wegwezen hier dan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet lief
Je hebt het bij kijken gehouden zie ik.quote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens kijken
quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er staat nog echt een compleet liveverslag, het is toch niet zo'n moeite dat allemaal aan te vinken en dan delete te drukken?
AFC Ajax-topic #821 - Roda thuis
Jij bent welhaast de definitie van het omgekeerde van niet lief.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet lief
Pfff... Je kunt het ook overdrijven natuurlijk...quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef SteveBallmer het volgende:
Hè heerlijk, weer ... op echte Ajacieden.![]()
Allemaal neppersssssss!
Bericht 5% gewijzigd door dndiek op 05-11-2007 22:42 ]
Daar moeten wij het toch van hebben?quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef Beschouw het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #98 | je kan nog meedoen
Kan hier #98 van gemaakt worden?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef sjimz het volgende:
Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
Kan het ?-teken uit het topic weg?
El Tanque heeft zich natuurlijk al lang bewezen!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
maar natuurlijk! Wel jammer dat die meter in je sig zo'n vertekend beeld geeft over deze topper
Heldquote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
ik heb hem zelfs een uitroepteken meegegeven!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
maar natuurlijk! Wel jammer dat die meter in je sig zo'n vertekend beeld geeft over deze topper
fixedquote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Happel het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan die vlag in het Feijenoordtopic. Gaat nergens over en dit is niet POL.
Lekker snel, thx!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef RayMania het volgende:
Bij dezen.
Aangepast, en maakt niet uit. Daarvoor zijn we juistquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[RTL7 live] Voetballen op vrijdag #4: NEC - Heracles Almelo.
TT change NEC - Heracles, ja ik blijf jullie bezig houden.
Thanks, aangepast.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #331: Bijna de Klassieker!
Spam
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
RTL 7 is een jodenkliek!!
Waarom is mijn mooie topic dicht?
Alstuquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 2
Zou een mod daar de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 kunnen plaatsen?
Zeker wel, RayMania doet regelmatig updates!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
Worden die ook bijgehouden trouwens?
Het VVV-topic zal bij de volgende update terug te vinden zijnquote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik mis het VVV topic, en vond hem ook zo effe niet. Wel een recent topic (iets met VVV en rechtstreekse degradatie ofzo) en daarin verwees een blauwe wel naar het centrale topic + slotje...
Roda topic heeft ook nieuwe link
Kon niet anders, helaasquote:Op zondag 11 november 2007 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
SuperrrrSunday: Even allemaal lezen!
Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over alles waar ik mening over heb, heb ik gezien. Anders is er geen mening
quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
Wat hij ziet heeft evenveel met de werkelijkheid te maken als wat een hippie op een dagelijk dieet van LSD, paddestoelen en een fles wodka ziet.
100% goede omschrijving van DAM.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Wat hij ziet heeft evenveel met de werkelijkheid te maken als wat een hippie op een dagelijk dieet van LSD, paddestoelen en een fles wodka ziet.
Achja dat weer iedereen toch. Elk dorp heeft zn gek, zo ook VBL.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
Je kan beter vragen of DAM eindelijk de medicatie tegen zijn hallucinaties heeft ingenomen. Die gast ziet dwergen van ruim 1 meter 80, ziet kopduels waar een iemand kopt en heeft een mening over het seksleven van Torres.
[..]
Aangepastquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7 live] Voetballen op vrijdag #4: NAC Breda - Roda JC
Volgende is NAC Breda - Roda JC.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2007 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Siem de Jong topic #1: De nieuwe belofte van de Ajax.
Kan 'de' weg? Thanks.
Maar hij haalt wel het bloed onder je nagels vandaan, met zijn klote manier van 'discussieren'.quote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat weer iedereen toch. Elk dorp heeft zn gek, zo ook VBL.
Een reactie is teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Pfff... Je kunt het ook overdrijven natuurlijk...
Als "kankeren" in de zin van klagen/zeiken nu ook al verwijderd wordt....
Huillie, ik heb het gelezen. Tevredenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een reactie is teveel gevraagd?
Moeilijk he, omgaan met kritiek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:26 schreef dndiek het volgende:
Huillie, ik heb het geleze. Tevreden?
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he, omgaan met kritiek.
Jawel, want blijkbaar kan/wil je niet toegeven dat je fout zat. En reageren met "Huillie" en een "quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef dndiek het volgende:
Nee hoor
Van het weekend hele update.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor het linkjestopic.
Hedwiges Maduro, moet lekker bij Ajax blijven! #3
Afonso Alves topic #10 Haha, ben je gek?
Het grote Leo Beenhakker topic. Er staat nog steeds de fouten gesloten in de lijst.
Het Siem de Jong topic #1: De nieuwe belofte van Ajax.
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Adothehague het volgende:
Wat is het rustig in dit voetbaltopic. Heb je alles onder controle Ray-mania?
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.
Rellen, rellen...valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
ai, ik was er vroeger ook alquote:Op donderdag 15 november 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.
Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
Heb je nog een roestig slotje over ?
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: nominatie topic
Ik sluit 'm, zie post van SchiksemBigt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
Mag de titel veranderd worden in exclusief De Cler?
Selectie Oranje vs Luxemburg/Wit-Rusland: incl De Cler.
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:Op zondag 18 november 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
MOggol
Op een voetballoze zondag mogen jullie toch nog wat doen.
Herhalingsmodus:quote:Op zondag 18 november 2007 13:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus als ik de volgende keer wél sneller ben dan mag ik ook gewoon net doen alsof de "MvB moet onslagen worden"-reeks nooit heeft bestaan en in de OP al die titels veranderen in "MvB moet bijtekenen" #1 t/m #62?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat al die andere topics dubbel zijn, wil je het niet snappen? Kijk eens in de slotjeslijst beneden, alle dubbele topics worden gewoon gesloten. Van een club, van een speler, van een trainer, alles. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Kijk hier bijvoorbeeld, een Luis Suárez topic, geopend door een Feyenoorder en met een negatieve TT tegenover Ajacieden. Toch wordt het niet aangepast. Waarom zouden we?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, voor de duidelijkheid; als ik aan het einde van deze topic sneller ben dan MONTANA of een van zijn vrienden mag ik de TT bepalen en krijg ik geen slotje?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je de eerste bent die nadat het vorige topic dicht is gegaan een nieuwe opent wel ja, waarom niet?.
Tot nu toe ben je alleen steeds te laat geweest.
En lees deze post.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
cool, dank je voor je begrip, meen ik serieus.
Ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nog moet bewijzen want volgens mij héb ik alles dat ik heb gezegd al meerdere keren bewezen... Het antwoord is nu alleen opeens veranderd en blijkbaar is de TT niet meer heillig en mag er vanaf nu ook een pro-MvB-TT... Dat is voor mij dus nieuws en waarschijnlijk voor MONTANA ook... ben benieuwd naar zijn reactie...
Maak em eens af! Ik zo heel vaak ctrl+f op adriaanse en scrollen enzo maar helemaal geen findings!!!quote:Op zondag 18 november 2007 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
.
Jaja, komt nogquote:Op maandag 19 november 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maak em eens af! Ik zo heel vaak ctrl+f op adriaanse en scrollen enzo maar helemaal geen findings!!!
Ja, nog steeds.quote:Op maandag 19 november 2007 16:54 schreef Adothehague het volgende:
Hey ray alles onder controle?
Ik dacht dat DAM 'm had geopendquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:29 schreef pfaf het volgende:
a) VRIENDJESPOLITIEK!!!!!@ INCOSEQUENTIEE!!!![]()
b) Vond je 'm nu grappig of niet?
Ook nog!quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:39 schreef RayMania het volgende:
Je hebt nu wel mooi rond getal aan notes, pfaf.
Ik stond er al inquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook nog!Nu kom je wel in het illustere rijtje van Sebbo en mitt, daar was het je gewoon om te doen.
quote:Note gezet door RayMania op 23-04-2007 09:00 - delete
Steekt zijn voorliefde voor Parma niet onder stoelen en banken:
Serie A #36: Dit weekend Inter kampioen....
quote:
De juiste vraag is:quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Geen discussiewaarde.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Als je die vraag gelijk normaal had beantwoord..quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:51 schreef RayMania het volgende:
Wat is je bedoeling van dit topic, wat wil je ermee bereiken?
Aangepast.quote:
Luister is gewoon naar Ray. Als hij zn argumenten heefteen topic te sluiten dan moet je je daarbij neerleggen. Doorzeuren heeft nooit zin in tegendeel dit kan je een note kosten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus de argumenten zijn weer eens op
Oke, voor mijn idool doe ik alles.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:18 schreef RayMania het volgende:
Alsjeblieft Ado, kap even met deze onzin.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:33 schreef RayMania het volgende:
En wat als jij nu mijn idool bent?
Nee, daar doen wij niets meequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Adothehague het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #99 met gratis Poedels !
Zal iemand dit topic even willen checken? Ik heb zwaar onterecht de poedelprijs gekregen terwijl anderen die meer verdienden. Ik hoop dat er een jury of iets aangesteld kan worden die onafhankelijk is en niet een jury die zelf ook normaal post in voetbal.
Ga lekker huilen joh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dat de competitie overnieuw word gespeelt. Als een scheidsrechter een wedstrijd heeft beinvloed zegt de UEFA ook dat hij opnieuw gespeelt moet worden.
Overnieuwquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dat de competitie overnieuw word gespeelt. Als een scheidsrechter een wedstrijd heeft beinvloed zegt de UEFA ook dat hij opnieuw gespeelt moet worden.
Juist! Held ook trouwens dat je op de spelling letquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Overnieuw
er komt een nieuwe foto: nieuwe ronde, nieuwe kansen
Volgens mij niet alleen Adoquote:Op woensdag 21 november 2007 01:38 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet Ado naar de FOK! ombudsman
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Hierin wordt duidelijk dat de gegeven poedel met voorberachte rade is gegeven en hierdoor is er sprake van een scheidsrechterlijke dwaling in het jurysysteem!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
LOL, hij heeft het nog echt gedaan ook.
[..]
Als ik ooit jury ben, krijgt Adothehague geheid een vette poedel. Wat zijn onderschrift ook is.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #99 met gratis Poedels !
Ik ben van mening dat deze poedel onterecht is gegeven. Adothehague is hier gewoon het slachtoffer van vriendjespolitiek. Ik geef u de volgende quote:
[..]
Hierin wordt duidelijk dat de gegeven poedel met voorberachte rade is gegeven en hierdoor is er sprake van een scheidsrechterlijke dwaling in het jurysysteem!
Dames en heren van Feedback, ik eis een nieuwe jury!
Als ik het moet oplossen in het topic gaat de sfeer omlaag, dus ik vraag nog 1 keer of een moderator het wil doen. Anders zeg ik gewoon wat ik ervan vindt in het topic.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Dat van het voetbalfoto-onderschrift-competitie moeten jullie echt zelf oplossen in het topic zelf. Daar kunnen wij niks mee.
@TerroRobbie; dicht.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik het moet oplossen in het topic gaat de sfeer omlaag, dus ik vraag nog 1 keer of een moderator het wil doen. Anders zeg ik gewoon wat ik ervan vindt in het topic.
Bring it onquote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik het moet oplossen in het topic gaat de sfeer omlaag, dus ik vraag nog 1 keer of een moderator het wil doen. Anders zeg ik gewoon wat ik ervan vindt in het topic.
Laat het nou maar zo en verzin gewoon een onderschrift bij de nieuwe foto. Wij zijn geen jury van de reeks en rellen is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Luisteren ado, naar de Grote Smurf!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat het nou maar zo en verzin gewoon een onderschrift bij de nieuwe foto. Wij zijn geen jury van de reeks en rellen is ook niet de bedoeling.
Het is een smurf met kerstmuts en baard hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luisteren ado, naar de Grote Smurf!
Mijn idool heeft gesproken, en hij is de enige waar ik naar luister. Ik kan niet wachten op de nieuwe foto, maar als ik weer poedel word word ik depresief.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat het nou maar zo en verzin gewoon een onderschrift bij de nieuwe foto. Wij zijn geen jury van de reeks en rellen is ook niet de bedoeling.
een kerstmuts heeft een witte toef bovenop!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is een smurf met kerstmuts en baard hoor.
Die valt buiten het plaatje, oelewapper.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een kerstmuts heeft een witte toef bovenop!
jij je zin, ik weet wel beterquote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die valt buiten het plaatje, oelewapper.
Eppoquote:Op woensdag 21 november 2007 21:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mijn idool heeft gesproken, en hij is de enige waar ik naar luister. Ik kan niet wachten op de nieuwe foto, maar als ik weer poedel word word ik depresief.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij je zin, ik weet wel beter
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. Want een kerstmuts heeft ook een witte band bij het gedeelte wat over het hoofd gaat
Rustig maar, ik ben niet boos dat hij mij Eppo noemt ik wilde alleen weten wat het betekend. Ik ga er verder geen stennis over schoppen. Ik respecteer zijn mening waar hij recht op heeft.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef dndiek het volgende:
Handel dit ff verder via de PM af of zo
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef dndiek het volgende:
Handel dit ff verder via de PM af of zo
Check.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:14 schreef ruud_fr het volgende:
[Tournament] Favoriete Feyenoorder aller tijden (ronde 1a)
mag dicht![]()
Ik vind het eigenlijk vrij weinig met voetbal te maken hebben. Enkel de clubs hebben hun naam aan de teams verbonden, en de auto's rijden in de clubkleuren. Laat maar lekker bij mitt, heeft hij ook een extra topicquote:Op donderdag 22 november 2007 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Superleague Formula: Football meets racing. Incluis PSV.
Hier of in SPT?
Als je de topictitel selecteert en kopieert met een posticon ervoor dan staat er 'PI topictitel' als je plaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
A: Hoe komt die PI er voor?
B: Mag ie weg?
dank u.
PI AFC Ajax-topic #834
Subtiele hint zeg!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Dank je, ben alleen niet te spreken over die lelijke banners
.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
ben alleen niet te spreken over die lelijke banners.
Ja, dichtquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
nieuwe champions league indeling
Overbodig.
[Centraal] Voetbalfilmpjes topic #1quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania hoe kan ik ook weer van die gifjes maken.
Done.quote:Op zondag 2 december 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld ronde 2B
mag een slotje op. Het sleuteltje voer je maar aan de eendjes.
Dankjewel RayMania, dat je het nu ook eens bij "de andere kant" ziet... Weet jij trouwens waar die posts van NJ over dat bannen zijn gebleven in de MvB-topic, ik kan ze niet meer vindenquote:Op zondag 2 december 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Hier ben ik Tennessee.
Over Marco van Basten weer, ga nu effe deleten.
Edit: Poeh, was dat alles.
Hier.quote:Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waar die posts van NJ over dat bannen zijn gebleven in de MvB-topic, ik kan ze niet meer vinden
Ha, dank je! Ik zat veel verder terug te zoeken... wat is het dan stil geweest sinds die post zeg...quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan huren we toch gewoon een hitman in?
enz...quote:
Anderen doen nu precies hetzelfde wat jij doet hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Tennessee het volgende:
ok, het zal wel een slecht idee zijn maar ik wou het toch even kwijt; kunnen we niet een topic openen over de TT en de OP van de MvB-reeks? Dan kunnen we het daar hebben over de TT en de OP, want daar schijnt toch best wel meer behoefte aan te zijn dan alleen van mijn kant.
Dat vind ik niet, en daar wil ik best verder op ingaan, als dat mag...quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anderen doen nu precies hetzelfde wat jij doet hoor.
Ik zat dat dus de hele tijd af te vragen, dacht eerst dat het een club wasquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er staat een heel suf foutje in dat linkjes topic.
[Griekenland] Het niet zo heel grote Alfa Ethniki topic. staat onder het kopje Griekse clubs.
Maar het is geen club, maar de naam van de Griekse competie.... Hij hoort dus onder het kopje Europese competities..
Kan iemand dat aanpassen please.
Nee, slecht idee. Wij zijn duidelijk geweest en NJ ookquote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Tennessee het volgende:
ok, het zal wel een slecht idee zijn maar ik wou het toch even kwijt; kunnen we niet een topic openen over de TT en de OP van de MvB-reeks? Dan kunnen we het daar hebben over de TT en de OP, want daar schijnt toch best wel meer behoefte aan te zijn dan alleen van mijn kant.
okquote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, slecht idee. Wij zijn duidelijk geweest en NJ ook.
Zal na De Wedstrijden eens een blik werpen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Tennessee het volgende:
overigens wordt er weer flink gebaggerd vind ik...
[..]
[..]
enz...
dankjewel, veel plezier bij de wedstrijdenquote:Op zondag 2 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal na De Wedstrijden eens een blik werpen.
Ethnikos Asteras is een club, maar daar zou ik dan weer geen topic voor openen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zat dat dus de hele tijd af te vragen, dacht eerst dat het een club was.
Zal het snel aanpassen.
Helaas mag dat niet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, en daar wil ik best verder op ingaan, als dat mag...
voor jou ook even een kleine correctie, in je sig... het is of "gets its ass kicked" of "get their asses kicked" maar niet "gets their asses kicked"... leuke quote trouwens!quote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ethnikos Asteras is een club, maar daar zou ik dan weer geen topic voor openen..
Thanks iig.
En daar is dit FB topic voor bedoeld?quote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor jou ook even een correctie, in je sig... het is of "gets its ass kicked" of "get their asses kicked" maar niet "gets their asses kicked"... leuke quote trouwens!![]()
laat me met rust, stalker!quote:Op zondag 2 december 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
En daar is dit FB topic voor bedoeld?
Je kan ook gewoon een PM sturen hoor.
Ik heb het opgeschreven zoals hij het zegtquote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor jou ook even een kleine correctie, in je sig... het is of "gets its ass kicked" of "get their asses kicked" maar niet "gets their asses kicked"... leuke quote trouwens!![]()
okquote:Op zondag 2 december 2007 19:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb het opgeschreven zoals hij het zegt.
zijn die wedstrijden al bijna afgelopen, want we hebben inmiddels topics met doodsverwensingen in de titel...quote:Op zondag 2 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal na De Wedstrijden eens een blik werpen.
ben benieuwd of het ze lukt Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #68 binnen 90 minuten vol te baggeren zodat ze verder kunnen met de MvB moet ontslagen worden reeks...quote:Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijden duren nog 90 minuten.
Nee, nog niet afgelopen. Ik zie maar één topic (die allang dicht is), geen meerderen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zijn die wedstrijden al bijna afgelopen, want we hebben inmiddels topics met doodsverwensingen in de titel...
klopt, was er maar één, sorry, een s teveel, ik was druk bezig rustig te blijven en heb per ongeluk overdreven, mijn excuus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet afgelopen. Ik zie maar één topic (die allang dicht is), geen meerderen.
(ik vond vooral dat vetgedrukte stukje grappig - zelden een betere beschrijving van DAM gelezenquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hem een prutser vindt en zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt
Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
Waarna hij doodleuk beweert dat hij niet off topic is ...quote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Drogba is inderdaad geen topper
Prima.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:51 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het zojuist allemaal weggehaald en gewaarschuwd.
En jij dacht dat 2 dochters opvoeden zwaar wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:50 schreef Doc het volgende:
Volgens mij heeft die arme jongen niet echt in de gaten hoe hij op dit forum gezien wordt...
sjimz vroeg het zelf, min of meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom is het St Niklaas topic dicht?
Er is toch ook een topic over Otelul?
Tuurlijk niet. Ik ben fan iig. Zou er graag een topic over zien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
sjimz vroeg het zelf, min of meer.
Wel, op msn.quote:
Komt ie naar mij op msn om te vragen of ie weer open mag, of ik even kon likken bij jou.quote:
Niet, hij is pokeren met collega's, liegert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt ie naar mij op msn om te vragen of ie weer open mag, of ik even kon likken bij jou.
Wat een schobbejak is het!
Hij kwam nog naar me toe net voordat ie ging Patiencen in zn eentje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet, hij is pokeren met collega's, liegert.
Kappen nu met die slowchat, anders ban ik jequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij kwam nog naar me toe net voordat ie ging Patiencen in zn eentje.
Ontmaagd me maar met je noten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kappen nu met die slowchat, anders ban ik je.
Ik zal Karl even bellen ja.quote:
Zie de post van dndiek. Het 'MvB gaat weg topic' beschouwen als een nieuwstopic, daarna gewoon verder in het centrale MvB-topic. En daarnaast kan een speculatietopic lopen. [herhaling]quote:Op woensdag 5 december 2007 10:01 schreef RayMania het volgende:
Hmm, even over nadenken.
Dicht.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld ronde 3
wil je weer dan?quote:Op zondag 9 december 2007 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. O nee, ik ben al even geen mod meer.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
We hebben een goed team nu, dat gaat niet veranderen. Vaduz is helemaal niet objectief ook.
Zoiets wordt vaak gezegd als er een verandering aanstaande isquote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
We hebben een goed team nu, dat gaat niet veranderen. Vaduz is helemaal niet objectief ook.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
Dat is voor mij een weet en voor jullie een vraagquote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie ga je vervangen, Bos?
Aangepastquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kan een van de mod's de topic titel veranderen in "Boskamp Dendert Door"![]()
Dit topic: Belgisch Voetbal #37: Boskamp Dendert Door
Voortaan je tweede biertje laten staanquote:Op zondag 9 december 2007 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Excuses voor de nachtelijke onrust, ik wil niet stoken in het modgeheel.
Tien kratten bier voor jou als Vaduz blauw wordt.quote:Op zondag 9 december 2007 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak nou maar blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |