrijk om lekker te boarden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:36:11 #56
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_54737308
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:08 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Waar in frankrijk?
Boeken gaat last-minute gebeuren dus daar waar de meeste sneeuw ligt voor een mooie prijs

Voor februarie was eerst het plan naar Italie te gaan (dolomieten) maar dat werd toch wat te duur... Kun je 2x van op wintersport zowat, en ik wil nog een plank kopen (Burton Custom, Ride Agent, of iets anders )
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:24:07 #57
71115 Rnej
I walk the line
pi_54738341
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Duotone Grandstyle
pi_54738354
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Waarom een Eliminator? Ik kan/mag geen jumps meer nemen dus ...
Waarom mag je dat niet meer?
Age of fruity enlightenment!
pi_54738400
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 07:48 schreef Rnej het volgende:
en de P1 heeft een VEEEEEEEL stijvere baseplate dan de mission, en dat merk je. ik vind die " feel rating" op de burton site niet eerlijk wat dat betreft... Jussi rijdt zelf ook met P1 bindingen... sowieso rijden veel burton team riders met P1 (jussi, de uninc crew, jeremy jones, etc...)
Ik ben van de c60 op de p1 overgestapt en ik vind het seriously de beste binding die ik tot nu toe gereden heb... (Cartels, missions, C60 en drake F50 en F60 gereden) (afgezien van t gewicht, maar who cares, als ik goed lunch heb ik 3 setjes p1 qua gewicht erbij )
blijft eveneens een mening, maar denk dat dat hard werken omdat de highback wat slapper is een beetje zwart/wit denken, dat zit m meestal niet alleen daarin
Heb jij nou exact dezelfde bindingen als ik? (P1 Wingtips 2007)
Die hebben geen carbon high back toch?
Age of fruity enlightenment!
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:33:30 #60
71115 Rnej
I walk the line
pi_54738587
ik heb ook wingtips jah, en nee, das geen carbon.. allemaal tupperware
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')