Jeweetzquote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef WeebI het volgende:
edit: nahdoe toch eens niet alles zo snel
Omdat ik niet in een goede bui ben door de drie doelpunten tijdens PSVquote:Op woensdag 19 september 2007 23:41 schreef donroyco het volgende:
Hé RM, waarom is deze zo vroeg dicht
Appelvlaai verliest puntje...
![]()
Hmm.. wat had je dan liever gezien?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een goede bui ben door de drie doelpunten tijdens PSV.
Tsjaquote:Op woensdag 19 september 2007 23:48 schreef Egol het volgende:
[..]
Ik heb pas om 1 uur college dus ik ken nog wel een tijdje door gallen![]()
0-0, 1-0, 2-0, 0-1, 0-2, maar geen drie doelpuntenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm.. wat had je dan liever gezien?
Wegquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en er is al een topic over die lamlul.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
en er is al een topic over die klotelamlul.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:39 schreef borisz het volgende:
Champions league toto 2007/2008 #2
mag centraal
Ik ben er niet rouwig om, maar wat heppie daan dan?quote:
quote:
Weg, dank jequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:03 schreef Doc het volgende:
[..]
overigens mag post Het ultieme Roy Beerens fan-topic. wel weg
Yes yes, goed gezien!quote:Op zondag 23 september 2007 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeer goed werk Ray, dat linkjestopic ziet er briljant uit. Ik vond gelukkig nog een foutje. Georgino Wijnaldum moet Georginio Wijnaldum zijn.
Gezien en veranderdquote:Op maandag 24 september 2007 11:45 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid Club de Fútbol #28: Liga-leiders!
Ik zei dat ik volgende week de rest update.quote:Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Je bent Zwaluwen 30 vergeten bij overige clubs
Op jouw commentaar.quote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Of waar wacht je nog op?
quote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er maar 1 Zwaluwen 30 fan op fok zit en dat niet eens een actieve user is. Dat het topic dus totaal geen draagvlak en dus geen toegevoegde waarde heeft. Prima dat mensen willen lullen over hun eigen amateurclubje maar volgens mij bieden het "wat doet je amateurclubje" en aanverwante topics ruimschoots de mogelijkheid om in die behoefte te voorzien..
Zou wat worden als iedereen over zn middelmatige kutclubje een eigen topic ging openen. En jullie ze nog openlaten onder het motto "Het slaat eigenlijk nergens op maar de OP is leuk in elkaar geknutseld" ook.
Zelfs amateurlover MM vindt het overdreven. Dat lijkt me wel een teken aan de wand. Of waar wacht je nog op? Graancirkels?
Tuurlijk heb je ergens een punt, maar waarom zou een geopend topic gelijk dicht moeten? Van tevoren weet je niet of er maar één Zwaluwen 30 fan op FOK! zit en ook niet of deze actief gaat worden. Je weet niet of het topic succesvol gaat worden of niet. Daarom heb ik het eerst aangekeken en niet bij voorbaat al het topic gesloten. Dat gebeurt trouwens bijna altijd.quote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er maar 1 Zwaluwen 30 fan op fok zit en dat niet eens een actieve user is.
Als er honderen succesvolle hoofdklasse topics zijn die succesvol zijn, goed lopen en waar leuk in gepost wordt zie ik daar echt geen problemen in hoor. Alleen dat gaat toch niet gebeuren. Verder slaat je argument 'leuke OP' echt nergens op.quote:Zou wat worden als iedereen over zn middelmatige kutclubje een eigen topic ging openen. En jullie ze nog openlaten onder het motto "Het slaat eigenlijk nergens op maar de OP is leuk in elkaar geknutseld" ook.
Voor in de slotjeslijst bedoel jequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voetbal en het Christendom
Voetbal en het Jodendom
Voetbal en het Boeddhisme
Voetbal en de Islam
Voor in het linkjestopic.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
Waar is het Zwaluwen 30 topic gebleven? Ik wilde juist iets posten over de rijke historie van mijn nr 1 club
In potentie misschien wel maar niet op deze manier en met deze reactiesquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar snap ik dan weer niks van, natuurlijk zijn in dit gevallige sommige lemmings of gewoon kuttopics. Maar in principe lijkt "voetbal en geloof" me best een topic met potentie... In ieder geval meer potentie dan Zwaluwen 30.
Ja vind je het gek. Altijd dat gezeik met zn christendom, dat ie gaat preken op zondag ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
In potentie misschien wel maar niet op deze manier en met deze reacties
Ach nee zeg.... wat een schande! Gefrustreerd mannetje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Altijd dat gezeik met zn christendom, dat ie gaat preken op zondag ofzo
Daarbij; dan worden er namen geopperd van in nederland bekende voetballers die veel met het geloof bezig zijn en dan kent de personificatie van god ze niet eens.
god's schandaalquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach nee zeg.... wat een schande! Gefrustreerd mannetje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |