Gelukkig heb ik nooit zo gedacht.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe, zo dacht ik ook toen ik zo jong als jou was hoor.
ooit... maar ja hoe lang duurt dat?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
ooit wordt je nog wel volwassen![]()
Ze zijn nooit topclub geweest. Het was meer een hype gecreeërd door voetbalanalisten en de VI.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
AZ echt topclub af voor de komende jaren. Dit had het jaar van de waarheid moeten worden daar.
HES?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Erger, ik zit nu naast de arena op schoolDus veel medestanders zal hij neit hebben maar ik ga morgen juist naar school nu!
Zou wel een leuke finale zijn jahquote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Is een finale Feyenoord - Ajax mogelijk?
Gast, denk nou eens na. Of vraag je broertje of hij je wat wilt uitleggen over voetbal! Feyenoord ligt er al veel eerder uit!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Is een finale Feyenoord - Ajax mogelijk?
Opzich wel ja, ik ergerde me dood aan Ajax gisteren, en terecht, maar het kan altijd ergerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
EIgenlijk is dat bekertoernooi verschrikkelijk leuk
Jammer dat het publiek er niet massaal op afkomt, behalve bij amateurverenigingen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
EIgenlijk is dat bekertoernooi verschrikkelijk leuk
Uitverkocht Cambuur-stadion anders vanavondquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer dat het publiek er niet massaal op afkomt, behalve bij amateurverenigingen.
Stiekem lijkt het me wel vet jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
Nu Ajax en Feyenoord er nog uit en het wordt echt een leuk toernooi.
Dat is dan ook een uitzondering.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Uitverkocht Cambuur-stadion anders vanavond
Welke opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens na. Of vraag je broertje of hij je wat wilt uitleggen over voetbal! Feyenoord ligt er al veel eerder uit!
Ach ik troost me vandaag met de gedachte aan ploegen als PSV en AZ. Het kan nog veeeeeeeeel ergerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, ik ergerde me dood aan Ajax gisteren, en terecht, maar het kan altijd erger.
Jij hoort eigenlijk geband te zijn geloof ikquote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens na. Of vraag je broertje of hij je wat wilt uitleggen over voetbal! Feyenoord ligt er al veel eerder uit!
Ben het opzich nog wel met je eens ookquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
En dan Twente, Heerenveen en Groningen ook nog eruit.... dan blijft er weinig overquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
Ik wil weer een finale hebben jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben het opzich nog wel met je eens ook.
Alleen wil ik altijd alles winnen, dus ook die beker maar weer...
Die eerste plaats tijdens na de voorlaatste speelronde vorig seizoen was echt een gecreeërde hype inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zijn nooit topclub geweest. Het was meer een hype gecreeërd door voetbalanalisten en de VI.
Ohja? watdan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij hoort eigenlijk geband te zijn geloof ik
Stel je een bekerfinale voor tussen Heerenveen en Cambuur: Geweldig toch? Een finale die waarschijnlijk maar één keer in de voetbalhistorie voor komt.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben het opzich nog wel met je eens ook.
Alleen wil ik altijd alles winnen, dus ook die beker maar weer...
Wat zit jij dan op een verrotte school. Ziek ben je, ga alsjeblieft weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef antigluut het volgende:
[..]
Ach man dat doet iedereen van 13 jaar en ook jonger.
Ik zeg ook sorry voor de mensen die het niet leuk vinden, maar het is gewoon een normaal woord bij ons op school (en ja, dat is een ALLEEN VWO school!)
Waarschijnlijk ook op andere plekken.
En dan het nieuwe systeem van Platini met als gevolg Eindhoven in de Champions League.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dan Twente, Heerenveen en Groningen ook nog eruit.... dan blijft er weinig over![]()
Nou neequote:Op donderdag 27 september 2007 22:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stel je een bekerfinale voor tussen Heerenveen en Cambuur: Geweldig toch? Een finale die waarschijnlijk maar één keer in de voetbalhistorie voor komt.
Topclub word je niet in 2 jaar. Daar zijn vele seizoenen met prijzen voor nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die eerste plaats tijdens na de voorlaatste speelronde vorig seizoen was echt een gecreeërde hype inderdaad.
Kunnen ze toch niet maken maar 1600quote:Op donderdag 27 september 2007 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoef geen Ajax-feyenoord in de finale. Waarschijnlijk krijgen wij dan maar 1600 kaarten ofzo. Laat de halve finale maar tussen feyenoord en ons gaan. Of de volgende ronde al voor mijn part
Ik zit op Hageveld in Heemstede(naast Haarlem). Het is eigenlijk niet een normaal woord, maar driekwart zegt het, dus... tsja.. wel een normaal woord.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat zit jij dan op een verrotte school. Ziek ben je, ga alsjeblieft weg.
wij verneuken een heel seizoen op 1 avondquote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef BonJovi het volgende:
AZ verneukt het in de competitie en in de beker in 1 week
Ik ben het wel met je eens hoor, maar je moet het ook een beetje in de tijdsgeest zien. kanker is blijkbaar het woord op het moment. Ik hoor zelfs jochies een lekker meisje in de bus kankerlekker noemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat zit jij dan op een verrotte school. Ziek ben je, ga alsjeblieft weg.
Beinvloedbaar jochie? Jezus ik ben geen 6 ofzo...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, maar je moet het ook een beetje in de tijdsgeest zien. kanker is blijkbaar het woord op het moment. Ik hoor zelfs jochies een lekker meisje in de bus kankerlekker noemen.
het is niet mijn ding, ik hou er ook niet van, maar om een beinvloedbaar jochie van 13 nou zo aan te pakken? Hij weet niet beter.
Natuurlijk mag je hem prima aanspreken erop, FOK is niet de aula van zijn school, maar zo erg is het allemaal ook weer niet. Helaas, dat dan weer wel.
nee, 13. ik ben 20 jaar ouder dan jij, ik weet dat je dit OOK niet leuk vindt om te horen, maar het is gewoon een feitquote:Op donderdag 27 september 2007 22:21 schreef antigluut het volgende:
[..]
Beinvloedbaar jochie? Jezus ik ben geen 6 ofzo...
Wil jij wat voor mij doen? Alle eerste letters van je handtekening dikgedrukt maken?quote:
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet maken maar 1600![]()
Maakt het eigenlijk nog triesterquote:Op donderdag 27 september 2007 22:21 schreef antigluut het volgende:
[..]
Beinvloedbaar jochie? Jezus ik ben geen 6 ofzo...
Als ze kampioen waren geworden waren ze ook nog geen topclub geweest, en had ik het gezien als een incident. Pas als ze structureel prijzen pakken zie ik ze als een volwaardige topclub.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die eerste plaats tijdens na de voorlaatste speelronde vorig seizoen was echt een gecreeërde hype inderdaad.
Waarom maakt dat het nog triester?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk nog triesterEn nou opbokken dan maar
Oh! Jij bent al 33! Jij weet hoe het zit! Jij heb ervaring!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, 13. ik ben 20 jaar ouder dan jij, ik weet dat je dit OOK niet leuk vindt om te horen, maar het is gewoon een feit.
Klopt helemaal. Kanker wordt tegenwoordig gewoon als vergroot woord gebruikt. kquote:Op donderdag 27 september 2007 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, maar je moet het ook een beetje in de tijdsgeest zien. kanker is blijkbaar het woord op het moment. Ik hoor zelfs jochies een lekker meisje in de bus kankerlekker noemen.
het is niet mijn ding, ik hou er ook niet van, maar om een beinvloedbaar jochie van 13 nou zo aan te pakken? Hij weet niet beter.
Natuurlijk mag je hem prima aanspreken erop, FOK is niet de aula van zijn school, maar zo erg is het allemaal ook weer niet. Helaas, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:28 schreef antigluut het volgende:
[..]
Oh! Jij bent al 33! Jij weet hoe het zit! Jij heb ervaring!
Laat me niet lachen
Ik hoop het niet voor hem.quote:
Mijn vader is 50quote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Dude, hij had je vader kunnen zijn en heeft dus echt wel wat meer levenservaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |