Zoiets... een tijdje, iddquote:Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als in: een hele lange tijd. Tot volgend jaar ofzo.
Is nog teveel gericht op seizoen 1. Allemaal oude karakters die er al uit zijn, en de nieuwe staan er niet in.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
Op is prima toch? Niks mis mee.
Ik denk regeneration of die van Micah... lekker heel veel geld pinnenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:56 schreef Dzy het volgende:
Vette serie!
Als je de echt speciale powers niet meerekent, zoals die van Sylar en Peter, welke zou je dan willen hebben? Vliegen lijkt me wel vet, regeneration ook wel maar die van Hiro is natuurlijk wel de tofste!
Yep... hoelang weten wij nog niet precies, maar ik vrees wel minimaal een half jaar ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 01:26 schreef Haunter het volgende:
Maar ze gaan dus na aflevering 11 een lange pauze inlassen ivm stakingen?
imdb zegt niks over een datum van aflevering 11.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het stopt na 3 december, dat is de uitzenddatum van Powerless. Daarna hangt het van de writer's strike af wanneer alle series weer terugkomen. We mogen er wel vanuit gaan dat er een derde seizoen komt, maar dat is niet officieel. Het is ook niet raar dat het niet officieel is, omroepen werken zelden zover vooruit als het gaat om deals met de studio's.
Heroes had een order voor 24x Heroes en 6x Heroes: Origins. Die laatste is al geannuleerd, blijft over 13 episodes voor seizoen 2 waarvan niet zeker is of die er nog wel komen. Het zou zomaar kunnen dat de eerstvolgende aflevering gewoon de opener van seizoen 3 is.
bronquote:Heroes' next hero is in your hands.
Two weeks after confirming that production on the six-episode spinoff Heroes: Origins was halted indefinitely, NBC has come up with an alternative way to introduce yet another new genetic mutation into the hit series' existing lot.
On Monday, NBC.com's Heroes site launched a Create Your Hero feature, through which users can vote online for the attributes they'd most like to see in new male and female heroes, from continent of origin to—eventually, one would think—super power.
Like the comic book serials Heroes resembles, Create Your Hero is being rolled out in installments, meaning that "Week 1" only offers the categories Place of Birth, Appearance and Body Type—all of which are mighty vague—to choose from.
Viewers will get to witness the new character's weekly evolution during commercial breaks before the final unveiling sometime next year.
The concept behind Heroes: Origins was similar: Viewers were going to be able to vote online for their favorite new character, and that lucky man, woman or beast would appear on the Heroes mothership.
But now, fans can still put in their two cents—and the studio is going to save a bundle in production costs. And it doesn't take a union scribe to pen the rules for an online contest.
The eagerly awaited Origins was yanked from NBC's midseason schedule in anticipation of the industry-wide writers strike that officially kicked off Nov. 5, crippling productions on both coasts and leaving multiple spring premieres in doubt.
Production on Heroes has already shut down and only 11 out of 24 episodes will be completed, meaning there are three new chapters left—so not enough time to save New York yet again—before one of the colder winters in recent Hollywood memory sets in.
Ja nee niet officieel he want dat mocht niet van z'n agent. En de lesbo cheerleader op de nieuwe school van Claire ging óók al niet door.quote:Op donderdag 15 november 2007 06:09 schreef Marble het volgende:
Zach (maatje van Claire uit seizoen 1) was toch al homo?
Daar is dit topic voor, hé... wat snap je niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 02:46 schreef APK het volgende:
Ik snap er geen ruk meer van, maar blijf het trouw volgen.![]()
IMDB is een slechte bron.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
imdb zegt niks over een datum van aflevering 11.
Ook staat daar nog dat seizoen 2 uit 23 afleveringen bestaat..
nja hopelijk stopt het voorlopig nog niet, want ik vind het een van de betere series op dit moment
niceeeeee
en deze is ook wel geinig
Nee joh, iemand die het weer kan manipulerenquote:Op donderdag 15 november 2007 05:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Eentje met terrakinese lijkt me wel tof.
Daar dacht ik wel aan, maar dat is weer zo weinig subtielquote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee joh, iemand die lasers uit z'n ogen schiet.
De meeste schrijvers voor film en tv zitten voor het grootste deel van hun carriere zonder werk. Als je in een schrijfstaf zit kun je best lekker verdienen, maar dat zit je niet altijd en die periode moet je overbruggen met de inkomsten die voortkomen uit je eerdere werk. Aangezien er steeds meer met internet gedaan wordt en de schrijvers daar nu niets voor krijgen (terwijl de studio's/producenten er wel mee verdienen) willen ze dat veranderd zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:44 schreef SiGNe het volgende:
(Zag in De wereld draait door of het nieuws ofzo dat de schijvers daar een jaarsalaris hebben van 62.000 dollar per jaar, 40-45 duizend euro dus, toch geen slecht inkomen lijkt mij.
IMDB is dan simpelweg niet up-to-date. Heroes stopt over drie weken, punt. Zelfs al zou de staking worden afgerond voor die tijd, dan nog kan het even duren voordat de productie weer op peil is om een wekelijkse stroom afleveringen te kunnen leveren.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
imdb zegt niks over een datum van aflevering 11.
Ook staat daar nog dat seizoen 2 uit 23 afleveringen bestaat..
nja hopelijk stopt het voorlopig nog niet, want ik vind het een van de betere series op dit moment
Een hele hoop dingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:20 schreef Treveo het volgende:
Daar is dit topic voor, hé... wat snap je niet?
Hij is wel ontploft as in heel veel straling uitzendenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:19 schreef APK het volgende:
[..]
Een hele hoop dingen.
Waarom is Peter bv niet ontploft?
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef Breuls het volgende:
IMDB is dan simpelweg niet up-to-date. Heroes stopt over drie weken, punt. Zelfs al zou de staking worden afgerond voor die tijd, dan nog kan het even duren voordat de productie weer op peil is om een wekelijkse stroom afleveringen te kunnen leveren.
Why not do both?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef planethugo het volgende:
achjah we doen ons dat allemaal zelf aan. We kunnen ook gewoon wachten tot een heel seizoen uitgezonden is en het dan in 1x kijke
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef sjarreltje het volgende:
teuveupeu
Trailer 1
Trailer 2
Jaaaa...veel Noah
Dan klik je er toch opquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hmm... nu wil ik fucking graag op gaan klikken...
Nope, niet echt, maar dan is het geen verrassing meerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan klik je er toch op, of heb je daar eigenlijk ook ondertiteling bij nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste was natuurlijk al bekend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik ben bij je thuisquote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik woon in dit topic. *dit is een tvp, ja*.
Noah past ook helemaal niet bij z'n karakter op de een of andere manier. HRG en Mr. Bennet wel. Maargoed, z'n voornaam kunnen ze nu denk ik niet meer veranderenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk steeds bij het zien van zijn naam in dit topic "Hoe de fok is Noah?" maar dna is de reactie daarna steeds "Ow jaHRG meneer!" (en dit is een TVP eigenlijk)
Niet echt spoilers..het zijn meer de teasertrailers van NBC zelfquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Voeten vegen. Die trailers op de vorige pagina, zitten daar spoilers in?
Ik had bloemetjes meegenomen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Voeten vegen. Die trailers op de vorige pagina, zitten daar spoilers in?
Toch ga ik het niet kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:37 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Niet echt spoilers..het zijn meer de teasertrailers van NBC zelf.. je wordt er geen drol wijzer van
![]()
Ik vind Noah juist een geweldige naam, zeker hoe die naar voren kwam in de season finale, na veel Mr. Bennet is het 'Call me Noah'quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Noah past ook helemaal niet bij z'n karakter op de een of andere manier. HRG en Mr. Bennet wel. Maargoed, z'n voornaam kunnen ze nu denk ik niet meer veranderen![]()
Het moment tussen hem en Peter was natuurlijk wel erg vet jaquote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind Noah juist een geweldige naam, zeker hoe die naar voren kwam in de season finale, na veel Mr. Bennet is het 'Call me Noah'
Echt niet 1 topic per dag hoor... was meer 1 topic per 3 dagen ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Lothario het volgende:
Apart, de topics gaan nu minder hard! eerst was het 1 topic per dag....
4 months ago was erg vet, ook leuk steeds dat 3 months ago, 2 months ago, 1 month ago, 3 weeks ago...
hihi
TVP
Volgens mij is het alleen 1 topic per dag geweest toen de aflevering met Adam/Kensei op het eind was geweest, maar dat was dan ook echt een omgwtf-momentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Echt niet 1 topic per dag hoor... was meer 1 topic per 3 dagen ofzo
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef sjarreltje het volgende:
teuveupeu
Trailer 1
Trailer 2
Jaaaa...veel Noah
Zijn toch wel één van de betere karakters die ze neer weten te zettenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
QFT, ik vind hem samen met Mohinder echt heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, idd, ik gok dat wij snel ook 1 topic per dag gaan krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen 1 topic per dag geweest toen de aflevering met Adam/Kensei op het eind was geweest, maar dat was dan ook echt een omgwtf-moment
Damn....wat een verleiding maar ik ga het toch nog steeds niet kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:01 schreef Breuls het volgende:
Tering, ik had de trailers nog niet gezien. Wow.
Idd... ik vind Ando ook best wel coolquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zijn toch wel één van de betere karakters die ze neer weten te zettenen dat zonder powers
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef RSH11 het volgende:Dat vraag ik me ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TE MOEILIJK!. Is 't al bijna dinsdag?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef RSH11 het volgende:Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TE MOEILIJK!. Is 't al bijna dinsdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Haïtian schoot Noah in S1 neer zodat het voor Noah na zijn hersenspoeling erop lijkt dat ie beschoten werd en een klap op zijn hoofd kreeg en daarom dus weinig meer kan herinneren. Dat moest idd van The Company, is gewoon een regel ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:59 schreef Gremen het volgende:
Ik dacht dat Hij en Mr. Bennet ergens in de laatste afleveringen van s1 hadden besloten de company neer te halen. Hij schoot toen Mr. Bennet neer, zodat alle verdenkingen op hem leken en Mr. Bennet kon verdwijnen om aan een plan te werken. Nu in deze aflevering werkt hij gewoon weer met Bob en Ellen enzo mee. (hoewel hij nog wel peter 'laat' ontsnappen)
Ik weet nog wel dat hij met claire naar de moeder van nathan en peter was gegaan, maar niet meer hoe het nu precies zit. Of moest hij juist van de company Mr. Bennet dood schieten en was dat gewoon zijn werk en kon daarom terug naar de company. Wie frist me even op?
Ja precies, daar doelde ik op. Toch een beetje vreemd dat de Haitian opeens weer bij de company zitquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:00 schreef Breuls het volgende:
Thompson was in S1 degene die van Noah hoorde dat de Haitian de bad guy was, maar die is zelf later neergeknald. Het is goed mogelijk dat niemand er verder van wist en hij dus eenvoudig weer onderdeel kon worden van het geheel.
Oh, zo bedoelde jequote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja precies, daar doelde ik op. Toch een beetje vreemd dat de Haitian opeens weer bij de company zit
Als Thompson de enige was die ervan wist is het niet gek: he never left.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja precies, daar doelde ik op. Toch een beetje vreemd dat de Haitian opeens weer bij de company zit
Idd... dan is het logisch... maar hoe wist The Haïtian dan dat die Thompson de enige was die het wist?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als Thompson de enige was die ervan wist is het niet gek: he never left.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... dan is het logisch... maar hoe wist The Haïtian dan dat die Thompson de enige was die het wist?
Als iemand teveel weet krijgt ie een handopleggingquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... dan is het logisch... maar hoe wist The Haïtian dan dat die Thompson de enige was die het wist?
Moet je denk ik maar gewoon aannemen.. anders wordt je bijkans paranoide van die seriequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:21 schreef Breuls het volgende:
Zat net naar E! News te kijken, Kristin had deze mini-onthullingen:he balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat laatste was natuurlijk al bekend.![]()
Ik heb het idee dat hij geen naam heeftquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Breuls het volgende:
Zouden ze de naam van de Haitian ooit onthullen eigenlijk?
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverliesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij geen naam heeft [afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverlies
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |