abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:42:57 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53452891
quote:
VVV'er Amrabat bedreigt Lurling

NAC-speler Anthony Lurling is vrijdagavond, kort na afloop van de door NAC met 1-3 gewonnen wedstrijd in stadion De Koel, fysiek bedreigd door VVV�er Nordin Amrabat en enkele van diens kennissen. Lurling liep geen verwondingen op maar was emotioneel w�l behoorlijk van slag. De NAC-speler moest door stewards worden ontzet. Direct na de wedstrijd was het ook al tot een verbale confrontatie gekomen tussen Lurling en Amrabat.

Bron: LD
quote:
VVV-trainer Wetzel schaamt zich diep voor voorval

De Nederlands-Marokkaanse aanvaller van VVV wachtte Lurling op in de spelerstunnel van de Koel. Toen nog konden ploeggenoten van Lurling de zaak sussen. Aanleiding was een eerder akkefietje tijdens het duel. Lurling duwde Amrabat weg, nadat deze in aanraking was gekomen met NAC�er Patrick Zwaanswijk.

Hoewel er volgens VVV-coach Andr� Wetzel niet geslagen is door Amrabat of diens kennissen, schaamde de trainer zich gistermiddag �diep� voor het voorval. �Ik kreeg er net pas lucht van�, aldus Wetzel, die het afgelopen weekeinde in het buitenland verbleef. �Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande.

En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion in elk geval nooit meer in. Als gastheer dien je garant te staan voor de veiligheid van je gasten. Dat is bij ons niet gebeurd. Het is een schande.�

Lurling bevestigt de fysieke en verbale intimidatie aan zijn adres, maar had gistermiddag geen trek om dieper op de kwestie in te gaan. �Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk�, meent de NAC-aanvaller, die om die reden ook geen aangifte zal doen.

Wetzel zou er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat zowel Lurling als NAC gistermiddag nog excuses zou ontvangen vanuit Venlo. Volgens technisch manager Earnest Stewart van NAC is er inderdaad contact geweest tussen beide clubs. �Ik heb gesproken met Mohammed Allach (directeur technische zaken VVV, red.). Wij hebben onze bevindingen via een mail aan hem kenbaar gemaakt. Dit soort dingen kunnen niet�, aldus Stewart gisteravond. VVVcoach Wetzel is het met hem eens. �En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion.� . VVV kan voorlopig niet beschikken over Samir El Gaaouiri.

De aanvaller viel vrijdag in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda al na acht minuten geblesseerd uit. Onderzoek wees gisteren uit dat El Gaaouiri zijn enkelbanden heeft gescheurd.

Voor het herstel staat ongeveer zes weken.

Bron: LD
quote:
VVV: maatregelen tegen Amrabat

VVV Venlo neemt maatregelen tegen speler Nordin Amrabat. De aanvaller heeft vrijdagavond NAC speler Anthony Lurling bedreigd. Volgens de Limburgse kranten vond het voorval plaats na de verloren wedstrijd tegen NAC.

Amrabat zou samen met een aantal kennissen de aanvaller van NAC fysiek geïntimideerd hebben. Het is niet bekend welke maatregelen de clubleiding neemt.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53452931
Wat heeft het feit dat Amrabat zich met nog wat andere Finnen misdraagt te maken met de Islam an sich?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:45:06 #3
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53452934
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:42 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[..]

[..]
Dat is wel een heel fout verhaal
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53453083
Ik ben gister in de kleedkamer door een Finse teamgenoot een bloedneus geslagen, zomaar, maar dan ook echt totáál uit het niets. Naar verluid kan ie het niet hebben dat ik aanvoerder ben en hij niet.
pi_53453139
Ik snap de link tussen voetbal en de islam en dit voorval ff niet....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:57:50 #6
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53453165
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef El-Salvador het volgende:
Ik ook niet
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:00:03 #7
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53453200
1 kebab please
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_53453213
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef El-Salvador het volgende:
tturlijk wel. die lurling is zich lam geschrokken.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_53453226
Typisch Venloosche diplomatiek.
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:02:30 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53453240
het enige dat ik weet is dat ze lange broeken moeten dragen en zich pas thuis douchen na een wedstrijd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:03:02 #11
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_53453247
Het is toch dúidelijk dat dit komt door de Islam.

...
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_53453278
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef wadgem het volgende:
Het is toch dúidelijk dat dit komt door de Islam.

...
lurling dacht dat de tegenstander wilde vechten toen die riep "rammedan"
pi_53453321
marokkaan? vreemd.......
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:12:35 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53453379
Kut-Marokkanen! Al is Anthony Lulring ook wel echt een pussy, met zijn heimwee en alles.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53453401
quote:
Hadouir voorspelt leegloop bij Willem II
25/09/2007 09:03

Anouar Hadouir beleefde zaterdag een weinig vrolijke terugkeer in het Willem II-stadion. De aanvaller van Roda JC verloor er met 1-0 en werd de gehele wedstrijd uitgefloten en uitgescholden door de aanhang van de Tilburgse club. Op zijn beurt is hij weinig positief over De Tricolores.

Hadouir verhuisde afgelopen zomer na lang touwtrekken van Willem II naar Roda JC. De Tilburgse club wilde hem liever niet laten gaan, ook al had Hadouir al aangegeven zijn aflopende contract niet te willen verlengen. Uiteindelijk kwam de transfer net voor het sluiten van de transfermarkt tot stand.

'Het bestuur heeft eieren voor zijn geld gekozen', blikt Hadouir in het Algemeen Dagblad terug op de transfersoap. 'Ik had nooit bijgetekend, voor nog geen miljoen. Ik voelde in de aanbieding niet de waardering die ik zocht. Pas nadat Roda JC zich meldde en een bod deed, wilde Willem II iets verder gaan. Op dat moment had ik mijn keuze al gemaakt.'

Hadouir haalt uit naar de leiding van Willem II. 'Ik heb in Tilburg een leuke tijd gehad. Maar dat was voordat het huidige bestuur aan de macht was. Je mag toch verwachten dat er in de clubleiding mensen met een voetbalvisie zitten? El Hamdaoui wilde ook heel graag weg. Zoals meer jongens liever vertrekken. Ik weet zeker, van de spelers die Willem II nu heeft, zullen er weinig ooit bijtekenen.'

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)gloopBijWillemII.htm
pi_53453496
Typisch Limburger !
pi_53453497
Amrabat sheepshagger
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:21:04 #18
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53453520
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:19 schreef De_Ananas het volgende:
Typisch Limburger !
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53453700
Wat een non-topic zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53453771
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:30 schreef zjroentje het volgende:
Wat een non-topic zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:36:19 #22
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_53453795
Kut-moslims!
pi_53453841
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Kut-moslims!
wil je wel even on-topic blijven