quote:
Tuurlijk heb je ergens een punt, maar waarom zou een geopend topic gelijk dicht moeten? Van tevoren weet je niet of er maar één Zwaluwen 30 fan op FOK! zit en ook niet of deze actief gaat worden. Je weet niet of het topic succesvol gaat worden of niet. Daarom heb ik het eerst aangekeken en niet bij voorbaat al het topic gesloten. Dat gebeurt trouwens bijna altijd.
Nu zou je kunnen zeggen dat de TS verder kan gaan in de amateurtopics, omdat het topic toch niet zo'n succes is, maar dan zou ook het Nivo Sparta topic gesloten moeten worden. Dat is immers ook een hoofdklasse topic, máár wel succesvol. Die reeks heeft al 390 posts en is actief. Waarom dat topic sluiten? Omdat het Zwaluwen 30 topic geen succes is? Beetje krom, niet?
Lijkt mij niet dat een topic open mag blijven als het actief is, maar gesloten moet worden als er niemand post. Dan zouden bijvoorbeeld het
Haarlem topic (laatste reactie januari), het
Preston North End topic en het
Darlington FC topic nu gelijk dicht moeten omdat deze topics niet meer succesvol zijn.
quote:
Zou wat worden als iedereen over zn middelmatige kutclubje een eigen topic ging openen. En jullie ze nog openlaten onder het motto "Het slaat eigenlijk nergens op maar de OP is leuk in elkaar geknutseld" ook.
Als er honderen succesvolle hoofdklasse topics zijn die succesvol zijn, goed lopen en waar leuk in gepost wordt zie ik daar echt geen problemen in hoor. Alleen dat gaat toch niet gebeuren. Verder slaat je argument 'leuke OP' echt nergens op.
Je laat je trouwens wel weer kennen met jouw geopende topic, maar dat was natuurlijk te verwachten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.