abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53485604
Volgens de Britse boulevardkrant The Sun heeft Chelsea-eigenaar Roman Abramovich Marco van Basten gepolst voor het trainerschap van de Engelse topclub.

De tabloidkrant beroept zich op uitspraken van Fabio Capello, die wijst op de connectie tussen Chelsea's technisch directeur Frank Arnesen en Van Basten. "Arnesen wil dat Van Basten het overneemt. Frank en Marco kennen elkaar goed van hun tijd in het Nederlandse voetbal", zou de Italiaan hebben gezegd.

Van Bastens aanwezigheid tijdens de topper tussen Manchester United en Chelsea afgelopen zondag voeden de speculaties van de Engelse media. De KNVB meldde echter dat de bondscoach daar enkel zat voor Edwin van der Sar....
  woensdag 26 september 2007 @ 13:39:21 #2
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53485646

Strik er om heen en ik dok wel voor de verzendkosten
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53485675
Waarom komen er ineens allemaal van die voetbalnoobs topics over Van Basten openen hier.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:41:36 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53485717
Wat mij betreft mag ie per direct naar Chelsea, maar ik geloof er geen reet van. The Sun die meldt dat Capello zou denken dat Arnessen hem zou willen hebben, het klinkt allemaal niet zo betrouwbaar.
pi_53485771
Allemaal speculatie, voorlopig geen aandacht waardig.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 26 september 2007 @ 13:49:47 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53485983
Wil hem best persoonlijk wegbrengen, als hij per direct weggaat en ook stopt als bondscoach!

Heb al navraag gedaan, via Easyjet/Ryanair is dat helemaal niet zo duur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53486018
Blijft natuurlijk de grootste onzin dat Marco en zijn assistent van der Sar gaan bekijken terwijl in NL az-Ajax en PSV - Feyenoord gespeeld word.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53486082
Hoax.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_53486117
Die discussie kan in Marco van Basten moet ontslagen worden! #28 gevoerd worden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')