abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53456123

Aangezien ik ook al een topic zag over een gezellig clubje als zwaluwen '30, leek het mij een leuk idee er ook een over v.v. Nooit Gedacht Geffen te maken.

Teamfoto D-selectie ergens in de jaren 80

Onderste rij van links naar rechts: Marco v/d Kamp - Eric Romme - Aldo van Griensven - Johan van Erp - Maikel Hondong - Niels de Visser - Erwin Romme.
Bovenste rij van links naar rechts: Broer van Griensven (trainer) - Martijn van Loosbroek - Ruud van Nistelrooy - Mark Beekmans - Maikel Schuurmans - Eelco Vogels - Rikkie van Rooij
quote:
VIP-behandeling bij Nulandia
Enkele weken geleden was Eric Bissels één van de mooist verklede aanwezigen op het jaarlijkse kaderfeest van Nooit Gedacht en hij won hiermee een VIP-behandeling voor twee personen bij een thuiswedstrijd van Nulandia. Zondag was het zover voor Eric en zijn maatje Ton van Tuijl. Bij de thuiswedstrijd van het eerste elftal van Nulandia tegen Stiphout Vooruit waren zij uitgenodigd als Very Important Persons...

Na een ontvangst in de bestuurskamer van Nulandia met koffie kregen Eric en Ton de eerste verrassing van deze middag overhandigd: een officiële das en paraplu van Nulandia, samen met het leerzame boekje "hoe leer ik voetballen". Altijd handig! De grootste verrassing voor beide heren was de uitnodiging om samen met de mascotte en de spelers van Nulandia de aftrap te mogen doen. En Eric scoorde zelfs na de aftrap te scoren in het doel van de keeper van Stiphout Vooruit! De aanwezigheid van Eric en Ton zorgde bovendien voor extra krachten in het elftal van Nulandia, zij wonnen hun wedstrijd met 4-1.

Ook in de kantine van Nulandia hadden Eric en Ton het goed naar hun zin. Zo goed zelfs dat ze een overschrijvingsformulier mee naar huis genomen hebben....

Een hele leuke middag, met speciale dank aan voetbalvereniging Nulandia!

pi_53456189
Stiphout Voorhuid, wat een naam.
pi_53456235
quote:
- Ruud van Nistelrooy - Mark Beekmans
en wie noemt zich Yeahinho van deze 2?
pi_53456283
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

en wie noemt zich Yeahinho van deze 2?
Ik heet echt geen Ruud hoor.
pi_53456291
Weer de Vitesse kleuren, wat is dat toch tegenwoordig.

Waar is Jos trouwens op de foto?
That's all folks!
pi_53456357
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef MaxPower het volgende:
Stiphout Voorhuid, wat een naam.
Maak een clubtopic
pi_53456710
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer de Vitesse kleuren, wat is dat toch tegenwoordig.

Waar is Jos trouwens op de foto?
Dat geel-zwart is Nulandia hoor .
Rood en wit zijn natuurlijk de kleuren van v.v. Nooit Gedacht Geffen!

Jos staat aan de linkerkant net buiten beeld. Hij heeft het niet zo op foto's volgens mij.
pi_59641408
De foto van Ruud hebben ze weggehaald
pi_59650674
Gisteren nog even een paar van die boertjes in de pan gehakt met zomeravondvoetbal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')