Of Peter die met een uberblast Adam, Sylar, Bob én z'n moeder killtquote:Op maandag 19 november 2007 23:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk ook het eerste... beetje Kirby Plaza achtig...... Adam die Sylar killt ofzo
...
En Ellequote:Op maandag 19 november 2007 23:32 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Of Peter die met een uberblast Adam, Sylar, Bob én z'n moeder killt
Waarom zou je Bob vertrouwen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:57 schreef eperon het volgende:
adam heeft zeker een dubbele agenda, niet alleen wil hij hiro een lesje leren (zoals hij zei in 1600 zoveel, maar ook is hij (volgens Bob) degene die alle oudleden aan het killen is. Hij werkt nu tegen de company. Zoals Bob zei:
ze hadden hem heel lang opgesloten en de sleutel weggegegooid, maar nu was hij ontsnapt (dankzij peter).
beetje blijven opletten
Ik denk ook dat ze een soort van overtuigingskracht heeft, maar ik denk niet dat ze het duidelijk gaan maken... wij weten nu bv nog steeds niet wat de vader van Hiro kanquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef sjarreltje het volgende:
Niemand weet wat de kracht van Angela is... Mijn idee is dat ze gewoon een manipulerend kreng is. Anderen denken dat dát juist haar kracht is omdat ze mensen aanraakt en dan overhaald. Ik hoop dat ze het dit seizoen nog duidelijk maken in de serie.
leuke spoiler he !quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:37 schreef Ace1 het volgende:
Vette afleveringWas al helemaal teleurgestelt toen Noah dood was, maar gelukkig wordt hij nu in leven gehouden.. maar zit hij wel in de cel
![]()
Er gebeurde wel genoeg!
Moet je de laatste tellen eens terugkijken van de aflevering en kijk eens op de foto.quote:alleen is me nu niet duidelijk of hij dus die naam uit Angela heeft gekregen of dat hij de naam al had?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef SiGNe het volgende:
Je kan nu op de NBC site ook je eigen Haïtian ketting bestellen:
link naar de store
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou best kunnen dat Elle en Claire nichtjes of (half)zusjes zijn van elkaar. Toen ze naast elkaar liepen was er wel een soort van gelijkenis.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Dat was echt cool gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef bravo het volgende:
wow! Nice!
Vooral als Elle in die bak water zit:
"stings like a bitch, doesn't it "
Geniaal!
Ik heb zo'n idee dat Bob en Mohinder dit ook niet hebben gedaan, maar dat Claire en West HRG hebben opgepikt en hem het bloed hebben toegediend. Claire weet nu dat haar bloed helende krachten kan hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar zo dom weer om HRG in leven te laten.
Ik kan niet bedenken waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
Heb je wel goed gekekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Bob en Mohinder dit ook niet hebben gedaan, maar dat Claire en West HRG hebben opgepikt en hem het bloed hebben toegediend. Claire weet nu dat haar bloed helende krachten kan hebben.
En ik ben blij dat HRG niet echt dood is... ik vind het 1 van de sterkste karakters van de serie.
zeg dat wel...quote:
Omdat HRG kont schopt! De man is een van de betere en diepere karakters in de serie. Punt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar zo dom weer om HRG in leven te laten.
Ik kan niet bedenken waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
True true....quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad ik moest ook eventjes goed kijken.. Maarja Japanners hea
Ja, maar ik heb nou niet echt het idee dat Adam er niet zou zijn als Hiro niet terug in de tijd zou zijn geweest... (ondanks de originele afloop van het sprookje). Beetje vaag als je het mij vraagt.quote:En ik denk dat het effect heel groot is.. En dat effect Adam Monroe heet
Of bloed van Adam, kan ook nog. De ruimte waarin Noa zit kan van the company zijn, maar ook ergens anders...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht even dat Noah zichzelf ook kon genezen (aangezien z'n vrouwtje het ook had over een "echte vader" voor Claire dacht ik), en dus ook automatisch de biologische vader van Claire was. Maar later dacht ik pas na dat ze Claire's bloed aan het gebruiken waren.
Lijkt me toch wel gewoon de ruimte van de Company hoor... Dat het Claire's bloed is lijkt me ook vrij duidelijk, die wordt een paar scene's daarvoor afgetapt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of bloed van Adam, kan ook nog. De ruimte waarin Noa zit kan van the company zijn, maar ook ergens anders...
?, wat bedoel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
RIP Noah.
Als je de aflevering nog niet gezien hebt, moet je niet in het topic komen, simpel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef slakkie het volgende:
Denk niet dat Adam een bad guy is. Immers, Hiro heeft hem geleerd hoe hij een held moet zijn.
Maar trouwens tof al die spoilers zonder spoilertag (ik had Heroes al gezien, maar leuk voor de mensen die het nog niet gezien hebben..).
Ik denk dat hij de aflevering niet afgekeken heeft en hem maar heeft uitgezet toen Noah doodgingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |