18:32 Emotioneel gesprekBrian en Amanda bespreken nog een keer de situatie van een aantal dagen geleden, toen Brian zijn vriendin onder een koude douche wilde zetten. "Ik schrok gewoon heel erg, en ik heb een verkeerde keuze gemaakt", probeert hij uit te leggen aan Amanda."Het hele ding was gewoon fout", piept Amanda. Is haar stem er nou echt weer zo slecht aan toe of zijn dit enkel de emoties?
18:35 Jaap mag niet bij Lee Towers zijnLee Towers zal vanavond in De Gouden Kooi samen met Huub het Feyenoord lied zingen. Maar de ster heeft te kennen gegeven dat hij niet zal komen als Jaap er ook is. De reden is dat de Briellenaar verschillende acties had aangekondigd tegen de oud havenarbeider. "Wat had je eigenlijk ook alweer allemaal gezegd", vraagt Huub aan Jaap. "Dat ik hem de vijver in zou duwen, paardenstront over hem heen gooien, het paard op hem los laten en over hem heen zou kotsen", antwoordt Jaap lachend. Als Nadia en Dennis naar het kantoor lopen praten de twee er nog wat over na. "Is toch bizar!", zegt Nadia tegen Dennis. "Bizar? Heb je gehoord wat Jaap allemaal had gezegd", reageert Dennis. Tja Jaap, nu moet je op de blaren zitten.
18:53 "Lee Towers" in de Villa!Jaap komt verkleed als Lee Towers met een Lee Towers liedje op, de Villa ingelopen."Zo Huub ik heb vernomen dat jij vanavond een weddenschap gaat inlossen, kan jij mij daar meer over vertellen?", vraagt Jaap alias Lee Towers aan Huub. "Ik heb een weddenschap met een aantal Feyenoord fans afgesproken dat wanneer ik hoger dan 50% in de populariteitspoll sta, dat ik dan het Feyenoord nummer in de vijver ga zingen. Speciaal voor onze fans omdat ik meerdere malen heb uitgesproken dat ik Feyenoord zo'n k*t club vindt", aldus Huub. Jaap overhandigt Huub een shirt en petje van Feyenoord en de Oldenzaler trekt het tenue aan en geeft "Lee Towers" eerst een rondleiding door de Villa. Oh jeej! Is de terror in de Villa terug gekomen?
Zit het lekker Huub?19:00 Als een vis in het water!Dan is het moment daar...Onder dwang van Jaap alias Lee Towers loopt Huub naar de beruchte vijver waar alles om draait in deze weddenschap. "Wil je nog afscheid nemen, Huub? Wil je nog iets aan je broertje geven?", sart Brian die geen moment wil missen van het gebeuren."F*cking Hell dit is echt koud!", moppert Huub in zijn Feyenoord tenue. Het Feyenoord liedje volgt, maar Huub is nog steeds niet de vijver in geweest. "De vijver in!", pusht Lieke hem. "Ja zo!", is het weerwoord van de Oldenzaler. En dan eindelijk gebeurt het spektakel! Onder luid gelach en gejoel spingt Huub de vijver in. Kopje onder welteverstaan. "Oh dat water is zó koud! K*t Feyenoord, ik haat ze!", grapt de Oldenzaler. Bij deze; Huub is een man van zijn woord!
Een man van zijn woord!19:27 Met stokjes of toch bestek?De Miljonairs hebben het zich vandaag makkelijk gemaakt. Ze hebben eten besteld in plaats van gemaakt. Daar ben je immers Miljonair voor. "Eten", schreeuwt Lieke door de Villa als het eten is gearriveerd. "Smells good", zegt Nadia als ze langs loopt. "It also tast good", reageert de Hilversumse. De Miljonairs hebben Thais besteld vanavond, dus eetsmakelijk!
Bron: Villa Vandaag, 13-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel