Ik vrees van mijn eigen belastingsgeld ...quote:Op zondag 9 december 2007 14:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik hoop dat Bergen eruit vliegt, maar dat zal wel niet. Hebben ineens Pistone aangetrokken. Onbegrijpelijk waar ze dat geld vandaan halen.
het is gewoon wachten op de 1-2. Ze zijn aan hun zoveelste "oeresjanse" seizoen bezigquote:Op zondag 9 december 2007 19:42 schreef Saviola het volgende:
1-1 al door Geraerts, nog 10 minuten en het kan nog alle kanten op.
Heldquote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
het is gewoon wachten op de 1-2
Dat zag je toch aankomen ? Het is al het hele seizoen zo. Club wordt bijna de hele match weggespeeld, de tegenstander laat het na de kansen af te maken , en dan op 'oeresjanse' wint Club de match.quote:
Dat zeg ik toch, de fans zullen het wel leuk genoeg vinden, maar mij krijg je er van z'n leven niet naar een stadion voor ...quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Saviola het volgende:
Ik denk dat het op dit moment weinig supporters zal boeien of we verdiend winnen of niet. We hebben 2 geweldig slechte jaren achter de rug.. als Club nu elke wedstrijd keihard knokt en de resultaten zijn goed, zullen er al veel gelukkig zijn.
Dat de neutrale fan (nuja, voor zover jij neutraal bent ivm Club) het allemaal minder vind, dat is nu even Club z'n probleem niet.
Wie kan je ongelijk geven..quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Saviola het volgende:
Ik denk dat het op dit moment weinig supporters zal boeien of we verdiend winnen of niet. We hebben 2 geweldig slechte jaren achter de rug.. als Club nu elke wedstrijd keihard knokt en de resultaten zijn goed, zullen er al veel gelukkig zijn.
Dat de neutrale fan (nuja, voor zover jij neutraal bent ivm Club) het allemaal minder vind, dat is nu even Club z'n probleem niet.
ik ben nu geen voetbalkenner; maar dat voelde ik al op 8jarige leeftijd aan. Heb er een club-allergie aan overgehouden, en ben nog steeds tevreden KVM van toen af als mijn club -in -het -hart te mogen dragenquote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zag je toch aankomen ? Het is al het hele seizoen zo. Club wordt bijna de hele match weggespeeld, de tegenstander laat het na de kansen af te maken , en dan op 'oeresjanse' wint Club de match.
En zo zullen ze allicht ook de titel pakken. Met slecht voetbal en het nodige geluk (enfin, dat dwingen ze ook af, ze hebben weinig kansen nodig om te scoren , dat moet je ze ook meegeven).
Leuk voor de 'fans', maar ik zou er van m'n leven geen volledig seizoen op willen kijken ...
om opportunistische rede :quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef Saviola het volgende:
Sint Truiden in blessuretijd op 4-3 tegen Anderlecht![]()
En dan in janurai weer een fiks aantal euro's over de balk smijten aan spelers die niet veel toevoegen,quote:Op maandag 10 december 2007 00:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hahaha, dat Anderlecht. Mooi dat die gasten verliezen.
Zouden ze nog ergens zo'n Polak weten lopen. "Met de Europese klasse die we missen ..."quote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dan in janurai weer een fiks aantal euro's over de balk smijten aan spelers die niet veel toevoegen,
Bwo, in mijn ogen had mijn absolute held Glen De Boeck het enkele maanden al bij het rechte eind dat goede spitsen die kunnen afwerken essentieel zijn bij een topploeg, en die Anderlecht dus ontbreekt na het vertrek van Tchité. Zeker als je ziet hoe Frutos meer tegen zichzelf loopt te vechten dan te voetballen op een veld. Als er dus een spits bijkomt zou ik dat zeker kunnen begrijpen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zouden ze nog ergens zo'n Polak weten lopen. "Met de Europese klasse die we missen ..."
Je moet eens wat minder in de tribune zitten bij de groensels, je begint zowaar hun jaloerse trekjes over te nemen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zag je toch aankomen ? Het is al het hele seizoen zo. Club wordt bijna de hele match weggespeeld, de tegenstander laat het na de kansen af te maken , en dan op 'oeresjanse' wint Club de match.
En zo zullen ze allicht ook de titel pakken. Met slecht voetbal en het nodige geluk (enfin, dat dwingen ze ook af, ze hebben weinig kansen nodig om te scoren , dat moet je ze ook meegeven).
Leuk voor de 'fans', maar ik zou er van m'n leven geen volledig seizoen op willen kijken ...
quote:Op zondag 9 december 2007 21:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik ben nu geen voetbalkenner; maar dat voelde ik al op 8jarige leeftijd aan. Heb er een club-allergie aan overgehouden, en ben nog steeds tevreden KVM van toen af als mijn club -in -het -hart te mogen dragen
heb het nooit anders geweten; als club niet scoorde in de laatste minuut; was er wel een owngoal of onterechte strafschop die club "de volle buit" meegaf..
op sporza.be.quote:"Anderlecht-bestuur moet in spiegel kijken"
ma 10/12/07 - Landskampioen Anderlecht kreeg zondagavond een nieuwe klap op Staaien. Het incasseerde vier goals en een nieuwe nederlaag. Een 30e titel lijkt ver weg. Aad de Mos is streng voor de club.
Aad de Mos was in de jaren 90 succesvol bij Anderlecht. De Nederlandse trainer ziet een structureel probleem. "Een nederlaag op Sint-Truiden is geen ramp. Dat gebeurde ook in de succesperiode. Maar nu heeft Anderlecht een structureel probleem, dat dit seizoen moeilijk is op te lossen."
"Anderlecht heeft vele lange en trage spelers en te weinig creatievelingen met snelheid", vertelt De Mos, nu trainer bij Vitesse, aan Sporza. "Die spelers passen niet bij Anderlecht."
"Daarmee kan je geen champagnevoetbal spelen. Het probleem ligt zeker niet bij de trainer."
"Anderlecht heeft structureel verkeerd ingekocht. Het bestuur moet in de spiegel kijken. Het probleem ligt niet bij Frank Vercauteren of Ariël Jacobs. Ik wist dat de trainerswissel geen effect zou hebben."
De club moet een technisch directeur vinden die iets van voetbal kent. Die kan met het oog op de communicatie best Belgische spelers kopen", vertelt De Mos. "Kunnen niet voetballen en willen niet werken"
Zondag speelt Anderlecht de topper bij leider Club Brugge. "Het zou me niet verbazen als Anderlecht drie punten haalt in Brugge." "Dat is een makkelijkere wedstrijd dan Sint-Truiden", vindt De Mos.
"Jacobs moet zijn werk afmaken tot aan de winterstop en dan gaat Anderlecht een nieuwe trainer zoeken, denk ik. Ze moeten nu zes punten pakken, de spelersgroep analyseren en dan slim kopen en verkopen."
"Voor Anderlecht is het kampioenschap verloren. Het heeft geen ploeg die kan voetballen en de spelers knokken niet voor elkaar", is De Mos streng.
"Dat is een groot probleem. Anderlecht overschat zichzelf. Het is momenteel een doorsneeploeg die ook in Nederland pas zevende of achtste zou zijn."
"Club Brugge en Standard zijn de titelkandidaten. Bij Club knokken de spelers voor elkaar. Ze kennen hun beperkingen."
quote:Dennis Van Wijk is de nieuwe trainer van Sint-Truiden. De Nederlander was, na zijn vertrek bij Willem II, onlangs aan de slag gegaan bij Oostende. Hij had echter een clausule in zijn contract, waardoor hij naar STVV kon verkassen.
Na de zesde speeldag besloot Valère Billen om op te stappen als trainer van Sint-Truiden. Op dat moment telden de Kanaries nog geen enkel punt. Assistent Peter Voets nam de taak van Billen over. In de volgende negen wedstrijden werden vervolgens tien punten gepakt.
Nu werd Dennis Van Wijk aangesteld als nieuwe trainer. De Nederlander begon aan het seizoen bij Willem II, maar door de tegenvallende resultaten werd hij de deur gewezen. Hij nam even over bij tweedeklasser Oostende, maar kon daar gemakkelijk weer vertrekken door een clausule. Voets wordt opnieuw assistent.
Laat ze maar gelijkspelen en Standard verliezen.quote:Op zondag 9 december 2007 22:30 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk..
Anderlecht trekt volgende week naar Club Brugge met tien (!) punten achterstand.
Club moet winnen natuurlijk. Anderlecht heeft een Europese sabbatical nodig om zich echt goed te kunnen versterken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:09 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Laat ze maar gelijkspelen en Standard verliezen.
We maken ze kapotquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:09 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Laat ze maar gelijkspelen en Standard verliezen.
Zegt dat niet genoeg? KV Mechelen-GBA kreeg meer aandacht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:13 schreef Masanga het volgende:
Zo, weinig commentaren rond de klassieker klup-Anderlecht?
Zonder arrogant te willen overkomen was het met de vingers in de neusgaten. Op bepaalde momenten bakten de groenzwarten er in mijn ogen vrij weinig van (slordige passes enzo) maar Brussels was zelfs niet bij machte om enkele snedige aanvallen op te bouwen. En als Cercle wilde aanvallen kregen ze de ruimte om te doen wat ze wilden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef Heero87 het volgende:
Cercle Brugge blijft trouwens winnen, dit keer 1-4 op het veld van FC Brussels.
Brussels had beter het licht uitgedaan.quote:Op zondag 16 december 2007 00:27 schreef Masanga het volgende:
[..]
Zonder arrogant te willen overkomen was het met de vingers in de neusgaten. Op bepaalde momenten bakten de groenzwarten er in mijn ogen vrij weinig van (slordige passes enzo) maar Brussels was zelfs niet bij machte om enkele snedige aanvallen op te bouwen. En als Cercle wilde aanvallen kregen ze de ruimte om te doen wat ze wilden.
Zelden gezien, de zwakte van een tegenstanderOp die manier zal het nog een lang seizoen worden voor Brussels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijepa li si !
Mijn kaarsjes branden al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Of als beiden gelijkspelen zijn het Cercle, GBA en Genk die een uitstekende zaak doen ...
Zo wordt je kampioen.quote:Op zondag 16 december 2007 14:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Typische Clubmatch weer, kleurloos, de tegenstander die zelf ook onmachtig is en dan maakt een van de spitsen het af.
Dat ze kampioen worden op die manier daar twijfel ik zelfs al een tijdje niet meer aan. Anderlecht is dit jaar onmachtig, Genk te wisselvallig, Standard wordt zelfs geen kampioen als ze de laatste match nog 3 ptn voorstaan en je kan moeilijk van Cercle of GBA verwachten dat ze voor de titel kunnen gaan ...quote:
Dit is toch echt een kleurloze match ? Wat heen en weer schoppen en nauwelijks kansen aan beide kanten ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |