abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:44:02 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54583419
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:45:31 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54583461
18:32 Emotioneel gesprek

Brian en Amanda bespreken nog een keer de situatie van een aantal dagen geleden, toen Brian zijn vriendin onder een koude douche wilde zetten. "Ik schrok gewoon heel erg, en ik heb een verkeerde keuze gemaakt", probeert hij uit te leggen aan Amanda."Het hele ding was gewoon fout", piept Amanda. Is haar stem er nou echt weer zo slecht aan toe of zijn dit enkel de emoties?

18:35 Jaap mag niet bij Lee Towers zijn

Lee Towers zal vanavond in De Gouden Kooi samen met Huub het Feyenoord lied zingen. Maar de ster heeft te kennen gegeven dat hij niet zal komen als Jaap er ook is. De reden is dat de Briellenaar verschillende acties had aangekondigd tegen de oud havenarbeider. "Wat had je eigenlijk ook alweer allemaal gezegd", vraagt Huub aan Jaap. "Dat ik hem de vijver in zou duwen, paardenstront over hem heen gooien, het paard op hem los laten en over hem heen zou kotsen", antwoordt Jaap lachend. Als Nadia en Dennis naar het kantoor lopen praten de twee er nog wat over na. "Is toch bizar!", zegt Nadia tegen Dennis. "Bizar? Heb je gehoord wat Jaap allemaal had gezegd", reageert Dennis. Tja Jaap, nu moet je op de blaren zitten.

18:53 "Lee Towers" in de Villa!

Jaap komt verkleed als Lee Towers met een Lee Towers liedje op, de Villa ingelopen."Zo Huub ik heb vernomen dat jij vanavond een weddenschap gaat inlossen, kan jij mij daar meer over vertellen?", vraagt Jaap alias Lee Towers aan Huub. "Ik heb een weddenschap met een aantal Feyenoord fans afgesproken dat wanneer ik hoger dan 50% in de populariteitspoll sta, dat ik dan het Feyenoord nummer in de vijver ga zingen. Speciaal voor onze fans omdat ik meerdere malen heb uitgesproken dat ik Feyenoord zo'n k*t club vindt", aldus Huub. Jaap overhandigt Huub een shirt en petje van Feyenoord en de Oldenzaler trekt het tenue aan en geeft "Lee Towers" eerst een rondleiding door de Villa. Oh jeej! Is de terror in de Villa terug gekomen?

Zit het lekker Huub?

19:00 Als een vis in het water!

Dan is het moment daar...Onder dwang van Jaap alias Lee Towers loopt Huub naar de beruchte vijver waar alles om draait in deze weddenschap. "Wil je nog afscheid nemen, Huub? Wil je nog iets aan je broertje geven?", sart Brian die geen moment wil missen van het gebeuren."F*cking Hell dit is echt koud!", moppert Huub in zijn Feyenoord tenue. Het Feyenoord liedje volgt, maar Huub is nog steeds niet de vijver in geweest. "De vijver in!", pusht Lieke hem. "Ja zo!", is het weerwoord van de Oldenzaler. En dan eindelijk gebeurt het spektakel! Onder luid gelach en gejoel spingt Huub de vijver in. Kopje onder welteverstaan. "Oh dat water is zó koud! K*t Feyenoord, ik haat ze!", grapt de Oldenzaler. Bij deze; Huub is een man van zijn woord!

Een man van zijn woord!

19:27 Met stokjes of toch bestek?

De Miljonairs hebben het zich vandaag makkelijk gemaakt. Ze hebben eten besteld in plaats van gemaakt. Daar ben je immers Miljonair voor. "Eten", schreeuwt Lieke door de Villa als het eten is gearriveerd. "Smells good", zegt Nadia als ze langs loopt. "It also tast good", reageert de Hilversumse. De Miljonairs hebben Thais besteld vanavond, dus eetsmakelijk!

Bron: Villa Vandaag, 13-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:17:48 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54584261
19:52 Janice vraagt in het rond

"Wie is eigenlijk de beste vriend van Jaap?", vraagt Janice aan tafel. "Huub!", antwoordt Brian. "Maar jullie hebben elkaar toch ook een keer laten vallen?", vraagt de gastspeler aan Huub. "Ja klopt", antwoordt hij. "Maar jij hebt ook een keer gezegd dat alleen Erik en Sylvia je vrienden waren en Jaap zeker niet", zegt Dennis zonder blikken of blozen. "Ja dat was toen", reageert de Oldenzaler wat overrompelt. "Ik vind het gewoon moeilijk om Jaap te peilen", geeft Huub toe. Zou Janice Jaap en Huub uit elkaar willen drijven?

dinsdag 13 november 2007 @ 20:37:45 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54584800
20:11 "Ondernemen is risico"

Janice is bij Brian en Amanda in de slaapkamer gaan zitten."Ik heb straks 20 mensen onder mij en heel groot atelier als ik hier uit kom", zegt de modeontwerper trots. Als Janice vertelt over zijn lening bij de bank en bij zijn vader, reageert Brian met een one liner. "Ondernemen is risico", laat de Antilliaan weten die overigens zelf ook ooit zelfstandiger ondernemer was. Zal Amanda een grote klant worden van Janice?

Janice legt uit!

20:24 Postmomentje in de fitness

Jaap, Huub en Lieke lezen in de fitness de post door, die zij van hun fans hebben gekregen. De grote Miljonair heeft een goede combinatie gevonden; fietsen en brieven lezen tegelijkertijd. Hierdoor blijft hij toch zijn calorietjes verbranden."Misschien een tip, bel Cora gewoon elke week op dan is zij ook weer blij", leest de Briellenaar voor. Huub en Lieke liggen helemaal in een deuk! Het trio vervolgt hun bezigheden en vele brieven van fans worden nog voorgelezen…

dinsdag 13 november 2007 @ 20:57:46 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54585326
20:41 Wat zijn ze lief...

...als ze geen ruzie hebben!

dinsdag 13 november 2007 @ 21:38:05 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54586375
20:54 Oefenen, oefenen en oefenen

Post lezen en fietsen lijkt niet de enige combinatie te zijn die Jaap bedacht heeft. Je kan ook fietsen en werken tegelijk. De Briellenaar en Huub zijn druk aan repeteren, terwijl Jaap zijn best doet om wat pondjes van zich af te schudden. De twee lijken lering te hebben getrokken uit het feit dat hun presentatiecoach Jaco vorige week erg teleurgesteld was. Keep up the good work boys!

21:18 Een ster betreedt de Villa

"Hey Brother", zegt Jaap vanaf het bordes, als hij Glennis Grace verwelkomt. "Hey Japie", antwoordt de zangeres. "Volk", schreeuwt de Briellenaar door de Villa als ze naar binnenlopen. Al snel verzamelt het gezelschap zich rond de eettafel en stelt iedereen zich aan elkaar voor. "Jullie singles zijn aardig gestegen", zegt een van de metgezellen van Glennis. "O ja hoeveel?", vraagt Amanda enthousiast. "Rond de veertig", luidt het antwoordt. "Wat een leuke verrassing dat jullie zomaar langskomen", laat Brian weten. Zal de zangeres nog gaan optreden?

"Ik ben wel een beetje zenuwachtig"

dinsdag 13 november 2007 @ 21:58:04 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54586975
21:37 Live concert van Glennis!

"Ik ben natuurlijk niet voor niks gekomen vanavond. Vinden jullie het leuk als ik een paar liedjes ga zingen?", vraagt de zangeres aan de Miljonairs. Dit hoeft ze natuurlijk maar één keer te vragen…Na haar eerste liedje roept ze Jaap erbij omdat hij nog aan tafel zit te eten. De Briellenaar staat op en komt gezellig bij Glennis staan en danst er zelfs verleidelijk op los. "Kan je ook een verzoeknummertje zingen?", vraagt de benjamin van de Villa. "Ja natuurlijk, welke wil je horen?", zegt Glennis vriendelijk. "Hero van Mariah Carey", laat Amanda weten. Hier is geen muziekband van, dus zingt Glennis dit liedje acapella. Amanda vind haar zo prachtig zingen dat ze zelfs een traantje van geluk moet laten…

Go Japie, go Japie!

21:46 Glennis Grace...

...weet de gevoelige snaar te raken...

dinsdag 13 november 2007 @ 22:18:05 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54587597
21:55 We want more!

Als Glennis klaar is met zingen bedankt ze netjes de Miljonairs voor hun aandacht. "Nu hebben we een probleem hé", zegt Huub uit het niets. "Hoezo?", vraagt Glennis zich verontwaardigd af. "Nou als er de volgende keer een bandje komt zijn we jou gewend", laat de Oldenzaler weten. "Ja, had je niet met ons éénjarig bestaan kunnen komen? Nu moesten we het doen met Dries Roelvink", reageert Amanda die een traantje wegpinkte bij een van de nummers. Zou Glennis te porren zijn voor gastspeelster?

dinsdag 13 november 2007 @ 22:38:04 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54588224
22:08 "Dans jij de hele nacht met mij?"

"Jaap wat vind je ervan als jij nou binnenkort een carnavalsplaat kan opnemen?", vraagt Ludo aan de Briellenaar. Dat klinkt Jaap natuurlijk als muziek in de horen. "Maar we moeten natuurlijk geen veertig Gouden Kooi platen krijgen", zegt Jaap twijfelachtig. "Maar ik denk wel dat het scoort, het thema carnaval. En het brengt geld op voor het goede doel!", zegt de Briellenaar nu enthousiaster. "We moeten een goed liedje zoeken dat bij jou past natuurlijk", aldus Ludo. "Ik zou zeggen 'dans jij de hele dag met mij'", zegt Jaap direct. Ludo belooft het met zijn management te overleggen en Jaap is helemaal hoteldebotel door dit goede idee van Ludo. Zal Jaap de derde Miljonair worden met een eigen single? En wanneer krijgt Dennis deze kans eindelijk aangeboden? Hij is toch echt degene met het meeste zangvermogen in de Villa.

22:31 Strooikaart met kus...

Nadia en Amanda trekken zich snel even terug in de slaapkamer. De twee vriendinnen pakken hun strooikaarten om deze van een handtekening voorzien."Zo, wat was dat huilen net joh. Dat is toch wel begrijpelijk als ze zo mooi zingt", vraagt de blondine zich af. "Ja echt wel", antwoordt Nadia begripvol. Snel voorzien de twee hun strooikaarten nog van een lippenstiftzoen en overhandigen deze aan de zangeres. "O wat lief. Super!" reageert de popster als ze de kaarten ontvangst neemt. Lief hoor dames, maar wie is nou fan van wie?

dinsdag 13 november 2007 @ 22:58:01 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54588809
22:50 Kippenvel

Glennis Grace en haar metgezellen hebben de Villa verlaten en de rust is langzaam terug gekeerd. "Dat vind ik zo raar dat een artiest binnenkomt en onze handtekeningen wil", zegt Lieke tegen Huub in het kantoor. "Echt ieder nummer dat ze zong, damn wat een stem, ik kreeg er gewoon kippenvel van!", aldus de Hilversumse. Ook in de slaapkamer is het wonder boven wonder erg rustig. Janice is met Amanda een glossy aan het doorbladeren en Nadia is maar weer eens begonnen met het schrijven van een nieuwe column. "Oh my god Jennifer Lopez treedt nog op met een dikke buik", zijn kreten die we af en toe van de blondine te horen krijgen. "Ach, ik kan niet zo goed aan mijn column werken zonder jou", zegt de brunette tegen haar hartsvriendin. "Ah je mist me!", is Amanda's commentaar hier op. En zo kabbelt de avond rustig voort in de Villa.

dinsdag 13 november 2007 @ 23:18:02 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54589296
23:12 Is Brian een naaier?

In de slaapkamer raakt Janice maar niet uitgepraat over zijn vak, totdat Brian een opzienbarende openbaring uit de doeken doet."Dit is even geen geintje, maar vroeger zat ik ook achter de naaimachine", zegt Brian."Dat heb je nooit verteld", zegt Amanda verbaasd. "Mijn moeder gaf me vroeger oude tassen en daar maakte ik dan sieraden van zoals kettingen en armbanden", vertelt de Antilliaan verder. "Misschien schaamde hij zich wel", suggereert Janice. Zou de Macho van De Gouden Kooi nu zijn andere kant laten zien?

Zullen we een keer samen naaien?

dinsdag 13 november 2007 @ 23:58:04 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54590320
23:31 1-0 voor Dennis!

Nadia is bij Dennis op bed gekropen om haar column aan hem te laten lezen. "Wat is er toch met jou aan de hand, schatje?", vraagt de brunette bezorgd. "Niks ik ben gewoon mijn gedachtes op een rijtje aan het zetten", antwoordt hij. "Gedachtes waarover?", wil Nadia weten. "Over zingen?", gokt zij. "Ja inderdaad", zegt Dennis, maar erg zeker komt dit niet uit zijn mond. Waar zit de ijdele Miljonair met zijn gedachtes? Probeert hij erachter te komen hoe hij de brunette vanavond in bed zal kunnen verleiden? In ieder geval heeft Dennis Nadia al wel zover dat de brunette weer bij hem in bed slaapt. 1-0 voor Dennis!

23:45 Ouderwets druk dagje...

Gisteren is gastspeler Janice in de Villa gekomen en vandaag mocht hij samen met een Miljonair stoffen uitzoeken voor de jurken die hij voor de dames gaat maken. Nadia had de eer om Janice te vergezellen tijdens zijn stoffenjacht. De andere Miljonairs hadden genoeg afleiding in de vorm van Carlos, die zoals gewoonlijk weer voor een fikse training zorgde. Jaap kwam verkleed als Lee Towers de Villa in en 'dwong' Huub om zijn weddenschap, die hij met de Feyenoord fans had afgesloten, na te komen. Zo konden wij genieten van een Huub in Feyenoord tenue die midden in de vijver het levenslied van Feyenoord zong. Alsof dat nog niet genoeg was kwam 's avonds als verrassing Glennis Grace optreden in de Villa. De Miljonairs waren super enthousiast maar na een paar nummers gezongen te hebben, moesten ze helaas weer afscheid nemen van deze superster van Nederlandse bodem. Momenteel slaapt Nadia weer bij Dennis in bed. Zal er vannacht nog iets spannends gebeuren tussen dit ex-stelletje? Lees morgen verder in Villa Vandaag!

woensdag 14 november 2007 @ 09:17:58 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54594159
08:22 Dennis: single of niet?

De Miljonairs liggen nog heerlijk te slapen. Alle (ex-)stelletjes weer bij elkaar. Ze liggen heerlijk uit te rusten van het optreden van Glennis Grace en de gezelligheid die zij met zich meebracht. De manager heeft zelfs nog met Jaap, Nadia en Amanda gepraat over het eventueel opnemen van een single. De arme Dennis viel hierbij buiten de boot, iets waarmee hij duidelijk moeite had…

08:40 Rise and shine!

Jaap is wakker! Sharon wekt hem maar krijgt geen vriendelijkheid daarvoor terug. De grote Miljonair mompelt iets over een kalender. De loopt vervolgens naar de stelletjes toe om die te wekken. Ook Lieke wordt niet vrolijk van Sharon en Amanda al helemaal niet. "Nee Amanda, het is geen uitslaapdag. Jullie hebben vandaag die kalendershoots. Jullie moeten eruit allemaal!", vertelt ze tegen de blondine. Janice lijkt de vroege wake up call ook niet helemaal te waarderen. Nee, Sharon…je doet geen dankbaar werk!

08:56 Gelukkig is er iemand in de Villa...

...die 's ochtends een vrolijk dansje doet!

09:04 Slechts op bezoek

Het lijkt erop dat Sharon nu iedereen uit bed heeft weten te krijgen. Dennis en Nadia hebben zich gebroederlijk voor de spiegel opgesteld en bekijken hoe ze de nacht doorstaan hebben. Ook Janice heeft zich inmiddels aangekleed. Zou ook hij, als gastspeler, een plek op de kalender krijgen? Of mag hij vandaag slechts toekijken…

09:11 Terug bij af?

Overigens hebben Dennis en Nadia het vannacht erg gezellig gehad met elkaar. Wat er precies gebeurd is kunnen we niet zien, maar afgaande op de bewegingen en de opbollende dekens kunnen we enigszins een voorstelling maken. Heeft Janice dan precies het tegenovergestelde van Luc voor elkaar gekregen? Van Nadia en Dennis weten we dat ze niet vies zijn van leuke spelletjes, maar in dit geval scheidt slechts een dekbed deze speculaties van de harde waarheid…

Bron: Villa Vandaag, 14-11-2007
  woensdag 14 november 2007 @ 09:37:55 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54594418
09:18 Ieder diertje zijn eigen pleziertje

Het blijf geestig om te zien dat iedere Miljonair zo zijn of haar eigen ochtendritueel heeft. Dennis en Nadia beginnen de dag met een spiegelsessie, Huub en Lieke beginnen meestal met een ruzie en Jaap slaat meestal wat onverstaanbare zotteklap uit. En Brian? Die eet 's ochtends zijn vriendin op.

Ontbijt op bed?

09:24 Geradbraakte Dennis...

De dames mogen geen make-up op vandaag vanwege de fotoshoot. Lieke en Amanda houden zich hier aan, maar de rebelse Nadia niet. "Een beetje foundation en mascara moet wel kunnen…", praat ze voor de spiegel, eigenlijk meer tegen zichzelf dan tegen Dennis. Die laatste doet ook niet eens een poging tot reactie. De ijdele Miljonair ziet er gesloopt uit deze ochtend. Zou Nadia hem zó gemolesteerd hebben?

09:25 Montere Janice geen ochtendmens...

Het is geen volle bak aan de ontbijttafel maar de Miljonairs doen in ieder geval hun best met elkaar te ontbijten. Huub, Nadia en Janice zitten er als eerste. "Ik heb wel eens scherpere mensen ontmoet", roept Huub uitdagend tegen de gastspeler. Hij is ook opmerkelijk rustig deze ochtend. "Pff, ik ben echt geen ochtendmens", verzucht de ontwerper. En dat terwijl je de ochtend zo monter met een dansje begon, Janice!

woensdag 14 november 2007 @ 10:17:56 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54595117
09:47 Viva!

Lieke heeft vanochtend vroeg een telefonisch interview met vrouwenblad Viva. Ze wordt het hemd van het lijf gevraagd over haar familie, haar vrienden en het leven in De Gouden Kooi. "Ik heb een geweldige achterban en daar haal ik heel veel steun uit", legt de Hilversumse uit. "En ik blijf altijd dezelfde Lieke, ik ben hier alleen wel sterker geworden", merkt ze op. Na een klein kwartier hangt ze weer op en kan ze zich klaarmaken voor de fotoshoot…

09:57 Opstartproblemen...

Nadia is de nacht niet goed door gekomen, zo blijkt. "Ik heb zo'n buikpijn…", jammert ze, wanneer ze weer op bed is gaan liggen. Gelukkig biedt Dennis wat troost en hij komt bij haar zitten. Ook Amanda heeft door dat haar vriendin in de lappenmand ligt. "Ik haat buikpijn en ik haat buikkramp", kermt de arme Nadia. Tja, dan voel je je al ellendig en dan mag je je ook nog eens niet opmaken… Het valt niet mee allemaal!

woensdag 14 november 2007 @ 10:37:56 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54595524
10:13 Als een zonnetje...

Lekker geslapen, jongens?

10:26 Geduld is een schone zaak

Terwijl Dennis zijn ex-vriendin Nadia trakteert op een overheerlijke buikmassage, werkt Huub in de Chill Room keurig zijn piano-oefeningen af. Op het moment dat Sharon binnen komt wandelen voor haar koffiepauze is Huub meteen afgeleid en hij komt er even bij zitten. Onder het genot van een sigaret praten ze even bij. Momenteel is het afwachten tot de fotoshoot voor de kalender gaat beginnen. Zou Nadia een beetje opgelapt kunnen worden? Of wordt zij het gezicht van een druilerige november…

woensdag 14 november 2007 @ 10:57:54 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54595908
10:34 Lolbroek Amanda

Janice is druk bezig met zijn ontwerpen. Amanda komt gezellig bij hem zitten, hoogstwaarschijnlijk uit nieuwsgierigheid naar haar eigen jurk. Ook Brian komt naar de Private Room en het gesprek gaat al gauw over de jurk van de blondine. "Echt grappig dat jouw borsten dezelfde omvang hebben als jouw heupen", merkt de ontwerper op. "Ja, dat moet ook wel. Anders val ik om!", merkt humoriste Amanda pienter op.

10:39 Huub het engeltje...

De Gouden deuren gaan open en de auto met de stylisten en medewerkers van de fotoshoot komt het erf oprijden. Huub verwelkomt ze enigszins verward. Gelukkig komt Amanda aangehuppeld om ze vol enthousiasme welkom te heten in de Villa. Huub weet meteen een camera achterover te drukken waarmee hij door het huis loopt en foto's maakt. "Die vleugels zijn voor mij!", roept hij naar Amanda, die stiekem in de kledingzakken aan het kijken is. Wordt de Oldenzaler het engeltje van de kalender?

10:43 Kerstvrouwtje zonder rok...

Amanda zou Amanda niet zijn als ze zich gewillig naar de wensen van de stylisten zou kleden. Een enkellange kerstrok wordt met afgrijzen bekeken. "Hij is zo lahaang!", piept ze. Dan komt ze met een inventief idee. De rok als jurk! Ze rent meteen trots naar de stylisten toe om haar outfit te showen. Deze kunnen niets anders dan het goedkeuren, omdat de blondine simpelweg zou weigeren een lange rok aan te trekken. Is dit misschien een principieel standpunt, Amanda?

woensdag 14 november 2007 @ 11:17:54 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54596297
10:53 Beklagenswaardige Bert...

Het eerste model is binnen. Een mannelijk model! "Je ziet er heel anders uit dan op de foto!", zegt een beschaamde Dennis die het model niet herkende. Model Bert stelt zich ook aan de dames voor, Lieke's reactie is een stuk vriendelijker. "Ik vind je in het echt een stuk leuker dan op de foto!", roept ze meteen. Huub wil het model, die hij steevast Adje blijft noemen, meteen voorstellen aan Jaap. Natuurlijk kan ook de grote Miljonair het niet laten een Adje-opmerking te maken. Die arme Bert, die krijgt heel wat te voorduren tijdens zijn verblijf...

woensdag 14 november 2007 @ 11:37:54 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54596740
11:21 Hij oogt als een engel...

woensdag 14 november 2007 @ 11:57:54 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54597251
11:30 Vunzige kerstman

"Zou ik voor 1000 euro seks hebben met een vent?", vraagt Jaap zich hardop af. "Ja hoor, boor me maar in mijn r**t", is zijn eindconclusie. Ook geteisterde bezoeker Bert wordt aan dit vraagstuk onderworpen. Gelukkig weet hij het antwoord geven te omzeilen. Het is ook niet te geloven... Zelfs met een jolig kerstmannenpak aan, slaat de grote Miljonair nog vunzige taal uit...

woensdag 14 november 2007 @ 12:17:53 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54597743
11:58 "Tien kleine visjes..."

Tijdens het wachten tot de dames klaar zijn met haar en make-up, vermaken Huub en Jaap model Bert. Wel op een hele aparte manier, namelijk door het zingen van liedjes. "Tien kleine visjes zwommen naar de zee…" zingt de grote Miljonair. Ook verzint hij er een dansje bij, om de boel helemaal op te leuken. Zelf houdt Bert meer van Jan Smit en zodra Huub dat hoort zet hij meteen "Laura, een hele leuke meid!", met luide zangstem in. Of Bert het echt naar zijn zin heeft valt te betwijfelen, maar het is altijd beter dan te kijken naar hoe de dames gestyled worden…

woensdag 14 november 2007 @ 12:57:54 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54598693
12:10 Opwelling!

Jaap zit nog steeds in volledig kerstmannenornaat op de bank en komt aardig in de stemming. Ineens vertrekt zijn gezicht en hij begint te schreeuwen. "Terror!", brult hij ineens en hij begint met zijn kerstbel te rinkelen. Dit herhaalt hij een paar keer en dan komt Janice toch maar eens kijken wat er gebeurt. "Wat doe je?", vraagt hij verbouwereerd. "Gewoon, daar had ik zin in!", antwoordt Jaap. "Doe het nog eens?", vraagt de gastspeler en opnieuw brult Jaap zijn motto door de woonkamer. De ontwerper komt niet meer bij van het lachen. Wacht maar af, Janice, totdat jij het slachtoffer wordt…

Is het geen schoonheid?

12:21 Vrede in de kapsalon

Ondanks de drukte in de kapsalon heerst er een serene rust. Zit iedereen al met zijn of haar gedachten bij 'vrede op aarde'? "Leuk, die krullen", doorbreekt Lieke de stilte. De krullers op haar hoofd zijn niet meer op vier handen te tellen en de plukjes die al losgelaten zijn krullen alsof hun leven ervan afhangt. Dennis kijkt toe hoe de stylisten te werk gaan en ook Huub houdt een oogje in het zeil. We kunnen niet wachten tot de shoot begint!

12:35 Holland zegeviert!

Plotseling is de kapsalon nog iemand rijker… "Hoi! Ik heb leuk nieuws voor Huub!", zegt Janice vrolijk. Vol verwachting kijkt de Oldenzaler omhoog. De honkbalwedstrijd tussen Nederland en Cuba is geëindigd in 2-1!", lacht Janice. "Echt! Wat goed! Wat lief dat je dat komt zeggen!", zegt Huub die direct drie gradaties vrolijker is. "Cuba verliest niet vaak", legt hij uit. Gelukkig maar, engeltjes moeten vooral vrolijk blijven! Zo zijn ze minder vatbaar voor het kwaad en zal onze Huub niet vallen…

12:41 Wachten, wachten, wachten...

Het leven van 'modellen' is zwaar!

woensdag 14 november 2007 @ 13:17:54 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54599167
13:06 Duivelse engel

De Miljonairs mogen zich eindelijk buiten vertonen voor de shoot. Nadia lacht zich een breuk wanneer ze 'engel' Huub ziet. "Je ziet er niet uit!", lacht ze. "Nee hè, hè! Kijk wat ik aan heb!", moppert Huub, terwijl hij voor de zoveelste keer zijn vleugels probeert te spreiden. "Cool man, die vleugels!", probeert Lieke haar ex-vriend op te vrolijken, maar erg succesvol is het niet. Laat hem maar even, dames. Het ware engeltje in hem komt vast nog wel naar boven…

13:17 IJdele kerstman

Hoewel Dennis en Brian niet meedoen in deze shoot, willen ook zij de vreugde niet mislopen. Beiden lopen met een kerstmuts door het huis en de tuin. De ijdele Miljonair checkt zijn kerstmannenlook natuurlijk wel eerst langdurig in de spiegel…

woensdag 14 november 2007 @ 13:37:53 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54599648
13:27 Rustig, Jaap!

Als Jaap dan eindelijk getransformeerd is in een echte Kerstman, dus inclusief baard en pruik, kan de fotosessie beginnen. Nadia, Amanda, Huub, Lieke, Jaap en model Bert poseren gewillig voor de fotograaf en het worden sfeervolle plaatjes. Jaap zit op de bok van de arreslee en geeft op een gegeven moment een flinke ruk aan de teugels, waarop Jaaps pruik en zijn muts onmiddellijk van zijn hoofd afvallen, maar als hij weer wat gekalmeerd is kan de shoot weer verder gaan. Dat wordt een fraaie kalender!

woensdag 14 november 2007 @ 13:57:54 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54600099
13:38 Rudolph the rednosed horse?

Ook Tanner ontkomt niet aan de kerstsfeer waarin de Miljonairs inmiddels volop zitten. Nadia loopt naar zijn stal en deelt hem mee dat hij het kerstpaardje is. Ze haalt hem uit zijn rustige stal en je ziet het beestje twijfelend kijken. Zou hij nou ook omgetoverd worden tot Rudolph?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')