Ik vrees van mijn eigen belastingsgeld ...quote:Op zondag 9 december 2007 14:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik hoop dat Bergen eruit vliegt, maar dat zal wel niet. Hebben ineens Pistone aangetrokken. Onbegrijpelijk waar ze dat geld vandaan halen.
het is gewoon wachten op de 1-2. Ze zijn aan hun zoveelste "oeresjanse" seizoen bezigquote:Op zondag 9 december 2007 19:42 schreef Saviola het volgende:
1-1 al door Geraerts, nog 10 minuten en het kan nog alle kanten op.
Heldquote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
het is gewoon wachten op de 1-2
Dat zag je toch aankomen ? Het is al het hele seizoen zo. Club wordt bijna de hele match weggespeeld, de tegenstander laat het na de kansen af te maken , en dan op 'oeresjanse' wint Club de match.quote:
Dat zeg ik toch, de fans zullen het wel leuk genoeg vinden, maar mij krijg je er van z'n leven niet naar een stadion voor ...quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Saviola het volgende:
Ik denk dat het op dit moment weinig supporters zal boeien of we verdiend winnen of niet. We hebben 2 geweldig slechte jaren achter de rug.. als Club nu elke wedstrijd keihard knokt en de resultaten zijn goed, zullen er al veel gelukkig zijn.
Dat de neutrale fan (nuja, voor zover jij neutraal bent ivm Club) het allemaal minder vind, dat is nu even Club z'n probleem niet.
Wie kan je ongelijk geven..quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Saviola het volgende:
Ik denk dat het op dit moment weinig supporters zal boeien of we verdiend winnen of niet. We hebben 2 geweldig slechte jaren achter de rug.. als Club nu elke wedstrijd keihard knokt en de resultaten zijn goed, zullen er al veel gelukkig zijn.
Dat de neutrale fan (nuja, voor zover jij neutraal bent ivm Club) het allemaal minder vind, dat is nu even Club z'n probleem niet.
ik ben nu geen voetbalkenner; maar dat voelde ik al op 8jarige leeftijd aan. Heb er een club-allergie aan overgehouden, en ben nog steeds tevreden KVM van toen af als mijn club -in -het -hart te mogen dragenquote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zag je toch aankomen ? Het is al het hele seizoen zo. Club wordt bijna de hele match weggespeeld, de tegenstander laat het na de kansen af te maken , en dan op 'oeresjanse' wint Club de match.
En zo zullen ze allicht ook de titel pakken. Met slecht voetbal en het nodige geluk (enfin, dat dwingen ze ook af, ze hebben weinig kansen nodig om te scoren , dat moet je ze ook meegeven).
Leuk voor de 'fans', maar ik zou er van m'n leven geen volledig seizoen op willen kijken ...
om opportunistische rede :quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef Saviola het volgende:
Sint Truiden in blessuretijd op 4-3 tegen Anderlecht![]()
En dan in janurai weer een fiks aantal euro's over de balk smijten aan spelers die niet veel toevoegen,quote:Op maandag 10 december 2007 00:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hahaha, dat Anderlecht. Mooi dat die gasten verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |