Waar in frankrijk?quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef NoComment het volgende:
Zo, ook nog eens reageren hier, m'n 'wintersportplanning' is ongeveer af![]()
Zoals het er nu naar uitziet ga ik in December met een paar klasgenoten naar ws Frankrijk voor een lang weekend (donderdagavond vertrekken, maandagochtend terug in NL) daarna in week 5 een week naar een nog onbekende bestemming (10 daagse vakantie dus) en 7 Maart vertrek ik als het goed is met o.a. Sjors naar (waarschijnlijk) Frankrijk.. En tussendoor misschien nog een weekendje winterberg ofzo
Even wat schade inhalen van de afgelopen jaren hoor, wil al heel lang eens vaker dan 1x per jaar op wintersport
Is het corbierquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
ronaldinho in corbier haha!
Boeken gaat last-minute gebeuren dus daar waar de meeste sneeuw ligt voor een mooie prijsquote:
Waarom mag je dat niet meer?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Waarom een Eliminator? Ik kan/mag geen jumps meer nemen dus ...
Heb jij nou exact dezelfde bindingen als ik? (P1 Wingtips 2007)quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:48 schreef Rnej het volgende:
en de P1 heeft een VEEEEEEEL stijvere baseplate dan de mission, en dat merk je. ik vind die " feel rating" op de burton site niet eerlijk wat dat betreft... Jussi rijdt zelf ook met P1 bindingen... sowieso rijden veel burton team riders met P1(jussi, de uninc crew, jeremy jones, etc...)
Ik ben van de c60 op de p1 overgestapt en ik vind het seriously de beste binding die ik tot nu toe gereden heb... (Cartels, missions, C60 en drake F50 en F60 gereden) (afgezien van t gewicht, maar who cares, als ik goed lunch heb ik 3 setjes p1 qua gewicht erbij)
blijft eveneens een mening, maar denk dat dat hard werken omdat de highback wat slapper is een beetje zwart/wit denken, dat zit m meestal niet alleen daarin
Mooi, want die carbon high backs willen nogal eens breken hoorde ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:33 schreef Rnej het volgende:
ik heb ook wingtips jah, en nee, das geen carbon.. allemaal tupperware
quote:Drie jaar terug kwam Burton met de T6. Daarna volgde de Custom X, zeg maar een Custom on steroids. Daarna de Capstrap en vorig jaar de Vapor. Kortom elk jaar heeft Burton wel weer een sterke toevoeging aan hun collectie. En bizar genoeg is het dit jaar niet eens een toevoeging, maar het tegenovergestelde. Dit jaar heeft Burton ook erkend dat een Carbon high-back niet helemaal juh van het is! Maar goed, nu praten we over een binding en dat hoort bij de bindingen te staan dus.
Bron
Op advies van de sportdokter. Ik had al slechte knieen (meniscus is niet 100% evenals mijn knie en kruisbanden, ook is het kraakbeen van de joints niet glad maar heel grof) toen ik begon met snowboarden, door het heel langzaam op te bouwen kreeg ik steeds minder last. Toen ik het carven helemaal onder de knie had ben ik begonnen met de jumps en dit ging heel lang goed totdat ik steeds sneller last kreeg van mijn knieen. Op een gegeven moment had ik na 1 jump (ondanks perfecte landing) al last van mijn knie en ben ik maar weer eens naar de sportdokter geweest. Die adviseerde me om te stoppen met springen, ik zou een band om mijn knieen kunnen doen maar dat zou slechts tijd rekken zijn en geen permanente oplossing. Ook zou ik waarschijnlijk na een jaar nog meer last hebben en dan zou waarschijnlijk mijn meniscus moeten worden vervangen aan het kraakbeen was niets te doen en dat zou uiteindelijk een probleem worden.quote:
Een heerlijk board voor wanneer je grote voeten hebtquote:
Wil m ook wel gewoon kopen hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:50 schreef Rnej het volgende:
picture this! van de productiemaatschappij " Mack Dawg" is in HD opgenomen.... zoek een torrent ofzozou k zeggen
Nee, dat dacht ik ook al, hd is toch minimaal t dubbele volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef Rnej het volgende:
ehhhhh , is denk k geen hd torrent dan, maar tis een allround vid, rails maar ook backcountry enzo
en kopen.. .die vids zijn soms 40-50 euro.... moet je er maar voor over hebben...
Ben pas geleden nog in een snowboardshop geweest en die had ze net besteld maar nog niks binnen gehad. Maar die had t echt niet over 40/50 euro hoor. Volgens mij max 30.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Rnej het volgende:
de productiemaatschappijen die echt kwaliteit schieten leggen hun normale dvdtjes al voor 40 eu in de winkel.. dus reken er maar niet op dat je die hd dvd voor minder gaat vinden
Carbon is ook enigzins niet alles maar er zijn meer merken die het gebruiken. Daarnaast vind ik het een beetje onzinnig om te zeggen dat carbon hi-backs vaak breken. Het is wel iets dat je vaker hoort maar kunststof hi-backs breken net zo goed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi, want die carbon high backs willen nogal eens breken hoorde ik![]()
Maat van me heeft er al 3 gesloopt en ik las dit op de site van Cellblock:
[..]
40 euro....quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Rnej het volgende:
de productiemaatschappijen die echt kwaliteit schieten leggen hun normale dvdtjes al voor 40 eu in de winkel.. dus reken er maar niet op dat je die hd dvd voor minder gaat vinden
That's Gnarly!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef FlowDesign het volgende:
Ga daar dan ook niet staan!
http://www.dumpert.nl/mediabase/32277/f775000a/strike_.html
btw... hoe bedoel je "in HD geschoten" of "ziet er wel HD uit"quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:41 schreef EnactedChaos het volgende:
Picture This bij Hotzone. 30 Euro maar daar staat dan weer niet bij of ie in HD is opgenomen.
Maar dat is m dus? Is toch ook maar 30,- dan?
Hier is trouwens de trailer te vinden, ziet er wel HD uit moet ik zeggen![]()
Zie nu trouwens dat er aan t eind staat: Available on DVD and HD DVD, dan zal die versie bij hotzone wel de gewone dvd zijn, heb je toch gelijk
Ik ga dan een weekend weg waarschijnlijk.. als het goed is een keer niet naar Frankrijkquote:Op woensdag 21 november 2007 08:49 schreef XL het volgende:
Ik heb een tripje naar Tignes geboekt![]()
De week van 15 december
XL op Burton bindingen?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:50 schreef XL het volgende:
Kentaro, wat moet je voor die Cartels hebben? Wat is de staat?
Staat is prima, is niks mis mee. Hebben wel wat uurtjes gedraait en dat zie je wel. Maar ik twijfel nog even wat ik ermee doe. Als ik er een T6 bij koop dan gaan de C60's daarop en kan ik mijn CX met Cartels ook als set verkopen of er bij houden voor als de sneeuw slecht is. Ik moet nog even kijken wat ik doe. Maar gaan ze de deur uit dan hoor je het als eerst, want ik ben graag de persoon die je bekeerdquote:Op woensdag 21 november 2007 08:50 schreef XL het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw... hoe bedoel je "in HD geschoten" of "ziet er wel HD uit"
Zolang het een gewone DVD is zal het niet veel uitmaken want als je voordeel eruit wil halen dan moet je wel een HD-DVD hebben omdat er op een gewone nou eenmaal niet genoeg ruimte is om al die data op te slaan. Daarom zijn er juist HD-DVD's
quote:Op woensdag 21 november 2007 08:50 schreef XL het volgende:
dat weet ik ook niet precies. Maar ze duren idd allemaal ongeveer zo lang. Als het echt een docu is wat langer maar tja dat is toch wat anders dan een standaard film.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus ook dat ik er ff in moest komen, snapte er geen reet meer van. Maar wat je zegt klopt wel denk ik ja. Maar was ff in verwarring geraakt omdat ik pas geleden bij de MM zo'n dvd zag liggen met sfeerbeelden (watervallen enzo) en die was opgenomen in HD... Maar goed, dat zijn korte films natuurlijk dus dat past dan wel, waren geen HD dvd's namelijk.
Maar gewoon de normale dvd kopen dus, HD dvdspeler heb ik niet.
Heb m gisteren al wel gezien trouwens (Picture This). Toffe film alleen snap ik niet dat ze allemaal maar rond de 45 min. duren. Veel te kort![]()
inderdaad, maar die docu's doen me niet zoveel...quote:Op woensdag 21 november 2007 12:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet precies. Maar ze duren idd allemaal ongeveer zo lang. Als het echt een docu is wat langer maar tja dat is toch wat anders dan een standaard film.
Als je langer films wilt kijken moet je gewoon meerdere dvd's kopen.... maar ja, kost ook weer het nodige geld
quote:
Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt.quote:
In die docu's zitten vaak ook hele mooie beelden.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
inderdaad, maar die docu's doen me niet zoveel...
Moeten gewoon mooie beelden zijn met een leuk muziekje erachter
Heb er nu 2, PT wordt de derde dan. Maar eens kijken of ie ze al binnen heeft. Zou gebeld worden maar t is alweer een tijd geleden.
Ik heb nog steeds een stukje wat aan het zwerven is en wat circa 1 keer per maand de boel blokkeert met verschrikkelijk veel pijn. Het is echter een stukje kraakbeen en is daardoor niet te zien op de scans. Dat weghalen zou niets helpen omdat het een probleem is wat ik af en toe heb en het ligt dus aan wat andere dingen. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
Dat knieen probleem ken ik! ooit stukje knieschijf afgebroken met inlinen,daarna ging dat zwerven door me knie totdat het de boel vaak blokeerde. ben geopereerd (stukje verwijdert en iets met miniscus?!?!) en mocht jaar niet sporten, heb na een maand geboard en ging opzich perfect. nu nog steeds ook jumps en alles. Tis alleen wel w8en tot het weer een keer fout gaat.helaas is me tweede knie nu aan het zeuren.
Dat is het ook maar het is nu eenmaal niet anders. Ik kan nog steeds boarden alleen is heel ruig terrein en jumps er niet meer bij. Shit happens. Ik concentreer me nu gewoon op de dingen die ik wel kan en houd rekening met wat verkeerd zou kunnen aflopen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
Wel matig als je daar zo'n last van hebt idd![]()
First Decent heb ik gezien volgens mij. Lines niet sowieso, maar eens even kijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
In die docu's zitten vaak ook hele mooie beelden.
First Descent is er een goed voorbeeld van. Net als "lines" trouwens.
Zijn wel documentaires maar toch met een heleboel actie en mooie beelden
aldus de achterkant van de dvd coverquote:Lines is a documentary on big mountain snowboarding that shows the dedication and nerve that goes into this under-represented side of snowboarding. it loosely follows the absinthe-films crew as they post up in haines, alaska for 6 weeks and show how taking freestyle into big mountain riding is the ultimate form of snowboarding. in between the current action, the movie fills out the characters with a historical look at the development of the big mountain riding with the true legendary freeride pioneers. the film gives an inside look at the characters, history, dangers and ligistics of big mountain riding. painting colorful and classic riding stories from past and present
Kijk, dat zijn beter tijdenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef Salatrel het volgende:
lines is nieuw voor zover ik weet. wel hele leuke om te zien.
[..]
aldus de achterkant van de dvd cover
running time 85 minuten met 45 minuten extra's trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |