Zoiets... een tijdje, iddquote:Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als in: een hele lange tijd. Tot volgend jaar ofzo.
Is nog teveel gericht op seizoen 1. Allemaal oude karakters die er al uit zijn, en de nieuwe staan er niet in.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
Op is prima toch? Niks mis mee.
Ik denk regeneration of die van Micah... lekker heel veel geld pinnenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:56 schreef Dzy het volgende:
Vette serie!
Als je de echt speciale powers niet meerekent, zoals die van Sylar en Peter, welke zou je dan willen hebben? Vliegen lijkt me wel vet, regeneration ook wel maar die van Hiro is natuurlijk wel de tofste!
Yep... hoelang weten wij nog niet precies, maar ik vrees wel minimaal een half jaar ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 01:26 schreef Haunter het volgende:
Maar ze gaan dus na aflevering 11 een lange pauze inlassen ivm stakingen?
imdb zegt niks over een datum van aflevering 11.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het stopt na 3 december, dat is de uitzenddatum van Powerless. Daarna hangt het van de writer's strike af wanneer alle series weer terugkomen. We mogen er wel vanuit gaan dat er een derde seizoen komt, maar dat is niet officieel. Het is ook niet raar dat het niet officieel is, omroepen werken zelden zover vooruit als het gaat om deals met de studio's.
Heroes had een order voor 24x Heroes en 6x Heroes: Origins. Die laatste is al geannuleerd, blijft over 13 episodes voor seizoen 2 waarvan niet zeker is of die er nog wel komen. Het zou zomaar kunnen dat de eerstvolgende aflevering gewoon de opener van seizoen 3 is.
bronquote:Heroes' next hero is in your hands.
Two weeks after confirming that production on the six-episode spinoff Heroes: Origins was halted indefinitely, NBC has come up with an alternative way to introduce yet another new genetic mutation into the hit series' existing lot.
On Monday, NBC.com's Heroes site launched a Create Your Hero feature, through which users can vote online for the attributes they'd most like to see in new male and female heroes, from continent of origin to—eventually, one would think—super power.
Like the comic book serials Heroes resembles, Create Your Hero is being rolled out in installments, meaning that "Week 1" only offers the categories Place of Birth, Appearance and Body Type—all of which are mighty vague—to choose from.
Viewers will get to witness the new character's weekly evolution during commercial breaks before the final unveiling sometime next year.
The concept behind Heroes: Origins was similar: Viewers were going to be able to vote online for their favorite new character, and that lucky man, woman or beast would appear on the Heroes mothership.
But now, fans can still put in their two cents—and the studio is going to save a bundle in production costs. And it doesn't take a union scribe to pen the rules for an online contest.
The eagerly awaited Origins was yanked from NBC's midseason schedule in anticipation of the industry-wide writers strike that officially kicked off Nov. 5, crippling productions on both coasts and leaving multiple spring premieres in doubt.
Production on Heroes has already shut down and only 11 out of 24 episodes will be completed, meaning there are three new chapters left—so not enough time to save New York yet again—before one of the colder winters in recent Hollywood memory sets in.
Ja nee niet officieel he want dat mocht niet van z'n agent. En de lesbo cheerleader op de nieuwe school van Claire ging óók al niet door.quote:Op donderdag 15 november 2007 06:09 schreef Marble het volgende:
Zach (maatje van Claire uit seizoen 1) was toch al homo?
Daar is dit topic voor, hé... wat snap je niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 02:46 schreef APK het volgende:
Ik snap er geen ruk meer van, maar blijf het trouw volgen.![]()
IMDB is een slechte bron.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
imdb zegt niks over een datum van aflevering 11.
Ook staat daar nog dat seizoen 2 uit 23 afleveringen bestaat..
nja hopelijk stopt het voorlopig nog niet, want ik vind het een van de betere series op dit moment
niceeeeee
en deze is ook wel geinig
Nee joh, iemand die het weer kan manipulerenquote:Op donderdag 15 november 2007 05:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Eentje met terrakinese lijkt me wel tof.
Daar dacht ik wel aan, maar dat is weer zo weinig subtielquote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee joh, iemand die lasers uit z'n ogen schiet.
De meeste schrijvers voor film en tv zitten voor het grootste deel van hun carriere zonder werk. Als je in een schrijfstaf zit kun je best lekker verdienen, maar dat zit je niet altijd en die periode moet je overbruggen met de inkomsten die voortkomen uit je eerdere werk. Aangezien er steeds meer met internet gedaan wordt en de schrijvers daar nu niets voor krijgen (terwijl de studio's/producenten er wel mee verdienen) willen ze dat veranderd zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:44 schreef SiGNe het volgende:
(Zag in De wereld draait door of het nieuws ofzo dat de schijvers daar een jaarsalaris hebben van 62.000 dollar per jaar, 40-45 duizend euro dus, toch geen slecht inkomen lijkt mij.
IMDB is dan simpelweg niet up-to-date. Heroes stopt over drie weken, punt. Zelfs al zou de staking worden afgerond voor die tijd, dan nog kan het even duren voordat de productie weer op peil is om een wekelijkse stroom afleveringen te kunnen leveren.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
imdb zegt niks over een datum van aflevering 11.
Ook staat daar nog dat seizoen 2 uit 23 afleveringen bestaat..
nja hopelijk stopt het voorlopig nog niet, want ik vind het een van de betere series op dit moment
Een hele hoop dingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:20 schreef Treveo het volgende:
Daar is dit topic voor, hé... wat snap je niet?
Hij is wel ontploft as in heel veel straling uitzendenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:19 schreef APK het volgende:
[..]
Een hele hoop dingen.
Waarom is Peter bv niet ontploft?
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef Breuls het volgende:
IMDB is dan simpelweg niet up-to-date. Heroes stopt over drie weken, punt. Zelfs al zou de staking worden afgerond voor die tijd, dan nog kan het even duren voordat de productie weer op peil is om een wekelijkse stroom afleveringen te kunnen leveren.
Why not do both?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef planethugo het volgende:
achjah we doen ons dat allemaal zelf aan. We kunnen ook gewoon wachten tot een heel seizoen uitgezonden is en het dan in 1x kijke
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef sjarreltje het volgende:
teuveupeu
Trailer 1
Trailer 2
Jaaaa...veel Noah
Dan klik je er toch opquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hmm... nu wil ik fucking graag op gaan klikken...
Nope, niet echt, maar dan is het geen verrassing meerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan klik je er toch op, of heb je daar eigenlijk ook ondertiteling bij nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste was natuurlijk al bekend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik ben bij je thuisquote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik woon in dit topic. *dit is een tvp, ja*.
Noah past ook helemaal niet bij z'n karakter op de een of andere manier. HRG en Mr. Bennet wel. Maargoed, z'n voornaam kunnen ze nu denk ik niet meer veranderenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk steeds bij het zien van zijn naam in dit topic "Hoe de fok is Noah?" maar dna is de reactie daarna steeds "Ow jaHRG meneer!" (en dit is een TVP eigenlijk)
Niet echt spoilers..het zijn meer de teasertrailers van NBC zelfquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Voeten vegen. Die trailers op de vorige pagina, zitten daar spoilers in?
Ik had bloemetjes meegenomen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Voeten vegen. Die trailers op de vorige pagina, zitten daar spoilers in?
Toch ga ik het niet kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:37 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Niet echt spoilers..het zijn meer de teasertrailers van NBC zelf.. je wordt er geen drol wijzer van
![]()
Ik vind Noah juist een geweldige naam, zeker hoe die naar voren kwam in de season finale, na veel Mr. Bennet is het 'Call me Noah'quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Noah past ook helemaal niet bij z'n karakter op de een of andere manier. HRG en Mr. Bennet wel. Maargoed, z'n voornaam kunnen ze nu denk ik niet meer veranderen![]()
Het moment tussen hem en Peter was natuurlijk wel erg vet jaquote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind Noah juist een geweldige naam, zeker hoe die naar voren kwam in de season finale, na veel Mr. Bennet is het 'Call me Noah'
Echt niet 1 topic per dag hoor... was meer 1 topic per 3 dagen ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Lothario het volgende:
Apart, de topics gaan nu minder hard! eerst was het 1 topic per dag....
4 months ago was erg vet, ook leuk steeds dat 3 months ago, 2 months ago, 1 month ago, 3 weeks ago...
hihi
TVP
Volgens mij is het alleen 1 topic per dag geweest toen de aflevering met Adam/Kensei op het eind was geweest, maar dat was dan ook echt een omgwtf-momentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Echt niet 1 topic per dag hoor... was meer 1 topic per 3 dagen ofzo
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef sjarreltje het volgende:
teuveupeu
Trailer 1
Trailer 2
Jaaaa...veel Noah
Zijn toch wel één van de betere karakters die ze neer weten te zettenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
QFT, ik vind hem samen met Mohinder echt heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, idd, ik gok dat wij snel ook 1 topic per dag gaan krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen 1 topic per dag geweest toen de aflevering met Adam/Kensei op het eind was geweest, maar dat was dan ook echt een omgwtf-moment
Damn....wat een verleiding maar ik ga het toch nog steeds niet kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:01 schreef Breuls het volgende:
Tering, ik had de trailers nog niet gezien. Wow.
Idd... ik vind Ando ook best wel coolquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zijn toch wel één van de betere karakters die ze neer weten te zettenen dat zonder powers
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef RSH11 het volgende:Dat vraag ik me ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TE MOEILIJK!. Is 't al bijna dinsdag?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef RSH11 het volgende:Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TE MOEILIJK!. Is 't al bijna dinsdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Haïtian schoot Noah in S1 neer zodat het voor Noah na zijn hersenspoeling erop lijkt dat ie beschoten werd en een klap op zijn hoofd kreeg en daarom dus weinig meer kan herinneren. Dat moest idd van The Company, is gewoon een regel ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:59 schreef Gremen het volgende:
Ik dacht dat Hij en Mr. Bennet ergens in de laatste afleveringen van s1 hadden besloten de company neer te halen. Hij schoot toen Mr. Bennet neer, zodat alle verdenkingen op hem leken en Mr. Bennet kon verdwijnen om aan een plan te werken. Nu in deze aflevering werkt hij gewoon weer met Bob en Ellen enzo mee. (hoewel hij nog wel peter 'laat' ontsnappen)
Ik weet nog wel dat hij met claire naar de moeder van nathan en peter was gegaan, maar niet meer hoe het nu precies zit. Of moest hij juist van de company Mr. Bennet dood schieten en was dat gewoon zijn werk en kon daarom terug naar de company. Wie frist me even op?
Ja precies, daar doelde ik op. Toch een beetje vreemd dat de Haitian opeens weer bij de company zitquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:00 schreef Breuls het volgende:
Thompson was in S1 degene die van Noah hoorde dat de Haitian de bad guy was, maar die is zelf later neergeknald. Het is goed mogelijk dat niemand er verder van wist en hij dus eenvoudig weer onderdeel kon worden van het geheel.
Oh, zo bedoelde jequote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja precies, daar doelde ik op. Toch een beetje vreemd dat de Haitian opeens weer bij de company zit
Als Thompson de enige was die ervan wist is het niet gek: he never left.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja precies, daar doelde ik op. Toch een beetje vreemd dat de Haitian opeens weer bij de company zit
Idd... dan is het logisch... maar hoe wist The Haïtian dan dat die Thompson de enige was die het wist?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als Thompson de enige was die ervan wist is het niet gek: he never left.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... dan is het logisch... maar hoe wist The Haïtian dan dat die Thompson de enige was die het wist?
Als iemand teveel weet krijgt ie een handopleggingquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... dan is het logisch... maar hoe wist The Haïtian dan dat die Thompson de enige was die het wist?
Moet je denk ik maar gewoon aannemen.. anders wordt je bijkans paranoide van die seriequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:21 schreef Breuls het volgende:
Zat net naar E! News te kijken, Kristin had deze mini-onthullingen:he balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste was natuurlijk al bekend.![]()
Ik heb het idee dat hij geen naam heeftquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Breuls het volgende:
Zouden ze de naam van de Haitian ooit onthullen eigenlijk?
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverliesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij geen naam heeft [afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverlies
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverlies
Geen idee... volgens mij heeft die gast gewoon geen naamquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Breuls het volgende:
Zouden ze de naam van de Haitian ooit onthullen eigenlijk?
WHO niet HOE.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk steeds bij het zien van zijn naam in dit topic "Hoe de fok is Noah?" maar dna is de reactie daarna steeds "Ow jaHRG meneer!" (en dit is een TVP eigenlijk)
Als ze dit jaar nog beginnen met schrijven moet dat nog best mogelijk zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:28 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat er gewoon vanaf januari/februari, misschien maart, nog een run tot mei gemaakt kan worden.
Wordt dus leuk... Heroes en Lost samen volgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:28 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat er gewoon vanaf januari/februari, misschien maart, nog een run tot mei gemaakt kan worden.
Waarom, is toch niet nieuw.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wordt dus leuk... Heroes en Lost samen volgen
Productietijd van een aflevering is een week of 4, exclusief schrijftijd. Dus verkijk je niet op wat er mogelijk is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Als ze dit jaar nog beginnen met schrijven moet dat nog best mogelijk zijn..
Vorig seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef janimie het volgende:
niet nieuw ? valt lost al te downloaden dan ?
Ik vind dat wel erg positief in gesteld. Ik las ergens dat de WGA nog 40 eisen had, en de AMPTP. Ik hoop het beste, maar ik verwacht niet dat het 1-2-3 is opgelostquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef sjarreltje het volgende:
Einde schrijversstaking Hollywood in zicht
Woehoe
quote:Op zondag 18 november 2007 00:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg positief in gesteld. Ik las ergens dat de WGA nog 40 eisen had, en de AMPTP. Ik hoop het beste, maar ik verwacht niet dat het 1-2-3 is opgelostLinkje naar interview?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iig nog niet Lost en Heroes tegelijk gekekenquote:
Interview met Jack Coleman (alias HRG)quote:
Jawel, want Lost had toen gewoon een standaard seizoen.quote:Op zondag 18 november 2007 07:16 schreef janimie het volgende:
[..]
die heb ik al gezien en volgens mij viel dat niet samen met de uitzendingen van heroes
Interessant!quote:Op zondag 18 november 2007 11:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Interview met Jack Coleman (alias HRG)
(voor spoilervrije mensen, dit interview bevat dus spoilers!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef LasTeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
Nog 2 dagen!!!Dinsdag ochtend zet ik de DL aan.
En dan bedoel ik niet die neger.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
!quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
*wie maakt er een DL Hammer animatie?*quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
wtfquote:Op zondag 18 november 2007 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wie maakt er een DL Hammer animatie?*
STOP! DL time
"Virus"quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
Misschien neemt Sylar wel de abilitie van Maya over en zorgt hij een jaar later dat iedereen sterft aan het virus, ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, kutquote:Op zondag 18 november 2007 19:05 schreef EvilMarc het volgende:
Die preview is niet echt veelbelovend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Het kan toch niet dat the company besloten heeft om hem dood te krijgen. Want anders zouden ze niet Mohinder sturen om hem te helen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
The Haïtian schoot Noah in S1 neer zodat het voor Noah na zijn hersenspoeling erop lijkt dat ie beschoten werd en een klap op zijn hoofd kreeg en daarom dus weinig meer kan herinneren. Dat moest idd van The Company, is gewoon een regel ofzo.
Begin S2 was The Haïtian blijkbaar besmet met het virus, Mohinder genas hem en toen ging hij voor Noah werken (schilderijen etc), daarvoor werkte hij nog voor The Company (Peter oppakken en hersenspoelen). Het lijkt er dus op dat hij daarna besmet is geraakt met het virus. Hoe is mij ook niet heel duidelijk, misschien heeft The Company het in hem ingespoten om hem dood te krijgen ofzo. Dat kan verklaren waarom hij nu voor Noah werkt (wraak nemen). Maar het kan best dat hij gewoon toevallig besmet is geraakt...
Correct me if Im wrong, hoop dat het nu duidelijk is
Dat weet niemand geloof ik...quote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Even een tvp, morgen ga ik wel even voorstudie doen voor dinsdag want ik snap er geen fuk meer van!
Ik heb graag even duidelijk wie nou de goeien en wie nou de slechten zijn.
Maar das momenteel vrij onduidelijk vind ik zelluf![]()
Ah, dan dacht ik toch in de goeie richting. Alleen ik heb het idee dat Adam misschien wel goed is... hij hielp Peter, maar ja dat zegt natuuk ook niets, en ik vind die Bob zo eng en als hij zegt dat Adam een gevaar is voor de mensheid is, dan is ie dat zélf waarschijnlijk .. want ik vertrouw hem voor geen cent!quote:Op maandag 19 november 2007 01:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dat weet niemand geloof ik...
Mijn idee:
De goei: West (is gewoon helemaal nix mee aan de hand), Noah (bedoeld het allemaal goed), Mohinder (weet het zelf allemaal ook niet meer)
De slechte: Bob (The Company is gewoon evil), Angela Petrelli (heeft Nathan van z'n vrouw en kinderen gescheiden met een leugen...is een hoer die iedereen beinvloed, volgt Linderman's ideeen nog), Adam (als Linderman zijn volger is zou Adam misschien wel dé oprichter van The Company kunnen zijn .. en in dat geval is Peter simpelweg in gevaar)
En verder zijn er geloof ik geen dubieuze gevallen toch?
Ja, ik DENK ook dat Adam wel goed is, maar er zijn ook genoeg aanwijzigingen die aangeven dat hij juist slecht isquote:Op maandag 19 november 2007 09:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, dan dacht ik toch in de goeie richting. Alleen ik heb het idee dat Adam misschien wel goed is... hij hielp Peter, maar ja dat zegt natuuk ook niets, en ik vind die Bob zo eng en als hij zegt dat Adam een gevaar is voor de mensheid is, dan is ie dat zélf waarschijnlijk .. want ik vertrouw hem voor geen cent!
Dus vandaar dat Adam wel goed is. Tenzij ze beide fout zijn, maar op verschillende manieren.
Ohh ingewikkeld!
Op 1 punt heeft hij die ook wel degelijk. Hij is nog steeds van plan om Hiro een lesje te leren/Hiro te laten boeten voor het breken van zijn hart.quote:Op maandag 19 november 2007 12:31 schreef EvilMarc het volgende:
Fok.. Ik zit nog steeds te twijfelen of Adam goed of slecht is. Hij lijkt wel 'goed' maar aan deluxe andere kant denk ik dat hij nog wel een verborgen agenda heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Waarom dan helpen om Nathan beter te maken en om samen met Peter te escapen?quote:Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef jpg97 het volgende:
Okay dan.
Verder weet ik haast zeker dat Adam de spil , of tenminste onderdeel is van The Company.
Waarom hebben ze anders per sé Claire nodig voor haar genezende bloed, als ze Adam daar al in de kelder hebben zitten, die ( zoals we bij Nathan konden zien ) ook genoeg genezend bloed heeft
Kan toch zijn om Peter erin te luizen, en dan moet ie een goede daad doen t.o.v. Peter om het overtuigender te maken.quote:Op maandag 19 november 2007 16:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom dan helpen om Nathan beter te maken en om samen met Peter te escapen?
Hetzelfde geldt voor voor Sylar ^_^quote:Op maandag 19 november 2007 17:45 schreef EvilMarc het volgende:
Peter is in ieder geval geen verkeerde hulp, aangezien hij zo'n beetje de beste 'hero' is. Je kunt hem beter aan je zijde hebben dan tegenover je.
Haha, ik ookquote:Op maandag 19 november 2007 18:51 schreef sjarreltje het volgende:
Ik hoop dat Hiro weer snel in het 'echte' verhaal komt en Adam tegen komt. Ik kan niet wachten op die verbaasde blik
Ik ook, vooral wat die West nu gaat doenquote:Op maandag 19 november 2007 18:43 schreef Mar0988 het volgende:
Maar verder ben ik net zo benieuwd naar Claire en haar familie...
Nou ja..als hij z'n hoofd afhakt en z'n schedelinhoud in een blender mikt is de kans klein dat Adam daarvan kan regeneratenquote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Haha, ik ook... Hiro zal hem niet echt willen vermoorden, maar dat lukt hem ook niet denk ik
Ik ben eigenlijk alweer vergeten wat de laatste gebeurtenis in die verhaallijn met West was?quote:Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik ook, vooral wat die West nu gaat doen
West vloog boos weg nadat hij erachter kwam dat HRG de vader van Claire wasquote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alweer vergeten wat de laatste gebeurtenis in die verhaallijn met West was?![]()
Ik denk dat veel mensen hopen dat Claire haar ability verder kan ontwikkelen... want dan kan ze lijkt me haar tieten ook een cupje groter makenquote:Op maandag 19 november 2007 19:09 schreef sjarreltje het volgende:
Zou Claire trouwens haar ability misschien nog ontwikkelen? Als dan het schilderij van HRG klopt...dan kan Claire em healen en blijft Noah gewoon leven
Zal nog wel terug komen, of ze hebben 'em heel erg slap uit de serie geschrevenquote:Op maandag 19 november 2007 19:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
West vloog boos weg nadat hij erachter kwam dat HRG de vader van Claire was....
Dat zou inderdaad wel heeel erg slap zijn. Maar op het schilderij staat West ook (of Claire moet met weer een ander aanpappen) dus zal hij vast nog wel terugkomen.quote:Op maandag 19 november 2007 19:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Zal nog wel terug komen, of ze hebben 'em heel erg slap uit de serie geschreven [afbeelding]
quote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hopen dat Claire haar ability verder kan ontwikkelen... want dan kan ze lijkt me haar tieten ook een cupje groter maken
Ja hoor, ik bedoelde ook dat ie alleen ff wegvloog... dus niet opeens uit de serie ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 19:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Zal nog wel terug komen, of ze hebben 'em heel erg slap uit de serie geschreven
Daar gaat zijn droom haha.quote:
Hehequote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En die van mij (en vele vele anderen)
..nohh, nog maar 6 uurtje en dan staat ie wel online
Ja, serieus... ik ben pas om 17.00u thuis en dan komt een vriend van mij gelijk.. heb ik dan geen tijd op te downloaden... op school zitten wij in een projectkamer achter een proxy.... dan moet het maar thuisquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Ga je serieus de wekker zetten?Wow je bent addicted. Ik zet hem morgenochtend aan, en dan als ik terug kom van school om 11 uur ga ik kijken.
...ik blijf de heule nacht wakkerquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Ga je serieus de wekker zetten?Wow je bent addicted. Ik zet hem morgenochtend aan, en dan als ik terug kom van school om 11 uur ga ik kijken.
Ik heb ook weleens de wekker gezet. Maar toen moest ik net weg toen ik 'm binnen had. Dus sindsdien kijk ik 'm maar gewoon 's avondsquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Omg addicted!quote:Op maandag 19 november 2007 23:05 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
...ik blijf de heule nacht wakker![]()
Zou ik ook doen als die vriend van mij niet langskomt, héquote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens de wekker gezet. Maar toen moest ik net weg toen ik 'm binnen had. Dus sindsdien kijk ik 'm maar gewoon 's avonds
Verneuckt ritme..ff een nachtje opblijven om de dag erna gewoon 's avonds in slaap te kunnen vallen..het was een zwaar weekendquote:
Hé, ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 19 november 2007 23:08 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Verneuckt ritme..ff een nachtje opblijven om de dag erna gewoon 's avonds in slaap te kunnen vallen..het was een zwaar weekend
*meldtquote:Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hé, ik heb hetzelfde probleem... heb ik een vrije dag en slaap ik uit tot 13.00u, kan ik die nacht erna bijna niet meer slapen
Ik denk ook het eerste... beetje Kirby Plaza achtig...quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef sjarreltje het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze die seizoensafsluiting nu gaan aanpakken. Zullen ze gewoon netjes naar een mooi tijdelijk eind toe schrijven of proppen ze er halverwege de laatste aflevering gewoon een vage plottwist in?
Het lijkt tot nu toe op het eerste..iedereen is op dit moment wel weer met elkaar verbonden. Alleen Hiro moet zichzelf nog even naar de USA teleporteren (wat waarschijnlijk weer per ongeluk gebeurd). Ik kan écht níet wachten![]()
Of Peter die met een uberblast Adam, Sylar, Bob én z'n moeder killtquote:Op maandag 19 november 2007 23:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk ook het eerste... beetje Kirby Plaza achtig...... Adam die Sylar killt ofzo
...
En Ellequote:Op maandag 19 november 2007 23:32 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Of Peter die met een uberblast Adam, Sylar, Bob én z'n moeder killt
Waarom zou je Bob vertrouwen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:57 schreef eperon het volgende:
adam heeft zeker een dubbele agenda, niet alleen wil hij hiro een lesje leren (zoals hij zei in 1600 zoveel, maar ook is hij (volgens Bob) degene die alle oudleden aan het killen is. Hij werkt nu tegen de company. Zoals Bob zei:
ze hadden hem heel lang opgesloten en de sleutel weggegegooid, maar nu was hij ontsnapt (dankzij peter).
beetje blijven opletten
Ik denk ook dat ze een soort van overtuigingskracht heeft, maar ik denk niet dat ze het duidelijk gaan maken... wij weten nu bv nog steeds niet wat de vader van Hiro kanquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef sjarreltje het volgende:
Niemand weet wat de kracht van Angela is... Mijn idee is dat ze gewoon een manipulerend kreng is. Anderen denken dat dát juist haar kracht is omdat ze mensen aanraakt en dan overhaald. Ik hoop dat ze het dit seizoen nog duidelijk maken in de serie.
leuke spoiler he !quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:37 schreef Ace1 het volgende:
Vette afleveringWas al helemaal teleurgestelt toen Noah dood was, maar gelukkig wordt hij nu in leven gehouden.. maar zit hij wel in de cel
![]()
Er gebeurde wel genoeg!
Moet je de laatste tellen eens terugkijken van de aflevering en kijk eens op de foto.quote:alleen is me nu niet duidelijk of hij dus die naam uit Angela heeft gekregen of dat hij de naam al had?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef SiGNe het volgende:
Je kan nu op de NBC site ook je eigen Haïtian ketting bestellen:
link naar de store
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou best kunnen dat Elle en Claire nichtjes of (half)zusjes zijn van elkaar. Toen ze naast elkaar liepen was er wel een soort van gelijkenis.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Dat was echt cool gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef bravo het volgende:
wow! Nice!
Vooral als Elle in die bak water zit:
"stings like a bitch, doesn't it "
Geniaal!
Ik heb zo'n idee dat Bob en Mohinder dit ook niet hebben gedaan, maar dat Claire en West HRG hebben opgepikt en hem het bloed hebben toegediend. Claire weet nu dat haar bloed helende krachten kan hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar zo dom weer om HRG in leven te laten.
Ik kan niet bedenken waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
Heb je wel goed gekekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Bob en Mohinder dit ook niet hebben gedaan, maar dat Claire en West HRG hebben opgepikt en hem het bloed hebben toegediend. Claire weet nu dat haar bloed helende krachten kan hebben.
En ik ben blij dat HRG niet echt dood is... ik vind het 1 van de sterkste karakters van de serie.
zeg dat wel...quote:
Omdat HRG kont schopt! De man is een van de betere en diepere karakters in de serie. Punt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar zo dom weer om HRG in leven te laten.
Ik kan niet bedenken waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
True true....quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad ik moest ook eventjes goed kijken.. Maarja Japanners hea
Ja, maar ik heb nou niet echt het idee dat Adam er niet zou zijn als Hiro niet terug in de tijd zou zijn geweest... (ondanks de originele afloop van het sprookje). Beetje vaag als je het mij vraagt.quote:En ik denk dat het effect heel groot is.. En dat effect Adam Monroe heet
Of bloed van Adam, kan ook nog. De ruimte waarin Noa zit kan van the company zijn, maar ook ergens anders...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht even dat Noah zichzelf ook kon genezen (aangezien z'n vrouwtje het ook had over een "echte vader" voor Claire dacht ik), en dus ook automatisch de biologische vader van Claire was. Maar later dacht ik pas na dat ze Claire's bloed aan het gebruiken waren.
Lijkt me toch wel gewoon de ruimte van de Company hoor... Dat het Claire's bloed is lijkt me ook vrij duidelijk, die wordt een paar scene's daarvoor afgetapt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of bloed van Adam, kan ook nog. De ruimte waarin Noa zit kan van the company zijn, maar ook ergens anders...
?, wat bedoel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
RIP Noah.
Als je de aflevering nog niet gezien hebt, moet je niet in het topic komen, simpel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef slakkie het volgende:
Denk niet dat Adam een bad guy is. Immers, Hiro heeft hem geleerd hoe hij een held moet zijn.
Maar trouwens tof al die spoilers zonder spoilertag (ik had Heroes al gezien, maar leuk voor de mensen die het nog niet gezien hebben..).
Ik denk dat hij de aflevering niet afgekeken heeft en hem maar heeft uitgezet toen Noah doodgingquote:
Hoezo heeft ie een ban?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij deze dus
En damn wat een ep.. Het ging zo.. Hiro en zijn pa -> Yasha janken.. Noah dood --> Yasha janken
Noah toch niet dood -->Maar dan stond het niet voor spottend maar voor jankend lachen
Hehe, eerder een oogshotquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zeg dat wel...
Mooie headshot van Mohinder![]()
Hehe, en Nathan is dus de echte vader van Clairequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht even dat Noah zichzelf ook kon genezen (aangezien z'n vrouwtje het ook had over een "echte vader" voor Claire dacht ik), en dus ook automatisch de biologische vader van Claire was. Maar later dacht ik pas na dat ze Claire's bloed aan het gebruiken waren.
Je ziet haar naam later wel op de foto... iets van Pratt ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef ThaMadEd het volgende:
Jammer dat we de naam van die vrouw niet hebben die Matt aan Angela vroeg.
Waarom hebben ze dat niet gedaan, weet je dat ook?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De scene dat Noah terugkomt uit de dood zou origineel pas volgende week te zien zijn![]()
Geen idee. Kristin van E! Online meldde het, dat de scene origineel niet in deze aflevering zat. (De verhaallijn dus wel dat Noah terugkwam maar de scene zouden we pas later zien.)quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:13 schreef Treveo het volgende:
Waarom hebben ze dat niet gedaan, weet je dat ook?
Was ook wel goed dat die scene in deze ep zat..is weer een extra cliffhangertjequote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee. Kristin van E! Online meldde het, dat de scene origineel niet in deze aflevering zat. (De verhaallijn dus wel dat Noah terugkwam maar de scene zouden we pas later zien.)
Of volgende week pas laten zien dat Noah niet dood is... gaan veel mensen een weekje huilenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:39 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Was ook wel goed dat die scene in deze ep zat..is weer een extra cliffhangertje
Dan was ik gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Of volgende week pas laten zien dat Noah niet dood is... gaan veel mensen een weekje huilen
Dat schetst het beeld ja, maar Heroes is nou niet bepaald een serie die lineair verloopt. Een ep eerder deed Adam het met zijn bloed. En Adam zou ook belang kunnen hebben van de kennis HRGquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel gewoon de ruimte van de Company hoor... Dat het Claire's bloed is lijkt me ook vrij duidelijk, die wordt een paar scene's daarvoor afgetapt.
Het groeit aan tijdens de sexquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Incolumis het volgende:
wat ik me afvraag he, als Claire voor het eerst sex heeft, en haar maagdenvliesje scheurt, heelt dat dan ook weer? dus in feite neuk je elke keer een maagd?![]()
Ik ben dus niet de enige die een tweetal traantjes moest wegpinkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij deze dus
En damn wat een ep.. Het ging zo.. Hiro en zijn pa -> Yasha janken.. Noah dood --> Yasha janken
Noah toch niet dood -->Maar dan stond het niet voor spottend maar voor jankend lachen
Haha, omgquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Incolumis het volgende:
wat ik me afvraag he, als Claire voor het eerst sex heeft, en haar maagdenvliesje scheurt, heelt dat dan ook weer? dus in feite neuk je elke keer een maagd?![]()
Die is al een keer langsgekomenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Incolumis het volgende:
Alles is mogelijk bij Heroesquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Naar mijn idee beide mogelijk...
Dus je hebt gewoon de ontmaagding scene van Claire gemist met de bijhorende hymen regeneratie close-up?quote:
Dat vind ik juist weer een beetje té. Heerlijk wijf, dara niet van. Lekker evil plaything (al veranderd dat volgens mij nu al) maar kom op, wie gaat 'r in het echt nu zo kinderachtig playfull "Oh pappie, mag ik 'm houden?" doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef RSH11 het volgende:
God oh God, wat is Hayden trouwens een slechte actrice. Die eerste scene was echt tenenkrommend slecht.
Kristen daarentegen...
"Can I keep him?"
*Bob rolt met z'n ogen
Zegt 'ie home? Ik verstond het niet. Voor hetzelfde geld zei 'ie 'd'oh!'quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:34 schreef JK het volgende:
Ik vroeg me al af toen Noah werd afgeschoten hoe dat bloed zou reageren op een dode, want in principe ben je hartstikke dood met een kogel direct je hersens in, en ben je niet dood, dan kom je er niet goed uit![]()
Als laatste hoor je 'm 'home' mompelen..... misschien heeft Adam 'm wel gered om samen Bob te vermoordenWe zien het volgende week wel weer.... blijft een fantastische serie.. ook benieuwd naar Victoria Pratt.
Zag trouwens Bob van 't weekend nog in een film van misschien wel 15-20 jaar geleden... die veranderd ook niets .
dat hoorde ik net ook .. de 2e keer was de aflevering nóg beterquote:
Victoria Pratt geeft de Post-it boven haar gezicht aan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik had het eigenlijk al verwacht dat Noah gered zou worden. Wel brute aflevering overigens. Dat Adam de moordenaar van Hiro's vader was viel gezien de vorige afleveringen ook wel te verwachten, maar goed. Jammer dat we de naam van die vrouw niet hebben die Matt aan Angela vroeg. Bob is nog steeds niet te vertrouwen, maar Elle lijkt zich van hem te distantiëren. En waar the f*ck was Peter deze aflevering.
Nou 'sh' hoor ik niet. Holy zou ook goed kunnen. Maar Holy of Home al mompelend klinkt redelijk hetzelfde, al lijkt 'holy' idd meer voor de hand liggend na zo'n ervaringquote:
Nieuwe TTquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef bravo het volgende:
wow! Nice!
Vooral als Elle in die bak water zit:
"stings like a bitch, doesn't it "
Geniaal!
Bron: NY Times TV Decoder blogquote:Strike News: An Ending, Not End, For ‘Heroes’
By Brian Stelter
Greg Grunberg as Matt ParkmanGreg Grunberg plays Matt Parkman, a character on NBC’s “Heroes.” The last new episode of the NBC drama will be shown on Dec. 3.
The writers’ strike appears to have prompted NBC to promote the last original episode of “Heroes” as a mid-season finale.
There are “three episodes left” of the super-hero drama, NBC commercials have intoned for the past several days. New episodes will be shown for the next three Mondays, culminating on Dec. 3 with the last episode that was completed prior to the strike.
For “Heroes,” the timing is appropriate, because the first eleven episodes of the fall season were designed as a “volume,” somewhat like a comic book. Season one, from Sept. 2006 to May 2007, was counted as volume one and titled “Genesis.” The second volume, called “Generations,” premiered on Sept. 24 and will conclude on Dec. 3.
Because of the strike, shooting has yet to begin on the third volume, called “Exodus.”
Earlier this month Jeph Loeb, the co-executive producer of “Heroes,” told MTV.com that the strike came at an opportune time.
It ends “in a very satisfying way,” he said. “We wouldn’t be happy if we had to end early, the fans wouldn’t be happy, but in terms of continuity, or story line, we’re pretty much tied up.”
For some fans, the Dec. 3 episode can’t come soon enough. Complaints about the second season have been widespread, and the series’ creator, Tim Kring, recently acknowledged mistakes with the pace of the storyline.
Ben het niet (meer) eens met de laatste alineaquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef JK het volgende:
[..]
Nou 'sh' hoor ik niet. Holy zou ook goed kunnen. Maar Holy of Home al mompelend klinkt redelijk hetzelfde, al lijkt 'holy' idd meer voor de hand liggend na zo'n ervaring
Dat was een andere tijdslijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:20 schreef Mar0988 het volgende:
Aflevering is weer leuk. Heroes is weer terug op oude niveauMaar jammer dat wij nog 2 afleveringen zullen krijgen. Ik wist al toen Bob bloed van Claire tapte, hij het voor slachtoffers zou gebruiken, ook voor Bennett.. Voor het geval dat... Want er is toch 5 years later of zo in S1? En daarin was Bennett er nog dus ik zou dan al denken dat hij niet dood zou gaan..
Vond ik ook een raar stukje, tijdens die exchange stond ze ook niet in een bak water ofzo..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef dapluiz het volgende:
Is het trouwens niet een beetje vaag dat Elle nix kan doen omdat ze helemaal nat was en met der voeten in een bak water zat, maar het lijkt me neit dat dat in de auto op de weg naar de exchange ook zo was toch ? Kon ze makkelijk (zoals ze al liet zien) dat tape losmaken en de boel oplossen lijkt me ...
Idd, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
dat hoorde ik net ook .. de 2e keer was de aflevering nóg beter
Ik heb wel een beetje een vermoeden dat Elle zich tégen Bob gaat keren.. Noah heeft z'n werk goed gedaan
Lol, je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Wewt, nice epi. Noah die healt, wow
Ze wilde gewoon een beetje gaan verrassenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Vond ik ook een raar stukje, tijdens die exchange stond ze ook niet in een bak water ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |