Ja, en dat laatste is nou het probleem.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis een aardig open wedstrijd voor een topper maar het is aardig tot de 16 en dan stopt het.
Picsquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:38 schreef mcyodogg het volgende:
Hele week naar deze wedstrijd opgebouwd overal, maar vind er nog maar weinig aan.
Leukste moment was nog bij een corner van Man.U. dat zo'n vrouwtje van in de 50 daarachter op de tribune, met een vies gezicht Giggs ordinair de middelvinger gaf.
Als je de wedstrijd terug kan vinden, het was volgens mij rond minuut 34/35 ofzoquote:
Niet alleen dat rollen (vond het overigens wel terecht geel voor Fabregas) maar idd ook dat kaarten vragen, zuigen, zeiken, mauwen, janken maar vooral dat provoceren richting het Arsenal publiek, van mij had er een supporter hem plat mogen slaan, als ik de UEFA mag geloven kom je daar toch mee weg met een schijntje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:43 schreef mcyodogg het volgende:
Anderson is trouwens inderdaad een pisventje. Eerst kaarten vragen en daarna dat schromelijke tollen op de grond.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROOOOOOOOOOOONALDOOOOOOOOO
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus als Man U wint, dan hebben ze de scheids omgekocht? Gaat 't nou over die boeg gegooid worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |