quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverlies
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien is hij die wel vergeten, geheugenverlies
Geen idee... volgens mij heeft die gast gewoon geen naamquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Breuls het volgende:
Zouden ze de naam van de Haitian ooit onthullen eigenlijk?
WHO niet HOE.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk steeds bij het zien van zijn naam in dit topic "Hoe de fok is Noah?" maar dna is de reactie daarna steeds "Ow jaHRG meneer!" (en dit is een TVP eigenlijk)
Als ze dit jaar nog beginnen met schrijven moet dat nog best mogelijk zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:28 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat er gewoon vanaf januari/februari, misschien maart, nog een run tot mei gemaakt kan worden.
Wordt dus leuk... Heroes en Lost samen volgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:28 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat er gewoon vanaf januari/februari, misschien maart, nog een run tot mei gemaakt kan worden.
Waarom, is toch niet nieuw.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wordt dus leuk... Heroes en Lost samen volgen
Productietijd van een aflevering is een week of 4, exclusief schrijftijd. Dus verkijk je niet op wat er mogelijk is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Als ze dit jaar nog beginnen met schrijven moet dat nog best mogelijk zijn..
Vorig seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef janimie het volgende:
niet nieuw ? valt lost al te downloaden dan ?
Ik vind dat wel erg positief in gesteld. Ik las ergens dat de WGA nog 40 eisen had, en de AMPTP. Ik hoop het beste, maar ik verwacht niet dat het 1-2-3 is opgelostquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef sjarreltje het volgende:
Einde schrijversstaking Hollywood in zicht
Woehoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg positief in gesteld. Ik las ergens dat de WGA nog 40 eisen had, en de AMPTP. Ik hoop het beste, maar ik verwacht niet dat het 1-2-3 is opgelostLinkje naar interview?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iig nog niet Lost en Heroes tegelijk gekekenquote:
Interview met Jack Coleman (alias HRG)quote:
Jawel, want Lost had toen gewoon een standaard seizoen.quote:Op zondag 18 november 2007 07:16 schreef janimie het volgende:
[..]
die heb ik al gezien en volgens mij viel dat niet samen met de uitzendingen van heroes
Interessant!quote:Op zondag 18 november 2007 11:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Interview met Jack Coleman (alias HRG)
(voor spoilervrije mensen, dit interview bevat dus spoilers!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef LasTeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
Nog 2 dagen!!!Dinsdag ochtend zet ik de DL aan.
En dan bedoel ik niet die neger.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
!quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
*wie maakt er een DL Hammer animatie?*quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef LasTeR het volgende:
wtfquote:Op zondag 18 november 2007 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*wie maakt er een DL Hammer animatie?*
STOP! DL time
"Virus"quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
Misschien neemt Sylar wel de abilitie van Maya over en zorgt hij een jaar later dat iedereen sterft aan het virus, ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, kutquote:Op zondag 18 november 2007 19:05 schreef EvilMarc het volgende:
Die preview is niet echt veelbelovend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Het kan toch niet dat the company besloten heeft om hem dood te krijgen. Want anders zouden ze niet Mohinder sturen om hem te helen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
The Haïtian schoot Noah in S1 neer zodat het voor Noah na zijn hersenspoeling erop lijkt dat ie beschoten werd en een klap op zijn hoofd kreeg en daarom dus weinig meer kan herinneren. Dat moest idd van The Company, is gewoon een regel ofzo.
Begin S2 was The Haïtian blijkbaar besmet met het virus, Mohinder genas hem en toen ging hij voor Noah werken (schilderijen etc), daarvoor werkte hij nog voor The Company (Peter oppakken en hersenspoelen). Het lijkt er dus op dat hij daarna besmet is geraakt met het virus. Hoe is mij ook niet heel duidelijk, misschien heeft The Company het in hem ingespoten om hem dood te krijgen ofzo. Dat kan verklaren waarom hij nu voor Noah werkt (wraak nemen). Maar het kan best dat hij gewoon toevallig besmet is geraakt...
Correct me if Im wrong, hoop dat het nu duidelijk is
Dat weet niemand geloof ik...quote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Even een tvp, morgen ga ik wel even voorstudie doen voor dinsdag want ik snap er geen fuk meer van!
Ik heb graag even duidelijk wie nou de goeien en wie nou de slechten zijn.
Maar das momenteel vrij onduidelijk vind ik zelluf![]()
Ah, dan dacht ik toch in de goeie richting. Alleen ik heb het idee dat Adam misschien wel goed is... hij hielp Peter, maar ja dat zegt natuuk ook niets, en ik vind die Bob zo eng en als hij zegt dat Adam een gevaar is voor de mensheid is, dan is ie dat zélf waarschijnlijk .. want ik vertrouw hem voor geen cent!quote:Op maandag 19 november 2007 01:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Dat weet niemand geloof ik...
Mijn idee:
De goei: West (is gewoon helemaal nix mee aan de hand), Noah (bedoeld het allemaal goed), Mohinder (weet het zelf allemaal ook niet meer)
De slechte: Bob (The Company is gewoon evil), Angela Petrelli (heeft Nathan van z'n vrouw en kinderen gescheiden met een leugen...is een hoer die iedereen beinvloed, volgt Linderman's ideeen nog), Adam (als Linderman zijn volger is zou Adam misschien wel dé oprichter van The Company kunnen zijn .. en in dat geval is Peter simpelweg in gevaar)
En verder zijn er geloof ik geen dubieuze gevallen toch?
Ja, ik DENK ook dat Adam wel goed is, maar er zijn ook genoeg aanwijzigingen die aangeven dat hij juist slecht isquote:Op maandag 19 november 2007 09:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, dan dacht ik toch in de goeie richting. Alleen ik heb het idee dat Adam misschien wel goed is... hij hielp Peter, maar ja dat zegt natuuk ook niets, en ik vind die Bob zo eng en als hij zegt dat Adam een gevaar is voor de mensheid is, dan is ie dat zélf waarschijnlijk .. want ik vertrouw hem voor geen cent!
Dus vandaar dat Adam wel goed is. Tenzij ze beide fout zijn, maar op verschillende manieren.
Ohh ingewikkeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1 punt heeft hij die ook wel degelijk. Hij is nog steeds van plan om Hiro een lesje te leren/Hiro te laten boeten voor het breken van zijn hart.quote:Op maandag 19 november 2007 12:31 schreef EvilMarc het volgende:
Fok.. Ik zit nog steeds te twijfelen of Adam goed of slecht is. Hij lijkt wel 'goed' maar aan deluxe andere kant denk ik dat hij nog wel een verborgen agenda heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Waarom dan helpen om Nathan beter te maken en om samen met Peter te escapen?quote:Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef jpg97 het volgende:
Okay dan.
Verder weet ik haast zeker dat Adam de spil , of tenminste onderdeel is van The Company.
Waarom hebben ze anders per sé Claire nodig voor haar genezende bloed, als ze Adam daar al in de kelder hebben zitten, die ( zoals we bij Nathan konden zien ) ook genoeg genezend bloed heeft
Kan toch zijn om Peter erin te luizen, en dan moet ie een goede daad doen t.o.v. Peter om het overtuigender te maken.quote:Op maandag 19 november 2007 16:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom dan helpen om Nathan beter te maken en om samen met Peter te escapen?
Hetzelfde geldt voor voor Sylar ^_^quote:Op maandag 19 november 2007 17:45 schreef EvilMarc het volgende:
Peter is in ieder geval geen verkeerde hulp, aangezien hij zo'n beetje de beste 'hero' is. Je kunt hem beter aan je zijde hebben dan tegenover je.
Haha, ik ookquote:Op maandag 19 november 2007 18:51 schreef sjarreltje het volgende:
Ik hoop dat Hiro weer snel in het 'echte' verhaal komt en Adam tegen komt. Ik kan niet wachten op die verbaasde blik
Ik ook, vooral wat die West nu gaat doenquote:Op maandag 19 november 2007 18:43 schreef Mar0988 het volgende:
Maar verder ben ik net zo benieuwd naar Claire en haar familie...
Nou ja..als hij z'n hoofd afhakt en z'n schedelinhoud in een blender mikt is de kans klein dat Adam daarvan kan regeneratenquote:Op maandag 19 november 2007 19:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Haha, ik ook... Hiro zal hem niet echt willen vermoorden, maar dat lukt hem ook niet denk ik
Ik ben eigenlijk alweer vergeten wat de laatste gebeurtenis in die verhaallijn met West was?quote:Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik ook, vooral wat die West nu gaat doen
West vloog boos weg nadat hij erachter kwam dat HRG de vader van Claire wasquote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alweer vergeten wat de laatste gebeurtenis in die verhaallijn met West was?![]()
Ik denk dat veel mensen hopen dat Claire haar ability verder kan ontwikkelen... want dan kan ze lijkt me haar tieten ook een cupje groter makenquote:Op maandag 19 november 2007 19:09 schreef sjarreltje het volgende:
Zou Claire trouwens haar ability misschien nog ontwikkelen? Als dan het schilderij van HRG klopt...dan kan Claire em healen en blijft Noah gewoon leven
Zal nog wel terug komen, of ze hebben 'em heel erg slap uit de serie geschrevenquote:Op maandag 19 november 2007 19:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
West vloog boos weg nadat hij erachter kwam dat HRG de vader van Claire was....
Dat zou inderdaad wel heeel erg slap zijn. Maar op het schilderij staat West ook (of Claire moet met weer een ander aanpappen) dus zal hij vast nog wel terugkomen.quote:Op maandag 19 november 2007 19:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Zal nog wel terug komen, of ze hebben 'em heel erg slap uit de serie geschreven [afbeelding]
quote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hopen dat Claire haar ability verder kan ontwikkelen... want dan kan ze lijkt me haar tieten ook een cupje groter maken
Ja hoor, ik bedoelde ook dat ie alleen ff wegvloog... dus niet opeens uit de serie ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 19:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Zal nog wel terug komen, of ze hebben 'em heel erg slap uit de serie geschreven
Daar gaat zijn droom haha.quote:
Hehequote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En die van mij (en vele vele anderen)
..nohh, nog maar 6 uurtje en dan staat ie wel online
Ja, serieus... ik ben pas om 17.00u thuis en dan komt een vriend van mij gelijk.. heb ik dan geen tijd op te downloaden... op school zitten wij in een projectkamer achter een proxy.... dan moet het maar thuisquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Ga je serieus de wekker zetten?Wow je bent addicted. Ik zet hem morgenochtend aan, en dan als ik terug kom van school om 11 uur ga ik kijken.
...ik blijf de heule nacht wakkerquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Ga je serieus de wekker zetten?Wow je bent addicted. Ik zet hem morgenochtend aan, en dan als ik terug kom van school om 11 uur ga ik kijken.
Ik heb ook weleens de wekker gezet. Maar toen moest ik net weg toen ik 'm binnen had. Dus sindsdien kijk ik 'm maar gewoon 's avondsquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Omg addicted!quote:Op maandag 19 november 2007 23:05 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
...ik blijf de heule nacht wakker![]()
Zou ik ook doen als die vriend van mij niet langskomt, héquote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens de wekker gezet. Maar toen moest ik net weg toen ik 'm binnen had. Dus sindsdien kijk ik 'm maar gewoon 's avonds
Verneuckt ritme..ff een nachtje opblijven om de dag erna gewoon 's avonds in slaap te kunnen vallen..het was een zwaar weekendquote:
Hé, ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 19 november 2007 23:08 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Verneuckt ritme..ff een nachtje opblijven om de dag erna gewoon 's avonds in slaap te kunnen vallen..het was een zwaar weekend
*meldtquote:Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hé, ik heb hetzelfde probleem... heb ik een vrije dag en slaap ik uit tot 13.00u, kan ik die nacht erna bijna niet meer slapen
Ik denk ook het eerste... beetje Kirby Plaza achtig...quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef sjarreltje het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze die seizoensafsluiting nu gaan aanpakken. Zullen ze gewoon netjes naar een mooi tijdelijk eind toe schrijven of proppen ze er halverwege de laatste aflevering gewoon een vage plottwist in?
Het lijkt tot nu toe op het eerste..iedereen is op dit moment wel weer met elkaar verbonden. Alleen Hiro moet zichzelf nog even naar de USA teleporteren (wat waarschijnlijk weer per ongeluk gebeurd). Ik kan écht níet wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |