Ik denk ook dat ze een soort van overtuigingskracht heeft, maar ik denk niet dat ze het duidelijk gaan maken... wij weten nu bv nog steeds niet wat de vader van Hiro kanquote:Op dinsdag 20 november 2007 02:49 schreef sjarreltje het volgende:
Niemand weet wat de kracht van Angela is... Mijn idee is dat ze gewoon een manipulerend kreng is. Anderen denken dat dát juist haar kracht is omdat ze mensen aanraakt en dan overhaald. Ik hoop dat ze het dit seizoen nog duidelijk maken in de serie.
leuke spoiler he !quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:37 schreef Ace1 het volgende:
Vette afleveringWas al helemaal teleurgestelt toen Noah dood was, maar gelukkig wordt hij nu in leven gehouden.. maar zit hij wel in de cel
![]()
Er gebeurde wel genoeg!
Moet je de laatste tellen eens terugkijken van de aflevering en kijk eens op de foto.quote:alleen is me nu niet duidelijk of hij dus die naam uit Angela heeft gekregen of dat hij de naam al had?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef SiGNe het volgende:
Je kan nu op de NBC site ook je eigen Haïtian ketting bestellen:
link naar de store
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou best kunnen dat Elle en Claire nichtjes of (half)zusjes zijn van elkaar. Toen ze naast elkaar liepen was er wel een soort van gelijkenis.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Dat was echt cool gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef bravo het volgende:
wow! Nice!
Vooral als Elle in die bak water zit:
"stings like a bitch, doesn't it "
Geniaal!
Ik heb zo'n idee dat Bob en Mohinder dit ook niet hebben gedaan, maar dat Claire en West HRG hebben opgepikt en hem het bloed hebben toegediend. Claire weet nu dat haar bloed helende krachten kan hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar zo dom weer om HRG in leven te laten.
Ik kan niet bedenken waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
Heb je wel goed gekekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Bob en Mohinder dit ook niet hebben gedaan, maar dat Claire en West HRG hebben opgepikt en hem het bloed hebben toegediend. Claire weet nu dat haar bloed helende krachten kan hebben.
En ik ben blij dat HRG niet echt dood is... ik vind het 1 van de sterkste karakters van de serie.
zeg dat wel...quote:
Omdat HRG kont schopt! De man is een van de betere en diepere karakters in de serie. Punt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar zo dom weer om HRG in leven te laten.
Ik kan niet bedenken waarom ze dat zouden doen eigenlijk.
True true....quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad ik moest ook eventjes goed kijken.. Maarja Japanners hea
Ja, maar ik heb nou niet echt het idee dat Adam er niet zou zijn als Hiro niet terug in de tijd zou zijn geweest... (ondanks de originele afloop van het sprookje). Beetje vaag als je het mij vraagt.quote:En ik denk dat het effect heel groot is.. En dat effect Adam Monroe heet
Of bloed van Adam, kan ook nog. De ruimte waarin Noa zit kan van the company zijn, maar ook ergens anders...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht even dat Noah zichzelf ook kon genezen (aangezien z'n vrouwtje het ook had over een "echte vader" voor Claire dacht ik), en dus ook automatisch de biologische vader van Claire was. Maar later dacht ik pas na dat ze Claire's bloed aan het gebruiken waren.
Lijkt me toch wel gewoon de ruimte van de Company hoor... Dat het Claire's bloed is lijkt me ook vrij duidelijk, die wordt een paar scene's daarvoor afgetapt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of bloed van Adam, kan ook nog. De ruimte waarin Noa zit kan van the company zijn, maar ook ergens anders...
?, wat bedoel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
RIP Noah.
Als je de aflevering nog niet gezien hebt, moet je niet in het topic komen, simpel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef slakkie het volgende:
Denk niet dat Adam een bad guy is. Immers, Hiro heeft hem geleerd hoe hij een held moet zijn.
Maar trouwens tof al die spoilers zonder spoilertag (ik had Heroes al gezien, maar leuk voor de mensen die het nog niet gezien hebben..).
Ik denk dat hij de aflevering niet afgekeken heeft en hem maar heeft uitgezet toen Noah doodgingquote:
Hoezo heeft ie een ban?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij deze dus
En damn wat een ep.. Het ging zo.. Hiro en zijn pa -> Yasha janken.. Noah dood --> Yasha janken
Noah toch niet dood -->Maar dan stond het niet voor spottend maar voor jankend lachen
Hehe, eerder een oogshotquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zeg dat wel...
Mooie headshot van Mohinder![]()
Hehe, en Nathan is dus de echte vader van Clairequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht even dat Noah zichzelf ook kon genezen (aangezien z'n vrouwtje het ook had over een "echte vader" voor Claire dacht ik), en dus ook automatisch de biologische vader van Claire was. Maar later dacht ik pas na dat ze Claire's bloed aan het gebruiken waren.
Je ziet haar naam later wel op de foto... iets van Pratt ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef ThaMadEd het volgende:
Jammer dat we de naam van die vrouw niet hebben die Matt aan Angela vroeg.
Waarom hebben ze dat niet gedaan, weet je dat ook?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De scene dat Noah terugkomt uit de dood zou origineel pas volgende week te zien zijn![]()
Geen idee. Kristin van E! Online meldde het, dat de scene origineel niet in deze aflevering zat. (De verhaallijn dus wel dat Noah terugkwam maar de scene zouden we pas later zien.)quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:13 schreef Treveo het volgende:
Waarom hebben ze dat niet gedaan, weet je dat ook?
Was ook wel goed dat die scene in deze ep zat..is weer een extra cliffhangertjequote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee. Kristin van E! Online meldde het, dat de scene origineel niet in deze aflevering zat. (De verhaallijn dus wel dat Noah terugkwam maar de scene zouden we pas later zien.)
Of volgende week pas laten zien dat Noah niet dood is... gaan veel mensen een weekje huilenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:39 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Was ook wel goed dat die scene in deze ep zat..is weer een extra cliffhangertje
Dan was ik gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Of volgende week pas laten zien dat Noah niet dood is... gaan veel mensen een weekje huilen
Dat schetst het beeld ja, maar Heroes is nou niet bepaald een serie die lineair verloopt. Een ep eerder deed Adam het met zijn bloed. En Adam zou ook belang kunnen hebben van de kennis HRGquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel gewoon de ruimte van de Company hoor... Dat het Claire's bloed is lijkt me ook vrij duidelijk, die wordt een paar scene's daarvoor afgetapt.
Het groeit aan tijdens de sexquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Incolumis het volgende:
wat ik me afvraag he, als Claire voor het eerst sex heeft, en haar maagdenvliesje scheurt, heelt dat dan ook weer? dus in feite neuk je elke keer een maagd?![]()
Ik ben dus niet de enige die een tweetal traantjes moest wegpinkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij deze dus
En damn wat een ep.. Het ging zo.. Hiro en zijn pa -> Yasha janken.. Noah dood --> Yasha janken
Noah toch niet dood -->Maar dan stond het niet voor spottend maar voor jankend lachen
Haha, omgquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Incolumis het volgende:
wat ik me afvraag he, als Claire voor het eerst sex heeft, en haar maagdenvliesje scheurt, heelt dat dan ook weer? dus in feite neuk je elke keer een maagd?![]()
Die is al een keer langsgekomenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Incolumis het volgende:
Alles is mogelijk bij Heroesquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Naar mijn idee beide mogelijk...
Dus je hebt gewoon de ontmaagding scene van Claire gemist met de bijhorende hymen regeneratie close-up?quote:
Dat vind ik juist weer een beetje té. Heerlijk wijf, dara niet van. Lekker evil plaything (al veranderd dat volgens mij nu al) maar kom op, wie gaat 'r in het echt nu zo kinderachtig playfull "Oh pappie, mag ik 'm houden?" doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef RSH11 het volgende:
God oh God, wat is Hayden trouwens een slechte actrice. Die eerste scene was echt tenenkrommend slecht.
Kristen daarentegen...
"Can I keep him?"
*Bob rolt met z'n ogen
Zegt 'ie home? Ik verstond het niet. Voor hetzelfde geld zei 'ie 'd'oh!'quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:34 schreef JK het volgende:
Ik vroeg me al af toen Noah werd afgeschoten hoe dat bloed zou reageren op een dode, want in principe ben je hartstikke dood met een kogel direct je hersens in, en ben je niet dood, dan kom je er niet goed uit![]()
Als laatste hoor je 'm 'home' mompelen..... misschien heeft Adam 'm wel gered om samen Bob te vermoordenWe zien het volgende week wel weer.... blijft een fantastische serie.. ook benieuwd naar Victoria Pratt.
Zag trouwens Bob van 't weekend nog in een film van misschien wel 15-20 jaar geleden... die veranderd ook niets .
dat hoorde ik net ook .. de 2e keer was de aflevering nóg beterquote:
Victoria Pratt geeft de Post-it boven haar gezicht aan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik had het eigenlijk al verwacht dat Noah gered zou worden. Wel brute aflevering overigens. Dat Adam de moordenaar van Hiro's vader was viel gezien de vorige afleveringen ook wel te verwachten, maar goed. Jammer dat we de naam van die vrouw niet hebben die Matt aan Angela vroeg. Bob is nog steeds niet te vertrouwen, maar Elle lijkt zich van hem te distantiëren. En waar the f*ck was Peter deze aflevering.
Nou 'sh' hoor ik niet. Holy zou ook goed kunnen. Maar Holy of Home al mompelend klinkt redelijk hetzelfde, al lijkt 'holy' idd meer voor de hand liggend na zo'n ervaringquote:
Nieuwe TTquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef bravo het volgende:
wow! Nice!
Vooral als Elle in die bak water zit:
"stings like a bitch, doesn't it "
Geniaal!
Bron: NY Times TV Decoder blogquote:Strike News: An Ending, Not End, For ‘Heroes’
By Brian Stelter
Greg Grunberg as Matt ParkmanGreg Grunberg plays Matt Parkman, a character on NBC’s “Heroes.” The last new episode of the NBC drama will be shown on Dec. 3.
The writers’ strike appears to have prompted NBC to promote the last original episode of “Heroes” as a mid-season finale.
There are “three episodes left” of the super-hero drama, NBC commercials have intoned for the past several days. New episodes will be shown for the next three Mondays, culminating on Dec. 3 with the last episode that was completed prior to the strike.
For “Heroes,” the timing is appropriate, because the first eleven episodes of the fall season were designed as a “volume,” somewhat like a comic book. Season one, from Sept. 2006 to May 2007, was counted as volume one and titled “Genesis.” The second volume, called “Generations,” premiered on Sept. 24 and will conclude on Dec. 3.
Because of the strike, shooting has yet to begin on the third volume, called “Exodus.”
Earlier this month Jeph Loeb, the co-executive producer of “Heroes,” told MTV.com that the strike came at an opportune time.
It ends “in a very satisfying way,” he said. “We wouldn’t be happy if we had to end early, the fans wouldn’t be happy, but in terms of continuity, or story line, we’re pretty much tied up.”
For some fans, the Dec. 3 episode can’t come soon enough. Complaints about the second season have been widespread, and the series’ creator, Tim Kring, recently acknowledged mistakes with the pace of the storyline.
Ben het niet (meer) eens met de laatste alineaquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef JK het volgende:
[..]
Nou 'sh' hoor ik niet. Holy zou ook goed kunnen. Maar Holy of Home al mompelend klinkt redelijk hetzelfde, al lijkt 'holy' idd meer voor de hand liggend na zo'n ervaring
Dat was een andere tijdslijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:20 schreef Mar0988 het volgende:
Aflevering is weer leuk. Heroes is weer terug op oude niveauMaar jammer dat wij nog 2 afleveringen zullen krijgen. Ik wist al toen Bob bloed van Claire tapte, hij het voor slachtoffers zou gebruiken, ook voor Bennett.. Voor het geval dat... Want er is toch 5 years later of zo in S1? En daarin was Bennett er nog dus ik zou dan al denken dat hij niet dood zou gaan..
Vond ik ook een raar stukje, tijdens die exchange stond ze ook niet in een bak water ofzo..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef dapluiz het volgende:
Is het trouwens niet een beetje vaag dat Elle nix kan doen omdat ze helemaal nat was en met der voeten in een bak water zat, maar het lijkt me neit dat dat in de auto op de weg naar de exchange ook zo was toch ? Kon ze makkelijk (zoals ze al liet zien) dat tape losmaken en de boel oplossen lijkt me ...
Idd, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:52 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
dat hoorde ik net ook .. de 2e keer was de aflevering nóg beter
Ik heb wel een beetje een vermoeden dat Elle zich tégen Bob gaat keren.. Noah heeft z'n werk goed gedaan
Lol, je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Wewt, nice epi. Noah die healt, wow
Ze wilde gewoon een beetje gaan verrassenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Vond ik ook een raar stukje, tijdens die exchange stond ze ook niet in een bak water ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |