Erger, ik zit nu naast de arena op schoolquote:
ooit wordt je nog wel volwassenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef antigluut het volgende:
[..]
Ach man dat doet iedereen van 13 jaar en ook jonger.
Ik zeg ook sorry voor de mensen die het niet leuk vinden, maar het is gewoon een normaal woord bij ons op school (en ja, dat is een ALLEEN VWO school!)
Waarschijnlijk ook op andere plekken.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op zich loot Feyenoord wel makkelijk hoor, tegen Utrecht blameer je je niet snel. Ik vraag me af hoe Feyenoord het gedaan had tegen Kozakken Boys.
HES?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Erger, ik zit nu naast de arena op schoolDus veel medestanders zal hij neit hebben maar ik ga morgen juist naar school nu!
Ik snap wat je bedoelt, maar FC Emmen behoort normaal gesproken ook geen probleem te zijn...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord loot t.o.v. die ploegen het zwaarst. En ik denk niet dat ze het op een verlenging hadden laten aankomen wanneer ze tegen de Kozakken Boys moesten spelen.
Maar je krijgt bijval van de modjes hier, dus het zal me een zorg wezen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef antigluut het volgende:
[..]
Ik zeg ook sorry voor de mensen die het niet leuk vinden, maar het is gewoon een normaal woord bij ons op school (en ja, dat is een ALLEEN VWO school!)
Gelukkig heb ik nooit zo gedacht.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe, zo dacht ik ook toen ik zo jong als jou was hoor.
ooit... maar ja hoe lang duurt dat?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
ooit wordt je nog wel volwassen![]()
Ze zijn nooit topclub geweest. Het was meer een hype gecreeërd door voetbalanalisten en de VI.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
AZ echt topclub af voor de komende jaren. Dit had het jaar van de waarheid moeten worden daar.
HES?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Erger, ik zit nu naast de arena op schoolDus veel medestanders zal hij neit hebben maar ik ga morgen juist naar school nu!
Zou wel een leuke finale zijn jahquote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Is een finale Feyenoord - Ajax mogelijk?
Gast, denk nou eens na. Of vraag je broertje of hij je wat wilt uitleggen over voetbal! Feyenoord ligt er al veel eerder uit!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Is een finale Feyenoord - Ajax mogelijk?
Opzich wel ja, ik ergerde me dood aan Ajax gisteren, en terecht, maar het kan altijd ergerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
EIgenlijk is dat bekertoernooi verschrikkelijk leuk
Jammer dat het publiek er niet massaal op afkomt, behalve bij amateurverenigingen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
EIgenlijk is dat bekertoernooi verschrikkelijk leuk
Uitverkocht Cambuur-stadion anders vanavondquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer dat het publiek er niet massaal op afkomt, behalve bij amateurverenigingen.
Stiekem lijkt het me wel vet jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
Nu Ajax en Feyenoord er nog uit en het wordt echt een leuk toernooi.
Dat is dan ook een uitzondering.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Uitverkocht Cambuur-stadion anders vanavond
Welke opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens na. Of vraag je broertje of hij je wat wilt uitleggen over voetbal! Feyenoord ligt er al veel eerder uit!
Ach ik troost me vandaag met de gedachte aan ploegen als PSV en AZ. Het kan nog veeeeeeeeel ergerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, ik ergerde me dood aan Ajax gisteren, en terecht, maar het kan altijd erger.
Jij hoort eigenlijk geband te zijn geloof ikquote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens na. Of vraag je broertje of hij je wat wilt uitleggen over voetbal! Feyenoord ligt er al veel eerder uit!
Ben het opzich nog wel met je eens ookquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
En dan Twente, Heerenveen en Groningen ook nog eruit.... dan blijft er weinig overquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef cultheld het volgende:
Ik wil weer een finale hebben jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben het opzich nog wel met je eens ook.
Alleen wil ik altijd alles winnen, dus ook die beker maar weer...
Die eerste plaats tijdens na de voorlaatste speelronde vorig seizoen was echt een gecreeërde hype inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zijn nooit topclub geweest. Het was meer een hype gecreeërd door voetbalanalisten en de VI.
Ohja? watdan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij hoort eigenlijk geband te zijn geloof ik
Stel je een bekerfinale voor tussen Heerenveen en Cambuur: Geweldig toch? Een finale die waarschijnlijk maar één keer in de voetbalhistorie voor komt.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben het opzich nog wel met je eens ook.
Alleen wil ik altijd alles winnen, dus ook die beker maar weer...
Wat zit jij dan op een verrotte school. Ziek ben je, ga alsjeblieft weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef antigluut het volgende:
[..]
En dan het nieuwe systeem van Platini met als gevolg Eindhoven in de Champions League.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dan Twente, Heerenveen en Groningen ook nog eruit.... dan blijft er weinig over![]()
Nou neequote:Op donderdag 27 september 2007 22:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stel je een bekerfinale voor tussen Heerenveen en Cambuur: Geweldig toch? Een finale die waarschijnlijk maar één keer in de voetbalhistorie voor komt.
Topclub word je niet in 2 jaar. Daar zijn vele seizoenen met prijzen voor nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die eerste plaats tijdens na de voorlaatste speelronde vorig seizoen was echt een gecreeërde hype inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |