Kan een modje er even schrijven van maken? Jullie hebben toch niks te doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef SCH het volgende:
Kan je dat niet in 1 x goed schrivjven, denk je dat die modjes niks te doen hebben ofzo?
Jammer dat ze op slot zijn - ik had nog wel wat willen zeggen over voetbal en het Boedisme ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voetbal en het Christendom
Voetbal en het Jodendom
Voetbal en het Boeddhisme
Voetbal en de Islam
Voor in het linkjestopic.
Dank je, heb het aangepast. Zie nu ook dat ik bij Competities de Kroatische competitie mis en de DFB Pokalquote:Op woensdag 26 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niet gekeken, maar wel elders in de linkjes moet Harvey Esajas naar de gestopte Nederlandse voetballers en Bouaouzan naar de categorie spelend in het buiteland.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef MaxPower het volgende:
En weer iemand die denkt groot nieuws te hebben:
"Van Basten benaderd door Abramovich"
Ja, we zitten inmiddels in deel 4 in het Chelsea-topicquote:Op woensdag 26 september 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Als er in deze post fouten, dode links enzovoort staan, hoor ik het graag.
Niet te vergelijken met dat wat wij hadden.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef Suijk het volgende:
Ziet er netjes uit, dat linkjes topic!
Dank je!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef Suijk het volgende:
Ziet er netjes uit, dat linkjes topic!
Hij is vervangen! Dank jequote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, we zitten inmiddels in deel 4 in het Chelsea-topic![]()
[Centraal] Chelsea FC #4: We keep the blue flag flying high!
Wij hadden de user Dirk-Kuijt.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met dat wat wij hadden.![]()
Laat dat "even" maar wegquote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we DAM , maar nu even niet!
Toch wel jammerquote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we DAM , maar nu even niet!
Lang leve de NSB-er!quote:
Dus dit topic is er alleen maar voor om mensen een ban aan te naaien?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Anders kunnen we dit topic net zo goed afschaffen, niet waar?
Dank je welquote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef donroyco het volgende:
Mag ik even een complimentje plaatsen voor RayMania?
Dankjewel voor de doelpuntgifjes van iedere zondagZo kan ik, als ik de voetbalwedstrijden gemist heb, toch nog even nagenieten van de doelpunten..
RM
Ik was er twee weken geleden al uit hoor, hoe kom je erbij dat wij nog na moeten denken.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef Tennessee het volgende:
Hallo, het is nu alweer twee weken geleden, zijn jullie er al uit?
nou, dat het eerst was toegezegd, toen moest het besproken worden, toen werd de toezegging weer teruggenomen, toen zou er weer over nagedacht worden, toen werd het stil en nu was het dus al bekend... Ben je zelf de tel ook niet een beetje kwijt ondertussen? Misschien kan je dan nog even de beslissing motiveren?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden al uit hoor, hoe kom je erbij dat wij nog na moeten denken.
Er komt geen TT-change.
Fout, na de teruggenomen toezegging is nooit gezegd dat er opnieuw over nagedacht zou worden. Dat maakt teamlead ervan, niet wij. Verder heb ik al twee weken geleden gezegd dat ik deze discussie niet weer opnieuw ga voeren.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, dat het eerst was toegezegd, toen moest het besproken worden, toen werd de toezegging weer teruggenomen, toen zou er weer over nagedacht worden, toen werd het stil en nu was het dus al bekend... Ben je zelf de tel ook niet een beetje kwijt ondertussen? Misschien kan je dan nog even de beslissing motiveren?
Als dat zo was... Maar elke MvB topic met een andere titel gaat op slot, dit is de enige toegestane titel voor de MvB topic en waarom dat zo is wordt maar niet duidelijk...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:30 schreef Doc het volgende:
Man, loop nou niet zo te zeiken over die titel ...
Wie het volgende MvB topic opent bepaalt de titel. Verder geen reden om hier langer op door te gaan. Deze titel mag en kkan en daar hooeft geen ander MvB topic naast. Ben jij de volgende die het #29 opent wordt het toch gewoon het Super Van Basten trainer topic.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Fout, na de teruggenomen toezegging is nooit gezegd dat er opnieuw over nagedacht zou worden. Dat maakt teamlead ervan, niet wij. Verder heb ik al twee weken geleden gezegd dat ik deze discussie niet weer opnieuw ga voeren.
Dus als ik bij een FA ga klagen net doen alsof je er nog over na zal denken maar ondertussen gewoon denken "bekijk het maar, ik doe het lekker toch niet" en dan naderhand gewoon zeggen dat je er niet meer op ingaat... fijn...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef teamlead het volgende:
...
IK begrijp overigens van de mods dat er nagedacht wordt over een wijziging van de TT.. dan is het probleem toch opgelost
Wij hebben nooit gezegd dat we er nog een keer over na zouden denken, al helemaal niet om een FA te vriend te houden. Wij hadden twee weken geleden al een dikke punt achter deze discussie gezegd.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik bij een FA ga klagen net doen alsof je er nog over na zal denken maar ondertussen gewoon denken "bekijk het maar, ik doe het lekker toch niet" en dan naderhand gewoon zeggen dat je er niet meer op ingaat... fijn...
Topic is nu dicht, maar in het volgende deel natuurlijk graag ontopic.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef peaceman het volgende:
KNVB-beker #5: hup amateurploegjes kan dat gezeur over die school niet stoppen? Heeft niets met het onderwerp te maken. Ik hou ook niet van het woord wat er gebruikt wordt, maar laten ze die discussie elder gaan voeren!
nee, zo ging het niet... eerst werd toegezegd, toen moest overlegd worden, toen werd teruggetrokken toen ging ik klagen bij een FA en toen zeiden jullie tegen de FA dat jullie er nog over zouden nadenken en nu zeggen jullie dus dat jullie er helemaal niet meer over gingen nadenken maar allang hadden besloten het niet te doen... nogmaals, fijn...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wij hebben nooit gezegd dat we er nog een keer over na zouden denken. Wij hadden twee weken geleden al een dikke punt achter deze discussie gezegd.
Omdat al die andere topics dubbel zijn, wil je het niet snappen? Kijk eens in de slotjeslijst beneden, alle dubbele topics worden gewoon gesloten. Van een club, van een speler, van een trainer, alles. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Kijk hier bijvoorbeeld, een Luis Suárez topic, geopend door een Feyenoorder en met een negatieve TT tegenover Ajacieden. Toch wordt het niet aangepast. Waarom zouden we?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als dat zo was... Maar elke MvB topic met een andere titel gaat op slot, dit is de enige toegestane titel voor de MvB topic en waarom dat zo is wordt maar niet duidelijk...
Ok, voor de duidelijkheid; als ik aan het einde van deze topic sneller ben dan MONTANA of een van zijn vrienden mag ik de TT bepalen en krijg ik geen slotje?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat al die andere topics dubbel zijn, wil je het niet snappen? Kijk eens in de slotjeslijst beneden, alle dubbele topics worden gewoon gesloten. Van een club, van een speler, van een trainer, alles. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Kijk hier bijvoorbeeld, een Luis Suárez topic, geopend door een Feyenoorder en negatief ten opzichte van Ajacieden. Toch wordt het niet aangepast. Waarom zouden we?
En toch antwoord ik weer..
komt omdat ik op tweakers heb geleerd te editten en niet steeds opnieuw te reageren, mijn excuus, ze zijn daar erg goed in het trainen van users...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef RayMania het volgende:
Weet je het zelf wel allemaal Tennessee? Je zit je berichten hier zo hard te editten namelijk. Als ik quote staat er weer wat anders.
Klopt.quote:
Klopt.quote:toen moest overlegd worden
Klopt.quote:toen werd teruggetrokken
Klopt.quote:toen ging ik klagen bij een FA
Onjuist. Openbaar niet (anders wil ik een linkje zien) en ook niet achter de schermen is iets bediscussierd.quote:en toen zeiden jullie tegen de FA dat jullie er nog over zouden nadenken
Klopt, zijn we eruit?quote:en nu zeggen jullie dus dat jullie er helemaal niet meer over gingen nadenken maar allang hadden besloten het niet te doen... nogmaals, fijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |